Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

Merge si ulei cu norma 5w-30, e un pic mai subtire, dar e ok

Cred ca pe cutie o sa gasesti scris faptul ca respecta norma 507.00 :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca "merge". :D Cand am facut revizia la PBN uleiul pe care mi l-au pus ei in motor a fost Castrol 5w30. In general uleiul mai subtire se recomanda masinilor noi iar cel mai vascos motoarelor peste 70-80000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Riddler

de ce spui ca daca motorul are PDF trebuie neaparat 507.01? Am cerut o oferta de pret pentru schimb de ulei + consumabile la Augsburg si ei mi-au recomandat 505.01, motorul fiind BLS. Stiu ca 507.01 este long life, nu ma intereseaza...vreau sa-l schimb mai repede, nu ot pune totusi 505.01?

a). pentru regim normal de utilizare (15.000 km):

norma 505.01 este pentru PD (fara DPF)

norma 506.01 este pentru PD (cu DPF)

b) pentru regim extins de utilizare (30.000 km):

norma 506.01 longlife (fara DPF)

norma 507.00 (cu sau fara DPF)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am bagat numai 507.00 si l-am schimbat la 15.000 km sau la un an, care intervenea primul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

As vrea sa fac schimbul de ulei la masina ...si pe cartea masinii am vazut ca VW recomanda ulei Castrol, dar nu am gasit si un tip anume. Masina e din 2006, 1.9TDI,105 cp.cod motor BXE si are aproape 100000km.(eu am luat-o acum 5 luni) .

Din cate am citit pe forum am inteles ca trebuie Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40...este ceva mai vascos decat 5w-30 si ar fi mai indicat decat cel din urma pentru masinile care au peste 80000km.

Deci uleiul de care am nevoie este Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.

Aprobari: VW 505.01 / 505.00 / 502.00 (fara DPF)

Aprobari: VW 507.00 (cu DPF)

post-6376-1265812621_thumb.jpg

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! :D

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut schimbul de ulei acum o saptamana la masina din semnatura si pe factura este trecut ulei Castrol Edge 5W30.Eu am Vw passat 2.0 tdi 2006 BKP.

Merge si 5w30 ca nu am vazut sa fie incadrata norma 505.01 pe cutie?

Si pe mine ma tenteaza sa pun acelasi tip de ulei.

Cat te-a dus revizia cu schimb de ulei, filtru si manopera? si unde ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat cu "sarci" da nu am gasit nimic..poate nu am cautat destul de bine..dar cum tot despre ulei e vorba... am postat aici. La masinuta mea, din ce stiu uleiul din cutie se schimba la 60 de mii. Intrebarea mea este ce tip de ulei trebuie pt cutia de viteze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seby, nu ai cautat bine... :icon_thumright:

Uite aici pt. cutie manuala si aici pentru cutie DSG, ca nu stiu ce cutie ai.

Oricum, la 60.000 se schimba doar daca ai cutie DSG, daca ai cutie manuala se schimba la 150.000 km (asa stiu eu, nu dati cu pietre)

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei UNIL a pus careva in masina?

Dealerul VW Scorpion are o promotie cu revizie la VW cu acest ulei. Din cate am vazut UNIL este printre uleiurile certificate cu standard 505.01 si incluse in lista de uleiuri recomandate pentru VW si Audi.

De asemenea ar fi de fabricatie UE.

Modificat de Burady
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am auzit de acest UNIL... Parca nu as face experimente pe propria masina si implicit pe propriul buzunar. Mai bine nu risti si mergi pe marci consacrate, cu norma corespunzatoare masinii tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema, daca ma poate ajuta cineva. Mi s-a aprins senzorul care indica nivelul uleiului scazut.

Am verificat, am completat, dar tot se aprinde cand pornesc masina dupa care dispare. Am inteles ca trebuie sa trantesc mai tare capota care ar fi in stransa legatura cu senzorul de acolo dar nimic, in continuare se aprinde la pornire.

Modificat de dm76ro
Te rog respecta limba romana precum si REGULAMENTUL. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Chapel: mai verifica o data sa fie uleiul la nivelul corespunzator. Acolo trebuie sa fie problema.

Am patit si eu o data asta, insa dupa ce am completat nu s-a mai aprins.

@victor blackedition: nu o sa testez nici eu pe masina, tot pe castrol o sa merg si in continuare , sunt foarte multumit cum merge motorul cu el.

Ceva nasol insa nu cred ca este nici la uleiul ala atat timp cat respecta normele PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut cu respect baieti...sunt nou prin zona si am si eu o intrebare...mi-am cumparat un b6 , motor 1,9 BXE cu 105 caluti......din cate am auzit sunt oki doki motoarele astea nu???vreau sa ii schimb si eu uleiul dar de care s aii pun.....Castrol ptr pumpe duse??si ce cod??:)))se multumeste deocamdata si sa va bucurati de achizitiile facute....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 (norma VW 505.01) sau (ceea ce am eu acum in motor, pus la revizie de PBN) - CASTROL SLX Professional B4 5W-30, (norma VW 502.00/505.00/505.01).

Intra 3,8 litri cu filtrul de ulei cu tot.

Poti folosi si alte marci, dar trebuie sa indeplineasca norma VW 505.01.

P.S. Gasesti raspunsuri la toate intrebarile legate de Passat B6 daca folosesti functia "search".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

victor multumesc dar spune-mi am gasit scris ceva pe o hartie de la service a masinii mele...norma 507.0 ...e okk???e bun asta???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@passat 007 - norma 507.00 e Long Life III - (5W30) si se recomanda celor care au DPF pe masina. Eu unul, chiar daca nu am DPF il folosesc si sunt incantat de cum se suna motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si zici ca e bun nu?Dar spune-mi long Life III se schimba la 30 000 km in afara din cate stiu nu??AAAAA si inca o chestie , eu nu am DPF la masina cu atat mai bine ptr mine....si am vz ca scria chestia asta 507.00.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il schimb tot la 15 000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Urmeaza cat de curand sa fac si eu revizia si as vrea sa va intreb daca as baga in motor DURA LUBE sau SLICK 50 se poate intampla ceva rau ?

A mai pus cineva asa ceva pana acuma la un B6 ?

Care din ele este mai bun ?

Multumesc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Producatorul NU recomanda astfel de aditivi! Am un cunoscut care din cauza Dura-Lube si-a distrus motorul. Cand l-a desfacut avea depuneri urate de teflon... Nu ai pe ce sa dai banii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Producatorul NU recomanda astfel de aditivi! Am un cunoscut care din cauza Dura-Lube si-a distrus motorul. Cand l-a desfacut avea depuneri urate de teflon... Nu ai pe ce sa dai banii?

interesant, urma sa fac si eu un tratament cu DURA LUBE ca am 215.000 km (si e lapromotie) dar stau pe ganduri acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adriann , se comporta bine la 215 000 ????Schimbari majore la piese?Scuzati daca sunt off topic dar daca l-am prins aici :)il intreb...multumesc de intelegere:)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!