Jump to content

cupra R


bbm

Postare recomandată

nadir@boosted.ro

oho abia astept iti dai seama ca o sa tragi mult mai bine pe toata plaja :)

Link către comentariu
  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bbm

    106

  • nadir@boosted.ro

    32

  • Shtrumf2k

    11

  • Bogdan_wrc

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

extraordinar trage masina. si se aude intr-un mare fel. daca zici esti cam egal cu un anumit S3 8L, atunci imi pot sa seama cat de bine trage. felicitari!

Link către comentariu
extraordinar trage masina. si se aude intr-un mare fel. daca zici esti cam egal cu un anumit S3 8L, atunci imi pot sa seama cat de bine trage. felicitari!

a lui andrei este peste cupra mea, sigur peste - daca la andrei te ai referit

Link către comentariu

da, de S3 al lui andrei era vb. pai nu ziceati ca stati cam egali?

Link către comentariu
da, de S3 al lui andrei era vb. pai nu ziceati ca stati cam egali?

da, dupa ce pleaca el in fata distanta dintre mine si el ramine constanta :soothe[1]: well, nu stiu si nu cred ca este relevant ce se intimpla la viteza mare (acolo unde el pierde in transmisie si greutate mai mare)

e super masina dar consumul e mare !

defineste si tu ce inseamna pt tine consum mare

Link către comentariu

da..deci ma gandeam eu, ca exceptand tractiunea, motoarele sunt pe acolo pe undeva... dar al lui nu are ~340-350 de cai?

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

bai ce sa va zic eu m-am dat cu andrei din mers si plec jumatate de treapta mai bine dar porma ma ia si imi cam da multe masini chiar si din mers! tind sa cred ca chiar daca e mai greu te cam da ......

asta o zic comparativ cum am stat cu tine si cum am stat cu el

Link către comentariu
bai ce sa va zic eu m-am dat cu andrei din mers si plec jumatate de treapta mai bine dar porma ma ia si imi cam da multe masini chiar si din mers! tind sa cred ca chiar daca e mai greu te cam da ......

asta o zic comparativ cum am stat cu tine si cum am stat cu el

ai luat jumatate de treapta poate pentru ca el nu era in turbo (el are ceva mai mare decit k04 ul tau) , crede ma si nu cerceta, amindoua masinile sint apropiate kg si tractiune dar a lui andrei cred ca are undeva la 80 de cai peste a ta - asta judecind numai dupa turbina si presiunea pe care o face (debitul de aer bagat in motor, etc) deci nu te imbata cu apa rece, nu l vei "da" pe andrei nici daca ti pui soft si evacuare - am curaj sa fac pariu cu tine pe ce vrei;

da..deci ma gandeam eu, ca exceptand tractiunea, motoarele sunt pe acolo pe undeva... dar al lui nu are ~340-350 de cai?

nup, eu am maxim maxim 300 de cai iar andrei daca ma iau dupa ce spun cei de pe seatcupra net (ihi la 1.6 - 1.7 bari = 360-370 de cai) este departe de mine - el e mai modest si zice ca sintem "pe acolo" eu stiu cind am incercat sa ma tin dupa el cum a fost

revenind la masina mea, vis a vis de consum tin sa spun urmatoarele :

dupa modificare am avut minim 7% in conditiile in care am mers 260 - 270 de km cu bunica in dreapta (adica max 80 de km / h ....eram mult sub turbo) asta in afara bucurestiului evident iar in orasul nostru minunat ies la 15 - 16 l/100 km parcursi si mai incet si mai tare si mai aglomerat si mai seara si clima si fara clima; deci cam asta este "pretul" de platit ulterior dupa "big turbo" tuning

Link către comentariu

bbm ai 300+ cp cu pistoane/biele/arbore and so on stock?

