Jump to content

Retrofit faruri OEM Golf/Bora-Montare lupe Xenon/Bi-Xenon


Laurentiu_LWR
 Share

Postare recomandată

Nu am zis sa folosesti neaparat xenon, poti folosi lupa si halogen H1. Gandeste-te in felul urmator: becul H4 are doua faze, lupa are de asemenea doua faze ... nu stiu ce-o sa iasa acolo. Eu zic ca te complici inutil.

 

H-urile astea reprezinta soclurile becurilor, deci un bec halogen H4 este identic la prindere cu un bec xenon H4. Probleme apar din cauza formei diferite a sticlei becului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MRC...perfect de acord...si focalizarea asta cine o face?palaria aia din fata becului?

In cazul asta s-ar potrivi si cele de UK...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles. O sa iau H1 halogen cu o singura faza (caut ceva xenon look, sau vreun model Premium). Scap de drosere si alte minuni. Daca nu voi fi multumit de lumini, o sa ma gandesc si la xenon, dar deja avand lupele cu soclu H1, doar becuri xenon de acest tip voi putea folosi.

Nu am studiat prea bine cum lucreaza motorasele de far pentru ridicarea/coborarea luminii. Daca montez lupe cu halogene H1, butonul dedicat de la bord o sa mai functioneze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasele misca oglinda sus jos, deci daca prinzi lupa de oglinda, o sa ai si reglaj.

 

Laurentiu, nu palaria, ci oglinda. Daca o sa te uiti in far, o sa observi ca partea din dreapta a oglinzii e diferita de cea din stanga.

 

post-56805-0-08382600-1423943823_thumb.j

 

La oglinda de faza scurta o sa vezi ca in partea dreapta are niste striatii/scari, iar in partea stanga e oarecum neteda. 

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te incapatanezi, dar totusi esti   :blah: : nu stiu cat o sa te ajute masuratorile din poza, dar ti le dau. (si chiar vroiam sa le sterg zilele trecute). mini 2.5 intra la fix fara modificari, cele de 3" va fi un pic complicat cu fixarea, cu gasirea locului+repet, adaptarile capacului din spatele farului.

-este cu risc sa folosesti 55W. sunt mai putin stabile decat 35W. si aici intradevar se cunoaste diferenta de lumina intre 35 vs 55w, dar nu prea e recomandat 55W.

-parca punctul 7: nu poti compara intensitatea luminii xenon vs halogen. xenon este mult peste. cum spunea si colegul 4300k -5000k, odata iesit din plaja asta nu mai ai nici lumina alb pur, nici intensitatea de lumina.

Bafta :icon_thumleft:

aaa, si inca o completare: daca vei merge pe H1 si vei dori sa pui halogen, Atentie , nu orice bec H1 halogen se poate monta !  Trebuie sa cauti becuri cand ai lupele in mana pentru a putea proba.

Succes!

post-47093-0-95794800-1423946419_thumb.j

post-47093-0-44075500-1423946442_thumb.j

post-47093-0-06533100-1423946481_thumb.j

post-47093-0-55142900-1423946490_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Wolf.

Din prezentarea de pe Ga..Mag (gasit la intamplare), am inteles ca Morimoto Mini 3" este aceiasi mancare de peste ca 2.5", cu exceptia diametrului lupei. Deci nu vad logica sa nu incapa, nu e intregul ansamblu mai lung... Nu vreau sa fiu catar, dar asta inteleg eu. As monta de 3" ca poate e un plus fata de 2.5". Daca nu si nu, ma reorientez. 

Pun poza cu dimensiunile de la 2.5" si caracteristicile de la 3":

 

 Lupe bixenon de 3" Morimoto folosesc becuri H1: 
  • Model - H1 Mini 3 Inch Morimoto
  • Avantaje - spatiu mic necesar instalarii, performante optice foarte bune pe faza scurta dar si lunga, lumina mai multa si pe laterale
  • Dimensiune lentila - 3 inch (76 mm)
  • Lungime totala - 13 cm
  • Lentila - clara
  • Lupe Bixenon - DA
  • Functioneaza cu bec xenon H1
  • Becul xenon pentru lupele auto nu este inclus
  • Se poate monta pe faruri -H1, H4, H7, HB4 (9006)
  • Fixarea se face cu filet si piulita sau prin cele 4 gauri
  • Accesorii incluse - cabluri legaturi solenoid, flanse adaptoare (H1, H4, H7, HB4), piulita, garnituri, sistem fixare bec H1
  • Ornamente lupe 3 inch incluse - Da cele standard

post-44288-0-27100900-1423948514_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MRC...mi-a luat ceva sa gasesc posturile astea...deci asta zice cineva care a trecut pin asa ceva...

