Jump to content

Pornire ciudata motor TDi ALH


duda
 Share

Postare recomandată

1. Logul pe timpul pornirii nu este ok, s-a întrerupt comunicaţia cu vcds când ai dat la automat din cauza scăderii tensiunii. Este mult mai interesant să alegi grupul 012 în loc de 020, deoarece acolo se vede cam care este treaba cu bateria, cum face faţă consumului bujiilor şi demarorului. După cât de scurt este logul este posibilă o problemă de alimentare cu electricitate.

Hint:ca să nu se întrerupă comunicarea pe timpul pornirii trebuie să dai ajutor de alimentare cu cabluri de la o altă maşină  sau să ai un robot .

2. Celelate aspecte din logurile celelalte par în regulă.

Deci te aşteptăm cu un log întreg pe timpul pornirii pe grupurile 001, 004, 012, atât la rece (pe cât posibil la prima pornire din zi) cât şi la cald în condiţiile în care se manifestă pornirea grea.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspuns ! Ciudat este faptul ca bateria este noua. Maine insa, o iau de la capăt si poate reușesc sa fac cumva sa nu se mai întrerupă conexiunea ! O seara plăcută ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Va salut.Am si eu o problema cu pornirea la un Golf 4 ALH.La cald porneste imediat, insa dupa ce o las cateva ore si se raceste porneste greu.O ia la prima cheie insa invarte mult si mai greu ca si cand ar fi bateria dusa (desi nu este si am incercat si cu una noua) si trepideaza destul de mult.Acum ca a venit frigul e si mai accentuata trepidatia la pornire si invarte si mai mult.Bujiile sunt noi, le-am schimbat sapt trecuta.Chestia e ca daca nu ii pun contactul de 2-3 ori o ia si mai greu.Inittial am crezut ca st bujiile.S-a uitat cineva la ea si a observat bule de aer pe furtunul de retur parca a zis de la filtrul de motorina.Posibil sa prinda aer sau sa fie problema la pompa?Sau ce credeti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

bulele de aer sunt normale la motorul tau , asa au toate , din ce an este masina ta ?  posibil sa se rezolve din soft problema ta la pornirea la cald citeste sa vezi ca multi au avut problema asta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Monteaza o supapa unisens intre filtru si rezervor, asa scapi de bule, dar totusi problema la cald tin sa cred ca e din pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi a mea face o bulă după ce stă mai mult (ajunge şi la 2 cm lungime) şi porneşte la sfert în orice condiţii. La ralanti nu sunt bule dar dacă o accelerez apar. Cu toate astea motorul merge foarte ok, deci nu cred că bulele sunt de vină (bine să nu fie prea mari şi multe, pune un filmuleţ să vedem cum arată).

După cum descrii situaţia suspectez avansul. Pune un print screen cu grupul 000 în Basic settings (atenţie în Basic settings nu în Measuring blocks, deşi seamănă nu arată aceiaşi parametri) şi unul cu grupurile 001 şi 004 în Measuring blocks.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Learn_to_forghive30

Va salut.

As vrea sa fac resoftare ECU  si mai exact anume ...

In iarna am schimbat bobina de la electromotor si tot porneste foarte greu .Am schimbat bujiile la fel tot porneste greu ...

Azi porrneste foarte greu undeva pe la 20 de secunde si iese fum mult pe toba si pe la mijloc ..

Aceasta resoftare unde pot sa o fac ca vad pe olx sunt multi care fac asta dar nu stiu la cine sa apelez...

Am nevoie de un sfat de la cineva care pur si simplu se pricepe la resoftarea asta ecu..

Masina este un a3 66kw 90 cp ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre resoftare nu ai întrebat bine pe topicul acesta. Dar întrebarea mea este: dacă este o problemă hardware nu crezi că o să dai banii degeaba pe resoftare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Learn_to_forghive30

Da...

