Jump to content

Vw Passat Variant 2.0 TDI DSG 2011


MateiSL

Postare recomandată

Salutare,

 

Nu am mai postat de foarte mult timp, mai exact de cand aveam Touareg-ul. In 2013 Ianuarie cand am terminat leasing-ul, l-am vandut si am luat un Audi A8 3.0 TDI din 2006. Masina mergea extraordinar, cum mi-am imaginat ca trebuie sa fie asa o masina. Totul la superlative. Doar ca nu am luat-o intr-o stare foarte buna, trimuri putin zgariate, sistemul de rulare cu defecte, cauciuri si consumabile la capat de viata, etc. Am investit o gramada de bani sa o aduc in starea in care ma multumea, iar cand am reusit, I-a cazut cutia de viteze. Am ramas cu ea in drum, acceleram in D si se comporta ca si cum ar fi fost in N. Am reparat-o si am zis ca ajunge. Consumul maricel, impozitele si costurile de intretinere mari, consumabilele scumpe si varsta avanasata, au fost destule motive sa ma gandesc sa o vand. In vara 2014 am reusit sa ii gasesc un nou proprietar in Rep. Moldova :D.

 

Tot in vara am gasit urmatoarea masina. VW Passat 2011 Variant 2.0 TDI 140 CP DSG6 cu destul de multe optiuni, achizitionat din DE, cu 133,000 de Km in bord, carte service, foarte intretinuta, fara zgarituri la interior.

 

Optiuni prezente pe masina:

- senzori parcare/lumina/ploaie/oboseala/presiune in pneuri

- Front assist si ACC

- Trapa panoramica

- Suspensie adaptiva DCC

- Scaune piele perforate/electric sofer/incalzite si ventilate

- Bi-xenon adaptive/stopuri led

- Jante 17 cu cauciucuri de vara/ jante 16 cu iarna

- MFA premium, navigatie RNS 510 si VW media in torpedou

- auto hold si start/stop

 

Cam acestea ar fi principalele dotari de mentionat. Masina merge foarte bine, foarte comoda, fara prea mari valeitati sport. Consumul pe 9000 km de cand am luat-o, fara menajamente este de 6,2 l/100km. La fiecare plin de motorina raman surprins ca am facut in jur de 1000 - 1200 de km. Am reusit cel mai mult sa fac 1200 de km in concediu prin tara, 2 pers si bagaje, traseu mixt.

 

De cand am luat-o nu am facut revizie dar acum imi afiseaza in bord ca mai am 2800 de km. La prima intrare in service am zis sa schimb ulei si filtre si uleiul in cutia DSG. Poate ma ajutati cu informatii despre ce ulei si filtru am nevoie si unde il pot schimba in Buc si la ce cost.

 

Planuri de viitor: o alarma cu pornire motor pentru ca webasto este foarte costisitor si presupune o interventie prea mare asupra masinii, un cablu de aux cu usb pentru vw media si poate geamuri fumurii pe spate pentru un confort mai mare vara. As interveni si asupra sistemului audio dar inca mai stau pe ganduri. Am vazut ca nu se gasesc dynaudio de vanzare si nici nu stiu daca am amplificatorul sub scaunul soferului.

 

Pun cateva poze de cand am luat-o urmand sa mai postez la cerere.

 

Sa aveti o zi buna.

post-14710-0-24726900-1421051902_thumb.j

post-14710-0-89082500-1421051908_thumb.j

post-14710-0-39171100-1421051920_thumb.j

post-14710-0-80341700-1421051931_thumb.j

Link către comentariu

sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme !

 

trapa e dementiala....  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Salut Florin,  ne-am cunoscut cand am montat CB si tempomat la Caddy-ul Life.

 

Chiar vroiam sa vb cu tine daca se poate active needle sweep la Passat.

 

Multumesc pentru urari.

Link către comentariu

Nu am avut probleme acum in iarna. Se incalzeste foarte repede chiar daca nu are webasto.

 

La -15 grade am lasat-o pornita in jur de o ora in fata casei si cand am plecat era acul de la apa la 90 si uleiul la 77.

