Jump to content

Golf 6/Jetta - Motorul trepideaza


dvn2007
 Share

Postare recomandată

daca apar duze la cumparare  pun paricu ca cu maxim 1500-2000 roni le faci pe toate boboc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca totul e o chestie de timp. totusi au trecut ceva ani ar fi cazul sa apara :)) ca mai avem nevoie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa nici un an de zile (si 40mii+ km) de la schimbarea injectorului 3 problema trepidatului a reaparut. La fel ca si prima data apare a doua zi dupa un drum lung, sau dupa doua-trei zile cat masina nu este utilizata. Fenomenul e identic, doar ca de aceasta data cu vibratii mult mai violente care incep la 1800rpm si isi diminueaza intensitatea dupa 2500. Fenomenul dispare dupa 15-20 minute, dupa ce motorul se incalzeste. Am revenit in service VW, altul de aceasta data. Mi s-a spus din start ca trebuiau schimbate toate injectoarele de prima data si ca este un fenomen "NORMAL", indicandu-mi masini care eu necesitat schimbarea in 70mii km. Personal mi se pare inacceptabil, eu insumi asteptand sa nu apara probleme de acest gen in minim 200-250mii km de utilizare a unei masini, cu reviziile facute la timp si consumabile de calitate folosite.

As dori sa stiu parerea celor care s-au lovit de problema injectoarelor. Se datoreaza modului in care este utilizat autoturismul? Problema de fabricatie? Combustibilul utilizat este intotdeauna cel mai scump de la pompa, iar statiile de alimentare sunt doar cele foarte cunoscute. Masina este folosita responsabil fara bruscari de orice fel. Viteza de deplasare este de cele mai multe ori mare (adaptata legii si conditiilor de drum) si sustinuta pe distante lungi de timp (190-210km/h timp de 30-60min+). Frana de motor este folosita din abundenta. (V-am prezentat datele de mai sus doar pentru a incerca extragerea unei concluzii si nicidecum de a intra in polemici legate de viteza). Este masina exploatata in mod gresit?

Momentan astept oferta service-lui pentru piese si manopera, probabil undeva la 2500-3500+eur. Nu sunt incantat de ideea de a investi aceasta suma, dar am nevoie de o masina functionala la orice ora si nu imi pot permite achizitia de componente SH. Exista alte solutii de a rezolva aceasta problema: cum ar fi reparatia injectoarelor? Exista centre la noi in tara care fac aceasta reparatie si ofera garantie? Pentru un injector nou se ofera 2ani garantie.

Modificat de sintaxxa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am reconditionat injectoarele (3 buc) dar de CR si a costat 900 ron tva inclus/garantie 6 luni  manopera inclusa si asta prin noiembrie-2010 la 253k si de atunci masina a mai facut vreo 50k fara probleme .Reconditionarea consta in schimbarea diuzelor care au niste ''gauri'' extrem de fine prin care motorina este pulverizata.Daca aceste ''gauri/perforatii'' isi maresc diametrul din diferite motive in speta condens/apa din rezervor,atunci motorina nu mai este PULVERIZATA,deci ardere incompleta,miros de motorina nearsa,vibratii la relanti,mult fum la pornire,consum mai ridicat de motorina etc.Pentru PD vazusem la un moment dat 60 ron kit-ul format din duza si oringuri.Exista ateliere specializate pentru reconditionare dar  sa dai 2500/3000 Euro?! poate noi.

http://www.autokarma.ro/set+reparatie+injectoare/elring/skoda/octavia-ii/1-9-tdi/17970/10354/12899/10

Modificat de rayn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este in linkul ala sunt Oringurile pentru injectoare PD nicidecum un set de reparatie . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT am un passat din 95 1,9 tdi 90 cp,cand opresc motorul se cam cutremura toata masina,precizez ca  in timpul functionari nu am trepidatii,ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate @floro_st205 acela este doar un set de o-ring si nu un kit de reparatie.