Dupa cum spuneam, ieri am avut o zi aventuroasa :). Pe la 10 am fost sa montez farurile, intrucat se uscase vopseaua si puteam sa le montam fara grija. Dupa cateva ajustari la capacul bateriei, farul a intrat ok. Cel din dreapta a intrat fara alte modificari. Prima proba, prima dezamagire. Cred ca farurile sunt de pe o masina din Anglia (desi cel care mi le-a vandut nu a zis nimic de genul, cred ca provin de pe o masina din Anglia), intrucat cel din stanga bate cum ar trebui sa faca dreptul, adica sus. Bun o luam la reglat, trag de cel din dreapta sa-l ridic si constat ca se opreste ridicarea. Imi venea sa innebunesc dupa 2 saptamani de lucru. Ok. Prietenul la care am vopsit masina, mai avea o carcasa de far, dar nu dreapta. Fug pana acasa si gasesc farurile pe care le-am luat pentru piese, il iau pe cel din dreapta cu gandul sa ii schimb carcasa etc. Dam jos farul, ne apucam de desfacut la el si constat ca reglajul pe inaltime e rupt. Ma apuc de treaba il scot de pe farul celalalt si il inlocuiesc la cel cu lupa. Intre timp se apropia ora, cand trebuia sa fiu la o aniversare. In cea mai mare viteza punem totul la loc, ii dam silicon si il lasam din nou la uscat. Pe la 5, ajung acasa si trag o fuga sa pun farul pe masina. De data asta, reglajul functioneaza si ridica farul pana se uneste cu cel din stanga. Dar in mod normal, ar trebui sa bata mai lung. Seara am facut si o proba de luminare pe sosea si pare a fi ok, spun pare intrucat lumina pe dreapta trebuie sa fie mai lunga. Cu aceasta ocazie am constatat ca una din mufele de schimbare din scurta in lunga a iesit (din viteza cu care am lucrat am scos unul din papuci si nici n-am vazut ca a iesit, asa ca va trebui sa dam iar bara si farul jos sa-l conectez. In ansamblu ma declar 90% multumit de aspectul functional si 100% de cel estetic. Daca mi-ar fi spus ca sunt faruri de pe o masina din Anglia, cel care mi le-a vandut, as fi asezat lupele altfel si ar fi iesit tot ansamblul mult mai bine. Din pacate nu a fost asa...

 

 

Din pacate n-am scapat si tre sa demontez din nou farul de pe dreapta. Bate prea scurt si e la maxim reglat. O sa desfac lupa si o s-o ridic mai sus, apoi o sa tebuiasca proba si dupa o sa il inched din nou. Atatea complicatii ce puteau fi evitate... :tuktuk:

 

 

Pai din cate am inteles la el s-au complicat lucrurile ca avea faruri de anglia...tu poate nu iti iei tot asa:-) Sent from my GT-S5660 using Tapatalk 2

 

 

Da. Mă gândeam ca am greșit eu la montare, dar cel din staga bate sus iar dreapta bate jos. Le-am centrat pe oglinda cat si fata de lupa de ceata, pentru ca astea sunt reperele. Cel din stânga bate sus, dar acolo am cum sa cobor ca îmi permite reglajul. Cel de pe dreapta in schimb bate prea scurt si e la maxim deja. Se va rezolva redesfacand tot farul si punand lupa mai sus, astfel încât reglajul sa-mi permită sa-l cobor. De data asta in schimb am sa le reglez întâi si apoi o sa le lipesc. Nimic foarte greu acu' ca m-am obișnuit deja 

 

Deci asta zice cineva care a trecut prin asa ceva...eu tind sa il cred :)

Discutia complecta aici

http://vwforum.ro/topic/44787-golf-iv-variant/?p=2165484

Singura dimensiune importanta este cea dintre soclu si geam...deoarece daca este prea lunga lupa iti fa lovi in geam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sap si eu. Daca aflati inainte, postati va rog aici. Sa nu  cumpar degeaba farurile de UK.

Eram convins ca doar pe halogen + oglinda proprie conteaza daca farurile sunt de Anglia, pe lupa... nu.

Ramane sa aflu daca lupele Morimoto Mini 3" se potrivesc pe Bora.

Si am mai aflat ceva, sa ma bage si mai tare in ceata. Se pare ca si lupele astea sunt contrafacute, acum naiba stie cum le deosebesc pe cele bune. Dupa ambalaj, constructie... nu stiu.

