Jump to content

cupra R


bbm

Postare recomandată

  • Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bbm

    106

  • nadir@boosted.ro

    32

  • Shtrumf2k

    11

  • Bogdan_wrc

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

mmmm pe bune ca salivez cand vad pozele astea!

sunt superbe si se potriveste perfect rosu ala cu rautatea de sub capota!

cati km faci pe an ca sunt cuiros ca ai zis ca sta putzin bolidu!:D

Link către comentariu
mmmm pe bune ca salivez cand vad pozele astea!

sunt superbe si se potriveste perfect rosu ala cu rautatea de sub capota!

cati km faci pe an ca sunt cuiros ca ai zis ca sta putzin bolidu!:D

din octombrie pina acum 7 mii dar decembrie - februarie nu prea a mers, pe zapada & vreme urita am preferat sa nu o scot, nu am avut roti de iarna si cu astea de vreme buna, eram precum motanul tom la patinuar in desenele animate !!

Link către comentariu

pai ai facut ceva...

esti multumit?itzi dioresti mai mult ?stiu e o intrebare prosteasca dar sunt curios dupa ce-mi vine masina care o sa fie mai subtire ca a ta cu vreo 40 cai ce o sa mai vreau de la ea :)!

Link către comentariu
pai ai facut ceva...

esti multumit?itzi dioresti mai mult ?stiu e o intrebare prosteasca dar sunt curios dupa ce-mi vine masina care o sa fie mai subtire ca a ta cu vreo 40 cai ce o sa mai vreau de la ea :)!

da, sint multumit, accelereaza bine (225 de cai se ocupa de asta), frineaza bine (brembo style), sta bine pe viraje (H&R), consuma direct proportional cu apasatul pe acceleratie (de la 6 la 48%)!!

nu exceleaza la plecatul de pe loc (cred ca este valabil pt orice masina cu prea multa putere pe fata) dar nici nu ma deranjeaza, merg ceva mai sportiv de obicei dar niciodata liniute sau rupt asfaltul primul de la semafor !! dar pt asta exista o solutie, un autoblocant quaife doar ca pt moment nu stiu ce tip este cutia mea de viteze ca sa pot sa-l comand !!

pt tine, cred ca o sa mai trebuiasca sa astepti putin, pt moment nu cred ca a scos cineva versiuni up grade pt masina ta dar nu dispera , timp si bani sa fie , ideile vin o data cu trecerea timpului si cunoasterea masinii !!

Link către comentariu

:( Dom Mihai de asta vroiai mataluta scannuri ? Daca stiam..... da las ca data viitoare ... :o

Link către comentariu

@G60: scannul contine instructiuni (si mai ales poze) cu detalii despre montaj !! si vezi ca iar am reclamatii la adresa ta, nu dai instructiuni in limba romana iar eu nu am fost la orele de italiana !!

:(

Link către comentariu

furtunul siliconic (Forge) de admisie a fost montat azi, multumiri racing nick + vlad (aka valiza) !! :emthdown:

se simte si se simte bine, dupa 5000 - 5500 rpm masina nu mai sufera de acea "gituire" pe care o simteam inainte, exista si un filmulet pe site-ul forge cu ce se intimpla cu furtunul de serie !!

Link către comentariu

bbm, ziceai ceva mai sus de un autoblocant!

poti sa dai un link ceva, sunt pt mai multe tipuri de cutii de viteze banuiesc?

da mai multe detalii te rog frumos !

Link către comentariu

bravo in sfarsit ai montat furtunul, dar i want to hear her blow!!!!!!!!

cand montezi BOV pune si un sample audio pe forum sa ne delectam si noi urechea

:)) see ya thursday!!!

Link către comentariu
bbm, ziceai ceva mai sus de un autoblocant!

poti sa dai un link ceva, sunt pt mai multe tipuri de cutii de viteze banuiesc?

da mai multe detalii te rog frumos !

uite aici linkul

http://www.quaife.co.uk/catalogue/page11.htm

cred ca la tine nici cutia nu mai este stock asa ca, daca este motorul vr6 + cutia aferenta, vezi ce cod de cutie ai !! mai incearca sa dai inapoi citeva pagini si vezi si pt audi !! iar daca nu si nu , le dai un email cu, codul tau de cutie !!

pt grupul VAG costa cam 1000 euro un LSD !!

exista si masinuta ta la aceasta sectiune? suna interesant ce apare acolo in profilul tau !!

