Jump to content

Costuri Intretinere Passat Vs. Golf


albei
 Share

Postare recomandată

Salutare,

As dori si eu sa stiu daca revizia la un passat e mai scumpa ca la golf.Mentionez ca am un golf 4 si vreau sa im iau un pasat (2003).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
premiumfaraplumb

4500 - 5500

Pentru passat se foloseste un ulei special, Castrol nu stiu cum 500 mii/ litru si trebuie 5. Si un antigel special roz 200 mii litru si trebuie tot 5 (bine, asta nu trebuie pt revizie dar oricum e f important). Si un lichid de frana special, verde. O gramada de speciale lol, dar ... revizia nu e mai scumpa decat la un clio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4l Ulei Castrol TXT 505.01, filtru de ulei, filtru de aer, filtru de polen cu carbon activ (toate MANN) si filtru de motorina (Mahle): 400RON (filtrele au fost luate la oferta :D . ) Manopera pentru schimbul de ulei este inclusa in pretul in uleiului. Fiind prima data cand am facut revizia am preferat ca restul filtrelor sa mi le schimbe un amic, dar cred ca manopera pentru ele nu e foarte scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru passat se foloseste un ulei special.

Da da numa la PD-uri... :P

Pai si la Golf cred ca se foloseste de asemenea ulei special pentru PD.. sau nu? :P... si cred ca de asemenea si antigel special si alte alea....

Eu miam schimbat filtrele, mai putin ala de ulei... cu 250 mii (rol) asta manopera; deci nu cred ca e scump.

Uleiul cu 500 mii/L - castrol Txt 505.01... si am bagat 4 L si nu 5 cum am mai auzit.... filtrele nu mai stiu cat au fost.

Da asa ca o concluzie.... nu cred ca este mai costisitoare o revizie la passat decat la Golf.

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca Passatul si Golful au aceleasi motoare, reviziile ar trebui sa coste la fel.

Tibi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caut preturile si eu pentru revizie si uite ce am primit de la Ausburg:

Oferta este valabila 7 zile in limita stocului disponibil.

Preturile sunt exprimate in RON (Leu Greu) si contin TVA.

Program: LUNI-VINERI 9-18 si SAMBATA 9-13 in toate centrele AI

LUNI-SAMBATA 8,30-20 Supermarket&Service Rapid Bucuresti Militari

Livrare

Cant. Articol Termen PrUnit.RON Total RON

----------------------------------------------------------------------------------

VW Passat 2000 wvwzzz3bzyp174901 AJM

1 Buc. Aral Tronic 431 (VW 50.501) 4L =222,61

stoc supermarket

1 Buc. Filtru ulei =20,97

Bosch stoc supermarket

1 Buc. Filtru motorina =58,89

Mann-stoc supermarket

1 Buc. Filtru aer =35,31

Bosch stoc supermarket

1 Buc. Filtru polen =33,07

Bosch stoc supermarket

sau

1 Buc. Filtru polen(378X144X27)ptr.auto =89,97

dupa 06.93 cu carbon activ

Mann livrare 1 zi

TOTAL 370.85 sau 427.75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe langa schimbul de ulei, filtru ulei, motorina, aer si polen, ce mai trebuie "revizuit" la o revizie ?

De exemplu, placutele de frana se schimba numai atunci cand se aprinde vreun indicator pe bord, sau au si astea o limita de kilometri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La placute se aprinde indicator pe bord numa daca ai placute de alea... mai "speciale"; sunt si placute care nu au senzorul ala sau cum ii zice, si nu te atentioneaza cand sunt uzate... si sunt mai ieftine :(... io nu stiu de care am ca inca nu le-am schimbat de cand am adus masina, dar au inceput sa fluiere... deci le vine vremea :( . Da acuma daca tot faci o revizie... mai verifici si directia... suspensii... planetare... si mai ales burduful de planetara, deoarece dupa cum ziceau colegii de pe forum se intampla frecvent sa se distruga sau sa se fisureze burduful de planetara si atunci inevitabil se duce pe apa sambetei si planetara daca defectiunea nu este depistata la timp, mai verifici discurile de frana... Majoritatea se verifica vizual, cu exceptia suspensiilor pentru care (am auzit) cred ca este un stand special pe care se verifica.

