Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

Varful nu a cazut in motor, chiar am ramas uimit.

 

O sa iau un decarbusol si o sa dau pe bujii timp de cateva zile apoi o sa incerc extragerea, poate am noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si trebuie(insistat cate un pic)cu o tubulara lunga de 10 si cu un cliket mic(fataita inainte/inapoi)a nu se folosi chei/teuri de 10 pt.ca forta de desfacere nu o poti controla.

Eu de ex.dau cu degripant pe bujii de cate ori schimb uleiul(ii sfatuiesc pe toti sa faca asta)si cel putin o data pe an le"misc in locasul lor". Manopera nu e scumpa si...uite asa nu ajungi in situatii de astea.

Cereti celor la care mergeti sa faceti cate ceva la masina tot ce am scris eu(e treaba de 3/10 min).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc pentru sfatul cu decarbusol si cu cheia tubulara + chichet. Voi incerca. Pana acum incercam doar cu cheie de bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Greseala pe care o fac majoritatea(teul de 10).

Cu rabdare o sa o rezolvi(inca nu sunt -10º/15º incat sa se simta o bujie lipsa/arsa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O bujie lipsa se simte la orice temperatura, ca face motorul ca naiba :)).

 

Glumeam, desigur! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine ma apuc de treaba. Daca reusesc sunt dator de cinste :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa cinstea, tu rezolva ti problema.

Si cinstea cum o faci?? O trimiti prin Fan Curier sau prin renul Rudolf ?? Glumesc binenteles.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dau cu decarbusol iar apoi merg cu masina, exista riscul sa se aprinda de la caldura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am folosit niciod.decarbusol ci doar D

W 40.

La multi ani romani destepti si frumosi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema mea, si anume bujiile nu sunt alimentate inainte de a porni motorul ci doar dupa

in vara, s-a ars din senin piesa 0281003023 (mai scrie si 038907281 A, seamana ca un releu, dar nu este releu, l-am desfacut si tranzistorii din piesa sunt prajiti)

atunci il inlocuisem cu 0281003038 / 038907281 D, crezusem ca problema e rezolvata

ce face mai exact piesa aceasta? pe net scrie " control buji "

pot pune si ceva inlocuitor sau ceva compatibil? nu am gasit de vanzare second dupa codul acesta, iar nou cred ca e foarte scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva cu un cod de piesa dupa seria mea de sasiu?

pe piesa scrie data 2012, deci s-a inlocuit de curand, nu am de unde sa stiu daca piesa arsa este sau nu montata cu aceas serie din fabrica pe masina

wvwzzz1jz4w052468

1.9 ARL 2003 merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am un ALH din 2001 care prezinta urmatoarele simptome:

- prima pornire dimineata f. grea, porneste la a 2-a, 3-a cheie (temperatura exterioara variaza dar a fost peste limita inghetului >=1*C)

- pe parcursul zilei sau pornirea urmatoare fara nicio problema

 

ce am incercat:

- inlocuit toate cele 4 bujii incandescente (Bosch, noi) --> nicio imbunatatire

- inlocuit senzor G62 (senzorul dublu pt temp. lichidului de racire) --> nicio imbunatatire (Febi, mufa verde 4 pini "D")

- scos mufa de la senzorul G62 -- martorul de bujii sta mai mult aprins, pornirea se face usor

- efectuat diagnoza (nicio eroare afara de cea de senzor G62 atunci cand acesta a fost deconectat);

 

Ce idei aveti?

Poate fi releul? Daca da, cum l-as putea testa? (m-ar ajuta si o schema cu locatia lui)

Pot fi fisele bujiilor incandescente? Daca da, nu cumva ar fi trebuit sa apara la diagnoza (daca sunt intrerupte macar)? Cum le-as putea testa cel mai corect?