Modificat de bbm
Link către comentariu
uite aici linkul

http://www.quaife.co.uk/catalogue/page11.htm

cred ca la tine nici cutia nu mai este stock asa ca, daca este motorul vr6 + cutia aferenta, vezi ce cod de cutie ai !! mai incearca sa dai inapoi citeva pagini si vezi si pt audi !! iar daca nu si nu , le dai un email cu, codul tau de cutie !!

pt grupul VAG costa cam 1000 euro un LSD !!

exista si masinuta ta la aceasta sectiune? suna interesant ce apare acolo in profilul tau !!

masinuta mea nu este prezentata ink pe aici :))

ea este unik:) mai este una la polonezii aia nebuni!!!

o sa fac si eu niste poze si o sa fac o scurta prezentare desi mai am multe de facut !

a si apropo cine aduce asa ceva la noi in tara , sau cum se poate intra in posesia unui diferential, nu de alta dar e o necesitate , vreau sa-mi pun turbo si atunci nu stiu daca o sa mai pot sa ma mai misc dupa loc daca apas mai tare acceleratia!

Link către comentariu

vreau sa-i pun LSD dar, din motive financiare, sint putin nehotarit, care sa fie ordinea: LSD, FMIC, suspensie, chip sau suspensie, FMIC, LSD, chip?

@strumf: saptamina asta, sper, pina "aterizezi" tu !! si montata si cu sunetul inregistrat !!

Link către comentariu

Eu as face asa : suspensie, chip(tine cont ca chip se poate ajusta fara bani in plus dupa FMIC daca e nevoie), FMIC, LSD !

Link către comentariu
Eu as face asa : suspensie, chip(tine cont ca chip se poate ajusta fara bani in plus dupa FMIC daca e nevoie), FMIC, LSD !

o idee f buna, sint curios daca avind FMIC mai mare (si aer mai mult / rece), oare senzorii nu stiu sa citeasca si astfel "sa ceara" mai multa benzina? si daca asa stau lucrurile, oare nu trebuie ceva facut cu pompa de benzina / regulator de presiune?

Link către comentariu
o idee f buna, sint curios daca avind FMIC mai mare (si aer mai mult / rece), oare senzorii nu stiu sa citeasca si astfel "sa ceara" mai multa benzina? si daca asa stau lucrurile, oare nu trebuie ceva facut cu pompa de benzina / regulator de presiune?

nimeni priceput / mai cunoscator ca mine sa -mi dea un sfat pe tema asta?

:)

Link către comentariu

Aerul nu e mai mult (ala il da turbina :) - poate presiunea e chiar mai mica) ci decat mai rece. Fiind mai rece, concentratia de O2 e mai mare si explozia e mai puternica la aceeasi cantitate de benzina => putere mai mare. Asa as intelege eu utilitatea FMIC-ului.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
Aerul nu e mai mult (ala il da turbina :) - poate presiunea e chiar mai mica) ci decat mai rece. Fiind mai rece, concentratia de O2 e mai mare si explozia e mai puternica la aceeasi cantitate de benzina => putere mai mare. Asa as intelege eu utilitatea FMIC-ului.

cam de aici m-am inspirat, urmeaza sa actionez.....

Link către comentariu
NOS

daca era o sugestie pt mine, nu multumesc, nu sint fun "tras pe nas" si nici masina mea nu vreau sa fie invatata cu obiceiuri proaste !! benzina rulz si atit !!

Link către comentariu
barabas leiba

Cred ca este evident ca LEON vechi arata de 1000 de ori mai bine decat micorbuzul asta de acuma. Ala vechi avea ce e mai bun dintr-un BMW si o ALFA ROMEO, iar asta nou e un fel de 307 intins si lungit si microbuz-at.valabil si pentru TOLEDO nou care chiar e infiorator (in doua culori, gen VEL SATIS, alta hidosenie) :blink:

Leonul care descris si in pozele de mai sus nu are moarte, arat incredibil de bine, jantele sunt crima, culoarea e sinucidere si optiunile genocid.

Foarte Tzapana masina

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!