PS: chestia cu un anumit nr de km pentru placute este relativa. Eu cred ca depinde foarte mult de conditiile de trafic, daca faci km aia mai mult in oras sau in afara lui, de stilul de condus, etc...

Modificat de claudiu_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am cumparat ce-mi trebuie ptr revizie ..cumperi ulei valvoline si te duce mai ieftin..2.5 mil..(Filtru aer,ulei,motorina,polen)..faci revizia mai des adica la 7000 si gata ..2.5 mil

Modificat de PwR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu e tot una ca te costa revizia 2.5 mil si o faci la 7.000 Km sau te costa 4.5 mil sau chiar 5 mil si o faci la 14.000 - 15.000 Km (folosind CASTROL TXT)... si nu mai stai cu masina prin service tot timpu pe la revizii. parerea mea... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incercati SLX Long Life III si 60.000 Km nu desfaceti scuturi, nu dati drumul la ulei si nu schimbati filtrul de ulei :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare de incepator: am bagat castrol longlife2, sae 0-30W; intrebarea mea e cati km pot merge cu uleiul asta? 15mii sau 30 de mii?

si inca ceva, e normal sa completez pe parcurs (e normal sa se consume)?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru ciprian_sb,

Am avut eu LongLife2 inainte sa-i pun LongLife3, merge 30.000km dar la mine s-a facut de schimbat distributia si am zis ca tot umblu pe-acolo si am schimbat tot, inclusiv antigel si filtre. Asa ca l-am schimbat dupa numai 22.000 si in perioada asta am completat 500 ml, dar eu merg destul de linistit, adica schimb la max 2500rpm si nu trec de 140 decat ffff rar. Consumul depinde de stilul de condus.

Asa, deci la schimbarea uleiului dupa numai 22.000 Km, motorul a raportat "Calitate Foarte buna a uleiului" cand l-am interogat cu Vag, asa ca merge pana la 30.000. SLX-ul LongLife3 cica ar tine 60.000, dar cred ca pe la 40.000 o sa-l schimb.

Mie personal mi se pare mult mai interesanta varianta cu ulei scump schimbat rar, ca diferenta dintre TXT care tine max 15.000 Km si SLX LL3 este de la 500.000 la 700.000(atat am dat eu 20E), si se schimba de 3 ori mai rar -> nu freci atata la filtre si la scutul de plastic si suruburile lui buclucase.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Daca tot se apropie iarna si astazi a "implinit" si 150000km :D , m-am hotarat sa ii fac o revizie capitala, si pe langa consumabilele necesare (ulei, filtre si completari pe unde mai trebuie), am fost "ajutat" in a ma hotara si de zgomotele :D bucselor de pe fatza sa schimb cam tot ce tine de directie. Pe langa astea s-a mai aprins si martorul la placutele de frana...si asi dori sa ii mai schimb placutele si discurile de frana fatza/spate; si uite asa am sa fac sarbatorile de iarna cu familia :P, dar cu masina buna :P . Problema ar fi cam asa, sa nu ma intind mai mult decat trebuie, ca am uitat sa mentionez, cauciucuri de iarna si scut metalic motor+cutie (dar aici zic ca ma descurc singur), asi vrea sa stiu cam cat m-ar ajunge treaba cu angrenajele de pe fatza si placutele cu discuri, ca la consumabile stiu cat ajung.

