Jump to content

Motor stricat in timpul ITP-ului


zdf_auto
 Share

Postare recomandată

turbina noua completa 600 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zdf_auto

    11

  • cipos

    4

  • Al Bundy

    3

  • MRC

    3

Top Posters In This Topic

Publicat (modificat)
turbina noua completa 600 euro

Marca, tip, taxe, garantie, transport, timp?

Ce inseamna "completa"?

Modificat de zdf_auto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar trebuie sa ajunga la 5000 rot/min dar nu brusc ... cel putin de la 2000 rot/min ar trebui accelerata agresiv ... daca o accelereaza de la 903 rot/min, clar ca nu e chiar asa de bine. Trebuia macar sa o duca pana la 2000 rot/min si de acolo blana.

Esti la mana lor oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marca, tip, taxe, garantie, transport, timp?

Ce inseamna "completa"?

marca gareet, tip vnt 15 sau 17, depinde de ce vrea clientul, transport curier rapid, a doua zi este furnizata din moentul lansarii comenzii in provincie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt un pic off-topic, lucru pentru care imi cer scuze, dar vreu sa il intreb 2 lucruri pe Cipos. Mi-am permis sa pun intrebarea in cadrul acestui topic si nu pe PM pentru ca m-am gandit ca ar mai putea sa intereseze si pe altii.

Deci:

1. Ce tip de turbina se afla pe Passat-ul B6 cu motor 1,9 TDI BXE 105 CP?

2. In cazul in care aceasta turbina crapa, tinand cont ca ar trebui luata alta noua, se poate alege, in acest caz, una mai mare, care ar rezista mai bine? Daca da, ce altceva ar mai implica aceasta schimbare (intercooler, furtunase, etc)?

Multumesc si inca odata scuze pentru off-topic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marca gareet, tip vnt 15 sau 17, depinde de ce vrea clientul, transport curier rapid, a doua zi este furnizata din moentul lansarii comenzii in provincie

:frigbaitata: Vesnice regrete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ZDF daca te uitat cu atentie pe forum puteai observa ca exista oameni care se ocupa cu vanzarea de turbine noi si ieftine.

Din ce mi-ai raspuns mai sus nu pot sa trag decit o singura concluzie: mersul subturat a distrus turbina in cazul tau .

Ca sfat de viitor iti recomand sa citesti topicul "Condus corect, turatii TDI" si sa nu mai mergi subturat , mersul turat nu face altceva decit sa lungeasca viata turbinei, eu am 250k km si am turbina originala .

PS> ce garantie ai primit la noua turbina ?

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ZDF daca te uitat cu atentie pe forum puteai observa ca exista oameni care se ocupa cu vanzarea de turbine noi si ieftine.

Din ce mi-ai raspuns mai sus nu pot sa trag decit o singura concluzie: mersul subturat a distrus turbina in cazul tau .

Ca sfat de viitor iti recomand sa citesti topicul "Condus corect, turatii TDI" si sa nu mai mergi subturat , mersul turat nu face altceva decit sa lungeasca viata turbinei, eu am 250k km si am turbina originala .

PS> ce garantie ai primit la noua turbina ?

Am fost in criza de timp. N-am apucat sa dau nici toate telefoanele pe care as fi vrut sa le dau, asa ca nici pomeneala de internet.

Eu ma gandeam ca a fost o problema la sistemul de ungere al axului. Sa fi fost uleiul de vina?

N-am hartia langa mine. Parca 50000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt un pic off-topic, lucru pentru care imi cer scuze, dar vreu sa il intreb 2 lucruri pe Cipos. Mi-am permis sa pun intrebarea in cadrul acestui topic si nu pe PM pentru ca m-am gandit ca ar mai putea sa intereseze si pe altii.

Deci:

1. Ce tip de turbina se afla pe Passat-ul B6 cu motor 1,9 TDI BXE 105 CP?

2. In cazul in care aceasta turbina crapa, tinand cont ca ar trebui luata alta noua, se poate alege, in acest caz, una mai mare, care ar rezista mai bine? Daca da, ce altceva ar mai implica aceasta schimbare (intercooler, furtunase, etc)?