 

Cum pot atasa un link extern printr-o scurtatura, de genul "aici". 

 

Grija mare cu ce link-uri pui...

c) Nu sunt acceptate posturi, mesaje sau semnaturi ce promoveaza alte forumuri "concurente" vwForum.ro

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lupele Morimoto sunt destul de scumpe in afara, de pe la 50 euro in sus. Cele la 200-250 lei de pe la noi sunt facute de alte firme, poate mai slabe, dar vandute sub denumirea de Morimoto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sustin in continuare si va recomand sa o luati logic si studiati un pic pentru a nu ne mai invarti in jurul unei probleme simple: nu are nici o treaba farul UK cu lupele care au solenoidul facut pt conducere din stanga. Dar pt a face lumina din lupe sa bata corect acestea se regleaza la perete(se stie si gasiti pe net toate metodele de reglaj), cu farurile pe masina, apoi se lipeste inapoi sticla farului. Atentie reglajul pe inaltime, adica butonul sa fie pe "-", nu 1, 2 sau 3. Iar masina, bineinteles fara greutate in ea. Cum spune si colegul de mai sus, convins si el in cele din urma: "mai intai reglez si apoi lipesc"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa stii ca la Audi n-am avut nici o problema. Iar la Golf le-am facut exact ca la Audi. Logica mea mi-a spus ca si la tine, dar realitatea nu a fost asa. Singura parere de rau e ca n-am facut o proba cu halogen, asa imi dadeam seama ca bat sau nu corect. Taind oglinda, pentu ca nu incap fizic altfel, e destul de greu sa faci alinierea, eu cu un gluegun am punctat lupa de oglinda cat sa tina, am pus farurile pe masina si le-am centrat cat de cat sa bata egal (fara a umbla la reglaje). Apoi am folosit bicomponent pentru a le lipi definitiv, plasticul de la gluegun, se incalzeste si nu e la fel de rezistent si nu aveti surprize. Daca o sa mai am chef si timp, o sa incerc sa le montez in locul celor de la farurile inpro, dar asta la vara! Succes tuturor.

 

PS: Alinierea primara o faci dupa semnalizare si lupele de ceata, daca ai. Apoi la perete, fixezi pe orizontala. Reglajele de pe far pastratile doar pentru final, pentru a ajusta, nu neaparat a regla.

 

PS2. Nu intra nici la Golf nici la Bora (cel putin din ce citisem eu pana la ora retrofitului), nici ca distanta intre oglinda si sticla, si nici in spate, la carcasa farului. Nici cele originale, nici cele morimoto chinezesti. Eu asa mi-am luat de pe ebay si sincer nu mi se par chinezarii, in schimb as recomanda becul de xenon sa fie 4300 sau 6000 cel mult. Eu am luat 6000 la ambele, dar pe ploaie nu prea e ok, asa ca am mai cumparat doua becuri 4300K pe care am de gand sa le schimb la Audi.

 

PS3: Pt. inspiratie: http://www.vwforum.com/forums/f15/my-hid-retrofit-thread-42337/

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=423576

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare tare rau ca nu pot mai mult decat asa raspunsuri pe fuga de pe telefon, ca as cauta pe net acele lucrari si sa conving si sa ajut in operatiunea asta. Asadar spun din ce imi aduc aminte si experienta altora, si spun sigur ca pe Bora se potrivesc cel mai bine lupele de 2,5": NU 2,8 si nici 3".

ps: Te cred grp ca nu ti-a fost usor cu taiatu oginzii si lipirea/potrivirea, respectiv reglajul luminii:-) naspa!

Nu inteleg la ce te referi cu incercatul unor halogene?! Nu te-ar fi ajutat la nimic. Lumina ar fi aceiasi, adica acelasi "cutoff" superb oferit de lupe ma refer, dar o intensitate si o stralucire mai mica decat la xenon. Datorita constructiei lupelor ai fi avut parte de aceiasi bataie bataie a farului atat cu xenon cat si halogen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ziceam ca, daca le-as fi pornit pe halogen mi-as fi dat seama ca sunt de Anglia, dupa cut off care ar fi fost pe dos. Lupele pe care le-am pus eu au fost de 2.5" si NU au intrat in farul de Golf 4 fara taierea oglinzilor. Mai lipsesc cam 1-1.5cm pt a fi ok. un alt inconvenient este a decupand capacul din spate si scotand becul de xenon "mai in spate" trebuie decupat putin capacul de la baterie pentru ai facilita accesul. Ce m-a frapat, este ca desi le-am central pe oglinzi (lupele) in momentul in care am vrut sa le ridic de pe reglaje au desmers foarte putin in sus, dar in jos aveam cursa destula.Cred ca asta e diferenta principala la farul de Anglia, nu cutoff-ul care prin montarea lupelor evident se schimba. Celor care si-au luat lupele le dau un singur sfat: cumparati un far sh, chiar si cu geamul spart, montati o lupa pe el si verificati daca intra, cum intra, cum se vede inainte de a finaliza toata lucrarea, pentru ca implica de fiecare data munca multa cu datul barei jos. In felul asta stiti daca o sa mai faceti retrofit-ul si mai ales cum va iesi si daca va raspunde asteptarilor voastre. Ca si timp de lucru, in 2 zile sunt gata, dar REGLAREA lor pe orizontala si verticala sunt esentiale (fara a va atinge de reglajele farului).

