Jump to content

Golf 6 - Motorizare 1.4 MPI - 80CP


holo
 Share

Postare recomandată

In oras nu ai chiar nici o problema cu garda la sol.

Probleme cu garda apar atunci cand mergi pe drumuri de tara,pe la padure unde sunt hartoape nu gropi.

Nu este o problema foarte mare asta...are bara aia metalica sub masina(pe la mijloc) si mai mult aia racaie pe pamant dar nu este afectat nimic de sub masina.

Si inca ceva...garda joasa iti confera o stabilitate mai buna.

Cand am luat-o eu am platit 14800e si nu-mi pare rau de nici un euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar cu cei 80CP masina pe viraje se balanseaza binisor , mai ales in "S"-uri capata un usor caracter supravirator (la aboradarea virajelor cu o viteza ridicata) .Chiar daca avem denivelari in drumuri nu as opta pentru pachet de drumuri grele pentru a o inalta ridicand astfel centruul de greutate.La viteze mai mari cred nu se simte tocmai OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

:)

Asigurator, prin natura lui, golful (cam indiferent de generatie) ca hatch cu FWD (nu discut de 4M) este subvirator, supravirarea putand aparea doar daca pui frana in timp ce iei curba, lucru contraindicat de cunoscatori sau ai cauciucuri total aiurea

In general masinile sunt concepute sa subvireze, fenomenul fiind mult mai usor de controlat atat de sisteme cat si de pilot decat supravirarea\

Tractiunea fata impreuna cu dezechilibrul de greutate intre fata si spate (impreuna cu motorul) duc mai degraba spre subvirarei :D

End :offtopic:

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: N-am sa inteleg niciodata de ce ar alege cineva motorizarea asta pe un Golf... Fie el silentios, cu "zvac" sau fara, pentru Golf este clar submotorizat acest motor, fie el si pentru oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am sa inteleg niciodata treaba asta , submotorizat pentru ce?Este un motor foarte ieftin care scade foarte mult pretul masinii.

Motorul este foarte OK , rapoartele cutiei fac masina lenta.

Pe piata sunt masini cu motoare aspirate de 1.4 16V 100CP (noul opel astra) cu suta tot 13.9s sau 90CP cu suta 12.5s (fiat bravo) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un prieten 1.4 80hp, TL si pot spune in numele lui, ca tare mult prefera un 1.6 sau un TSI, se plange ca e foarte lenta , chiar daca are un consum bun.

daca as fi in situatia sa-mi cumpar masina noua, as alege Skoda octavia 3 varianta business 1.8 TSI 160hp sau 2.0 TDI 140hp, dar m-as multumi si cu un 1.6 TDI Polo :D

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as spune despre 1.4 80 hp ca este un motor ieftin de achizitionat, lucru ce se reflecta in pretul masinii. Este de asemenea fiabil, cat despre lentoarea pomenita, cred ca nu are sens sa o invocam, cine vrea sportivitate alege altceva. Consumul este cam mare pt. un motor modern de aceasta capacitate.

ReiMNs la care Octavia faci referire, cea actuala banuiesc, din moment ce ti-ai exprimat optiunea pt. o varianta de echipare si motorizare. Cu 1.6 tdi sunt de acord, dar din citit si auzite, despre 2.0 tdi se poate discuta mult, depinde la care faci referire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reimns baiatul a spus ca dispune de ~13000E.skoda o3 1.8 tsi buisness ajunge pe la 17-18mii

invita-ti prietenul aici pe forum sa ne spuna el ce parere are despre masina,daca e multumit sau nu.

holo incearca si pe la Weltauto la autovechicule de ocazie...poate gasesti un G6,cu motor mai bun,km putini si pret mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de masina e multumit, dar motorul e cam mic.

e foarte bun golfu` 6, el il are de 1 an si 3 luni, are cam 40 k , a pus si GPL pe ea si merge brici masina, chiar am facut un test drive sa vad diferenta intre GPL si benzina..nu se simte.

nu zic ca, nu ar fi bun un 1.2 TSI sau 1.4 85 ( polo ) , dar cand iti ei masina, mai bine renunti la diverse dotari ( de climatronic nu discut :) ) si alegi un motor mai puternic.