Multumesc si inca odata scuze pentru off-topic!

se pote pune mi mre fr schimbt nimic din ce io spus u, dr dc vrei s trg mai bine masina tre sa umbli si la soft

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pote pune mi mre fr schimbt nimic din ce io spus u, dr dc vrei s trg mai bine masina tre sa umbli si la soft

La soft am umblat deja (datorita lui Dragos :P ) si sunt foarte multumit :) . Ma intrebam, teoretic, in cazul in care, Doamne fereste, se intampla ceva cu turbina, daca tot va trebui schimbata, macar sa o schimb cu una mai mare, care sa reziste mai bine. Dar eu nu stiu ce turbina am in momentul acesta. Ai putea sa-mi spui?

Multumesc pentru informatii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...
andrei.aivanoae

Am nevoie de un staf , pentru a sti ce sa fac mai departe...

Detin un VW Bora 1.9 TDI ALH 2002 , 155.000 km reali.

Azi am dus masina intr-un service din Iasi pt ITP (era expirat) , am lasat masina acolo impreuna cu socrul meu pt a-I face ITP ul. Dupa 1h m-a sunat sa merg de urgenta la service ca sunt probleme cu masina.... mi s-a transmit ca in timpul testului de noxe, la a3a turare la maxim al motorului ...acesta a cedat :(  . Cica au sunat la RAR si acestia le-au transmis ca s-a mia intmplat si in alte serviceuri la masini diesel si ca fenomenul se produce datorita utilizarii in preponderenta in regim de oras , subturat, ca s-a adunat ulei in motor din din acest moyiv a facut ''BUM!" .

Solutia lor e inlocuirea motorului ...integral si ca au gasit ei un motor la 300 EUR...

Eu nu as fi dispus sa platesc (in acest moment nici nu detin aceasta suma) avand in vedere ca le-am dus o masina functionala si ca ei au turat motorul ca atacatii !

Se poate bushi un motor in felul asta si singura solutie ar fi inlocuirea ?

Credeti ca as putea sa-I fortez sa suporte reparatia masinii atata timp cat s-a stricat la ei ...din cauza supraturarii ?

Din ce stiu sreviceurile ar trebui sa detina asigurare de raspundere civila ...nu le pot solicita sa repare masina pe aceasta asigurare (daca au) ... ?

Tin sa mentionez ca detin masina din 2006 si in tot acest timp nu am avut probleme cu motorul ,,,nu mi s-a aprins niciodata nici un martor in bord ... distributia  afost schimbata la 90.000 KM, deci inca as fi in termen...

 

Astept un sfat de la voi ...

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diesel-ul trebuie turat ca sa poata citi aparatul noxele. In mod normal te pun sa semnezi o hartie cum ca daca se intampla ceva cu motorul, ei nu raspund.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu au nici o raspundere ei ..masina trebuie sa corespunda tehnic ..stiu ca ti-o tureaza la vreo 4000 de rpm.in mod normal ar trebui sa fie un afis in care sa se spuna asta..unele statii au altele nu.

 

L>E: din cate stiu eu de 3 ori se tureaza motorul intr-adevar ..cat despre asigurare de raspundere civila nu am auzit de asa ceva.

Modificat de sinucigasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa vb cu un avocat care se ocupa de cazuri auto, ii spui lui daca ai semnat si ce ai semnat, faci o vizita pe la service vezi ce anunturi au afisate, te sfatuieste el legal ce poti face. Nu trebuia sa lasi masina nesupravegheata... Eu de frica inspectorilor "priceputi" ma duc la ITP la reprezentanta VW unde ma costa 105 ron. 

 

L.E. Te duci la avocat dupa ce ai fost cu masina la un service si ti au spus ca nu e de vina masina gen "a luat o pe ulei" cum zic colegii mai jos. Altfel nu prea ai ce sa faci, intr o depasire putea sa se intample cu tine la volan.

Modificat de mva987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este a masinii, care nu a corespuns tehnic. Se putea intampla oriunde, la orice test ITP.

 

Toate statiile ITp au raportul de ITP pe care il completeaza si il semneaza clientul. mai lasati dracului "du-te la avocat" ca nu e vina celor de la ITP.

Daca erai cu masina la RAR sa faci CIV-ul, si se intampla asta, tot asa sareati ? Du-te la avocat? 

 

Se putea intampla in trafic problema si mai facea si ceva victime soferul ca nu se prindea sa calce repede frana... 

 

Cat despre cele 3 cicluri de turare a motorului la testare, asa este metodologia. Se tureaza motorul pana la turatia de limitare ( adica la maxim). Punct.