Astept si cateva completari din partea voastra (completari care sa ma bage la cheltuiala :D ) cam ce ar mai avea nevoie un Passat de 3 ani si cu 150000km, ca timp de un an sa nu mai trebuiasca sa bag in el decat motorina, consumabile si forja :P ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4500 - 5500

Pentru passat se foloseste un ulei special, Castrol nu stiu cum 500 mii/ litru si trebuie 5. Si un antigel special roz 200 mii litru si trebuie tot 5 (bine, asta nu trebuie pt revizie dar oricum e f important). Si un lichid de frana special, verde. O gramada de speciale lol, dar ... revizia nu e mai scumpa decat la un clio.

habar nu ai ce scrii si despre ce e vb...dc ai fii in cunostinta de cauza afla ca la un passat intra 4 litrii de ulei si se foloseste long life(recomandat)...revizia nu este f scumpa iar toate porcariile "roz,galbene si aurii" sunt niste vb spuse aiurea...hai sa vb despre ceva concret si sa i rasp omului asa cum trebuie...

renunta la limbajul agresiv si la prescurtarile tip mIRC

Modificat de MIGUEL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Gabyzzu, cred ca premiumfaraplumb cam exagereaza, mai ales la faza cu antigelul, in primul rand ca acel antigel roz, nu e bun pt ca e roz, ci mai de graba pentru ca este tip G12, asta e indicativul pentru antigel fara silicati si daca ar sti ce spune n-ar mai zice ca sunt necesari 5 l pentru ca se amesteca 1/3 ceea ce inseamna ca dupa parerea lui passatul are 15 l de lichid in instalatia de racire.

Nu se pune ulei Castrol si nu mai stiu cum ci orice ulei de motor care respecta norma VW 505.01. Ce-i drept producatorul recomanda pentru motoare PD Castrol TXT iar pentru servisare in sistem Long Life Castrol SLX. Iar in ceea ce priveste cantitatea (5 l) sa puna el atata si dupa aia sa ne povesteasca si noua daca mai are catalizator ! In motor incap doar 4l daca se schimba si filtrul da e bine sa pui 3,8 si apoi sa mai completezi daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Cred ca important e sa se respecte specificatiile furnizate de producator in ceea ce priveste uleiul iar la filtre sa se foloseasca pe cat posibil ceva mai calitative nu spun care sa nu se creada ca fac reclama. Eu am un furnizor care de cele mai multe ori imi aduce acasa cand am nevoie de indiferent ce piesa,ulei sau filtre,are preturi bune,garantie la piese cu conditia sa fie montate in service cu factura etc.si ce-mi place e ca spune : asta e atat da e mai slab calitativa aste e mai buna dar costa atat asa ca ai de ales. Am pus si un atasament cu ceva specificatii in speranta ca va fi de folos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu Gabyzzu, cred ca premiumfaraplumb cam exagereaza, mai ales la faza cu antigelul, in primul rand ca acel antigel roz, nu e bun pt ca e roz, ci mai de graba pentru ca este tip G12, asta e indicativul pentru antigel fara silicati si daca ar sti ce spune n-ar mai zice ca sunt necesari 5 l pentru ca se amesteca 1/3 ceea ce inseamna ca dupa parerea lui passatul are 15 l de lichid in instalatia de racire.

Nu se pune ulei Castrol si nu mai stiu cum ci orice ulei de motor care respecta norma VW 505.01. Ce-i drept producatorul recomanda pentru motoare PD Castrol TXT iar pentru servisare in sistem Long Life Castrol SLX. Iar in ceea ce priveste cantitatea (5 l) sa puna el atata si dupa aia sa ne povesteasca si noua daca mai are catalizator ! In motor incap doar 4l daca se schimba si filtrul da e bine sa pui 3,8 si apoi sa mai completezi daca e nevoie.

