Jump to content

Esapament


dadu221
 Share

Postare recomandată

De curand am avut neplacuta surpriza sa constat ca imi iese fum de sub masina.. M.am aplecat sa vad despre ce e vorba si am constatat ca toba intermediara trebuie inlocuita. S-a spulberat, deci, convingerea ca esapamentul e din inox . Totusi 11 ani si 270 000 km sunt mai mult decat suficienti.  Poblema este ca in timp ce toba finala gasesti peste tot, pe cea intermediara nu o gasesc decat pentru benzinare si sdi. As aprecia un cod pt reperul de origine si ceva sfaturi de la cei care au trecut prin asa ceva sau se pricep referitor la ce sa cumpar pentru inlocuire avand in vedere ca vreau sa tin masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o gasesti pentru ca nu exista. Nu s-a pus toba intermediara pe 1.9 TDI din generatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca mi s-a umflat teava de esapament spre sofer .... o fi fost presiunea prea mare :)  A catlizator nu arata totusi. Alte idei legate de umflatura? unde gasesc una de schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trist :tuktuk: exact asa arata dar am refuzat sa accept ideea. Am sa  pun maine o poza pt confirmare.  Banuiesc ca nu se poate repara si ca nu trec urmatorul ITP in felul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reparatie prin inlocuire :) poate gasesti unul sh in stare buna (il speli bine inainte de montaj) sau acum e ocazia potrivita sa treci la un catalizator sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ma gandeam, in nemernicia mea, ca poate se poate se peticeste ca doar problema e de la tabla care il inveleste.  Stiu ca  motivul de inlocuire era cand se infunda sau se pune vreo sita de-a curmezisul.

la ce sa ma astept daca ma decid sa renunt la el ? (plusuri si minusuri) si cum verfic unul SH daca e ok (sa nu fie obturat partial)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e foarte ruginit exista posibilitatea sa nu se mai poate suda efectiv dar merita incercarea la o firma specializata,  verificarea efectiva a unui catalizator sh o poti face doar cu el pe masina si masurand noxele, vizual sa fie intreg fagurele din interior si sa nu zornaie semn ca ar fi ceva crapat in ceramica interioara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa-l imbraci, e posibil ca dupa aceea sa constati ca ai o putere putin mai mica a motorului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si s-a rezolvat astazi. Era fisurata teava in doua locuri: imediat dupa catalizator si ininte de colierul de imbinare cu traseul tobei finale. S-a taiat in ambele locuri si s-a sudat teava eliminandu-se colierul care am inteles ca e f scump. Catalizator gaurit de rugina am inteles ca nu s-a prea vazut . Cu ocazia asta s-a constat ca racordul flexibil este ok. Sper sa o mai duc asa cativa ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut! De cateva luni am o Octavia Tour din 2002 (benzinar 1,6). In ultima vreme am avut cateva probleme cu ea.. Una dintre ele s-a intamplat chiar ieri. Fiind in drum spre Bucuresti, aproape de Focsani, am oprit la un semafor. Acolo avand muzica oprita si geamurile ridicate, la relanti se auzea un zgomot (zdranganit mai bine spus), era ca o vibratie dedesubtul masinii, ceea ce m-a dus cu gandul la desprinderea vreunui colier ceva. Inca nu am urcat-o pe rampa (nu dispun de foarte mult timp :( ), dar uitandu-ma putin am observat destul de multa rugina la toba si as vrea sa o schimb. Ma gandeam la o toba sport (eventual cu silencer) sa-i confer un aer putin mai sportiv. Insa nu stiu prea multe despre lucrul asta. As vrea sa schimb doar partea finala nu toata evacuarea. Trebuie sa tin cont de anumite caracteristici? Daca m-ati putea ajuta cu cateva recomandari v-as fi recunoscator.. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut ceva sfaturi pt ca sa rupt teava la iesire din catalizator.Mersi.CAM02008.thumb.jpg.88197e8985b29eef2b74ef9439d4164f.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai valoreaza ceva?CAM02012.thumb.jpg.2872c53243c7c764ae30766dfc37af14.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se cumpara cu 30-150 euro, in functie de tipul catalizatorului 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!