Jump to content

Golf 7 1.2 TSi


minu94

Postare recomandată

M-am decis sa-mi prezint si eu masinuta. Asadar , masina este un VW Golf 7, cu motorizare 1.2 TSi 105 cp, culoare Tungsten Silver (anti-jeg peacefingers.gif ) , echipare Comfortline cu cateva optionale:

-climatronic

-pachet iarna ( scaune fata incalzite, duze spalatoare faruri incalzite si duze parbriz incalzite)

-radio cd composition media

-volan si schimbator piele

-sistem proactiv de protectie

Initial, pornisem de la ideea de a lua o Kia Cee'd, insa nu eram prea multumit de dotari. Am facut test drive cu Seat Leon, Kia Cee'd , Hyundai I30 si Opel Astra, insa, in final, Golf-ul m-a convins.

Plusuri:

-consum mic ( media de 5.7-6.0)

-motor elastic(chiar m-a impresionat motorasul, trage de pe la 2000 de turatii)

-calitatea finisajelor si a materialelor folosite

-silentiozitate

Minusuri:

-la muzica data mai tare, zdrangane butonul de deschidere al geamurilor din fata

-duza de spalare de pe spate se scurge uneori

-puntea spate (cel mai mare minus al masinii)

Masina am ridicat-o pe 6 septembrie 2013 si ma apropii acum de 30.000km . Se comporta foarte bine si la drum lung, cat si in oras biggrin.png

Am o singura patanie cu ea: am reusit sa o ating in dreapta spate :(

Planuri: ma gandeam sa trec la jante mai mari. Pornisem de la ideea de jante pe 17" insa mi-e ca vor trage masina in jos dpdv al performantelor si va arata destul de urat (ma gandisem sa trec la Eibach ProKit insa, dupa iernile astea, m-am convins ca ar fi mai bine sa o las asa) asa ca eu cred ca voi ramane la ideea de 16" (cele stock sunt pe 15")

DSC_0016.jpg

DSC_0019.jpg

Modificat de minu94
Link către comentariu

Frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. Am si eu una identica, inclusiv la dotari, doar culoarea e limestone grey (la fel de antijeg).

Si eu eram tentat sa trec la jante de 17" dar ma mai gandesc un pic.

Ce ma intriga este consumul mediu declarant de tine ... eu nu am reusit asa ceva :)

Ai facut deja prima revizie sau acum te pregatesti sa o faci?

Link către comentariu

Multumesc, la fel. Legat de consumul mediu, este 50% DN1 si 50% oras la diverse ore. Am facut prima revizie la 15.000km si urmeaza a doua la 30.000km. Legat de jantele de 17", o sa incerc sa pun doar de test niste jante VW Orca cu cauciucuri 225/45 ale unui prieten ca sa vad cum merge si cum se vad.

Link către comentariu

Eu am ~7000km cu masina din care 60% urban in Bucuresti si 40% extraurban. Consum mediu 8.3%.

Cu precizarea ca partea urbana a fost pe perioada de iarna, cu multe drumuri scurte, iar pe extraurban nu a fost menajata.

Incalzirea in scaune, incalzirea oglinzi si clima ON aproape tot timpul. Cauciucuri de iarna.

Link către comentariu

Trebuie sa se mai lase consumu, ajungi sa cunosti si masina mai bine etc, pt ca in buc am consum mediu 9.9-10.5% cu a mea cu aglomeratii amestecate etc

Modificat de Serban F
Link către comentariu

Intradevar, dupa 20.000km consumul o sa mai scada. Pe vremea asta, compresorul nu porneste, deci chiar daca clima este pornita, nu consuma in plus. In rest, cam la fel merg si eu, cu incalzirea in scaune si oglinzi.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Inca putin si ajung la 30.000, asa ca am zis ca inainte de revizie sa o mai scot la un drum lung si am ajuns la Craiova cu consum de 5.5. Niste poze: 

1584ad0.jpg

nqegw4.jpg

2lcwr4j.jpg

Link către comentariu

Mersi mult, la fel si tie! Iti urmaresc topicul de ceva vreme.

Uhm, azi cand ma intorceam de la Craiova, auzeam un zgomot ciudat in masina pe la 130-140 km/h care venea din partea dreapta, un fel de vajait de am inceput sa dau cu palma in toate plasticele din masina crezand ca e de la ele. Oare asta e cauza?

post-125264-14246315870084_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 3 years later...

So, am zis sa mai dezgrop putin topicul. Am ajuns la 106.000 km fara probleme notabile, in afara de cold start misfire care imi aprindea check engine-ul si mici tremuraturi la relanti. Acelea s-au rezolvat prin curatarea supapelor de la galeria de admisie la Brady.

