Jump to content

Ulei B6


Ten2
 Share

Postare recomandată

Eu de 4 ani folosesc la Passat Castrol Long Life III si sunt foarte multumit! Il schimb la 15000 km sau aproape si nu am avut probleme. Referitor la tratamente cu Dura Lube sau alte chestii sincer nu am incercat, dar nici nu prea am auzit la Vw!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant, urma sa fac si eu un tratament cu DURA LUBE ca am 215.000 km (si e lapromotie) dar stau pe ganduri acum...

Stai cuminte... Este doar reclama de acest produs. Uleiul schimbat la un an sau cel mult 15.000 km si motorul nu-ti va face probleme inca 150.000-200.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum isi pierde propietatile uleiul mai repede? daca merg cu masina zilnic pe distante scurte(4-5 km) sau zilnic pe distante mari(100-200 km) ?

si inca o parere, sa schimb uleiul la 10000km sau 15000km? folosesc Castrol EDGE Turbo Diesel 5W-40 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As zice ca ce conteaza e turatia motorului, care determina degradarea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu schimb uleiul 5/40 Castrol cam pe la 13.000 km, nici 10.000 dar nici 15.000 cum ar fi recomandat.

Conditiile de exploatare de la noi din tara sunt mai aparte fara de alta tari din EU, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms, d@ny, asa ma gandisem si eu, undeva la maxim 12000km

@overseas, mentionez ca nu merg subturat, dar nici foarte turat, schimb vitezele astfel incat sa nu stric turbina si nici motorul, sa-l turez foarte mult; mii de scuze daca sunt offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt in garantie si fac revizia la 'reprezentanta'. Baietii imi schimba totdeauna uleiul la 15000, oricum ei pun Long Life deci il schimba mult inainte de a fi necesar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La conditiile de trafic de la noi (praf, gropi, motorina proasta, etc.) 15000 KM e un interval normal intre revizii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ati inceput sa exagerati cu conditiile din Romania, e ilogic sa schimbi uleiul sub 15 000 km cand producatorul a specificat acest termen ca fiind ,,safe" pentru tara noastra. Deja un interval de 15 000 km intre schimburile uleiului e mic, in conditiile in care in afara poti alege un interval felxibil la care maxim poti schimba uleiul din 30 000 in 30 000 de km (adica dublul intervalului dat pentru tara noastra)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Unde ai vazut tu pe vreo documentatie oficiala ca este specificat intervalul de schimb in functie de tara?

Intervalul de schimb difera in functie de tipul uleiului, nu de tara!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca acorda garantie cu schimburi din 15k in 15k in Romania eu asa trag concluzia ... Si spune ca vrei interval flexibil de serive, ti se va raspunde imediat ca in Romania nu e disponibil. Da chiar si daca VAG dadea un interval de 10 000 km sunt sigur cu tot sa gaseau 2-3 care sa schimbe uleiul la 7500 km pentru ca in la noi in Romania... pana la urma fiecare face cum vrea doar trebuie sa traiasca si producatorii de uleiuri, nu ?

PS: S-au facut si teste de laborator a uleiului pe TDIclub.com si au aratat ca schimband uleiul inainte de 15 000 km mai mult rau faci motorului decat bine, pentru mai mult informatii cititi acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toti producatorii (inclusiv VAG) recomanda schimbarea uleiului mai repede (la jumatatea perioadei normale) daca masina este exploatata in conditii grele (porniri dese la rece, rulaj preponderent in oras, drumuri cu mult praf etc.). In Bucuresti sunt conditii foarte grele - mult praf, porniri dese la rece, parcurgerea de distante scurte... Eu facand 9.000-9.500 km pe an, schimb uleiul la un an. Nu recomand sa-l tineti mai mult de 12.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat uleiul prima data la 10,000 km dupa revizie si e peste nivel, pe joja. Nu vad urme de ulei pe la motor, masina merge bine. E urgent sa fac vreo smecherie (sunt a-tehnic) sau poate astepta pana la revizie (inca 5,000 km) ? Acum o sa-i spun expres mecanicului sa puna uleiul la gram.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Peste care nivel ?!