Golf VI TL.Edition 1.2 TSI/105 CP,M6 / Benzina / 1.2l / 77 kW/105 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi

EUR 12.374,-fara TVA

sau

Polo A05 Attr HL1.6 TDI/75 CP CR M5 4usi / Motorina / 1.6l / 55 kW/75 CP / Manuala - 5 viteze / 4-usi

EUR 11.457 Consum combustibil: 4.2l/100km mixt

eu as opta pentru polo, nu e confortul din golf, dar e putin mai ieftina. masina o cumperi o data la 5 ani, sau poate mai bine, trebuie sa "cantaresti" si ce o sa urmeze sau ce planuri ai. ( eu m-am grabit cand am luat clio, nici test drive nu am facut , am dat banu si am luat-o iar dupa ceva timp..mi-a parut rau ca nu mi-am luat ceva mai puternic sau macar alta marca puteam sa imi iau seat ibiza la bani care i-am dat..dar asa se intampla cu prima masina )

banuiesc ca te-ai gandit si la programul rabla, mai scutesti 2800E daca duci 3 epave.

inca ceva, daca detii bani cash, nu te grabi, mai stai cu bani acolo ( analizeaza piata, fa liste cu masini,dotari,calitate, preturi, dute la test drive ( chinejii sunt pe primele 3 pozitii(lexux, toyota), VW pe 15 parca..)

Modificat de ReiMNs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam pt. recomandari dar vreau masina noua, chiar daca SH-ul este foarte tentant.

Am vazut multe masini in perioada asta, testdrive la majoritatea producatorilor, dar totusi nu-mi pot scoate din cap GOLF-ul. Cand ma urc in el, pur si simplu ma linistesc... chiar si cu motorul ala blamat de 1.4 care din pct meu de vedere merge foarte bine. Prefer motor mai slab, sa nu ma simt bazat si sa ma bag in situatii jenante. Drumurile si traficul in general de la noi din tara nu permite exploatarea unui motor puternic in conditii de comfort si siguranta deplina, si asta-i parerea mea pe care mi-o sustin.

Soferul conteaza 90% masina 10%. Am avut Tico inainte de Fabie, si sunt foarte convins ca urmatoarea va fi Gol6 1.4 80cp ( masini cu motorizari slabe cum ar zice unii in acest istoric al meu )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

holo vezi ca in showroom sunt expuse golf6 trendline exact la fel ca si golful meu(dotari).(vezi topicul cu masina din semnatura mea)

luand o masina de pe stock si cu banii in mana beneficiezi de un discount destul de considerabil.

trage de pe acum de dealer si incearca sa obtii o oferta cat mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am masinuta de 1 an si cateva zile si pot spune ca la confort, manevrabilitate si tinuta de drum sunt foarte multumit (nu sunt eu mare expert)

intr-adevar simt lipsa catorva caluti in plus atunci cand fac vreo depasire dar il turez la 4000-4500 rotatii si fac fata situatiei

DE CE 1.4 - 80 cp ??? - pentru ca nu am avut bani de mai mult si nu am vrut rata

DE CE GOLF ??? - pt ca la banii astia nu gasesti o masina cu o plansa de bord atat de bine realizata (aviz carcotasilor), aspect

.exterior foarte reusit si bine inchegata.

REGRET CEVA??? - da, faptul ca nu am facut credit sa-mi i-au un motor mai puternic