Intre timp, masina a mai suferit niste modificari. Resoftare stage 1, toba finala cu iesire dubla GTI si clapete, difuzor GTI, arcuri Eibach Prokit si jante pe 18". 

Atasez si cateva poze cu toba

IMG_0453.JPG

IMG_0482.jpg

IMG_0896.jpg

Modificat de minu94
Link către comentariu

Poti detalia te rog montajul finalei de GTI? Clapetele cum le actionezi?

Link către comentariu

Vad ca la lista cu minusuri ai mentionat puntea spate care pp ca e rigida. In ce situatii la volan o simti ca e rigida si deranjeaza?

Link către comentariu

Masina arata super bine. Toba este de la Tripon ? Cum a intrebat si un coleg mai sus, cum actionezi valvele ?

Link către comentariu

@Silviu_7 s-a taiat toba cealalta, si asta a fost sudata cu un adaptor, deoarece diametrul tevii de GTI este mai mare fata de cea stock. Clapetele sunt actionate prin vacuum. Acestea au fost legate de furtunul de vacuum al servofranei. Din toba pleaca furtune de vacuum care ajung intr-o supapa care da comanda de inchis/deschis. De acolo pleaca un alt furtun care a fost legat printr-un T la furtun de servofrana si cu o supapa unisens. Acea supapa care opreste sau porneste vacuumul are un fel de calculator legat la bateria masinii care primeste semnalul de la telecomanda daca sa deschida sau sa inchida clapete. Sper ca am reusit sa explic cat de cat principiul clapetelor :)

@BalkanHL In situatiile in care prind denivelari in curbe, destabilizeaza masina. Plus ca nu e asa confortabila fara independenta, nu amortizeaza spatele atat de bine gropile. 

@ShadoWzZ Idem si tie! Multumesc mult! Chiar ma bucur sa vad ca iti place, iti urmaresc topicul de ceva timp. Da, toba este de la Tripon, deci stii istoria ei. Valvele am explicat mai sus in comentariul acesta cum sunt actionate :D 

O sa fac un video zilele acestea cu un versus intre clapete deschise si inchise. Nu este o diferenta foarte mare, insa e sesizabila.

Link către comentariu

Foarte tare masjna, cand ma fac mare o sa imi iau si eu una la fel ! 

Link către comentariu

Acum sa atingem putin subiectul de performanta si consum, sa vad cum impacteaza trecerea la jante pe 18 de la 15. So, jantele stock cu cauciucuri 195/65/15 Conti EcoContact3 cantareau undeva la 16 kg, iar noile jante cantaresc 10.2 kg + 9.6-9.7 cauciucul Dunlop Sportmaxx RT2 225/40/18. 

Timpi: 0-60 mph jante stock- 8.7 sec

0-100kmh 9.1 sec

0-60 mph jante 18 9.7 sec

0-100 kmh 10.1 sec

Deci diferenta ar fi undeva la 1 secunda in plus timpul pana la suta. Mentionez ca masuratorile au fost facute pe acelasi drum (privat), cu aceeasi cantitate de benzina in rezervor, doar temperatura fiind diferita cu aprox 10 grade mai cald acum.

Masuratorile le-am facut cu aplicatia Torque folosind un OBDLink. 

Ca si consum, am mers pe aceleasi drumuri as usual, pe la ore apropiate si am observat ca a crescut cu aprox 0.2-0.3 l/100km.

Postez asta ca sa se faca o idee oarecum cam cum ar impacta trecerea la jante pe 18” un 1.2 TSI resoftat.

Link către comentariu

Intre 125-135 CP si 215-230 NM. Este a doua resoftare, la prima nu a raspuns prea ok pe masina. Prima resoftare avea pe dyno 130CP cu 218NM. Cea de acum cred ca este putin mai puternica, cel putin asa simt comparativ cu prima. O sa ma duc cat de curand sa o urc pe un dyno sa vad ce zice. 

Modificat de minu94
Link către comentariu

Din descrierea ta ai ajuns la egalitate cu 1.4tsi de 125cp. Ai avut ocazia sa le compari, se comporta asemanator acum?

Link către comentariu

Din pacate nu am avut ocazia sa le compar. Sper sa reusesc sa prind candva pe cineva cu un 1.4 TSI sa vedem cum stam. Chiar sunt extrem de curios.

Link către comentariu
21 hours ago, kirdaniel said:

Foarte tare masjna, cand ma fac mare o sa imi iau si eu una la fel ! 

Tu ai deja R man, esti TOP of the foodchain.

Link către comentariu
On 12.06.2018 at 14:48, ShadoWzZ a scris:

Tu ai deja R man, esti TOP of the foodchain.

Era bine:)) poate cu putin noroc , în toamna sa dau comanda de un r facelift?

Link către comentariu
  • voinea a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!