O diagnoza ar fi mai indicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi cam aşa ar trebui. Dar înainte de asta spune cum porneşte în următoarele situaţii: la cald, la scurt timp după ce ai pornit la rece,  cu mufa de la  senzorul de temperatură lichid răcire scoasă (atât la rece cât şi la cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Learn_to_forghive30

1- Nu stiu unde e senzorul de temperatura de la a3 :)

 

 OARE AICI ar fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la prima vedere pare un motor pe benzina, 1.8T. La tine, daca ai ALH e in spatele motorului, sub furtunele care intra in chiulasa ,unde sunt cele 3 bujii care incalzesc antigelul., are mufa patrata cu 4 fire si senzorul are plastic albastru sau negru, nu verde ca asta din video, daca e din '99

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După cum a spus şi Marius, elementul 9

1883827900_2-13-201910-11-39PM.jpg.7464bb1c9a766a1e4194e9867fe6c7a5.jpg

Cu bujiile, ok le-ai înlocuit, dar ajunge şi curent la ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut Baieti am.si.eu o.problemă asemanatoare colegilor de mai.sus mai exact-Octavia 1  1.9 Alh cumparata de la propietarul ce a avut o de noua are 90 mii km reali...i am.facut revizie completa acum 2 zile Bujii+Distributie+Ulei..Filtre Insa ma deranjeaza ceva..De cand am luat o la rece adica prima cheie din zi porneste cam greu..adica o ia la.prima cheie dar greu...dupa ce am.schimbat bujiile parca.o.idee mai.usor dar nu diferenta mare  :( In schimb daca o las 20 sec si o.pornesc o ia sfert...Inca o.precizare fostul propietar cica i-ar fi facut un soft..ca masina trage bine..nu da fum dar..ma gandeam ca poate fii din cauza asta?...Orice sfat este binevenit multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

ALH cu soft ce necesita reparatie pornire grea este doar intre 1998-1999 si ar 2000. Dupa 2001 doar doua versiune de Tour au mai ridicat ocazional. In rest nu sunt alte calibrari SW pe ALH cu problema de pornire grea remediabila din soft. Sunt doar probleme mecanice. Ce pot fi detectate si remediate de un service bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar la ALH nu era problema din soft, legata de pornirea la cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am întâlnit asta la unele  PD (ECU injectează motorina cu întârziere, când electromotorul atinge o anumită turaţie). Uneori am observat că era remediată problema din soft în sensul că avea o valoare default la pornire (gr.001, câmpul 2) indiferent de turaţia electromotorului.

La VEP nu prea am întâlnit.

@AlinCeaus

Dacă nu te încadrezi la ce a spus @voinea atunci cel mai probabil că problema este din avans. Pot fi şi alte cauze, dar asta poate fi verificată cel mai uşor cu vcds. Mergi la cineva care are vcds şi pune o poză cu grupul 000 în Engine, Basic settings, cu motorul cald. Opţional poţi face o poză cu grupurile 001 şi 004 în Engine, Measuring blocks. Ăsta ar fi primul pas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PD-uri la cele cu EDC16, in general apare problema aceasta - da. Se remediaza prin corectarea softului - hot start.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am.Inteles baieti a mea este 2007 am.uitat sa precizez deci este o problema.mecanica si probabil nu influenteaza softul, Din ce am.mai.citit nu ma.pricep.foarte bine ori un reglaj al.pompei ori.un releu ceva de genul de la.bujii..in orice caz ii voi face o.diagnoza la.cineva care se pricepe..Sper sa-i dau de cap va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.03.2019 at 9:28, lupo_bv a scris:

Eu am întâlnit asta la unele  PD (ECU injectează motorina cu întârziere, când electromotorul atinge o anumită turaţie). Uneori am observat că era remediată problema din soft în sensul că avea o valoare default la pornire (gr.001, câmpul 2) indiferent de turaţia electromotorului.

La VEP nu prea am întâlnit.

@AlinCeaus

Dacă nu te încadrezi la ce a spus @voinea atunci cel mai probabil că problema este din avans. Pot fi şi alte cauze, dar asta poate fi verificată cel mai uşor cu vcds. Mergi la cineva care are vcds şi pune o poză cu grupul 000 în Engine, Basic settings, cu motorul cald. Opţional poţi face o poză cu grupurile 001 şi 004 în Engine, Measuring blocks. Ăsta ar fi primul pas.

Multumesc frumos băieți pentru ajutor am rezolvat problema la un mecanic priceput cu Vcds mai exact avansul era 0 sau ceva de genul, Nu înțeleg de ce s-a ajuns așa banuiesc ca fostul propietar a umblat la soft si a dereglat pe acolo...? Acum pornește foarte bine indiferent de temperatură. Multumesc incă odată numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut! Îmi puteți da o parere despre acești parametrii?

IMG_9065.jpeg

IMG_9063.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Scrie acolo, e prea mare avansul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul se poate modifica din vcds sau se reglează mecanic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

slabesti cele 3 suruburi de pe pompa de injectie si rotesti axul pompei foarte putin(1mm gen) in sens invers orar. Apoi verifici pe VCSD ce ai facut si tot asa. Nu se poate in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!