Jump to content

Sfat achizite Audi A6 2.0 incepand cu 2011-prezent berlina/avant


alexandrunay
 Share

Postare recomandată

As dori si eu niste sfaturi de la niste posesori de A6, este ok motorul 2.0 170cp ? cutie manuala sau automata? probleme des intalnite... Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut cateva drumuri de Bucuresti cu un astfel de exemplar, 2.0 CR 177 cp berlina si mi s-a parut o masina foarte ok: putere suficenta dpmdv, spatiu interior, tinuta de drum, toate la superlativ. E drept masina era aproape full, dar avea deja 200k km reali, insa nicidecum nu isi arata varsta. Consum mai bun decat la dricul meu, desi nu am menajat-o absolut deloc.

Proprietara o are de 3 ani, aprox. si nu a fost niciodata in service masina decat pentru revizii.

La capitolul cutie recomand manuala in detrimentul multitronicului, care e mai sensibila.

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand motorul prezentat mai sus de Mihai de 177cp adica CR

Recomand cutie multitronic dar tine cont ca te costa in plus fata de intretinerea normala inca odata atit intretinerea cutiei /an

 

Am fost si eu cu una care avea 210000 km in germania si e un vis pot sa-ti spun,nu simte si nu arata numarul de km.Am utilizat aceasta masina si la comsum este incredibil de mic.

 

Un mic neajuns ar fi...Nu trage spectaculos la demarajul de pe loc probabil datorita cutiei dar este suficient totusi .Oricum recupereaza la viteze mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 e o masina buna, despre motor nu am auzit lucruri rele, insa mie nu imi place multitronic, as alege manuala. Per ansamblu o sa fii oricum f multumit de masina de la motorizarea asta in sus, indiferent de cutia aleasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

In prima faza, construieste un buget pentru intretinere pentru ca A6-le costa. daca banii nu sunt o problema asa de mare atunci este o alegere super, A6 e masina, un cruiser veritabil atat berlina cat si combi.

Recomand cutia manuala, automatele costa la intretinere, numai un schimb de ulei la automata te duce in 2000 lei (odata la 60.000km) plus ca orice defect se calculeaza in sume de 4 cifre in euro.

Motorul asta de 2 litri e cam mic pentru ditamai vaporul, chiar si cei 177cp nu fac fata caroseriei din cauza capacitatii cilindrice reduse, 2 litri. Ideal ar fi un 2.7 diesel cu manuala chiar daca impozitul & RCA sunt prohibitive la pret. Eu am (inca) un 2.5 diesel de 132kw si chiar trege bine, conteaza si cilindreea aia la ceva.

Decizia iti apartine si sper intr-o alegere corecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand o cutie manuala , desigur 6+1

Singurul dezavantaj (parerea mea) la un motor de 2l , este , ptr aceasta masina si model - cuplul mic -

Modificat de Alexandru93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Personal , problema la A6 versiunea 2.0 tdi o vad in faptul ca nu are tractiune integrala.

Ca si putere 2.0 177cp consider ca este suficienta ( a mea, model 2001 1.9 cipuita mi se pare decenta in depasiri).

Nu lua motorul 2.7 tdi; din cate stiu are cutie CVT si are suficiente probleme.

Tractiunea integrala la A6 insa pentru mine ar fi obligatorie , pentru ca masina este destul de grea si nu ai nevoie de multe ori de 4x4, dar cand se intampla...ti-ai dori sa o ai(tract integrala).

La motorul de 2.0 tdi am inteles ca inca ar mai fi problema cu injectoarele (depinde de lot)

3.0 este alegerea cea mai buna(putere,4x4) :)

Cutia de viteze..manuala sa fie.

Modificat de zaxas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut vad ca nu ti a scris nimeni care are o masina ca cea de care ai intrebat tu.

ei bine nici eu nu am din 2011 insa este din 2009, fiind acelasi model cu cea din 2011. cea din 2012 este modelul nou.

eu am un A6C6 din 2009 cutie multitronic 170CP stok.

