Jump to content

Sistem Complet Esapament


premiumfaraplumb
 Share

Postare recomandată

premiumfaraplumb

Au trecut 6 ani si cine stie prin ce a trecut saraca.

Masina trepideaza la relanti, si nu prea are cine stie ce reactie cand schimb vitezele. racordul flexibil este rupt si partea cu catalizatorul (care cica costa 25 milioane la porsche, v-as ruga sa-mi explicati si mie despre ce parte e vorba mai exact) este bulita si tre sa merg frumos cu ea.

Nu mai intereseaza tuninguri si alte chestii, sunet oricum nu scoate iar cai nu ma intereseaza, vreau decat sa fie sanatoasa, pura.

V-as ruga sa-mi explicati si mie acest sistem de evacuare si daca sa optez mai bine pentru inox decat sa iau piesele de la magazine de distribuie VW (paneuro etc.) Voi ce ati face? Si credeti-ma ca am cautat intai cu search:) si la tuning si aici... nimic concret despre traseul corect al esapamentului si ce piese contine pentru a putea fi cumparate.

Lagunele le am de la jumatatea masinii spre motor. Restul stiu ca e o teava spre final.

Va multumesc anticipat, si eu si cei care sunt in situatia mea :D

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ehehe, Bre premiumfaraplumb se cam zguduie toate pe mashina ta, imi pare rau sincer, da parca mi-aduc aminte ca ti-am zis sa nu-i pui jante pe 17 tzoli, ca in Ro nu sunt bune....eh

Acum sa trecem la topic, eu inteleg ca ti s-a rupt racordul flexibil, sau gresesc, oricum daca e doar atat sa sti ca se poate inlocui doar racordul, a facut Coleman operatia si a fost un succes, daca e mai mult de-atat, eu sugerez sa nu mai mergi pe kestii ca tobe de INOX si alte inventii, risti sa nu mai "iesi la gaze", si e posibil sa te alegi cu zgomote si cu vibratii...

Si mai e ceva ce nu inteleg, cum ai tu LAGUNE (adica un fel de lacuri) sau vrei sa zici lacune care sunt un fel de lipsuri si ce fel sunt lipsurile astea, de cunostinte (adica nu ai idee ce-i pe-acolo)sau iti lipsesc piese din evacuare ceea ce cred ca e cam grav.

Fie cum o fi, daca ai Flex Pipe-ul(piesa flexibila prinsa direct de catalizator) rupt, atunci nu e nevoie sa schimbi cu tot cu catalizator asa cum zic cei de la reprezentanta, ti-am explicat cine l-a inlocuit cu costuri totale sub 200 RON, prin sudarea iscusita a unui nou flex pipe de catalizator.

Bafta, si tine-ne la curent !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... daca sa optez mai bine pentru inox decat sa iau piesele de la magazine de distribuie VW (paneuro etc.) ...

iti recomand esapamente Bosal sau Walker, au calitate originala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sugerez sa nu mai mergi pe kestii ca tobe de INOX si alte inventii, risti sa nu mai "iesi la gaze"

Esti penal :D (ma rog scrie si in nick :D)

Nici vorba, stai linistit nu are nici o legatura nici catalizatorul (LA DIESEL!!!) nici tobele (la orice motor) cu inspectia tehnica periodica ("gaze" cum spui tu - oricum daca ai gaze tot iesi pana la urma :D :P :P)

Dovada vie o reprezint eu care nu am nici o toba nici catalizator, TDI vechi din 1994 si iese 0,3-0,4 la opacimetru la ITP.

Si mai e ceva ce nu inteleg, cum ai tu LAGUNE (adica un fel de lacuri) sau vrei sa zici lacune care sunt un fel de lipsuri si ce fel sunt lipsurile astea, de cunostinte (adica nu ai idee ce-i pe-acolo)sau iti lipsesc piese din evacuare ceea ce cred ca e cam grav.

Prin laguna omu o fi vrut sa zica acele scobituri in caroserie (pe burta) in care se pot instala tobe (sau exista, la momentul actual).

Fie cum o fi, daca ai Flex Pipe-ul(piesa flexibila prinsa direct de catalizator) rupt, atunci nu e nevoie sa schimbi cu tot cu catalizator asa cum zic cei de la reprezentanta, ti-am explicat cine l-a inlocuit cu costuri totale sub 200 RON, prin sudarea iscusita a unui nou flex pipe de catalizator.

Bafta, si tine-ne la curent !

Asta confirm si eu. Am avut elementul flexibil (flex pipe, na) rupt (nu se putea repara) si am luat unul nou si mi l-a sudat un arab mey de merge si acum excelent (are 4 ani juma').

Au trecut 6 ani si cine stie prin ce a trecut saraca.

Masina trepideaza la relanti, si nu prea are cine stie ce reactie cand schimb vitezele. racordul flexibil este rupt si partea cu catalizatorul (care cica costa 25 milioane la porsche, v-as ruga sa-mi explicati si mie despre ce parte e vorba mai exact) este bulita si tre sa merg frumos cu ea.

