Jump to content

Sa ridice mana cei cu GPL


emil
 Share

Postare recomandată

Pe injectie multipunct nu are nimeni? Eventual si cu sonda Lambda

Modificat de zafycom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • B0BBY

    9

  • knox

    9

  • ksi_id

    7

  • p-pm

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pe multipunct mai greu ca ii dublu la pret fata de injectie monopunct si nu prea renteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(oricum acum ca e iarna socul automat e in permanenta pornit, rar se intampla sa ajung la temp normala , asta e...)

nu stiu cum e reglat la tine dar la mine socul se deschide total dupa vreo 5 minute, si consuma maxim 13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe multipunct mai greu ca ii dublu la pret fata de injectie monopunct si nu prea renteaza.

Pai instalatia pt. MPI costa cam 1800 Ron cu montaj una mai rasarita, nu e foarte mult avand in vedere ca asi amortiza suma in maxim 6 luni. Acum nu stiu cat de fiabil este motorul in urma modificarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nus cum e reglat socul ala ca mi s-a taiat sa-l tot reglez si degeaba...mai conteaza si cum e setata instalatia , am avut intr-un timp o inprovizatie facuta de catre un "stiutor" in ale GPL-ului (imi obturase gura la admisie) si mergea masina mai rau ca un melc...eu entuziasmat ca imi va consuma putin, si , ce sa vezi, sufletul...ca imi consuma la fel si nici nu tregea....drept urmare mi-am reglat-o eu si imi tragea super si culmea a si scazut consumul.

AA....si inca ceva, mai conteaza si calitatea gazului....de exemplu (la intalnirea mk1 din vara) i-am dat 165km/h pe GPL fara probleme cu gaz cumparat de pe langa sibiu, iar acum 2-3 luni abia ajungea la 140 (mi-am mancat ficatii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai instalatia pt. MPI costa cam 1800 Ron cu montaj una mai rasarita, nu e foarte mult avand in vedere ca asi amortiza suma in maxim 6 luni. Acum nu stiu cat de fiabil este motorul in urma modificarii.

Daca zici ca ii doar 1.800 ron inseamna ca am ramas eu in urma cu preturile (eu stiam de aprox 900 E) sau ai gasit tu ceva instalatie de kk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ii doar 1.800 ron inseamna ca am ramas eu in urma cu preturile (eu stiam de aprox 900 E) sau ai gasit tu ceva instalatie de kk.

Milano se numeste parca instalatia pe net am vazut la majoritatea cam pe la 28-30 mil. la astia aici nu stiu de ce costa doar atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am totusi o intrebare pt cei ce au GPL : la voi cei ce porniti pe gaz , nivelul de benzina in filtru unde e? pt ca la mine e pe fundul filtrului si tre sa mearga motorul putin pt ca el sa ajunga la pompa si cand motorul e oprit mai multe ore se pare ca benzina o ia inapoi pe furtun...o fi vreun defect pe la vreo valva prin pompa sau ceva de genul (pt ca am pb cand mere pe benzina, se intrerupe la relanti si la turatii joase, merge 3-5sec bine si deodata scade , o jumate de sec ca si cu s-ar inneca, si tot asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spre exemplu am eliminat complet benzina, iesirea din pompa am bagat-o direct pe retur, pana fac un capac si scot pompa definitiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blink:

"probleme Gogule?" ;) pe benzina oricum mergea foarte prost, carburatorul era dereglat ,pornea greu, consuma enorm, scotea un fum negru imens, niciodata u a mers asa bine ca acum cand e pe gaz, chestia asta cu pornitul pe benzina este un mit, am mai spus si ma repet , a mea nu a mai pornit/mers pe benzina de 2 ani si merge excelent, si nu vorbesc din auzite ci din proprie experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nici GPL nu e lipsit de probleme

Care aveti la indemana o o schema electrica pt o instalatie pe gaz...am pb cu a mea

