Jump to content

Retrofit faruri OEM Golf/Bora-Montare lupe Xenon/Bi-Xenon


Laurentiu_LWR
 Share

Postare recomandată

salut, se poate face din codare sa fie aprinsa faza lunga odata cu scurta ? am montat faruri cu xenon si imi stinge scurta cand sau faza lunga 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU. trebuie facute modificari hardware.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut asta, trebuie pus o sarma in plus. Aici gasesti poza: http://img168.imageshack.us/img168/4109/ptfaruriborafazascurtalxs9.jpg

Mai multe detalii aici: http://vwforum.ro/topic/21726-faza-lunga-fara-stingerea-fazei-scurte-la-bora-cu-angel-eyes/

 

@alin-cristian ce faruri ti-ai luat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat..problema a fost calitatea lupelor, care s-a soldat cu un nou retrofit. Din nou..dat jos faruri si sticlele farurilor, siliconul cumparat a fost mai bun decat am crezut, putina chinuiala si un set de lupe morimoto mini h1. Acum totul este mai mult decat super ok. Am reglat eu farurile ochiometric sa zicem.. este vreo metoda de reglare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna ziua,

In primul rand mentionez ca am citit topicul de la inceput insa nu am inteles tot.

Doresc sa montez lupe+xenon in farurile mele OEM (modelul cu proiectorul in far)

Ce dimensiune de lupe imi recomandati? fara a fi necesara taierea farului sau alte modificari (eventual daca imi puteti da un link pentru achizite cu modelul exact) 

Ce xenoane imi recomandati intre 4300 si 6000 de 35k sau 55k? (eventual un link spre site)

 

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci...lupele ar fi de 2.5''...dupa care xenonurile sunt de 4300K si 6000K, 35W sau 55W

Xenonul OEM este de 4300K...dar nu stiu daca de 55 sau 35W

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vreo luna de vizionat filmulete si citit diverse pareri am ajuns la concluzia ca trebuie sa-mi pun si eu lupe pe a mea bora. Am ales lupe ( dupa spusele site-ului de pe care le-am comandat), de 11.5 cm, de 2.5", cu H1, kit xenon 4300K, cu 55W, + cablaj cu releu pentru instalatie bi-xenon. Ornamentele ce le-am ales s-au dovedit a fi putin mai mari decat sticla farului dar fara probleme am modificat putin fiecare ornament. De taiat din far nu am taiat deloc, totul s-a potrivit perfect. Rezultatul: sunt foarte multumit, mult peste asteptari, vezi in fata pe distante mari si nu deranjezi ceilalti participanti la trafic, cat despre faza lunga, bat ceva in genul proiectoarelor cap tractor :). Ca si timp de lucru, cazul meu, a durat ~12 ore. Becul pentru pozitie am ales sa-l las pe cel original, galben banal, la locul lui; lumina de pozitie va fi proiectata din spatele ornamentului si automat se reflecta in sticla farului, practic e aceiasi lumina de pozitie doar ca nu se mai vede becul. Sticlele farurilor le-am polishat apoi le-am dus la foliat. De lipit sticlele am folosit silicon transparent. Voi pune si niste poze cu rezultatul obtinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari...astept poze poate reusim da facem un DIY...

1.Ce rol are acel releu?am mai auzit la cineva de el...

2.Ce se inampla cand vrei s dai flash si ai faza scurta stinsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Am vrut sa fac DIY de la a la z dar ba eram murdar pe maini, ba uitam sa fac poze, trebuia sa fac cu telefonul...:(

1. In releul cumparat de mine intra o singura mufa de la un singur bec h4, cealalta de la celalt far o izolezi (ramane in aer), si din releu pleaca fire la + si -, la balast-uri, la fiecare solenoid al lupei, deci firele de la lupe le legi la releu.

2. In momentul in care dai flash se aprinde doar faza lunga chiar daca faza scurta e stinsa.

 

20160226_143138.jpg

20160226_143147.jpg

20160226_171318.jpg

20160228_104346.jpg

20160228_104410.jpg

20160228_104415.jpg

20160228_104421.jpg

20160228_104430.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Deci mai tragi 4 fire intre faruri...corect?

Se foloseste doar un releu sau poti pune cate un releu in fiecare far sa nu mai tragi alea 4 fire?