 

Ca o paranteza la A8 aveam webasto si cred ca m-am chinuit o jumatate de an sa ii dau de cap de ce nu se incalzea. Termostat apa, termostat ulei (electro-valve) si bujia de la webasto defecte pe rand...

 

Sper sa nu am aceleasi probleme si la masina asta.

Link către comentariu

o fi bine sa stea o ora la relanti? din ce stiu se recomanda sa pornesti si sa pleci (bine, iarna stai 10-30 secunde sa circule bine uleiul).

daca stai la casa (pe pamant, curte) gandeste-te la incalzire electrica (gen DEFA) face treaba buna si mai rapida ca o alarma cu modul de pornire.

intr-adevar alarma e ok vara pe canicula, cu 10 minute inainte sa te urci in masina.

Link către comentariu

In Germania e interzis sa lasi masina cu motorul pornit. Nici daca stai tu un ea nu e voie, gazeaza de pomana mediul. Si daca ai vecini cai ai mei, se prea  poate sa ii deranjeze zgomotul motorului.

 

Oricum, intr-o ora cu consumatorii porniti, ti-a inghitit cel puin 1.5 litri de motorina. Daca turnai cantitatea asta de motorina pe masina si ii dadeai foc, se incalzea mult mai repede  :icon_rendeer:

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu

bine ai revenit, arata bine Passat-ul, asta datorita optiunilor pe care le are, bine optionata masina :) .

 

@Muale - aici cred ca cel putin un sfert din perioada totala de utilizare masinile merg la ralanti, AC e un must have si fara motor oprit nu se poate, deci ma indoiesc ca le face rau si am vazut destule cu peste 300k km la bord, gen A8, 7ar sau S-klasse care sunt folosite in regim de rent a car cu sofer, ori ala nu sta vara la 45-50C asteptand in parcare cu motorul oprit, lesina in masina :) .

Recomanda nemtii sa pleci imediat cu ea de pe loc ca sunt intr-adevar emisiile mai mari cand e rece, catalizatorul nefunctionand optim pana nu se incalzeste si pentru ca sunt ei chitrosi .

Modificat de mik15
Link către comentariu

Exista ACC la Passat in 2011? Eu stiam ca au doar Cruise Control, ACC-ul in 2011 avea doar Audi si odata cu generatiile noi (Golf 7 si Passat B8) si pe Vw.

Link către comentariu

ACC-ul exista inca de pe vremea lui B6. Frumoasa masina, spor la km!  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Multumesc pentru urari

in acte este 2012. Am uitat sa mentionez camera pentru mersul cu spatele,oglizile heliomate si lipsa oglinzilor rabatabile si lumina la picioare. Cele doua optiuni mi-ar fi placut. De asemenea imi pare rau de sonorizarea dynaudio.

masina nu am luat-o pentru dotari ci pentru costuri si spatiu. Nu va mint ca nu m-ar fi atras un passat chel. dupa a8....

Sotia mea are un x1 si e atat de mic in interiocdata de passat incat te simi inghesuit. Sinurul lucru care l-am admirat la bmw este husa pe tru caini originala care vine de minune si la passat.

Imi puteti da cateva sfaturi unde sa schimb uleiul dsg in buc si la ce costuri sa ma astept?

o seara buna

Link către comentariu

Salutare,

 

Nu face probleme cutia doar ca trebuie schimbat la fiecare 60,000 km. Din acest motiv caut unde sa il schimb.

Modificat de MateiSL
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Update:

144000 km. Probleme 0. Caut un service serios in buc penttu revizie si ulei dsg.

Consum buc 7.0 l/100km. 1050 km cu plinul.

Super ok dar nu merg numai la ore de varf. In schimb meeg pe distante lungi.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Update:

 

Facut revizia, schimbat uleiul DSG. Merge in continuare foarte bine. DAR, ma gandesc foarte serios sa o vand pentru ca mai avem o masina si nu prea mai vad rostul sa tinem doua. Asta este prefecta pentru volum mare de bagaje si consum foarte mic. Cealalta masina e in leasing si e 2013 fabricate, 40,000 km.

 

Daca imi puteti raspunde: cat credeti ca ar fi un pret correct pentru masina?

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!