Jump to content

Golf 6/Jetta - Motorul trepideaza


dvn2007
 Share

Postare recomandată

Si a mea face la fel. E din 2011 , 1.6 tdi 105 cp 240 000 km. Si nu tot timpu face parca ar depinde de ceva. Face mai mult in sarcina (cand urc o panta mai ales). Mecanicul mi-a spus ca bate avansul . Nu am nici o eroare in bord.

Modificat de SanX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea face la fel. E din 2011 , 1.6 tdi 105 cp 240 000 km. Si nu tot timpu face parca ar depinde de ceva. Face mai mult in sarcina (cand urc o panta mai ales). Mecanicul mi-a spus ca bate avansul . Nu am nici o eroare in bord.

 

 

nici eu nu am erori in bord . chiar nu stiu ce sa ii mai fac. asa da senzatia ca bate avansul. eu tind sa cred ca este de la injectie , timpii ceva nu se pupa undeva. la reprezentanta mi-au spus ca ma costa mai intai 350 ron testarea apoi sa trimita ei datele in germania sa astept sa primesc un raspuns daca imi fac un update de soft sau de unde vine problema si bine-nteles alta serie de bani in functie de ce raspuns primesc. sunt in pana de idei cu problema asta si nici sa dau cu banii pe la reprezentanta nu prea merge.

Modificat de tolosik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca cateodata undeva la 10 min dupa pornirea de dimineata face mult mai pronuntat , chiar foarte tare se aude, dar inainte de aia masina parca se infunda , agata chiar aceleratia , motorul nu merge rotund si parca nu are nici putere (chiar am obs si ceva fum ca scoate). Daca opresc motorul si repornesc totul merge bine. Sunt momente cind masina merge f bine, nu se aude deloc tacanitul acela. Mie mi se pare ca e datorita unui senzor  ca altfel ar trebui sa faca tot timpul si la rece si la cald si dupa repornirea motorului isi revine. @tolosik tu ai momente din astea la rece , ai observat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine face doar dupa ce se incalzeste motorul. mai nou la mine cand plec de la semafor tacane pana pe la 2300 -2500 de ture. la urmatorul semafor pleaca si nici macar nu se aude zici ca e pe benzina. la rece merge impecabil.

Modificat de tolosik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

De ce nu faci o diagnoza si un test de drum cu cei de la service,asa vei afla ce problema ai la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept sa ma duc saptamana viitoare la reprezentanta sa vad cum o dau cu ei poate scap mai ieftin. ( poate fac si ei o reducere cu scandalul asta :))  ).  sa vad ce rezolv si o sa revin cu informatii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am fost azi la reprezentanta diagnostic dupa update de soft (320 ron a costat) ....toate 4 injectoarele trebuie schimbate. pret 3000 ron.  mai caut poate exista alta varianta mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un injector e 1800 lei X 4 plus montaj te duci in 2000 €.Varianta mai ieftina - dezmembrari DAR testeaza injectoarele inainte de a da banii pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. 3000 ron pe bucata . pret total 120 de milioane. nu dau atat nici mort. nu stiu pe nicaieri pe unde sa caut. inca ma consult cu tovarasul google.

 

daca stie cineva prin bucuresti pe unde pot rezolva treaba , nu ezitati dati-mi si mie de stire.

Modificat de tolosik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

De curând am observat un tremurat al motorului mai bine zis când o pornesc și o las sa meargă la relanti iar acul tinde să se ducă spre 900 de rotații, mașina începe să tremure parcă nu se alimentează, asta până ajunge la 900 de rotații după aceea nu mai are nimic. Acum o săptămână chiar sa oprit singura. Ce sa fie oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut si tu? Ca de dat in bobi nu avem cum.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si a dat o eroare pe dpf care a fost stearsa  .A ramas sa ma duc sa imi faca o regenerare.. Am omis sa spun ca am schimbat  distributia la cineva,oare sa nu o fi pus bine? Si tot odata am schimbat si capacul culbutori deoarece imi dadea ulei pe la el cam peste tot (asa a fost luata din Germania cu problema asta) .Am circulat cu ea aproape doua luni de cand o luasem si nu am avut nici o problema cu acel trepidat. O fi si de la injectoare ? nu sunt puse cum trebuie?(oringurile au fost schimbate). In rest masina merge in parametri are si demaraj ,nu da nici o eroare pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza valorile injectoarelor, sa vedem ce compensatii ai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele tale nu au O-ringuri ,au saibe de foc (saibe de cupru) ; la acestea conteaza "inaltimea" lor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectoarele aste nu se pot repara ?

schimbat duzele si reglat?

in general cand se duce injectia se schimba duzele la injectoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi aduc aminte ca asa a zis mecanicul ca se numesc oringuri (niste inele de cauciuc ) pe care le-a schimbat. Intradevar erau si niste saibe de cupru in capat pe care nu le-a schmbat ca nu le avea atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raimond 

inca nu ,"cica" nu sunt piese de schimb pentru ele .

 

Poo

E mai importanta schimbarea "saibelor de foc" decat a acelor O-ringuri .Acele saibe se schimba de cate ori se scoate injectorul (O-ringul nu) ,daca cedeaza vreouna si nu "te prinzi" la timp sa vezi distractie la extragerea injectorului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu problema cu trepidatul masinii la relantii,doar dupa ce merg cu ea,daca opresc motorl si il repornesc, dispare tremuratul.Motorul e 1.6 tdi 105 cp.Cand apas ambreajul , tot tremura masina, iar cand dau ventilatia la maxim nu mai tremura, cand opresc ventilatia sau scad din intensitatea ei , incepe sa tremure iar.Ce poate sa fie?

Apropo am filmat motorul , si are ceva fisurat, uitati:

post-162861-0-72479900-1453755669_thumb.

Modificat de Poiana92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vad bine in poza ta, dar nu ai nimic fisurat - daca e vorba de protectia termica din poza.

 

verifica valorile compensatiilor injectoarelor - sa vedem cum se prezinta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu VCDS-ul sau alt tester compatibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general injectoarele CR  se repara se schimba duzele   sunt mult mai simple decat PD  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea fiind piezo-electrice , cica nu au aparut piese inca pentru ele , dar printr-un search pe prietenul google se gasesc site-uri care le repara. si pe youtube sunt niste clipuri cu treaba asta, daca asa ar arata aceste piezo pe interior inseamna ca ar trebui sa se poata repara.

Modificat de tolosik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Dudu a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!