@alinitubusag ai verificat tampoanele motorului?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit oferta de pret 2850eu 4 injectoare noi + manopera si alte piese necesare schimbarii. As dori sa stiu daca merita macar sa caut un loc pentru reconditionare injectoare si daca aceasta reconditionare isi merita banii si deranjul. Imi puteti indica si locul unde ati facut asa ceva? (nu doar gasite pe google)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o zi jumate in service si 2400eu masina merge bine din nou. S-au testat injectoarele si s-a luat decizia de a nu se schimba decat 3 dintre ele (cel inlocuit anul trecut comportandu-se ca un injector nou) Sa mai inlocuit senzorul G42 (aer), filtrul de motorina si alte elemente mici aferente schimbarii injectoarelor. Masina a asteptat spalata si curatata in interior (o consolare mica pentru suma platita). Garantie oferita: 2 ani pe element. Precizez ca interventia s-a facut intr-un service VW din afara tarii si injectoarele vechi au fost preluate de catre service, astfel pretul unui injector fiind de 477eu fara tva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la banii astia o vindeam puneam diferenta 3000 eur si luam un TSI de 1,4  122cp sau mai mult scapam de stresul si banii cheltuiti, acum sa nu ai bafta si de un EGR ca te-ai scos bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost o decizie usoara, dar din pacate singura pentru a avea masina reparata corect. Masina nu putea fi vanduta (nici macar condusa) asa cum mergea, vibratiile fiind foarte violente. Incerc sa fiu corect cu altii si apoi cu mine - as fi vandut-o cu 6000 pentru ca cel care o cumpara sa o poata repara? Eu nu as vrea sa cumpar o masina stricata la pret de buna :) O voi mai pastra o vreme in ciuda numarului mare de km deja facuti. EGR, turbo, pompa de injectie... da, posibil sa urmeze. Dar ce ii pot face mai mult decat sa o intretin corect cum am facut-o si pana acum?

Am apelat la mai multe service-uri din tara si din afara iar raspunsul general a fost "...Oficial, aceste injectoare nu se pot repara, nici de catre noi, nici de catre altcineva". Din pacate masina era deja in service cand unul dintre centrele de reparatii injectoare din tara(daca sunteti interesati va pot da numele - pot spune ca e firma internationala de reparatii injectoare, turbo etc) mi-a facut o oferta "Pret injector Original BOSCH - - - 950 ron + tva / buc (1140 ron tva inclus).Pretul este valabil cu injectorul vechi la schimb iar garantia oferita este de 2 ani". Din pacate pentru mine prea tarziu si prea departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, deci este problema si pe 2.0 tdi 140.. eu care vreau sa cumpar curand un golf 6 tdi... tot caut de 2 luni ceva bun la un buget corect care dupa mine merita aceasta masina si motorizare.

Evitam 1.6 tdi si 2.0 tdi de 110 cai cautam doar 140cai, din auzite si feedbackuri de pe anumite forumuri din strainatate si ro, am intales ca cu astea nu ar fi probleme asa de mari si importante ca si pe celelate motorizari... se pare ca nu. Ca si prim sintom care a fost. Si eventual cum ai stiut ca numai un injector (si ala) trebuie schimbat, ai ceva valori sa ne dai?

Ce coduri de motor sunt mai putin dezastru pe golf 6 2.0 tdi 140 cai si din ce an? Cele din 2009 sunt ok...

Am incercat 1.6 tdi si toate aveau un trepidat in relantiu sau un mers iregulat. La 2.0 110 se simte doar o ezitare in mers dar dupa ce se incalezeste dispare.

Maine merg sa vad unu de 140 cai si 210 mi km... zice ca a schimbat volant, ambreiaj, egr cam tot infara de injectoare, oare o sa cada la mine ? fiind prim proprietar si necazand la el. cum sa le verific ?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez aici ca sa nu mai deschid un topic nou.

am o problema care apare cu motorul cald sau uneori abia pornit de cateva minute:

Stand pe loc si la relanti, incepe sa se auda un zgomot mai ,,greu,, si se simte o vibratie constanta destul de pronuntata, care se atenueaza daca calc frana sau dispare de tot daca introduc selectorul in ,,R,, sau ,,D,, cutia fiind dsg7, km 147.000

precizez ca nu se manifesta tot timpul insa apare destul de des in ultimul timp.

alimentez doar cu motorina standard Rompetrol/Omv/Petrom, ulei, filtre toate schimbate, porneste rapid la rece sau cald, nu afiseaza erori in bord.

aveti vreo idee de la ce ar putea proveni vibratiile?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de des, ar putea fi regenerarea DPF. Chiar daca nu afiseaza erori in bord, ar trebui sa ii faci o diagnoza sa vezi daca a ramas ceva stocat.

Eu in schimb am observat o vibratie, dar doar la plecarea de pe loc, in treapta 1. Nu face mereu, depinde cum o tin din ambreiaj si cat o turez, dar totusi, asa "face" toate? Are softul 9970, daca are vreo importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e din cauza regenerarii pt ca am observat ca se aude si cu motorul rece (stiam ca regenerarea se face doar la temperaturi ridicate)

ma gandeam la tobe ca ar putea intra in vibratii de la vreun tampon slabit, dar ciudat e ca daca calc frana zgomotul se reduce la jumatate, asa ca nici de la ele nu cred ca ar fi.

am sa incerc sa ajung la un mecanic si va tin la curent.