Daca este pe nivelu' maxim admis, nu ar mai indicat sa circuli asa.

Cauta o siringa si un furtunas care se foloseste pt garou si mai scoate din surplus afara :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, inseamna ca masina ta nu prea consuma ulei daca dupa 10 000 km esti cu nivelul peste sau a intrat in ulei motorina sau lichid de racire. Probabil ai verificat cu motorul cald si e normal sa fie peste, pentru ca majoritatea serviceurilor pun ulei pana la maxim (pe joja) si cand mergi cu masina pe masura ce motorul se incalzeste uleiul se dilata si nivelul creste putin... bine nu ai spus nici cat este peste maxim (mm) si nici cati km are masina (desi probabil esti la prima sau a doua revizie pentru ca vad ca ai CR)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul era rece, iar nivelul era mai sus pe joja pana la sarma aia. Sunt dupa a 3-a revizie. CR-ul nu mi-a consumat deloc ulei.

Mai verific o data la rece. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mai verifica inca o data si eventul fa o poza, daca ai cu ce, sa vedem si noi ca din descrieirea ta nu ma prind cat de mult este peste. Ideal ar fi sa nu mergi cu el peste maxim pentru ca intra in catalizator si il distruge, dar acum depinde cat de mult este peste ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite acum am verificat din nou cu masina oprita de la ora 9. Nivelul este pana la rozeta aia mica dintre zona hasurata si restul tijei (sarma), deci 1-2 cm peste, cam asa ceva. Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf, tu ai citit manualul de utilizare al masinii ?, pentru ca din ce spui tu nivelul este prefect normal. Acum nu stiu ce tip de joja ai dar daca te uiti in imaginea care am atasat-o, vei vedea doua tipuri de joje. In ambele cazuri uleiul este peste maxim daca se afla peste zona A din imagine...

post-39995-1271689535_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul este pana la rozeta aia mica dintre zona hasurata si restul tijei (sarma)

Daca nivelul uleiului este oriunde pe zona hasurata este foarte bine. Eu astept mesajul de la bord. Foarte rar controlez joja...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offf, tu ai citit manualul de utilizare al masinii ?, pentru ca din ce spui tu nivelul este prefect normal. Acum nu stiu ce tip de joja ai dar daca te uiti in imaginea care am atasat-o, vei vedea doua tipuri de joje. In ambele cazuri uleiul este peste maxim daca se afla peste zona A din imagine...

Iti dai seama ca am mai verificat uleiul si inainte de revizia asta, dar a fost mereu in zona hasurata. Acuma e usor usor peste zona A. Sper ca nu se intampla nimic.

Multumesc de precizari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost in Botosani la un service si am facut schimbul de ulei(fiind presat de timp nu am facut programare la dealerul Vw din Suceava) si bazandu-ma pe experienta mecanicilor de acolo nu am verificat joja la plecare dupa schimb. Ce credeti ca s-a intamplat? Au pus in motor nici mai mult nici mai putin de cat scrie cartea, 4.5 litri! Dupa 5000 de km parcursi am aflat, din forum, ca trebuiau pusi 3.8 litri. Verificati joja cand plecati din service!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedeti daca este peste maxim (totusi sa nu fie foarte mult) nu intrati in panica, semul maxim de pe joja nu e maximul absolut, deoarece in proiecarea motoroui s-au luat in calcul anumite tolerante... Si eu am avut la un moment dat nivelul peste maxim datorita mecanicilor de la reprezentata dar am verificat doar dupa ce am ajuns acasa l-am lasat asa si in 4 000 km deja era consumat (masina mea consuma cam 0,6 l ulei la 15 000 km si asta de cand e noua)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca eu merg undeva peste maxim (nu mult) de 10,000 km. Dar mecanicul ala o sa auda ceva de la mine la revizie...

De fapt ma gandesc acum, poate mecanicul special a pus mai mult, o fi stiind ca VW consuma ulei :)

Modificat de overseas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu motoarele cu tehnologia CR :)

Consumul de ulei crescut este specific motoarelor TDI PD.

Exemplu meu, in 15.000km compltez 1 litru :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!