Ca sa inteleg mai bine releul...functioneaza faza lunga?pentru ca instalatia la bora este facuta sa se stinga faza scurta cand aprinzi faza lunga...

E din releu sau ai tras firul ala intre comutatorul de lumini si panoul de sigurante?

2.Cred ca pentru asta este responsabil releul...dar mai corect este cand dai flash cu faza scurta stinsa se aprinde faza scurta si se actioneaza shutter-ul...pentru ca ai un singur bec...:P

Daca imi permiti un sfat...incearca sa gasesti alta varianta pentru pozitie...US light de ex...pentru ca in poza 6 se vede urat cum pozitia bate in lupa...desi ea ar trebui sa fie stinsa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Da, se mascheaza perfect prin trager.

Se foloseste un singur releu

Da. Releul face ca faza lunga sa functioneze ori de cate ori dai de maneta, blit sau faza lunga

E doar din releu. Nu am tras fire la panou sau la blocul de lumini.

2. Da. Corect

Orice sfat e bine-venit....in lupa abia se observa, voiam sa pun US light dar am prieteni ( golf V, passat) care au fost trasi pe dreapta din acest motiv....cica nu e ok. A stat echipajul cu ei pana am venit cu VAG-ul si le-am stins :)). Habar nu am daca e legal la noi (RO) sau nu ?!....

Am facut eu o schema in repezeala cu releul si am gasit si o poza pe site-ul de unde l-am luat.

773910.jpg

New Bitmap Image.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim mai constructivi putin...cum pui diodele alea...ca ma gandesc ca nu le arunci in far si isi fac treaba ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 20 lei ( releu) am ales sa plug&play :))....

Cu si guranta sunt si alte metode, da cum se face cu diodele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11721165_937870646269108_912259098_n.jpg

Schema asta am facut-o pentru colegul @grp cand a vrut sa faca aceeasi modificare.

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Si rezultatul final e cel din clip - setup-ul de la mine a fost: lupe mini 2.5" + becuri xenon 6000K + balasturi 55W fast start + cele 2 diode pe far din schema colegului MRC

 

 

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Si acum intervine intrebarea aia...ce diode ati folosit ?:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu_LWR: 4 diode de 6 amperi. Singura grija e sa respecti sensul diodei (trece curentul doar in directia indicata de sageata) si cel ma important sa ai rabdare, firele in far sunt destul de scurte iar locul destul de stramt, iar eu chiar nu am degete de chinez :)). Acum in schimb nu mai trebuie sa stau cu faza scurta aprinsa sa pot da flashuri, multumita colegului @MRC :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Robertadrian20

De vreo luna am si eu pe masina o pereche de faruri in care am montat lupe morimoto strong h1 mini 2,5' ce pot spune este ca sunt geniale..e o placere sa conduci noaptea ..au fost necesare cateva modificari la far dar merita4.jpg2.jpg 

Modificat de Robertadrian20
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte frumos topic. Doar ca ca daca faceti aceste modificari exista o problema. In momentul in care vrei sa vinzi masina si cel care merge la RAR sa o treaca pe numele lui o sa fie nevoit sa demonteze toate lupele diodele si toate balasturile si sa revina la halogene. Toata operatia o nimica toata intre 300 cel mai ieftin si 600 si mai mult euro toata operatia. In plus daca ai ghinionul sa te opreasca RAR-ul la fel o sa primesti o mica amenda si iti iau certificatul de inmatriculare....treci pe la RAR cu programare cu instalatia OEM. La asta v-ati gandit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

In primul rand...util pentru acest topic ar fi sa veniti cu poze de la montaj...nu produsul finit :P

Dupa care...modificarea asta nu ajunge in veci la 600E...

Modificarile la instalatie se fac in far...adica nu modifici nimic in amont de mufa farului...

In momentul in care vinzi masina poti schimba farurile cu faruri normale...fara sa modifici nimic la instalatia masinii...

La fel daca ti se ia talonul imprumuti niste faruri stock...le pui pe masina...iti iei talonu dupa care le pui inapoi :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt si eu interesat de acest subiect insa m-am oprit inainte sa incep pentru ca nu sunt sigur cat de 'legala' ii toata treaba... :scratch:

Nu exista vreo solutie 100% ok, din toate punctele de vedere :P, pentru farurile de Bora? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da - sa faci retrofit la farurile xenon OEM, cu tot cu sistemul de leveling si spalator faruri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!