Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

te pacalesti, cu verificarea bujiilor, pe care ai facut-o. 

 

ori demontate si probate pe baterie, ori cu un multimetru mai puternic, sa le masori consumul.

 

daca e frig afara, pui contactul si vezi daca iti vine 12 v in pipa fisei - sau cu un bec - trebuie sa-l aprinda scurt timp. Daca e mai cald, scoate mufa la g62 - senzorul de temperatura, dupa care pune contactul si verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi dimineata am marit durata de cuplare a bujiilor din vcds, nicio imbunatatire la pornire, porneste din prima dar cu mici intreruperi , acum iar m-am dus la masina, -1.5 grade afara, a pornit cu fum alb(ca de obicei la rece, initial crezusem ca am semeringurile pe supape duse, dar imi dau seama ca de la bujii este)

am pus bec pe fisa de la bujii, la contact nu se aprinde doar dupa ce porneste motorul , deci un fel de after glow

vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca si cu mufa la G62 - senzor temperatura - scoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scos mufa din senzorul g62, la fel sta martotul de bujii cam o secunda

 

A facut si treaba asta.

 

 

Cu sonda scoasa, ce temperatura vede pe g62 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, deocamdata nu a verificat cu adevarat bujiile, sa vada in ce stare sunt. Verificarea cu firul - daca face flama sau nu - nu ofera o informatie exacta, privind integritatea lor.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca atunci cand e mufa scoasa, pe engine, ia temperatura de la senzorul  motorinei, pentru ca imi arata -2,7  , atat cat arata si la termperatura motorinei, afara sunt -2.5 (pe cluster)

in schimb pe instruments, imi arata coolant temperature 0.0 , oil temp oscileaza intre -2 / -3 (deci o temperatura reala), asta, cu mufa g62 scoasa

sa zicem ca am toate bujiile arse,/rele/defecte , tot ar trebui sa vina curent la ele inaintea pornirii, nu?

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe instrument cat si pe engine, cu mufa scoasa trebuie sa indice -45 grade. Inseamna ca e o problema pe undeva.

 

Si cu motorul cald, cu mufa scoasa, cat indica ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

sa zicem ca am toate bujiile arse,/rele/defecte , tot ar trebui sa vina curent la ele inaintea pornirii, nu?

 

releul daca e defect, nu-ti vine... nici inainte, nici dupa.

 

Pe instrument cat si pe engine, cu mufa scoasa trebuie sa indice -45 grade. Inseamna ca e o problema pe undeva.

 

Si cu motorul cald, cu mufa scoasa, cat indica ?

 

cred ca a pus contactul inainte, cu g62-ul bagat.... dupa care, e posibil ca temperatura sa ramana stocata o perioada.

 

incearca sa scoti mufa de la g62, inainte de prima pornire.... si vezi ce temperatura iti afiseaza la lichidul de racire, pe engine si instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu motorul pe la 70-80 grade , cu mufa scoasa imi arata pe engine 61.5   iar pe instruments 0.0  (la fuel temperature imi indica 61.5 ., deci deduc ca in lipsa senzorului , ia temperature de la cel de motorina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa dimineata, inainte de prima pornire, fara sa pui contactul.... dupa care pui contactul si verifici temperatura afisata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok

am dat comanda de alt g62 , pe hella e 100,  pe original 50 lei, e posibil? l-am comandat pe ala original, evident

asta pe care l-am comandat acum o luna scrie  "4max" in jur de 40 lei a fost

sunt curios ce vine pe original


ala pe care-l dadusem jos prima data,  (inaintea celui 4max) cel original are codul  078 919 501 C vw audi 25 03

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori este greseala de pret.... ori nu vine ce trebuie...

 

cel original e mult mai scump... cu reducere si tot nu scapi sub 150 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul original negru care imi dadea eroare 078 919 501 C , iar asta nou tot OE , verde, 059 919 501 A , 50 lei

 

si eu m-am mirat, hella era 100 lei, normal ca am vrut OE dar nu stiam sigur daca e ceea ce scrie, si da, este original asta de 50 lei

la mine e mai complicat cu schimbatul senzorului, in zona aceea am conductele care duc la cele doua aeroterme, nu pot schimba decat de sub masina, asa ca las asta probabil pe duminica , oricum, revin si va anunt daca de la senzorul "no name" a fost toata nebunia asta

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se pot shimba bujiile la un golf 4 1.9 d ALH avand in vedere ca sunt intepenite si par sa se rupa daca fortezi ? Orice sugestie e bine venita. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degripant mult/rabdare/o mana care stie ce are de facut/infiletat, desfiletat incontinu chiar si 1/2 mm cat permite in situatia de fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu degripant si nimic. Am incercat si cu o sticla de jumatate de coca-cola si nimic. Opun rezistenta mare si tind sa cedeze. Alte sfaturi va rog fiindca verificandule cu un bec 3 sunt bune iar una este arsa fiindca nu se aprinde becul. Au incercat si doi mecanici insa unul mi-a zis ca s-ar rezolva sa dea jos blocul motor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocul motor sa l dea jos??? Cred ca nu ai inteles bine ce ti a spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Danny.

Fara suparare daca tu ai inteles bine ce ti a spus mecanicul"sa dea blocul motor jos"atunci...nu ti pot da decat un singur sfat"schimba mecanicul".

Eu asa le dau jos si daca nu reusesca azi...dau cu degripant si incerc si maine, trebuie exact ce ti am scris in postul meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Iti multumesc si am sa insist! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E singura solutie, sau...o rupi si abia atunci ai de lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut pe net cum a scos cineva o bujie rupta in chiulasa, a batut un torx in bucata ramasa si a desfiletat-o. 

 

Ai folosit procedura asta :D?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MRC.

Nu am folosit pt.ca nu am rupt niciod.o bujie dar...ma indoiesc de faza cu torx pt.ca, corpul bujiei e f.subtire dar...nu se stie niciod.

Acum stau si ma intreb ce se intampla cu varful bujiei in momentul in care bati torx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!