 

http://vwforum.ro/topic/57162-diy-modificare-faruri/page-8

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha,am inteles acum cu halogenul ce ai vrut. Asta spuneam si eu referitor la taiere si locul din spate a farului, in cazul in care PE BORA se pun lupe de 3", va intampina aceiasi problema cum ai patit tu la golf.

Dar, fiind in dezbatere acum pt colegul cu bora, repet, cele de 2,5" se potrivesc perfect fara modificari/taieri ale oglinzii, doar in spate IN CAZUL IN CARE SE PUNE D2S/XENON, va trebui gaurit capacul pentru noile cabluri de la balast, adaptoare s.a. ;-) va trebui putin improvizat cat mai frumos.

Timpul de lucru cam mult parerea mea 2 zile, dar oricum ar fi, cu documentatia corecta si iese treaba buna. Se va descurca sigur;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Studiam farul... sub H4 am becul de pozitie. Daca pun lupa, ornamentul nu acopera gaura? Mai pot pune becul de pozitie, nu vine exact pe ornament? Se mai vede ceva? Angel Eyes nu vreau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va trebui sa iti faci pozitie de america...adica iti trebuie soclu si bec cu 2 faze care il vei pune in locul semnalizarii...

1J0953123B (65 lei)-Soclu

post-14266-0-56395800-1424092859_thumb.j

N10475902 (30 lei)-bec

post-14266-0-96097000-1424092908_thumb.j

Uite arunca un ochi si aici...

http://vwforum.ro/topic/50832-bora-bora/?p=1439885

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliaza te rog. Nu se mai vede doar becul, dar se vede lumina, sau cum? Ornamentul lupei nu cade fix peste bec? Ce variante de "pozitie" ar fi?

Edit: Mesajul era pt. Wolf, multumesc Laurentiu.

Nu ma pot ajuta de locul unde ar trebui sa fie proiectorul de ceata, daca tot nu am? Sa mut cumva pozitia acolo?

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam astea ar fi cele 2 varianta simple si cele mai la indemana(daca nu inventezi tu altceva): 1. Cum spune laurentiu si 2. Sunt multe feluri de ornamente si diferite stiluri de angeleyes, s-ar putea totusi sa-ti placa careva(nici mie nu-mi plac deloc angel, consider ca sunt pt bmw, dar unele chiar sunt diferite si arata altfel: gen apollo 2.0, panamera style parca:/ )...sau ar fi o a 3-a: ptc becul va fi acoperit de ornament, nu vopsesti oglinda farului si atunci va exista lumina in far de la pozitia "stock"(nu stiu cat de tare se va vedea, asta e in functie de ornament, cat de mult acopera, dar probabil putina lumina va fi in far)

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu personal nu as pune in locul proiectorului...ca risti sa te opreasca unu si sa te amendeze ca mergi cu proiectoarele aprinse desi nu e ceata afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau ca la final orice bec ars sa il pot schimba prin spatele farului, fara sa scot bara, farul, sticla. Angel ar fi in jurul lupei, daca se arde... ma ia boala. Mai ales daca e iarna. Plus ca nu imi place ca aspect pe Bora, nu e de acolo.

Chiar e o dilema.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E discutabila treaba:-) nici politistul nici soferul cred ca n-ar avea dreptate. N-ar bate si nu ar deranja ca lumina unui proiector daca foloseste un bec de 5w mic sau led ceva... E chestie de inventie daca nu vrei angeleyes.

..daca ar fi de probleme, atunci se va lua de xenon si lupe eventual.[emoji22]

..unii au 4 proectoare de ceata, dupa ce isi adauga de design ceva aftermarket.

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!