asa ca HALO gandeste-te bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

am g6 - 1.4, 80 cp, trendline, din aprilie 2009 si am facut aproximativ 7800 km, cu un consum mediu de 6,5 l/100km. pot sa spun ca sunt foarte multumit de masina, inclusiv de motor, care trage suficient (spun asta desi sunt la a 8-a masina dintre care 4 BMWuri -unul cu motor de 2800 benzina). normal depinde ce ai de gand sa faci cu ea, daca vrei sa circuli civilizat este mai mult decat iti trebuie, daca vrei curse, clar ca trebuie sa te uiti spre altceva. de asemenea pot spune ca daca vrei sa intri intr-o depasire, poti linistit sa turezi motorul fiindca nu crapa si te scoate din incurcatura.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu la ce a zis manuta. eu am fost cam in aceeasi situatie cu tine, mai aveam nevoie exact de diferenta pana la diesel. din fericire am ales sa fac de undeva rost de bani si sa iau ceva klumea. nu regret deloc. inca ceva, incearca sa vb cu mai multi posesori de auto care au condus diverse tipuri de motoare, nu te lua dupa cei care nu au prins decat masini de pana la 90 cp, si alea din cand in cand. e o decizie importanta, insa un credit de 2000 euro nu cred ca e asa o tragedie. Cand creditul depaseste, insa, 5000 euro, atunci deja se face simtita rata.

inteleg ca deja te-ai decis...insa uita-te la cei cativa care au deja motor de 80 cp si le pare rau. evident ca sunt cativa entuziasmati, ca acum au masina noua, le place, insa probabil ca ei fac putine drumuri sau ei chiar nu simt diferenta intre o masina care trage si una care nu si probabil ca acele persoane indiferent ce conduc, la fel de lent se deplaseaza. Trebuie sa intelegem ca exista si acest fel de persoane, car nu "simt" ca si noi ceilalti masina si in cazul acesta nu trebuie sa se simta ofensati in vre-un fel de ce am spus eu mai devreme. In cazul in care faci parte din aceasta categorie, atunci discutiile nu isi au rostul si ai facut alegerea corecta. In fond fiecare isi ia masina dupa propriile nevoi...

Iti doresc multa bafta si sa ai parte de multi multi km fara evenimente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

vali83

rog nu desconsidera alegerea posesorilor de 1.4 80cp. Nu toti dorim "sa traga" la nebunie, nu stii tu ce-si doresc ei de la o masina, nu stii tu daca ei sunt acei care te incurca pe sosea mergand incet sau altii. Renunta la atitudine, cu tot respectul iti spun ca nici tu nu ai o masina care sa "rupa"

Fiecare model, fiecare motor isi are proprietarul corect. De ce sa dea 2000 eur in plus daca el face 5000km pe an iar in acei 5000km, merge legal, pe drumuri bune si-si doreste confort si siguranta?!

Revin cu rugamintea de a nu transforma topicul in versus. Subiectul acestuia este motorul de 1.4 80 pe G6, parerile posesorilor, eventuale hibe specifice acestuia, samd

Multumesc de intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, eu cred ca este buna interventia lui vali83 si bine a spus"In fond fiecare isi ia masina dupa propriile nevoi...". ce pot sa adaug la cele scrise de mine mai sus, este ca dupa revolutie, prin 93 - 94 tatal meu si-a cumparat un golf gti 1 - superb, rosu, spoilere negre, etc... o minune pt.acea vreme (de fapt de acolo mi-a si ramas fixul cu golful rosu) - dar la primul drum spre mare l-a busit (pedala te fura). intradevar important este sa-ti faci niste calcule si in functie de asta sa-ti iei masina. eu circul in general singur, cam 80% din km si cam 70% in oras, 30 % afara. de asemenea am copil mic si nu imi permit sa mai fac vitejii la volan, asa incat chiar nu am nevoie de un motor mai mare.

cum spuneam am avut si un bmw 728 (18 l/100 km in oras, 10 afara) care mergea de rupea pamantul (182 cp), dar chiar ai nevoie de asa ceva? consumul este mare, asigurarea RCA, casco, impozite, etc. mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai de aceea nu vreau sa ma aventurez la un motor superluminic :)

Multi nu se gandesc la costurile ulterioare achizitiei cum ar fi: taxe, impozite, revizii, consum. Desigur sunt si persoane care-si permit acest lucru si pasiunea lor pt. masini puternice este perfect inteleasa.

Inca nu mi-am luat masina, am mai fost la dealer sa ma mai uit, sa analizez masina. Din pacate nu mai au oferta cu Climatronic, cotiera, proectoare; dar nu ma deranjeaza aerul cond climatic. Totusi cotiera aia se simte al naibii de bine.