Am luat o acum 2 ani la 140k km. In momentul asta are 250K si pot spune ca I inca tanara. are un chip facutl la TCM, deci are in jur de 200CP.

cineva mai sus spunea ca ti se dubleaza costul de intretinere daca ai cutie tiptronic. ei bine nimic mai fals. uleiul se schimba odata la 60k. eu am facut schimbul de doua ori. odata in Olanda si m a costat 450 Euro si odata in Ro in Ploiesti la fostul Cardinal si m a costat 800 de lei.

Banuiesc ca o sa ai un rulaj de maxim 30k/an, fa tu socoteala.

masina se comportat destul de bine si la 170CP. Cu un chip ai sa simti ca ai alta masina. Eu am ales motorul asta fiind mai mici taxele anuale fata de cel de 3l, si pot spune ca am facut o alegere buna. in afara reviziei de 180k cand am schimbat distributia , schimburile de ulei la 30k(tine cont ca eu am rulat numai in afara tarii, cred ca in RO ar fi bine la 15k) si doua schimburi de ulei ATF n am investit nimic in masina si la o verificare super riguroasa a unui dealer din Olanda ( vreau sa o schimb cu modelul nou) le a rezultat un bec ars deasupra numarului de inmatriculare.

Eu ca si posesor al unei astfel de masini o recomand din toata inima

 

numai bine si sper sa reusesti sa faci alegerea perfecta pt tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Masina este dementiala. Am un exemplar din 2012 de 2.0l la  177cp cu cutie multitronic. Contrazic un coleg de forum care  a postat mai sus vis-a-vis de demarajul de pe loc. Daca o folosesti in modul dynamic (din audi drive select) masina zboara de sub tine sau cu tine, cum vrei tu. La cutia de viteze multitronic (care este CVT pentru ca asa sunt mai toate pana cand au inceput sa faca seria de 2014 care vine cu S-tronic si nu mai este CVT) daca ai grija si ii schimbi uleiul la timp nu ai probleme cu ea. La 140 de mii de km la bord luata din reprezentanta Audi Dusseldorf si verificata prin programul Audi :plus masina dpmdv merge ca si una noua. Vis-a-vis de cuplu mai e cineva care spune ca nu e satisfacut. La 380 nm ce naiba sa-i mai ceri?
Vizitati http://www.automobile-catalog.com/car/2011/1588370/audi_a6_2_0_tdi_multitronic.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna !

Imi poate confirma si mie cineva, ca varianta A6 2012 cu motor de 3.0 litri,  204 ( sau 245 )  cai si tractiune integrala quattro vine cu o cutie automata s-tronic ( sa inteleg dublu ambreiaj ) fata de varianta cu tractiune fata, care are o cutie multitronic ? Cel putin asa am inteles eu din datele de aici: http://www.auto-data.net/ro/?f=showSubModel&modeli_id=511#A6Avant (4F,C6). Si e adevarat ca aceasta cutie s-tronic e mult mai fiabila decat multitronicul, recunoscuta pt diverse probleme, mai ales dupa resoftare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C6 nu are s-tronic ci tot multitronic/tiptronic. Doar de la c7 in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, daca e din 2012, nu e varianta C7 ? Parca asa am citit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ai scris c6 mai sus. Da din 2012 ar trebui sa fie c7. Nu stiu exact daca s-a mai fabricat c6 din iulia 2011. Ideea este ca s-tronic este promovat de audi ca si king of fuel efficiency. Ultimele generatii de multitronic (cel putin cele de pe a6 > 2011) sunt foarte stabile. Renumele prost l-au castigat cu multitronicele de 2002 - 2004. La multitronic o sa ai un sentiment ciudat probabil la inceput pentru ca nu stii cand esti in a 2-a sau a 3-a etc. Totul este atat de smooth; de fapt poti sa spui ca ai o singura viteza :) Nici in modul dynamic cand simti masina cum incearca sa decoleze, nu o sa iti dai seama ca schimba vreo viteza. O sa vezi in bord doar S1, S2, S3 --> S8. Si o sa vezi turometrul undeva pe la 4000 - 4500 rpm. In rest pe efficiency daca iti trece de 2000 - 2200 dai party :) Oricum cuplul maxim de 380 Nm il are la 1750 - 2500. Am condus si S-tronic, este o cutie foarte buna, dar si multitronic este in aceeasi masura o cutie superba. Cum ziceam mai sus, cele de ultima generatie. Amandoua au acelasi punct sensibil: uleiul sa fie schimbat fix cand trebuie. Si la multitronic preîncălzit :) (nu am idee daca si Stronic are condiția asta). Ca si concluzie finala, cred ca oricare din variante e buna. Mai bine incearca sa le conduci pe amandoua daca ai unde si vezi cum te simti cu fiecare.

