Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

cu Beru.... mai departe, dupa seria sasiu.

 

fisele - inlocuieste cablajul, daca este chiar atat de deteriorat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hop si eu cu problema mea:

VCDS imi da eraore la bujiile incandescente (ALH '99) - Masina porneste la sfert de cheie si la -15 grade.

Merita sa le schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ALH calc de motor nu stie sa diagnosticheze bujiile. Cum apare eroarea la tine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hop si eu cu problema mea:

VCDS imi da eraore la bujiile incandescente (ALH '99) - Masina porneste la sfert de cheie si la -15 grade.

Merita sa le schimb?

 

cel mai usor si sigur - le demontezi de pe masina, le pui pe baterie.... si vezi daca si cat se incing.

 

posteaza eroarea sa ne uitam la ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de genu' şhorţ to ground

N-am laptop dupămasă car iar tot calculatorul în maşină şi salvez un scan complet. (Trăiască invertoarele chinezeşti!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. astept sa vad exact ce si cum iti apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu Beru.... mai departe, dupa seria sasiu.

 

fisele - inlocuieste cablajul, daca este chiar atat de deteriorat

 

M-am uitat azi si la cablaj si nu mi se pare crapat. Singura chestie e ca unul din fire are izolatia rupta din cauza terpidatiilor si a frecarii firului de tubul din plasitc prin care trec.

Exista vreo varianta prin care as putea sa verifica bujiile?

Modificat de redemperor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scris mai sus,... le dai jos si vezi cat mai lucreaza.

 

altfel, daca vrei sa verifici daca primesc comanda, cu aparatul de masura.... sau un bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu martorul de la bujiile incandescente, se stinge f greu uneori ,cand porneste se tureaza la 1000 si ceva de ture pt cateva fractiuni de secunda si scoate fum negru,  dar nu face mereu asa ,cand se stinge repede martorul nu se mai tureaza si porneste frumos. am inteles ca e posibil sa fie de la senzorul de temperatura,dar nu stiu care? cel care masoara temperatura aerului aspirat (cel din filtru de aer) sau cel dp blocul motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba senzorul de temperatura motor G2/G62. Este cel de sub pompa tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica completare - cumpara Hella .... sunt cele mai ok. Restul.... bani aruncati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele 3 bujii care incalzesc antigelul, cum se pot proba daca sunt in viata sau nu? se pot proba direct pe baterie? intreb pt ca la mine da foarte greu cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujii incandescente, le scoți și pe pui cu un cablu direct pe baterie. Urmărești vârful dacă se înroșește.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cel mai usor asa... altfel, cu un multimetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un multimetru te pacalesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de genu' şhorţ to ground

N-am laptop dupămasă car iar tot calculatorul în maşină şi salvez un scan complet. (Trăiască invertoarele chinezeşti!)

Clona FTW!

testate OK :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine       Labels: 038-906-018-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 018 AE
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  2140
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 31414  
                      VCID: 59B96BE6C3B97FD6B3D-4B36

1 Fault Found:
18025 - Glow Plug Pre-Heat Indicator (K29)
            P1617 - 35-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Readiness: N/A

 

Aseara m-am uitat iar la eroare, nu e a bujiilor ci a bordului, din cauza trecerii de la un bord 919 la un bord 920...

Pinul 13, conectorul albastru ar trebuii sa imi aduca semnalul in bord, doar ca la bordul nou, comunicatia cu glow plugs se face pe can gateway (n-am) pinul 13 albastru fiind "not connected"

Aveti vreo idee cum scap de "problema" si cum ma asigur ca indicatorul de pe bord functioneaza corect?

Modificat de guppster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai pus immo 3 la a ta ?

 

martorul - nu lucreaza deloc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IMMO 2

Martorul nu se aprinde la pornire, output tests se aprindea ultima data cand am facut, ii mai fac unu' cum apuc.

Hai sa mutam discutia pe ceasuri bord ca nu prea are legatura cu bujiile :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intrebare pentru 1.9 PD :

  -acum dimineata pe la -2 / 3 grade , la voi cat sta martorul de la bujii aprins? la mine tind sa cred ca nu comanda bujiile, sta 1-2 secunde si se stinge, tin minte si cand era mai cald tot atat statea

  -desi sta aprins putin,  porneste imediat, poate prima secunda cam inegal, dar porneste

  -senzorul g62 este schimbat recent, in vcds nu am erori si imi indica temperatura corect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca am omis eu ceva la instalatia electrica , avansul e la 0, temperatura e afisata corect in vcds

   -ce numar are releul care comanda bujiile?

   -se pot actiona/testa  bujiile din vcds ?

   -in cazul in care este o siguranta care raspunde de bujii, care este aceasta?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare pentru 1.9 PD :

  -acum dimineata pe la -2 / 3 grade , la voi cat sta martorul de la bujii aprins? la mine tind sa cred ca nu comanda bujiile, sta 1-2 secunde si se stinge, tin minte si cand era mai cald tot atat statea

  -desi sta aprins putin,  porneste imediat, poate prima secunda cam inegal, dar porneste

  -senzorul g62 este schimbat recent, in vcds nu am erori si imi indica temperatura corect

 

e ok cat sta acum.

 

ai verificat bujille incandescente, sunt toate bune ?

 

ce cod de motor ai, ce masina, ce an ?

 

nu poti face test cu VCDS-ul pe bujii, doar poti vedea comanda acestora, in blocurile de masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.9 ARL , 2003 ,T4 cu motorul ARL

am scos mufa din senzorul g62, la fel sta martotul de bujii cam o secunda

azi dimineata aveam -2 grade pe temperatura ambientala, 5 grade in instruments, 0 grade pe engine

nu cred ca-mi comanda bujiile, spune-mi te rog cum pot vedea comanda lor, multumesc!

am verificat si releul 103, (asa am gasit pe net,  ca el se ocupa de comanda bujiilor)

Bujiile le-am verificat acum cu fir pe direct, toate fac flama usoara

G62-ul vechi e original,(vw audi)  are data de fabricatie 2003 , e posibil sa fie cel cu care a iesit masina din fabrica?

Modificat de corvin_tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in measuring box ,pe 12, dupa ce pornesc motorul imi arata 10110000 o perioada, apoi trece totul pe 11111111

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • versus_rmd
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!