Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

500ml la 14 mii km e un consum normal de ulei, nu e motiv sa schimbi tipul de ulei.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca 500 ml nu este mult,ce mai zici,cand folosind alta marca nu consuma aproape deloc.si la mine castrol se ducea repede mai ales dupa un mers pe autostrada si dupa ce l-am schimbat cu Motul nu mai papa deloc.

 

cum sa nu recomanzi sa schimbe marca,daca alta nu consuma deloc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul la fel ca mine il ai sau la 15 mii? si tot manca?

VAPSOIL l-am tinut vreo 20.000 km fara sa fie nevoie de completat. Acum schimb uleiul la maxim 13-15.000 km. Doar cu Castrol am completat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu folosesc castrol de cand e masina si mananca ulei de rupe.am pus 1,5L pana acum in 8000km.e drept a meu e si PD fara DPF si mananca mai mult decat un CR.nu pot sa spun ca ma deranjeaza foarte mult consumul de ulei.e 35 de lei un litru(daca stii de unde sa-l iei.in carrefour e 65) si nu e o paguba mare.n-am avut probleme pana acum si motorul merge la fel de asta am si tot mers  pe castrol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consultati manualul de utilizare a masinii ca sa vedeti cat ulei e normal sa consume motorul pe care-l aveti.

Daca nu se aprinde martorul de nivel ulei intre doua revizii, e foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic si cum sa fac, daca masina e facuta pentru 30k km, nu prea imi vine sa schimb la 15k km, ca pe aici cel mai ieftin ulei 5w30 l-am gasit la 18 euro litrul.

Nici pe aici numai e cum era odata, deci numi permit sa fac schimbul de ulei la 3 luni. Am sa caut acest vapsoil sa vad cum se comporta, atat uleiul cat si zgomotul masini....

 

 

Hiro, anul trecut eram pe autostrada si aveam 22k km de la service, am tras prin niste curbe si urcusuri de ea si apoi ma obligat sa trag in peco ca se aprinsese becul la ulei...am ramas masca, am completat dar am ramas cu o impresie putin urata ca mananca atat ulei. Apoi la 3 sapt am fost la service sa fac schimbul si ghici ce, mai aveam cam un litru de ulei in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care consumul de ulei este mai mare decat cel indicat de producator ca fiind normal, inseamna ca e o defectiune la motor. Iar asta nu se rezolvadoar prin  schimbarea uleiului.

 

E relativ usor sa strici un motor TDI. Ajunge sa-i dai talpa cu motorul rece de cateva ori si nu mai e cum a fost.

SI din pacate uneori traficul ne obliga sa facem asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hiro, în cartea mașinii mele scrie că un consum de până la 1l ulei la 1000 km este normal. Pentru mine nu este, așa că unele recomandări mă lasă rece.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa fie nevoie de completare nu este egal cu nu a consumat ulei, difera doar cantitatea consumata.

Motor CR(CAHA, 190CP) cu Vapsoil, vara, cald, autobahn enthuziast...atentionare de nivel minim ulei...35 euro bidonul de 1l(alt LL, Austria).

Schimbat in Ro uleiul cu Castrol si dupa 6000km am o scadere de 10-15% . Nu stiu cat mai scade peste alti 6-7000km cand voi schimba uleiul.

Alt motor CR(CBAB, 140CP), dupa 21000km de la schimbul de ulei, tot autobahn, acelasi entuziasm...aceeasi atentionare, de data asta 30 euro(mai ieftin :D , eram deja in Hu). (LE: aici uleiul consumat era Mobil 1)

Aceeasi reteta la schimbul de ulei de acasa, Castrol, e prematur sa fac aprecieri, masina a rulat doar 2000km.

Cred ca regimul de mers din Ro nu consuma uleiul la fel precum o face rulajul aceleiasi masini pe sute de km de autostrada...eventual fara limita de viteza.

 

 

In fine, eu folosesc Castrol, nici la PD si mai nou CR nu ma pot plange de consum de ulei. 

 

PS: cred ca in semnatura ar trebui introdusa o rubrica care sa mentioneze si tipul de ulei folosit...se ajunge la fel ca la vs, unde masina din semnatura ii musai cea mai buna :10[1]:

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti
 
Dupa ce am citit cam 80% din acest topic inca tot nu stiu ce sa fac:
Am un passat B6 Variant din 10.2005 motor 2.0 tdi BKP de 103kw (200K km) adus din Olanda si urmeaza sa-i fac primul schimb de ulei si filtre
Pe motor scrie ca trebuie ulei long life 506.01 si pe stiker langa roata de rezerva am acel cod cu QG1
Masina va face cam 5-8000 km/an (majoritatea prin oras, dar si drumuri mai lungi in tara)
Ce ulei sa folosesc (marca + specificatii)? Merita sa fac service long-life (in cazul meu voi schimba uleiul si filtrele tot la aprox. 2 ani)
Pana acum am folosit Castol edge 5w-40 (seat leon 1.9 tdi AGR) si am fost multumit
 
Astept un raspuns, multumesc,

Modificat de B0gdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

QG1 - longlife. BKP-ul este fara DPF, deci nu trebuie sa-i pui ulei LF-507.00. Poti pune linistit si 505.01. Nu e recomandat schimbul la 2 ani la noi (sau 30.000 Km). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pateste nimic motorul daca pun 505.01 (desi trebuie 506.01) si il schimb la 15K sau 1 an?