Intr-adevar, intra doar 4 l de ulei. Toti mecanicii spun ca se consuma 1 l ulei cam la 10.000 km, asa ca intrebarea e: completati cu aceste uleiuri pt Long Life Service de 3 ori cate un litru ? Ca atunci ar veni 4+3+4=11l ulei scump la 30.000km. Eu folosesc 4+4=8l ulei Aral la 15.000km, ce-i drept fac 15000 km in 2-3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat valvoline, aral sau castrol mai bine Mobil Synt S Special V 5w 40 (505.01) 4LT~200RON care duce pana la 30.000km, si minim 10k km sau un an!!! Daca tii la masina ta schimbi uleiul si filtrele la 10k-15k km (parerea mea) chiar daca producatorul de ulei iti zice ca poti sa-l schimbi la 2 ani sau 60.000km pentru ca ce zice el e urmarea unei testari in laborator nu in conditiile in care rulam noi cu masinile! Deci filtre ~ 200 ron + ulei ~ 200 ron + manopera ~ 50 ron = 450 ron si banuiesc ca la golf e la fel ca e acelasi motor (in cazul PD)

Antigelul trebuie sa fie neaparat ROSU adica tre sa aiba norma VW G12 !! Sa nu puneti antigel albastru sau in nici un caz sa le combinati !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat valvoline, aral sau castrol mai bine Mobil Synt S Special V 5w 40 (505.01)

Cu valvoline nu am nici o treaba si nici cu aral, dar de castrol nu inteleg de ce te iei... nu de alta dar din cate stiu eu Castrol este uleiul recomandat de catre VW (cel putin la PD).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, n-ai de ce sa spui ca e vreun ulei mai bun decat Castrol pentru masinile noastre atata timp cat Castrol SLX LongLife este un ulei dezvoltat impreuna cu Volkswagen si chiar pe eticheta lui SLX LL3 este marcata sigla VW si scrie "special aproval" sau ceva de genul. Asa ca, daca vrei sa fi cat mai aproape de o revizie ca la carte pui Castrol. iar apropos de frecventa schimbului de ulei si a filtrelor eu cred cam asa:

1 filtru de aer pe la 15k pentru ca TDI-ul e un motor supraalimentat iar debitul de aer necesar functionarii lui e mult mai mare decat la un motor aspirat, si un aer curat protejeaza compresorul.

2. filtrul de ulei odata cu uleiul ca doar nu e dacie sa faca shpan in ulei, asa ca, daca aerul ce intra in motor e curat, din alta parte nu cred ca pot patrunde particule nedorite.

3. filtrul de motorina cam pe la 20- 25k, cu toate ca in ultima vreme s-a cam terminat cu motorina proasta si pe la noi asa ca ar merge si 30k daca alimentezi de la O..

Iar antigelul, asa cum se stie, schimbat odata la 2 ani si numai G12. Am cumparat de curand din germania antigel care are indicativul G12 Plus, pp ca e mai bun ca G12 "simplu" mai ales ca e luat de la reprezentanta si are desenate toate marcile grupului V.A.G. pe bidon.

Distributia....ehhh aci e mai rar dar si mai costisitor. Cartea zice odata la 4 ani sau 90 k . Acum asta e clar dar intervine problema pieselor care e bine sa fie luate de la reprezentante (pt preturi mai mici reprezentante din D). In legatura cu "ce se inlocuieste?" eu cred ca intinzatorul hidraulic se inlocuieste doar daca e cazul. Obligatoriu cureaua, rola si pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

daca tot veni vorba de g12 si pompa de apa am si eu 2 intrebari

1 G12 se pune simplu sau diluat cu apa distilata?

2 Unde este pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc G12 nediluat, cat despre pompa de apa nu stiu pe unde e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de sanatos e sa-l pui nediluat in sistem. Pe orice sticla de G12 scrie exact cum se dilueaza cu apa distilata: min 40% si max 60%. Sper sa nu fi gresit dar, cum am mai zis, scrie si pe sticla si parca si in cartea tehnica a masinii. Iar chestia cu pompa de apa, la mine o am in locasul din fata motorului unde sunt curelele de distributie! Sper sa ma fi exprimat corect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pe sticla luata de mine scrie asa....

Un amestec de:

7 la 3 rezista la o temperatura de -22 Grade C

8 la 2 ......................................... -27

9 la 1 ......................................... -34

Nediluat ..................................... -40

Deci se pare ca se poate folosii si nediluat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!