Modificat de tespio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, tespio, imi cer scuze, am scris C6 dar de fapt ma gandeam la varianta noua, din 2012, care e C7. Cert este ca am avut o experienta foarte neplacuta cu o cutie CVT ( acelasi principiu cu multitronicul de pe Audi )  pe un Ford Focus 2006, care mi-a mancat doi ani din viata si o gramada de bani, si tot nu am reusit sa o repar calumea, si de aceea sunt destul de circumspect in privinta cutiilor multitronic. Detin doua masini cu DSG ( passat 2009 si tiguan 2011 ) si sunt foarte incantat de fiabilitatea lor si de  cum reactioneaza, si de aceea vreau mai multe informatii despre diverse cutii, pt ca as vrea sa mi iau un A6 2012, dar nu sunt inca sigur de motorizare ( 2.0 sau 3.0 ) si, implicit, de cutia cu care vin in dotare. Merci frumos pt informatii ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI sau 3.0 TDI (204) cu tractiune fata vin cu multitronic.

3.0 TDI quattro vine cu S-tronic.

Cea mai proasta alegere, 3.0 TDI cu tractiune fata :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Florici

Nu mai inteleg nimi dragi colegi. Ma tot uit la un A6 2.0 177 cai, din 2011 si vad ca mai peste tot scrie ca are cutie multitronic. Este u 8+1 sau 7+1? Pe site la audi motorul de 2.0tdi de 190 are S-tronic 7. Este ceva gresit sau cele din 2011 sunt diferite de cele din 2015 la cutie?

Modificat de Daniel Florici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti de doua cutii diferite, mutitronic si s-tronic. A6 C7 are multitronicul in 8+1 asa zise rapoarte, real fiind cvt nu le are. Exista si S-tronic cu 7 rapoarte asa ca nu e nimic ciudat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Florici

Si ce parere aveti despre multitronic? Sa ma feresc de ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt foarte mulțumit de ea. E putin mai ciudat la inceput pana te obișnuiești cu ea ca nu schimba viteze deci nu sumti nimic. Cum zicea mai sus cineva e cvt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daniel Florici

Nu ne faci o prezentare a masini in aria dedicata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din ce am citit, multitronic-ul este cea mai putin fiabila cutie pusa pe A6.. Idee este ca masina sa fie intretinuta cu planul service facut la zi. Oricare dintre cutii se strica, reparatia va fi scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

as vrea sa achizitionez si eu a6 din 2012, 2.0d buget max 25.000 poate ma ajutati cu niste sugestii, pana acum am gasit asta ca fiind ok, http://olx.ro/oferta/audi-a6-ID49ewQ.html

Modificat de FloreaMihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,masina arata foarte bine la pretul asta mai ales ca are si full led,piele si mai multe...din ce am vazut in descriere proprietarul spune ca are 4x4 (quattro),din ce am vazut eu in poze masina nu are asa ceva insa la asa bani putini cred ca e ceva putred la mijloc pentru ca in vest aceeasi masina cred ca este peste 30.000   bafta la achizitie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este 4x4 a pus din greseala cred, am sa ii verific istoricul sa vad daca sunt reali km..la pretul asta e ce-a mai bn dotata, scaunele daca erau celalalt model era perfect :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!