Instalatia pe gaz a mea e montata artizanal, e Landi_renzo, si de ieri nu mi se mai aprinde (acel buton pt benzina-gas nu se mai aprinde)-am verificat o masa , plusul e pus pe contact, le-am tot verificat se pare ca totul e ok dar nu mere; am mai avut problema asta de 2-3 ori adica se stingea dar dupa 2min de mers s-a aprins din nou sau dupa 4-5 contacturi puse (mentionez ca sunt cel mai blana la electrica)

Ceva sugestii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un prieten si are pe o bora din 2002 de 1.6 gpl.Am povestit cu el si a zis ca porneste pe benzina si trece automat pe gpl.Ca putere diferenta ,la el, a zis ca e nesemnificativa dar am vazut ca la relanti motorul oscileaza in ture cam 100-200 de ture si nu pot sa imi explic de ce.Poate ma lamureste si pe mine cineva.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un prieten si are pe o bora din 2002 de 1.6 gpl.Am povestit cu el si a zis ca porneste pe benzina si trece automat pe gpl.Ca putere diferenta ,la el, a zis ca e nesemnificativa dar am vazut ca la relanti motorul oscileaza in ture cam 100-200 de ture si nu pot sa imi explic de ce.Poate ma lamureste si pe mine cineva.Mersi

Eu am masina momentan pe benzina are 1 an si la relanti fluctuiaza turatia, acum ca e si mai frig afara face si mai rau zici ca merge in 3 cilindri la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fluctueaza pe benzina sau pe GPL?

La mine fluctueaza pe benzina ... merge bine 4-5 sec apoi aproape ca da sa moara

Daca fluctueaza pe GPL s-ar putea sa aibe prea mult aer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie de la aprindere ...asta suspectez eu... stiu ca o data am lasat-o mai mult pe benzina si dupa vreo 20min de mers la relanti si-a cam revenit (poate e leget de bobina de inductie care tre sa se incinga)...nu stiu sigur...cert e ca o pb este.

Bafta la toti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am avut prima "mare" problema.... au fost -8 grade si socul automat era inchis complet, n-a vrut nici moarta sa porneasca usor accelerata asa cum pornea de obicei, a trebuit sa tin mai mult la automat fara sa o accelerez deloc si a pornit, a mers balbait cam 2 minute dupa care a intrat in regim normal. "marea problema" a fost ca era capota inghetata si n-am reusit sa o deschid sa umblu la soc :lol: :lol: :lol: :lol:

In rest doar de bine despre GPL :icon_thumright:

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, am montat de curand o instalatie gpl( reductor-vaporizator-landirenzo, supapa - milano) pe un golf 2 (1.8 benzina). butelia cred ca este de 50l, cand am facut plinul a intrat de 90ron. am mers cu masina 200km si deja se aprinde becul rosu. vreau sa va intreb daca voi credeti k este normal sa consume la 200km o butelie de gaz sau credetzi ca trebui sa ma duc cu ea la atelier sa-i faca ceva reglaje? am citit niste posturi pe diferite forum-uri dar sincer imi este frica sa ma bag eu la reglaje k poate o dau peste cap mai rau.

apropo de pornirea pe gaz dimineata... am prins ceva frig de cand am montat instalatia si de fiecare data cand porneam masina, pornea pe benzina dar fiind socul automat, cum ajungea la 1100-1200 rot sarea imediat pe gaz si mergea fara probleme. chestia asta se intampla in cateva sec.