Intreb pt ca sunt tentat rau de un "upgrade" undeva la 225cp la golf si vreau sa stiu cate de safe e o asemenea modificare in conditiile in care motorul vede zi de zi cox si 7000rpm. Ce parere ai? Rezista cu ele stock? :lol:

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

LOL dar nu am zis ca ma voi imbata vre-odata am zis ca am fugit juma de treabta care la un turbo stii ca inseamna maxim 3 secunde :)) dupa care mi-a dat 12 tiruri

sunt constient ca nici cu stage 2 + evacuare + admisie completa nu o sa am ce discuta cu el ... e mult prea agresiva masina aia!

doar stii cum zicea politistul dand din maini .... are o gramada de inbunatatiri acest subaru galben! :lol: sunt constient ca poate si la stage 3 tot asa o sa imi faca andrei :lol: o sa ma consoleze :lol:)

bbm ai 300+ cp cu pistoane/biele/arbore and so on stock?

Intreb pt ca sunt tentat rau de un "upgrade" undeva la 225cp la golf si vreau sa stiu cate de safe e o asemenea modificare in conditiile in care motorul vede zi de zi cox si 7000rpm. Ce parere ai? Rezista cu ele stock? :lol:

masina ta vede 7000rpm zilnic cu un consum de 8? nu prea imi vine sa cred!

cat despre rezistenta motorului tu ai alt motor si IMO motorul tau e cam impins totusi ai 170cai din 1,4.

taka care!

Link către comentariu

E impins unde? ;)

170CP/1.4L=121CP/L

225CP/1.8L=125CP/L

E mai "impins" cupra veche :)

De aia si intreb. Cat de mult se poate "duce".

Am mediu 8.7 cred acu.. si vede cam zilnic ture multe :)

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
E impins unde? ;)

170CP/1.4L=121CP/L

225CP/1.8L=125CP/L

E mai "impins" cupra veche :)

De aia si intreb. Cat de mult se poate "duce".

Am mediu 8.7 cred acu.. si vede cam zilnic ture multe :)

Hmm, nu numai raportul ala e relevant. La Cheia am avut curiozitatea impreuna cu Dragos sa masuram overboost-ul turbinei pe care o ai tu si am gasit 1.1bar stock si destul de sus si la redline (nu mai stiu exact cat). Un 1.8T sau 2TFSI au mult mai putin (0.6-0.9bar, in functie de model). In plus, 1.8T este un motor cu peste 20 ani vechime, megacunoscut de catre tuneri, care a trecut prin multe update-uri si se comporta exemplar. Despre 1.4TSI inca nu stim nimic si va mai trece ceva vreme pana cand vor aparea modificari serioase probabil !

Link către comentariu

Corect, ai si tu dreptate. Eu am vazut asa ceva http://www.millteksport.com/product.news.r...fm?articleid=30 si imi face cu ochiu.

Imi dau seama ca motoarele sunt diferite.. insa daca un motor stock de cupra rezista la 300cp+ folositi des.. ma gandesc ca si asta tre sa tina. Daca ar fi doar de o turbina n-ar fi o tragedie.. da sa nu schimb tot din motor :) (ma gandesc ca e scump).

bbm sorry ca ti-am poluat topicu.

Link către comentariu

@nadir: mi a placut de tine, esti foarte plastic in exprimari, aia cu 12 tiruri ....si acum mai rid

@fusco: cupra mea avea 1.1 overboost si 0.9 constant; lumea zice ca acest motor (1.8T cupra r) nu este deloc impins si cum bine ziceai cunoscut de tuneri si intors pe toate partile - deh, avantajul vechimii (nu stiu sigur daca 20 de ani dar oricum multi);