 

Alta data verificati starea tehnica a turbinei si pe urma incepeti si mergeti normal cu masina. Nu batraneste. 

 

LE : motorul rece nu o ia pe ulei, niciodata. Doar ca nu ii face bine. Omul s-a dus cu masina la ITP , deci era cald.

INSA NU O IA PE ULEI DACA E RECE. Doar daca are mult ulei in intercooler si tubulatura. ATAT.  Poate sa fie la -30 de grade, nu o ia pe ulei daca este in regula motorul.. Poate sa fie incins la 100 grade, o va lua pe ulei la o turare spre limita daca are mult ulei in intercooler..

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfffff, ei au turat motorul fara ca acesta sa fie incalzit la parametrii de lucru,ceea ce inseamna ca ei sint vinovati iar abureala ca acesta a fost folosit preponderent in oras nu este o scuza.Partea ta de vina este ca nu ai stat linga masina.Eu cind am fost sa fac itp-ul primul lucru la care s-a uitat inspectorul-la cite grade este apa si pentru ca inca nu era la parametri am mai facut o tura de cartier,abea cind am venit mi-a bagat-o la noxe.S-a facut informare de catre RAR acu 2 ani pe tema asta.

 

 

LE- si ce repede au gasit ei unul la 300 euro

LE2 -nu se supratureaza motorul RECE

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai un pic, s-a rupt cureaua sau a facut motorul autoaprindere cu uleiul de pe admisie? Daca a facut autoaprindere/soc hidraulic, ei nu au nicio vina.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a luat-o pe ulei.... Caz tipic de ghinion.... 

S_a intamplat la muuulte motoare si o sa se mai intample. Degeaba incalzesti motorul, daca are 1 litru de ulei in Intercooler. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

In primul rand...imi pare rau de patania ta...dar cum zice si Andrei ti se putea intampla si tie...sau oricui merge preponderent in oras si nu curata din cand in cand intercoolerul si tubulatura turbo...

Nu are nici o treaba cu temperatura de lucru...ce ai patit tu se numeste in popor "a luat-o pe ulei"...cauta pe forum si o sa vezi ca nu esti singurul din pacate...

Deci...cei de la ITP nu prea au nici o vina ca masina nu corespundea cerintelor tehnice...

in al doilea rand...voi cere sa iti fie mutat topicul in aria Golf 4/Bora...aici se vorbeste de o generatie mai noua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chit ca erai de fata, tot o lua pe ulei. Pacat ca nu stiai ca masina are asemenea probleme, poate remediai problema inainte de ITP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai sanse nici macar 1 / 100%.

Indiferent de tara in care este facut ITP-ul sau revizia....daca masina cedeaza la bancurile de probe ..clientul este vinovat.

Cunosc un caz din germania cu audi 2.5....s-au dus axele cu came cand era turata pentru noxe....tehnicienii de la tuv au oprit masina si l-au intrebat pe prietenul meu:cheman noi platforma sau chemati dumneavoastra platforma ? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu trebuie sa schimbi tot motorul pt asta, mai alea daca 155 sunt km reali, iei un set de biele(nu doar cele indoite) si le schimbi. Alte stricaciuni daca au mai aparut. Daca a sarit si distributia de la punct, schimba-o si aia, mai ales daca are si 4-5 ani vechime.

Pacat sa schimbi motorul cu altul despre care nu stii nimic.

 

Pe viitor: chiar daca mergi mult prin oras, din cand in cand ii mai dai o talpa pana in apropiere de linia rosie.

Am auzit si eu de multiple cazuri de acest gen, cand o scot din oras, ii dau talpa si bubuie motorul tocmai din cauza uleiului adunat in IC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@marius.

Pe langa biele trebuie supape/facuta chiulasa/trebuie vazute pistoanele/etc, nu e chiar asa simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Da, alea intrau un "alte stricaciuni" sau victime colaterale:D, care se constata doar dupa ce desface motorul.

Normal, se face planeitatea si garnitura noua de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Poate daca dadeai o atentie ceva nu-ti mai turau motorul in asa hal .

Acuma mai in gluma mai in serios, probabil poti sa rezolvi ceva doar daca dovedesti ca ceva nu ar fi in regula la

acea statie ITP in legatura cu procedura pe care au facut-o, ori asta probabil ca e foarte greu de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!