Astept poate baga alta oferta la acest model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa nu iti faci griji pentru cotiera respectiva...nu mai stiu cat costa pachetul cu cotiera, insa am pus scaune incalzite in schimb. extrem de buna alegerea tinand cont ca in zona in care locuiesc nu exista garaje si trebuie sa tin masina afara. e adevarat ca te sprijini f bine in acea cotiera, insa pentru mine a contat mai mult sa am sezutul si spatarul incalzite iarna.

repen, nu mai retin care era diferenta de pret, dar eu din nou zic ca a meritat. daca nu plangea sotia ca vroia o anumita culoare a masinii luam alba si mai puneam ceva la dotari. asa am platit culoarea silver leaf cam 420-450 euro cu tva cu tot si nu am mai pus alte dotari. unii se bucura si de proiectoarele de ceata, eu inca nu le-am gasit utilitatea, am avut pana acum 5-6 ,masini dotate cu becurile de ceata insa cand a fost intr-adevar ceata de nu puteam vedea la 15 m in fata nu m-au ajutat mai mult decat faza scurta(sau cel putin nu am sesizat eu vree-o diferenta). insa arata mai "cool" masina cu acele proiectoare.

Dn nou ce iti recomand e sa pui climatronicul dublu. Oricum depinde de ce suma dispui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bleunightdanger

In momentul in care nu ai pe mana o masina anume, e usor sa spui "merge domne" sau "nu-mi trebuie mie viteza" etc.... Daca Holo ar merge macar cateva zile macar cu un 1.6MPI de 102CP si apoi ar trece pe 1.4 80CP si-ar da palme singur.

Holo draga, gandeste-te ca un Golf 6 cu 80CP va fi la fel de puturos ca fabia 1.2... DARRRR Golful este mult mai stabil, cu un tren de rulare mult mai dinamic, se "aseaza" mult mai bine pe sosea... si per ansamblu perceptia ta va fi ca masina e MULT MAI lenesa decat Fabia. In cazul asta nu vad ce rost mai are sa cheltui atatia bani....

Si Golful se vinde cu acest motor de 80CP pt ca in occident se poate supravietui cu o masina submotorizata avand in vedere ca iesi din oras si te trantesti pe autostrada unde zaci ore intregi la 130km/h.... deci nu ai nevoie de putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar o dam in versus.

In prmiul rand nu mai exista 1.6 (care era cu aprox 700euro mai mult decat 1.4) ci 1.2tsi .Acesta din urma este cu aprox 700euro parca mai mult decat 1.6.

Poate acelasi lucru o spune un om care se da jos dintr-un 1.4TSI care are si consum mai bun si performante si taxe & asigurari & vignete mai ieftine pentru inca aprox 1300euro in plus fata de 1.6.

In ritmul asta ajungem la R32

Nu mai aruncati nu noroi in aceasta motorizare!

Daca lumea isi dorea neaprat un motor mai mare se orienta spre SEAT care este ceva mai ieftin , dar evident se aprecieaza mai mult despre calitate.

Vorbiti despre bani si imprumuturi cu o lejeritate de speriat.La foamea din ziua de azi si posibilitatea de somaj eu m-as gandii la fiecare cent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda......numai la noi se gasesc carcatosi care se nasc cu sute de cai sub dos.In alte tari civilizate sunt la ordinea zilei aceste motorizari.Motorizarea este mai mult decat ok pentru un mers normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu inteleg indarjirea asta cu caii putere?! de unde pana unde? cred ca sunt niste copilarii.daca e sa fim cinstiti dacia avea vreo 48 cp la iesirea din fabrica si cam aceeasi greutate si de bine de rau ne-a dus 100 de mii de km si la munte si la mare. nu cred ca vreun producator auto de nivelul vw ar mentine o motorizare de 1.4 pe o masina de atatia ani daca aceasta nu ar face fata (am avut si golf 4, 1,4, 75 cp si mergea bine).

eu sunt destul de linistit la volan (de o vreme) si g6 - 1.4 imi satisface pretentiile de la o masina. asta o spune un om patit, intrucat pe langa 8 masini am avut si 4 motociclete, iar cu ultima m-am suit intr-un copac de ziua mea - era tot un BMW F650.

dar e clar, fiecare isi ia masina dupa nevoi si buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Momentan sunt posesor de Skoda Fabia 1 ( 1.2htp - 64cp) si pt ca ador masinile hatchback as vrea sa fac un upgrade la Golf6.