@netflow: 1.8T "BAM" motorul de cupra r / audi s3 stiu sigur ca de serie are pistoane mhale; atit tunerii din UK cit si cei din grecia (cei cu care am vorbit eu) mi au spus la unison acelasi lucru: pistoanele rezista la presiune de peste 1.5 bari (cu debitul de aer a lui IHI vf 34) dar nu garanteaza cit vor tine bielele; deci oamenii au spart ceva motoare cred pina au ajuns sa spuna la unison acelasi lucru; apoi m a batut gindul sa desfac motorul si sa schim si bielele, sa merg cu presiune mare in turbo (la 1.8 bari ihi vf 34 cica scoate cam 380-390 de cai) dar iar am fost sfatuit ca nu e o idee tocmai buna, turbina este la limita si au existat cazuri in care a cedat in 2000 - 3000 km; ok am zis, pun o turbina mai mare, vreau sa fiu "fermier", sa am 400 de cai, etc si iar am gasit raspuns de la tuneri "prietene, o turbina mai mare nu face decit sa ai lag cit casa si cind intra turbo sa fii in full bust de la 5000 la 7000 rpm - nici nu o sa ai timp sa schimbi, o sa dai mereu in limitare + si aici atentie, motorul de 1.8 T are o mare buba, distanta / peretii intre pistoane sint subtiri si exista riscul ca cilindrii sa ajunga la forma unui butoi" ......

cam asta este avantajul la un motor de generatie mai veche, a fost invatat si studiat, sucit pe toate partile de cei cu experienta in domeniu (apropos, grecia si uk au cult pt 1.8 t, de departe cele mai tunate motoare) si acum se stiu limitele, plusurile si minusurile, unde poti sa mergi cu tuningul si unde este safe sa te opresti astfel incit satisfactia de a avea masina de condus zi de zi + pretul platit accesibil intr o oarece masura + risc mic sa distrugi capota motorului (de la pistoane sarite)....ma intelegi;

pt masinuta ta nu stiu ce sa ti zic, conteaza mult cine si ce a facut pe acest motor - daca exista ceva kituri deja dezvoltate sau daca trebuie sa te multumesti cu un soft bun / bine facut si o evacuare mai "permisiva";

acel raport putere litrica este bine remarcat de tine dar dupa parerea mea nu suficient.

Link către comentariu

Pai cam asta e tot ce vreau de la masina asta. O evacuare completa + soft. Turbo doar daca e cazu/pica.

Mai mult de 225cp nu am de gand sa ma intind. Ca o estimare de unu care cunoste, ce sansa am sa raman cu ea in drum daca primeste des cox dupa o asemenea modificare? (des = fiecare drum mai lung + oras de control :) ). Mai mult de 2-3000E nu vreau sa bag in modificari de genu asta, cam asta e ideea.

Modificat de NetFlow
Link către comentariu
Pai cam asta e tot ce vreau de la masina asta. O evacuare completa + soft. Turbo doar daca e cazu/pica.

Mai mult de 225cp nu am de gand sa ma intind. Ca o estimare de unu care cunoste, ce sansa am sa raman cu ea in drum daca primeste des cox dupa o asemenea modificare? (des = fiecare drum mai lung + oras de control :) ). Mai mult de 2-3000E nu vreau sa bag in modificari de genu asta, cam asta e ideea.

si eu am pus aceeasi intrebare unor tuneri si mi au raspuns asa: "daca esti la blana cu masina full time minute in sir, cu interne stoc si modificari peste ce a dat si testat constructorul, asteapta te la un moment dat sa iasa fum din motorul tau; daca vei lasa mereu o rezerva de 10% - 20% din pedala atunci cind esti in ultima treapata, nu vei abuza de pedala la fund minute in sir cind esti in trepte inferioare pina schimbi vitezele, etc masina o sa traiasca bine merci" ; asta mi au spus ei, asta spun si eu

Link către comentariu

Cat adevar au grait respectivii. De unde concluzia: modul de intrebuintare a masinii face diferenta...adica soferul.

Link către comentariu

up date: am montat LSD de la quaife, masina este chiar senzatie, a disparut "scirtiitul" de roti in gol pe treptele 1 si 2 iar virajele....nu am cuvinte, parca ia singura virajele, mult mai repede se inscrie pe "trasa" ; deci, pentru amatori, diferentialul este o investitie chiar foarte buna

Link către comentariu

bbm .. toate ca toate dar se vede ca pui pasiune in ce faci, si iti iese .. ai un Cupra de toata frumusetea :vaidecapulmeu:! Felicitari si .. mai pune 2 poze ! Cat de sus vrei s-o duci cu performanta la ea ?