Nu mai intereseaza tuninguri si alte chestii, sunet oricum nu scoate iar cai nu ma intereseaza, vreau decat sa fie sanatoasa, pura.

Stai asa. Sa o luam pe rand:

1. Faptul ca trepideaza la ralanti poate fi de pe partea de injectie sau tampoane motor imbatranite. Tremuratul la ralanti poate fi suplimentar de la esapamanet doar daca:

a. Racordul flexibil (cel inainte de catalizator - de vor sa iti bage pe gat nasoii si un catalizator de doar 800 EUR sau ceva gen) este foarte rigidizat sau e rupt

b. Racordul flexibile ce sustin tobele sunt foarte rigidizate sau rupte

2. Nu are reactie cand schimbi vitezele. Exceptand cazul in care catalizatorul este infundat TOTAL (foarte rar - pe TDICLUB s-a vazut un singur caz si aia sunt cam 50.000 membrii) treaba nu are nici un fel de legatura cu esapamentul. Vezi galerie de admisie colmatata, EGR nu inchide total, vanele VNT agata sau N75 nu lucreaza corect, furtunashe de vacuum neetanse, membrana actuator turbina bulita... ai o groaza de posibilitati insa aproape nici una nu are legatura cu esapamentul

3. Racordul flexibil e rupt. Ok, asta e o problema cu esapamentul. Se rezolva la orice service de esapamente pana in 300 RON (pe Colentina gasesti o groaza de arabi cu service-uri "de profil). NICI NU TE GANDI SA IL SCHIMBI CU TOT CU CATALIZATOR.

---

In concluzie eu iti recomand sa repari (prin inlocuire) elementul flexibil (max 300 RON) si sa schimbi eventual elementele de cauciuc ce sustin tobele si nu mai ai probleme. Celelalte chestii sunt probleme separate ("nu are reactie cand schimb vitezele" etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

m-ati surprins toti intr-un mod placut, ati sarit asa rpd sa ma ajutati. Va multumesc

Laguna" ma refeream la faptul ca nu mi-am vazut masina nicodata pe dedesubt si nu am cunostinte despre cum arata esapamentul pe-acolo si traseul lui, pe unde se afla racordul si catalizatorul. Asa piesele le am ca doar functioneaza. :huh:

volksman - esapamentele Bosal sau Walker pe care mi le-ai recomandat le gasesc la astea gen paneuro nu? nu tin de tuning!?

andrei - Flex pipeul este rupt, deci pot sa ma duc pe colentina si se gasesc care sa mi-l sudeze? Piesa o iau tot de pe colentina de la ei? sau mai bine o iau de la paneuro? ma gandesc care e mai originala. cand mi-am schimbat capul de bara am avut de ales intre 700 mii de la paneuro si 2500 de la porsche ... si am ales porsche din motive ca poate tine mai mult.

Ai dreptate, stiu ca am probleme cu EGR pentru ca accelerez si are momente fractiuni cand nu trage, de parca nu dirijeaza aerul acolo cum trebuie, ca asta stiu ca face... baga aer in turbina sa traga masina. dar cum sa-ti explic, schimb viteza... si parca are un delay mult prea mare de reactie, adica stiu ca nu e ca la benzina sa fie zvanc instant, e mai lent, dar la a mea parca intai intinde prastia si dupa aia ii da drumu.

Deci am inteles, nu schimb nici un catalizator, ma duc si o repar ca pe dacie cu suduri si etc. OK NP. Va tin la curent, intai sa imi iau carnetul inapoi ca n-am acordat prioritate :0

PS. Si daca io le iau pe toate din inox ce se intampla? o sa aiba o respiratie mai curata si mai usoara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesele daca au acelasi producator nu tin mai mult de la porsche ci doar au un adaos mulllllllllllllt mai mare :D, pt un racord flexibil dai un search ca e cineva care vinde unul nou pe la 1 mil si ceva poate scapi mai ieftin daca il iei de la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ati surprins toti intr-un mod placut, ati sarit asa rpd sa ma ajutati. Va multumesc

volksman - esapamentele Bosal sau Walker pe care mi le-ai recomandat le gasesc la astea gen paneuro nu? nu tin de tuning!?

uite sistemul de esapament si preturile pe Bosal la noi, la Volksparts

(Bosal echipeaza original si calitatea lor este cel putin la fel de buna cu originalul de pe masina)

Modificat de volksman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

piesele daca au acelasi producator nu tin mai mult de la porsche ci doar au un adaos mulllllllllllllt mai mare :D, pt un racord flexibil dai un search ca e cineva care vinde unul nou pe la 1 mil si ceva poate scapi mai ieftin daca il iei de la el

Io eram ala, da' s-a dat, sorry...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Vad acolo un total de 17.650.000 mii lei. Sa inteleg ca preturile cuprind si tevile dintre butoaie, legaturi tot? sau numai alea sunt atat, tre sa mai cumpar restul de teava dintre ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!