Ma intereseaza sa aud parerile celor care detin asfel de masina cu nivelul de dotari TrendLine si motorul de 1.4- 80cp.

Deoarece bugetul nu permite, vreau sa specific din timp ca nu pot trece peste cei 12800 de euro pt vers Attractive, asa ca nu ma sfatuiti la motoare puternice, deoarece acestea nu reprezinta o prioritate pt. mine. (pot sa-mi iau logan 1.6 16v 105cp)

Multumind anticipat celor care vor scrie impresiile lor, astept cu nerabdare sa vad daca merita sau nu banii.

Ca o alternativa as avea Skoda Octavia 2 facelift flash bonus 12000 euro(aceeasi motorizare 1.4/80cp).

Scopul acestui topic este acela ca POSESORII de 1.4 80cp sa isi exprime parerea (sau unele detalii) cu privire la acest motor pe Golful 6. Nu este un topic de versus, nu este un topic intr-o arie de discutii generale.

Prin urmare, va rog sa respectati ideea acestui topic, si sa va limitati la ea.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merg destul de des cu golful prietenei (e drept golf5 cu aceasta motorizare), in special la drumurile extraurbane si personal nu recomand masina, decat poate ca masina folosita in 95% din timp in regim urban.

cam 3 sferturi din posesorii de 1.4 80cp sustin ca masina se misca bine, ca le ajunge motorizarea ca etc.

Nu spune nimeni ca e un adevarat chin sa depasesti un tir, sau ca atunci cand sunt 3-4 persoane in masina d-abia se taraie. Sau ca atunci cand ai ceva greutate in portbagaj sau cand dai drumul la clima e de groaza.

Ce zic mai sus sunt lucruri reale, care vad ca nu le-a zis nimeni pe aici. Poate citeste cineva interesat si dupa parerea multora din cei de mai sus o sa traga naiba concluzia ca motorul asta e super, si nu are nicio problema si daca e vreunul mai putin documentat o sa creada ca daca e golf nu mai conteaza ca are doar 80cp, si o sa traga ca alte masini de 120de cai.Parerea mea e ca o masina cu care poti depasi decent e chiar un plus de siguranta pe drumurile noastre, unde mereu se gaseste cate unul care accelereaza cand tu il depasesti, sau vreunul de pe contrasens care vine cu 160 si trebuie sa termini depasirea cat mai repede; daca am fi avut autostrazi cum bine zicea cineva mai sus, nu aveai treaba cu puterea.

Pe de alta parte exista fara doar si poate o clasa de oameni pentru care motorul asta se potriveste. Sunt curios totusi cati dintre cei de mai sus au cumparat motorul asta pt ca atat au nevoie, si cati l-au cumparat ca atat le-a permis bugetul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bossake bine zis...mie unul atat mi-a permis bugetul

plecasem de acasa cu banii in mana 15000e cu gandul de a lua jetta 1.9tdi,era o oferta pe atunci insa ajuns acolo am constat ca acea jetta 1.9tdi costa cu 900-1000e peste ce aveam eu.Fiind un model nou pe atunci,aparut de ~2luni in romania,cu euro5 am zis sa aleg golf6,am vrut motorul de 1.6 insa nu il aveau pe stock si trebuia facuta comanda ceea ce ridica costurile cu mult peste 15000e pe atunci.

acum cu 15000e cred ca as putea sa-mi iau g6 1.4tsi fara probleme,cu discountul obtinut de la dealer.

m-a costat 14800e cu un discount de 728e,insa chiar si asa nu regret nici un euro dat pe masina,confortul,tinuta de drum ireprosabile si motorul acesta e mai mult decat suficient pentru ce am eu nevoie,si spun asta acum,dupa mai bine de un an si 14000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!