Ma atentioneaza in bord cand trebuie facut urmatorul schimb? (trec de la long-life la service fix)

Ce marca/tip de ulei recomanzi? Castrol Edge 5W40 e ok? (are 505.01 nu 506.01)

Modificat de B0gdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am tot BKP - pana acum am folosit 507.00 - este un ulei mai subtire (recomandat mai ales iarna cand se rupe mult mai usor ca 505.01), numai ca mi-l mananca destul de repede - la 15.000 completam cam 1-1,5l. Ideea este ca eu am si peste 190.000 Km cu motorul, deci nici nu mai este asa tanar.

Uite mai jos ce scrie pe un site din afara:

 

505.01 is PD oil
506.01 is 505.01 for heavy duty, long interval 
507 is 506.01 for DPF

505 = fixed interval oil

506 = flexible service interval oil.

505.01 = PD's on fixed interval
506.01 = PD's on flexible service interval
507 = universal diesel standard for both fixed & flexible service interval.

So, yes, you can use a 506.01 on a 505.01 or 507, but you have to follow the 15,000 km OCI, UNLESS, you convert over to the flexible service interval electronics (need an oil temperature sensor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca motorul 2.0 TDI-PD accepta 505.01 - pt interval service fix, 506.01 - pt interval service variabil si chiar 507.00 care e universal (atat interval fix cat si variabil)

Pentru masina din semnatura care are 200.000 km e mai bine 505.01 sau 507.00 avand in vedere ca intr-un an parcurg aprox. 5-8000km deci sansele sa completez ulei inainte sa-l schimb sunt reduse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nr asta de km parcursi anual, nu conteaza norma uleiului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat Ulei Castol Edge 5w40 la 4L norma 505.01 si filtre Mann

Cred ca vor fi OK

Multumesc de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca la urmatorul schimb sa trec pe VapsOil 5-30, norma 507. Ceva pareri pro/contra?

 

post-6376-0-35843300-1367931987_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul la fel ca mine il ai sau la 15 mii? si tot manca?

VAPSOIL l-am tinut vreo 20.000 km fara sa fie nevoie de completat. Acum schimb uleiul la maxim 13-15.000 km. Doar cu Castrol am completat

Orice motor mananca ulei, mai mult sau mai putin este adevarat in functie de modul de exploatare al fiecaruia dintre noi.

Cand consumul este exagerat intre revizii, mai mult decat scrie chiar si in cartea de service in perioada de garantie, clar aveti o problema, in rest parerea mea este sa mergeti pe acelasi ulei cu care s-a obisnuit motorul masinii dvs. Un consum normal intre revizii se incadreaza in limita 500-900ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, mai mult decat scrie in carte este cam greu, ca si-au luat masri de precautie. :) Cica consumul de ulei este normal pana la 1l la 1000 km. Mie nu mi se pare prea normal. In rest, de acord cu tine, insa am preferat un ulei pe care sa-l consume cat mai putin. VAPS-ul si AMSOIL se incadreaza aici, Castrol-ul nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca problema nu este producatorul, ci vascozitatea uleiului ales. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil, doar daca astia mint de sting si pun ulei 0W20 in bidon de 5W30 :). dar ma indoiesc, ca primul am impresia ca e mai scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Eu am avut Castrol si imi consuma destul de mult. Intre timp am schimbat pe VAPSOIL si AMSOIL si nu am mai completat niciodata

Subscriu. Folosesc Vapsoil 5w30 și consumul de ulei este aproape nesemnificativ - 200 ml la 8.000 km. Cu Castrol, atât 5w40 cât și 5w30 îmi păpa aproape 1 litru la 10.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La comparatiile de consum ulei ar fi utila si informatia despre lunile calendarstice in care s-a folosit  un anumit de ulei si altul. Temperatura afecteaza destul de mult consumul de ulei. Asta ca sa stim ca nu comparam mere cu pere.

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Lunile aprilie 2012 - aprilie 2013 - vara trecuta a fost cumplit de calda, iar iarna a fost mai blanda cu noi.

Poate doar fabricantul sa aiba date apropiate de realitate. Sunt foarte multi factori care pot influenta consumul de ulei la o masina.

Cu o anumita marja de eroare, in aproximativ aceleasi conditii de mediu, acelasi sofer, roti de vara, vara si roti de iarna, iarna, la radio Radio Romantic sau mp3-urile anilor 80-90, cu Vapsoil consumul de ulei a fost foarte mic, in comparatie cu Castrol, exact cum am postat si mai sus. 

Precizez ca nu am niciun interes de a recomanda o marca sau alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La comparatiile de consum ulei ar fi utila si informatia despre lunile calendarstice in care s-a folosit  un anumit de ulei si altul. Temperatura afecteaza destul de mult consumul de ulei. Asta ca sa stim ca nu comparam mere cu pere.

Dar cu cât variază temperatura maximă a motorului în funcție de temperatura ambientala?

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!