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nicio inbunatatire, defapt senzorul g62 cel nou original a luat-o razna dupa 2-3 zile, pe engine imi arata -15 la 4-5 grade afara..

am pus senzorul no name inapoi, cu asta arata ok pe engine si instruments, dar nu se face alimentarea bujiilor inainte de a porni motorul, ci doar dupa (afterglow, motor rece)

in engine, output test, cand le vine randul bujiilor, le comanda doar cu contactul pus, de aici nedumerirea mea, releul functioneaza, dar din nu stiu ce motiv nu le comanda cu motorul rece, indifferent daca incerc cu mufa g62 scoasa sau nu

daca scot mufa, se ia dupa senzorul de la motorina, daca il scot si pe ala, porneste turat,(coolant temperature -5, indiferent de temp de afara)dar tot fara bujii la punerea contactului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

- inlocuit senzor G62 (senzorul dublu pt temp. lichidului de racire) --> nicio imbunatatire (Febi, mufa verde 4 pini "D") - Trebuia unul mai bun......

 

- scos mufa de la senzorul G62 -- martorul de bujii sta mai mult aprins, pornirea se face usor - si bujiile sunt comandate ?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin: da, bujiile sunt comandate daca las deconectat G62, am verificat cu o lampa de control; altfel nimic, martorul sta aprins in bord 1-2 sec. si lampa de control nu se aprinde. Testul l-am facut azi-dimineata la ~3*C temp. ext. Poate ar prinde bine totusi sa citesc cu VAG-COM ce temp indica G62 cand e conectat.

Modificat de fan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si vezi si cat stau bujiile comandate la prima pornire sau la prima punere de contact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima punere de contact cu G62 deconectat bujiile stau aprinse cam 6-10 secunde (numarand cat sta aprins martorul pe bord).

Modificat de fan VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, sistemul lucreaza ok.... mai putin G62-ul probabil.....

 

da, conecteaza VCDS-ul pe masina si vezi pe Engine, care este valoarea afisata la temp lichidului de racire, la primul contact pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul meu, nicicum nu functioneaza preglow

am reparat controlerul de bujii cu care am cumparat masina inlocuind 3 tranzistori de putere , erau prajiti

la fel face si cu asta, doar cand a pornit motorul actioneaza bujiile 

ma poate lamuri cineva ce rol are releul 103? citisem pe net ca el actioneaza bujiile, pe pinul 30 este + permanent iar pe 87 cupleaza releul + mai departe

la mine nu este + pe 30, nici pe 87

pana la urma sunt 2 relee care comanda bujiile, ? pe mufa de la controller se vede clar ca ies 4 fire( g1, g2, g3 ,g4)  spre bujii, si intra un fir zdravan 30 , singura chestier pe care nu am verificato e daca la punerea contactului cu controlerul scos am pe acel fir zdravan pin30 current

pe acest fir 30  vine + din fata de la siguranta 50a de la baterie, sau vine de la releul 103?

asta nu mi- clar mie, doar controlerul are treaba cu bujiile sau si releul 103..

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! La un golf 4 ,axr din 2006, se poate vedea cu vag com daca este vre.o bujie arsa? dimineta, da cam lung sa porneasca si ma gandesc ca o vre.o bujie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, doar sa le masori cu aparatul sau direct pe baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. Am dat cu firul pe ele, si la 3 nu face nimic. cred ca asta e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detin si eu un golf IV an 2005, 1,9 TDI, PD, cod motor AXR si am o problema cu bujiile incandescente cand pun contactul nu se alimenteaza cu curent dupa ce pornesc motorul atunci le vine curent. Am lasat motorul pornit 37 secunde si tot aveau curent, stiti cumva care ar fi cauza? Bujiile sunt bune. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa la senzorul de temperatura a lichidului de racire  - G62 - si vezi daca le vine curent, cand pui contactul.

 

daca da, schimba senzorul - recomand unul Hella.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fan VW ai gasit solutia? si la mine face la fel.

Cand sunt peste 10 grade porneste la sefer, sub 10 grade tot mai greu. Cu mufa scoasa bujiile raman 8-10 secunde aprinse si porneste bine .(schimbat bujii si senzor g62).

Marirea timpului de actionare a bujiilor poate sa fie o solutie?

Modificat de slyminaiter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!