 

Modificat de Johnwst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Golf VI 1.6 102 cp benzina 146 000 de km.

Motorul trepideaza la relanti, pe loc. Problema a aparut dupa ce am schimbat un suport al motorului care era rupt/distrus (cel de la cutie cred, rotund, sub masina, am depistat problema la o revizie si am zis sa il schimb). E posibil ca cel de sub masina fiind nou iar restul de suporti uzati, sa genereze aceasta problema? Idei?

Multumesc!

Matei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut ! am un golf 6 1.6 TDI...S'a aprins din mers martorul de bujii, am pus un VAG pe ea si da electric malfunction la cilindrul 4, dupa ce am turat;o la relanti peste 2000rpm s;a aprins si check engine.  ce poate fi ? sa schimb bujiile ? a crapat injectorul ?

 

 

mentionez ca trepideaza de zici ca sunt in scaunul cu masaj

Modificat de bogdanWST
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ccosmin Criste

Aceleași simptome am avut si am fost nevoit sa schimb injectorul din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit pe aici pe undeva ca ca la 1.9 erau niste contacte imperfecte sub capacul de la culbutori...ma gandesc ca poate rezolv asa....ai schimbat injectorul cu unul nou ? sau unul sh ? imi poti dacateva detalii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ccosmin Criste

Primul lucru asta a verificat si mecanicul,mufele sa vada daca nu sunt probleme acolo. La mine a fost injectorul 3 stricat. Ca sa stie sigur ca nu e ceva electric stricat a inlocuit injectorul 3 cu 4. Cand a pus testerul aparea eroarea la 4,deci era clar injectorul. El a zis ca nu se poate repara,eu totusi l-am pastrat ca am vazut ca sunt care vand injectoare noi si il cer pe cel vechi la schimb. L-am cumparat second-hand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Robert Teodor

Salutare, sunt nou pe aici si am o problema de ceva timp. 

Am un vw jetta 1.9 din 2007 105cp , motor bls care in mers la viteze de pana intr a 3 la un moment dat nu se mai accelereaza, zici ca se inneaca sau infunda si ca sa si revina trebuie sa apas ambreiajul si sa accelereza puternic  scotand un fum negru dens. face exact ca jiglerul de la daciile vechi cnd se infunda. 

Am fost la 6 serviceuri si tot nu i da de cap. mentionez ca egr curatat , filtre schimbate. daca se poate sa mi dati vreo idee ceva sau sfat . Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Buna ziua,am o problema cu un golf plus din 2011 motor CAYC 1.6 diesel de 105 cp.Tot am fost pe la diferite servisuri si nu am primit nici un raspuns concret...Masina scoate un fum alb chiar si cand motorul se incalzeste.Adica nu scoate numai 1,2 minute dimineata la pornire cand e rece...merg vreo 20 de minute pana se opreste si e un fum de zici ca a luat foc masina.Pe langa asta motorul nu merge rotund,are momente cand trepideaza chiar tare si acul turometrului fluctueaza putin,mai ales la relanti.Turatia cand o pornesc sta la 800 dar e deajuns sa fac 3 metri si la relantiu sta la 1000.Tin sa mentionez ca am facut o diagnoza auto la un service specializat a carui nume nu are importanta si singura eroare a iesit ca un piston nu era in parametri,avea undeva la -3,2 valoare pe cand ceilalti aveau peste 0.In momentul cand o turam stand pe loc la 5000 de rotaii injectorul intra in parametrii normali si motorul nu mai trepida,dar dupa ce faceam iar cateva metri se comporta la fel.Raspunsul celor de acolo a fost ca masina isi face regenerare DPF,dar mie nu mi-a aparut pana acuma martorul in bord.Mentionez ca distributia si filterele au fost schimabte recent.Deci daca ati mai intalnit problema asemanatoare sunt bine venite :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Dudu a închis acest topic
  • 7 months later...

Astăzi pentru prima dată de când am  mașina (2 ani),  când este la relanti,  an simțit un fel de respirație ca și cum ceva ar atinge pe undeva și trepideaza mașina. În bord am un martor de bec ars,  care dacă nu pornesc farurile de zi evident nu mai apare în bord. Nu am mai avut această senzație de tremurat al mașinii. O să verific la un coleg cu diagnoza să văd ce arată. 

Totuși ca simptome...aveți vreo idee? Urmează concediul și numai de bucurii deastea să nu am parte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!