Modificat de p-pm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am avut prima "mare" problema.... au fost -8 grade si socul automat era inchis complet, n-a vrut nici moarta sa porneasca usor accelerata asa cum pornea de obicei, a trebuit sa tin mai mult la automat fara sa o accelerez deloc si a pornit, a mers balbait cam 2 minute dupa care a intrat in regim normal. "marea problema" a fost ca era capota inghetata si n-am reusit sa o deschid sa umblu la soc :lol: :lol: :lol: :lol:

In rest doar de bine despre GPL :icon_thumright:

dupa parerea mea,problema ta poate sa fie ori din socul automat al masinii care la rece sa nu deschida clapeta de pe carburator si atunci sa nu aiba aer destul ca sa porneasca, sau daca faci pornirea direct pe gaz, la prea multe minusuri afara, sa fie problema cu gazul care dupa natura lui e sub presiune si f rece cand il baga din pompa instalatiei el e inghetat si din aceasta cauza nu iti porneste....sper sa am fost destul de explicit. recomandarea mea e sa pornesti pe benzina, mai ales in sezonul rece. gazul cand este injectat e sub presiune si f rece....ca si in sprayul de reincarcat bricheta....exact la fel. partea rea e ca atunci poti sa iti paradesti instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asa am spus si eu , ca era de la soc, benzina nu mai folosesc de 2 ani si nici nu vreau a aud de ea, iar cu gazul sub presiune te contrazic... este sub presiune in butelie, vaporizatorul are rolul de a transforma lichidul din butelie in gaz, d'aia e si incalzit ca sa nu inghete, mai departe motorul trage gaz cat are nevoie, nu este injectat cu forta :rolleyes: daca ai sa scoti furtunul din caburator ai sa vezi ca nu iese gaz

p.s. am mai spus si ma repet... chestia cu pornitul pe benzina este o "legenda", stiu din proprie experienta,

@p-pm: la mine se aprinde ledul rosu la 20l si am butelie de 40 parca... deci dupa ce se aprinde mai fac lejer 150km :lol:, daca ai si benzina mergi pe gaz pana nu mai are si asa iti dai seama.

reglaje nu are decat vreo 3 dar nu te sfatuiesc(din experienta), costa 15 ron la un atelier GPL sa-ti faca reglajele pe computer nu dupa ureche .

Modificat de B0BBY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt sfat man. am fost azi sa o mai regleze omu unde am instalat-o si acum astept sa se produca minunea. am mers 2ookm si s-au stins 4 leduri, acum sunt cu ala rosu aprins si astept sa vad cat merg cu ea, da nu cred ca merg mai mult de 70km. omu la care am fost sa regleze instalatia a zis k mai are vreo 15l de gaz. :vaidecapulmeu:

un vecin care are dacie pe carburatie mi-a spus k lui ii ia cam 10l la 100km. la injectie monopunct cum trebui sa consume, mai mult decat la carburatie sau mai putin?

Modificat de p-pm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cam asa e si la mine .. un led la 50Km... deci rosu se aprinde cam pe la 200, si cand alimentez plin bag +- 20l mecanicul (sau sa-i zic instalator ?! :vaidecapulmeu:) cica e de la sonda din butelie dar nu merita efortul sa o reglezi, oricum e mai bine ca ai rezerva mai mare

nu stiu cum e la injectie, se spune ca gaz consuma mai mult decat benzina... la mine e invers, oricum carburatorul e varza d'aia am si renuntat la benzina. Fa un plin, mergi 100km si fa plin iar .. asa vezi exact consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Legat de instalatiiile gpl montate pe motoare cu injectie monopunct .

Cum se comporta " a la long" , probleme aparute ? explicatii? incercari? povesti? senzatii? samd...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu o mica pb, poate se gaseste cineva care sa ma ajute si pe mine macar cu un sfat. de o saptamana masina mea a inceput sa se opreasca in timpul mersului. in primele 2-3 zile se oprea cam dupa 10-12 km, acum a inceput sa faca mai des si se opreste de 3-4 ori pe zi. aveti idee de la ce poate sa faca?

alta pb este ca de cand am pus instalatia de gaz parca nu mai merge deloc bine pe benzina, sa fie de la "ingineru" care mi-a montat instalatia de gpl sau asa este normal sa se intample?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!