Jump to content

Ac indicator racire motor.


ekoly
 Share

Postare recomandată

Cand am pornit masina, am observat ca acul de la ceas care indica racirea motorului a ramas blocat in pozitia 0. La o alta pornire acul s-a miscat, iar la ultimele 3 porniri a ramas fixat pe pozitia 0. M-am uitat pe cartonasul cu simbolurile de pe panoul sigurantelor si nu am nici un indicator aferent ceasului din bord. Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ekoly

    29

  • F l o r i n

    10

  • Carmina

    8

  • Al Bundy

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Trebuie diagnoza. Posibil sa fie senzorul de temperatura defect (ala infipt in termostat). G62 parca se cheama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, G62 - oricum, scaneaza sa vedem daca el este de vina. Daca da, inainte sa-l schimbi, verifica-i cablajul, curata-i mufa - daca nu isi revine, trebuie altul. Recomand Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema legata de ceas am observat ca a aparut in acelasi timp cu nefunctionarea claxonului (nu mai claxona). Acum cand am pornit masina a fubtionat atat claxonul cat si ceasul din bord ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Legat de claxon am scris aici http://vwforum.ro/topic/116939-nu-functioneaza-claxonul/#entry2514779

Ambele probleme le-am intampinat pentru prima data astazi. Acum functioneaza dar e foarte posibil ca data viitoare sa am din nou aceeasi problema. Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si trebuia sa deschizi 2 topic-uri noi pentru asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema legata de ceas am observat ca a aparut in acelasi timp cu nefunctionarea claxonului (nu mai claxona). Acum cand am pornit masina a fubtionat atat claxonul cat si ceasul din bord ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat. Legat de claxon am scris aici http://vwforum.ro/topic/116939-nu-functioneaza-claxonul/#entry2514779

Ambele probleme le-am intampinat pentru prima data astazi. Acum functioneaza dar e foarte posibil ca data viitoare sa am din nou aceeasi problema. Ce ar putea fi?

 

fa o scanare sa vedem ce erori ai stocate. In teorie nu prea au legatura intre ele, cele doua efecte, dar cel mai bine, hai sa vedem daca a stocat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu prea am unde sa fac scanarea.

Am observat ca acul, initial, incepe sa urce, apoi coboara iar pana la zero. In mod normal acul nu trebuie sa stea fix pe linia groasa de la jumatate?

Cred ca o sa desfac iarasi bordul si o sa scot cele 2 mufe , apoi o sa le infig mai ferm, poate o fi acolo un contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, G62 - oricum, scaneaza sa vedem daca el este de vina. Daca da, inainte sa-l schimbi, verifica-i cablajul, curata-i mufa - daca nu isi revine, trebuie altul. Recomand Hella sau OEM

Unde se afla pozitionat acest senzor? Pot verifica singur mufa sau trebuie ridicata masina pe elevator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este intre motor si baterie, la iesirea din blocul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Dupa amiaza ma uit sa vad ce si cum si revin cu impresii.

Mai am o intrebare: e posibil sa fie un contact imperfect in mufele de cuplare a bordului? Eu am avut lipit scoci pe ledurile din bord ASR si ESP , dar dupa ce mi-a montat bordul a functionat normal indicatorul apoi a inceput sa dea rateuri acul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai rar, dar orice este posibil. Pana atunci, verifica cum se prezinta G62 si conectorul sau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost iarasi la cel care mi-a desfacut bordul.Desi el era sigur ca nu e de la mufe, la insistenta mea a scos din nou mufele din bord si le-a repus la loc dar rezultatul a fost acelasi. :(

A facut apoi o diagnoza si mi-au aparut mesajele din fotografie.

Ca sa verific cablurile si mufa trebuie sa demontez ceva?

post-126936-0-28415300-1423488513_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca necesita inlocuirea senzorului G62. Cumpara Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la magazin, original este 130 lei si Hella este 120 lei.

Comand original?

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-55694-0-90646400-1423494927_thumb.j

Le ceri senzorul de temperatura antigel G62. Original sau Hella sa fie, cum a scris mai sus Florin.

Modificat de cosminbej
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul este amplasat ca in poza?

Are 4 contacte pe senzor/mufa?

Nu am gasit vreun tutorial pe yt despre inlocuirea senzorului la Fabia, am gasit doar pentru Octavia https://www.youtube.com/watch?v=unYTcgWTICg Pare simplu, cred ca o sa ma descurc singur sa-l schimb, dupa ce voi verifica amanuntit firele si mufa.

post-126936-0-62435600-1423497753_thumb.

post-126936-0-64480100-1423497765_thumb.

Modificat de ekoly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acela este senzorul  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut comanda de senzor original, maine soseste - 130 lei.

De schimbat o sa-l schimb singur, am vazut pe masina mea unde este amplasat si sper sa nu fie greu de schimbat. Revin cu impresii.

Dupa schimbare, acul ar trebui sa stea fix la mijloc, la 90*, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, daca termostatul este bun, acolo tb sa stea indicatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a sosit senzorul. Ma asteptam sa fie in cutie dar a venit intr-o punga mica lipita cu o eticheta. Acum stau si ma intreb daca e original. Pe el este stantata o serie si scrie ''Made in Luxemburg''. Pe cantul metalic mai este o serie, inclusiv siglele de la grupul vag.

Voi ce parere aveti?

 

post-126936-0-18151300-1423670988_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mi-as face griji in privinta asta. Ei nu fac cutii din carton pentru toate piesele de schimb. Important e sa isi faca treaba, nu judeca dupa ambalaj :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat senzorul fara probleme. Am facut un drum de vreo 10-12 km si dupa cativa km acul a inceput sa urce si a ramas la 90*. Dupa vreo ora, cand m-am intors acasa, acul nu a mai urcat deloc si a ramas la pozitia zero pana la 3-4 metri de parcare cand s-a ridicat dintr-o data pana aproape de 90*. 
Mi-a dat maxim, acum nu stiu ce sa-i mai fac.  :( 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca ai erori stocate pe 17-instrumente sau 01- Engine.

 

daca da, verifica bine cablajul, pana in pinii ceasurilor - eventual verifici si acolo, lipiturile de pe PCB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-126936-0-60657100-1423745952_thumb.Inainte de a monta sonda am facut un test. Acum nu stiu cand o sa mai pot face.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!