Jump to content

Bujii incandescente-probleme


livium1966
 Share

Postare recomandată

Si am uitat sa mentionez ca imi apare si martorul chek engine urmat de mesajul emission workshop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la diagnoza ce apare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare!va rog daca se poate sa ma ajutati si pe mine cu un sfat.....e vorba de masina din semnatura cand e motorul mai rece cel mai des de intampla in treapta 2 intre 1500 si 2500 rpm calc acceleratia mai tare si la un moment dat pierde din putere dupa care iara incepe sa traga bine si tot asa pana depasesc turatia de 2500 rpm.dupa ce se incalzeste 70-80 grade nu se mai simte aceasta ezitare in accelerare in trepte mari si turatii mari merge bine......sa fie din bobina de inductie?eu am schimbat fisele si filtrul de benzina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sondele lambda cum se prezinta ? le-ai facut un test ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Poate cineva sa i-mi spuna daca la bujiile incandescente vine tensiune indiferent de temperatura exterioara sau de temperatura motorului transmisa de g62?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu temperatura exterioara la un moment dat ci de temp motorului, deci, a antigelului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am un Golf 4 1.9 tDI AXR din 2004, 101CP.

In dimineata asta, venind la servici mi-a aparut o problema, ciudata as spune, pe care nu am regasit-o printre problemele voastre.

 

Dimineata pornesc masina ( porneste putin greu ) si am citit ca trebuie verificate bujiile respectiv senzorul de temp. OK! Dar dupa ce masina deja se incalzise, am ajuns la locul de munca si am bagat in marsarier sa parchez masina, a inceput sa sune ca si cum ar merge in 3 timpi ( ca la benzinar). Sincer sa va zic nu stiu cum e la diesel, pentru ca sunt posesorul masinii de 3 luni si nu am avut problema asta pana acum. 

Cand turam masina incet pe la 1000-1500-2000 rpm, masina troncane si se scutura din toate colturile. Repet, asta dupa ce eu bagasem in marsariere. Pana atunci totul ok. Am parcat masina, am ridicat capota, si motorul tremura parca ritmat ca si cum ar fi intrerupt ceva. Am oprit motorul, l-am repornit, si motorul si-a revenit. Nu mai prezenta simptomele respective.

 

Intrebarea mea este : Sa fie din cauza bujiilor incandescente, combinat cu temperatura scazuta din sezonul rece ? Care este sfatul vostru referitor la ce am spus, iar daca mai considerati ca aveti nevoie de detalii, sunt la dispozitia d-voastra.

 

Multumesc pentru intelegere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile pot crea probleme numai la pornire, în rest şomează. Ar fi bine să faci o diagnoză să vezi dacă este stocat vre-un cod de eroare.

Aşa după cum descrii cred că faza cu marsarier-ul este coincidenţă. Pot fi probleme electrice, vre-un injector, aer pe instalaţia de alimentare cu combustibil, senzor de temperatură....greu de spus. Mai întîi  o diagnoză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao,

 

Stie cineva pretul la reprezentanta pentru bujiile incandescente?

Sunt acelasi tip cele de motor cu cele care incalzesc apa?

 

Merci,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu sunt aceelasi cod.....la motorul tau, de fabrica s-a pus Beru GN855

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am scos cupla senzor apa si martorul bujii incandescente se aprinde o secunda... nu pot masura daca vine tensiune pe fisele de la bujii motor...

Parca trebuia sa stea 14-16 secunde cu cupla scoasa sau nu am inteles bine procedura?

 

 

Merci,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai înţeles bine. Vezi să nu ai scurt în mufa de la senzor sau la fire. Uită-te cu vagcom-ul ce temp îţi arată pe engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm am scos oare altceva?

Am desfacut o cupla mare rotunda cu un conector inauntru cu 4 pini care se asigura prin infiletare.

Masina nu a mai pornit dar nu avea nici o eroare pe VAG ... oare ce am scos sus la motor in dreapta???

Temperatura este corecta 19,8 grade cu ea scoasa...

 

Florin

Modificat de joflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ai scos altceva :001: . Maşina trebuia să pornească, eventual mai bine. Vezi poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

.. oare ce am scos sus la motor in dreapta???

 

Mufa de la injectoare .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e :-)

 

Dar nu ar fi trebuit sa apara un check engine ceva?

M-a lasat sa dau la cheie fara nici o problema...

Cunoasteti o modalitate de a verifica daca setarile calculatorului sunt conforme cu cele care ar trebui sa fie din uzina (sa nu fi anulat / modificat fostul proprietar ceva senzori).

De exemplu am gasit firele de la placuta de frana smulse si inadite ca sa nu dea alarma de placute de frana ... sper ca nu a facut asa ceva si pe la alte sistem :-D

 

Merci mult,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te lasa sa dai la cheie.... erori ai stocate pe Engine - cu VCDS-ul poti verifica asta. Nu iti aprinde martorul check.

 

Nu ai ce sa verifici la ECU... doar sa mergi la cineva care se pricepe, sa iti scoata mapele, sa le compare, etc... dar nu ai ce sa fie mascat in el. Doar daca ai vreun tuning prost facut,... dar nu are treaba cu bujiile.

 

mareste timpul de actionare  a bujiilor - cu vcds-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pornire grea pe timp rece prima pornire

am scos mufa la senzorul de temp si am curent pe fise

am scos bujiile si 1 si 4 sunt afumate

le-am probat pe baterie sunt bune toate

senzorul de temperatura si bujiile(erau arse toate 4) schimbate anul trecut fara imbunatatire la pornire

la cald porneste ok

daca scot mufa la senzor porneste ok

distributia e la punct avansul deed on-slightly advanced

 

poate fi de la injectoare?

ceva idei pls

 

inca cv bujiile 3 si 4 au iesit cam greu si parca nu se infileteaza pana la capat gen vreo 2 filet diferenta de primele 2

 

astept sugestii multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probat azi de dimineata cu mufa la senzor scoasa sta bartorul de bujie aprins 10-15 sec si degeaba tot asa porneste 

 

ce sa mai fie?

Modificat de morturip2010
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi şi de la injectoare, de la pompă, EGR etc.

Sau ceva aer fals pe circuitul de alimentare cu combustibil. Asta o poţi verifica băgând turul într-un pet de motorină. Dacă porneşte bine pe acolo este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
iulian_balau@yahoo.com

salut 1 are vreo legatura pompa  diesel de la  un golf 3 sdi din 1999   sau golf 4 cu  bujiile incandescente?

am schimbat pompa  cea cu multe fire cu una clasica de pe un motor td din 92 si nu mai  merg bujiile incandescente

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, doar dacă ai umblat pe la instalaţie la releul 109, pentru că la sdi releu de bujii primeşte alimentare de la acest releu, am ataşat schema. verifică în primul rând dacă releul de bujii primeşte tensiune (scoţi mufa de la senzorul de temperatură lichid răcire ca să poţi verifica) şi dacă siguranţa de 50A este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

bujiile incadescente influenteaza pornirea la cald?Adica poate sa-ti porneasca greu din cauza lor sau a releului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare! Am facut si eu o verificare pentru a sti daca as putea intampina probleme pe perioada sezonului rece si mi s-a spus ca bujiile incandescente circuit racire motor sunt sunt intrerupte, iar ca cablajul este crapat. De aceea nu s-au putut verifica bujiile incendescente, pentru ca ar fi existat posibilitatea ruperii cablajului.

Cum as putea sa aflu cu ce bujii a fost echipata masina, din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!