Modificat de vrajit de fabia
Link către comentariu

Bravo, co..e!!! Felicitari! Sper sa ma dai si pe mine o tura... vreau sa ma convingi :rolleyes: Pe bune! Ura!

Link către comentariu
nadir@boosted.ro

te-am felicitat si atunci te felicit si acum chiar ai facut o alegere Buna!

si am auzit ca masina trage constant acum :rolleyes: bravo!

Link către comentariu

@vrajit de fabia: pai din punct de vedere motor / cutie de viteze, ma opresc aici (ma rog, mai astept un furtun de silicon pt diverter valve + voi schimba un furtun care cind si cind face figuri - la caldura pierde pe undeva presiune); suspensia este cum trebuie, rotile imi plac asa; masina are acum aprox 21 000 km (4 mii de cind am pus kitul de turbo) si uite ca trebuie sa schimb din nou placutele de frina pe fata - "boala brembo", etrierii mari, 4 pistonase, placutele au putina "carne" pe ele, eu port 44 la sandale.......un rind de placute la 10 000 km; acum am comandat ferodo 2500, sint curios daca o sa fie mai bine cu ele; voi mai pune bucse powerflex cind simt ca actualele se apropie de sfirsitul vietii, voi comanda un set de ceasuri de la defi (cele care au si un mic computer si memoreaza parametrii, etc); mai urmeaza folie pe geamuri (ceva nu foarte inchis pt ca vreau sa evit conflictul cu militienii) pt siguranta in primul rind - cartierul in care locuiesc e plin de indieni si astia sint in stare sa dea un geam jos si pentru un pachet de biscuiti uitat in masina la vedere;

si mai sint citeva idei pe care as vrea sa le pun in practica de genul inlocuit bandourile rosii de pe usi cu unele facute 100% din carbon, oglinzile la fel, capacul de plastic vopsit rosu sa fie facut din carbon, difuzorul spate carbon, poate si citeva elemente de la interior tot din carbon dar asta numai daca identific o sursa care sa le faca de o calitate ireprosabila;

antifonat usile cu dynamatat + schimbat boxele din usi (in lacasurile stock, nu vreau sa modific fetele de usi), poate si un mic amplif daca este cazul;

cam astea ar fi planurile mele de viitor

@zyx: poate ne vedem in wend ul ce urmeaza pentru "drive test";

@nadir & all : multumesc pentru urari

Modificat de bbm
Link către comentariu
nadir@boosted.ro

bravo mihaitza ..... chiar ma bucur ca ai reusit sa faci performanta cu furia rosie turbo!

si imi place ca fiecare amanunt cat de micut o fi el l-ai facut cu cap si cu mult bun gust!

sunt curios cum ai sta acum cu un evo stock de pe loc si cum ai sta cu un evo cu evacuare sau evo cu soft din mers! pt ca masina ta acum chiar e de top!

bucsaraia si franele sunt niste consumabile care de la o anumita putere se cam schimba des :rolleyes:

Link către comentariu
sunt curios cum ai sta acum cu un evo stock de pe loc

cum am mai spus si cu alte ocazii, evo si subaru sti sint din "grupa mare" deci nu are rost nici macar sa ma gindesc; masinile alea au fost facute si gindite de la bun inceput pt cu totul si cu totul altceva, sint la aceeasi greutate cu mine dar au 4*4, putere aproximativ egala; personal cred ca nu am nici o sansa si ar fi o lipsa de respect din partea mea pentru cei cu evo sau subaru sti sa incep cautari de genul "vreau o masina stock, sa ma dau si din mers, sa fie eventual si un sofer infirm, daca se poate sa aibe si o roata pe pana, etc" sa fim realisti + putin fair play

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!