Jump to content

Problema clapeta accelaratie


trandafir_denisa
 Share

Postare recomandată

trandafir_denisa

Buna ziua,

Detin un VW New Beetle an fabr. 2001, 1.6 benzina, care mi-a tot facut probleme de cand l-am luat. Cea mai noua dintre probleme a fost limitarea vitezei la maxim 120km/h si faptul ca se tureaza singura si are un tremurat la relanti. Am facut revizia anuala, am schimbat catalizatorul ca nu puteam sa trec ITP-ul (o groaza de bani catalizatorul), sondele lambda am inteles ca sunt ok. Baietii de la Augsburg au curatat la revizie clapeta de acceleratie insa problemele le aveam in continuare, dupa care au demontat clapeta si i-au curatat toate componentele -o curatare mai complexa decat prima, din ce am retinut eu (sper ca exprim ce trebuie... nu ma pricep deloc). Ideea e ca acum nu se mai tureaza asa tare, nu mai tremura asa mereu si asa tare, dar tot mai are aceste simptome, fie ele si diminuate, si inca nu am scos-o pe autostrada sa ii dau peste 120, dar prin oras pare ca merge ok momentan.

Diagnosticul pus pentru turatie, tremurat si limitarea vitezei este faptul ca s-a invechit clapeta de acceleratie. Mi s-a spus acelasi lucru si despre bobina de inductie, ca este invechita. Inteleg ca trebuie sa le schimb pe amandoua la un moment dat, asa ca m-am interesat putin de preturi. Bobina am inteles ca ar fi undeva la 300 lei, iar clapeta in jur de 1200 lei. Foarte multe cheltuieli pentru o masinuta asa veche, desi o ador si nu vreau sa o dau curand, mi-e tare draga.

Problema este ca dupa toate piesele schimbate pe parcurs, chiar nu mai am buget sa schimb bobina si clapeta, motiv pentru care as dori sa ma ajutati cu informatii cu privire la niste preturi acceptabile atat pentru piese cat si pentru manopera - si vanzatorii/prestatorii, eu am cautat clapeta de acceleratie pe Unix insa nu am gasit-o, sa vad daca nu au ei cumva un pret mai bun si nu prea stiu pe unde sa mai caut. Sunt interesata de variante pt piese noi sau second hand cu garantie.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Denisa, imi pre rau ca te chinuie asa de tare Volkswagenul si pe tine.

Un sfat de baza, nu cumpara intai nimic doar pe banuieli.

Totul incepe cu efectuarea unei diagnoze si prezentarea erorilor afisate.

Faptul ca nu poti trece de 120km/h inseamna ca motorul e in limp mode ( in stare de protectie) si ca ai un beculet galben (motor)aprins in bord.

Pune daca reusesti aici codul motorului macar, dar mai intai d eorice, da 50 de lei si fa-i diagnoza si pune aici erorile sa ne dam cu parerea mai bine.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce limp mode la motor 1.6 benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

limitare.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Ideea ca o piesa nu functioneaza in parametri pt ca este veche este pur marketing. Poate sa fie veche si sa functioneze sau noua si defecta. Important este sa identifici piesa defecta, nu sa schimbi jumate de masina ca e veche...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trandafir_denisa

Din noiembrie si pana acum am facut vreo 4 diagnoze. Problemele aparute au fost cea cu catalizatorul si ceva cu amestecul de combustibil. Nu am codurile insa incerc sa le obtin si le voi posta.

In ceea ce priveste clapeta de acceleratie, asa mi-au spus dupa ce au demontat-o si curatat-o.

Beculetul de motor intr-adevar s-a aprins in ziua cand am constatat ca nu mai prinde mai mult de 120hm/h. Eu mi-am facut partea, am dus-o la "doctor" cand s-a ivit prima problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara. Ar putea fi multe lucruri in neregula. Greu de ajutat fara codurile de eroare.

Clapeta se poate calibra si chiar si trebuie calibrata dupa ce se curata, contrar celor spuse de unii din "vetranii" de pe aici -> calibrare care se face cu ajutorul testerului. Mai multe informatii: http://vwforum.ro/topic/1456-reset-adapt-ecu-clapeta-acceleratie/ -> trebuie citit topicul pentru o lamurire completa. Ca sa fiu cinstit pun si varianta fara tester: http://vwforum.ro/topic/1456-reset-adapt-ecu-clapeta-acceleratie/page-6 (dpmdv rata de succes a variantei cu testerul este peste cea facuta fara).

Si ca sa clarificam faza cu limp mode: ca sa apara asa ceva trebuie sa ai turbina iar motorul de 1.6 benzina de pe new beetle este motor aspirat, deci nu are turbina.

Modificat de h0m3s1ck
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna,

 

Sie eu am avut probleme cu clapeta, ultima oara cand am curatat-o am inteles ca ea nu ar mai etansa cum trebuie deoarece are filetul dus.

Stiti pe cineva care ar putea sa imi refaca filetul? sau trebuie din cauza aasta sa o schimb?

Are probleme cu turatia la pornire si dupa ce se incalzeste....

 

multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salut am si eu un 1.9 ALH care se tureaza greu dupa o perioada de mers cu ea. Dupa ce pornesti motorul si mergi o perioada, nu stiu sa zic o distanta, imi taie puterea electronic si se tureaza greu si nu poate sa treaca de 130. Pe tester au aparut probleme la clapeta si la ceva legat de schimbarea de presiune in turbina ( actuatorul a fost schimbat deci nu stiu ). Ce trebuie facut? Sa fie curatarea clapetei solutia? Tin sa mentionez ca masina nu scoate fum nici alb nici negru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

 

Dupa cam 30 min de drum prin oras centru -> iesire A1 a inceput doar la semafor, doar cand o acceleram pe loc peste 1000 sa se autotureze ca in video si nu mai cobora decat dupa ce porneam si rulam la peste 2000 viteza a II a.
 

https://www.veed.io/view/ac3ab918-832c-4647-b354-8cb1cbd5806d?sharingWidget=true&panel=share
 

A facut asa vreo 20 min. Daca ciupeam pedala de acc nu schimba cu nimic. La un moment dat m-am gandit sa actionez un consumator: am apasat buton dezaburire geam spate si a revenit la 900 Am inchis butonul. Statea la 900. Iar am urcat-o pe loc la

peste 1000, la fel, autoturare, am activat un consumator electric,

a revenit la 900.

 

Mai mentionez ca masina la rece sta la 400 iar dupa 10 min de motor pornit pe loc urca la 900. Daca ciupesc pedala

coboara la 400 sta putin urca iar la 900 Peste inca 10 min tot asa rulat motor pe loc degeaba ciupesc pedala acc, tur ramane 900. 
 

Uneori, dupa un drum de 200 m (intre 2 semafoare) opresc, coboara 900 apoi imediat pana aproape jos si imediat urca pe la 1000/1100 apoi revine la 900. (Se aude ca si cum i-as da o pedala dupa ce opresc)

 

mentiuni:

Pedala /clapeta la service am rugat sa o curete.

Cablul acc nu stiu daca e schimbat.

(ieri am dat cu niste  https://www.dedeman.ro/ro/spray-auto-multifunctional-wd-40-smart-straw-450-ml/p/1013079 in spate la pedala de acc)

 

 

Mai multe piese au fost inlocuite la masina. Daca mai ziceti voi de unde ar putea fi pot sa incerc sa si verific daca piesa respectiva a fost sau nu schimbata.

 

 

Vreo idee?

 

Multumesc!
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!