Jump to content

cam lever/ roller rocker arm


htctunat
 Share

Postare recomandată

Salut,

Nu știu traducerea acestor denumiri, dar atașez și schema, piesa 18.

Problema este că 2 piese au "căzut",una o am și cealaltă e prin scut.

Puteți vă rog să-mi spuneți ce se poate defecta la motor?

Ca și simptom observat, când urc pantă + curbă, toată mașina trepidează tare, indif de viteză.

Vă mulțumesc .

post-86970-0-89342700-1420624951_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica 2 piese au cazut din motor si tu mai circuli cu el?  :lol:

Culbutori. Aia ti-au cazut. Practic supapele alea raman inchise. Eficienta 0 pe pistonul ala. Daca sunt pe admisie, nu intra aer. Daca sunt pe evacuare, e mai grav. Nu se evacueaza gazele si crapa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, circul de ceva vreme aşa, că cei de la vw mi-au spus că e f complicat să-i pună la loc şi să facem asta când schimb şi distribuția. Dar mai am vreo 20k km până la schimbarea ei.

Asta să fie cauza trepidațiilor? Se strică ceva?

Mulțumesc de răsp prompt.

Modificat de htctunat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneam, in functie de ce a cazut, e posibil sa-ti crape una alta pe-acolo. 

Daca despre culbutori vorbim.

Eu nici n-as mai indrazni s-o pornesc. Mari idioti si cei de la vw daca au afirmat asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Halucinant de mare e Gradina.

Nu pot sa cred ca postul asta e pe bune.

Spui ca un culbutor ""il ai"" , (unde, in buzunar?) iar celalat... cazut pe scutul motor? si circuli cu masina si te intrebi de ce trepideaza tare. Mai intai, cum au iesit pieslee alea de acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cosmin: mulțumesc, azi mă duc pe acolo să mă programeze urgent. Nu ştiu nici eu cum se numesc, doar că e piesa 18 de pe schemă

@Stealth: poți să afirmi ce doreşti, dar eu nu mă pricep şi de aceea am scris aici. Constatarea a fost făcută la o reprez vw, ei au scos cu un "fir" magnetic o piesă şi cealaltă mi-au spus că e căzută. Trepidarea o am de căteva săptămani, piesa e căzută din august.

Nu înțeleg de ce ataci verbal.

Modificat de htctunat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te impacienta asa tare .

am avut mai multe cazuri cu culbutori sariti ,pe care i-am descoperit accidental ,proprietarii habar nu aveau si cine stie de cand mergeau asa ,iar motoarele merg si in ziua de azi .intradevar daca sar culbutorii de pe ambele supape de evacuare ale aceluiasi cilindru o sa ai probleme ,altfel nu prea are ce sa se intample decat scaderea randamentului (fum,trepidatii,...)

nu zic ca nu mai merge inca 20Kkm dar ar fi bine sa incepi sa te preocupi (strangi banutii) si sa schimbi distributia si inlocuit culbutorii cat mai curand .eu ti-as recomanda sa schimbi totodata si toti tachetii hidraulici (ei sunt vinovati pentru "pierderea" culbutorilor)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos, m-am programat deja la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am referit la gradina VAG. eu tot nu pot realiza ce fel motoare sunt alea de le sar culbutorii basca un coleg mai sus zice ca se intampla din cand in cind. mi se pare pur si simplu ceva incredibil! deci scuze si voie buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa vezi ce frumos ies bilele ace de sub culbutorii de la motoarele 2.0tdi 16V tot pe VAG.

Apoi vreo bila se stramtoreste intre biela si bloc de face gaura instant. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar... pe unde ies de i-a gasit in scut? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Totalsender: asta mi-au spus atunci, ca al doilea a cazut si poate fi pe la scut :(

 

Oricum, revin cu ce s-a constatat azi la service: mi-au testat motorul si e "impecabil" (am incercat sa-i conving ca nu poate fi asa din moment ce-mi lipsesc 2 bucati din "cam lever"), in fine, fara succes. Surpriza este ca acele trepidatii par sa fie de la "axul cardanic", am iesit in teste pe cativa km, insa m-au reprogramat maine pentru a doua opinie. Asa ca, acum sunt complet nedumerit ce are masina, sa vad maine ce mai aflu :(

 

Mentionez ca am instalat de vreo luna un boxtuning Kuberl si am marit puterea la 174cp, dar nu stiu daca influenteaza ceva. Nu pot decat sa astept o diagnosticare si apoi o solutie (si pretul aferent :( :(  )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cine a "verificat" de ti-au dat verdictul de motor perfect cu 2 culbutori mai putin?  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-au dat erori pe tester, ca sa raspund la intrebare.

Oricum, am in vedere sa pun la loc acele piese, dupa ce rezolv problema actuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu ceilalti culbutori nesariti inca, ce-o sa se intample?  intreb si eu. daca au cazut 2 in baie,or mai cada si altii,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le-au dat erori pe tester, ca sa raspund la intrebare.

Si nici n-o sa le dea vreodata culbutorii pana o sa le sara lor in capul ala patrat.

Mie inca nu-mi vine sa cred ce citesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot citesc de vreo 2 ore prin topicurile de aici.

Am citit intr-unul ca si filtru de motorina poate fi problema trepidatiilor, desi eu il schimb la fiecare revizie. Am sa-l schimb din nou.

Oricum, daca maine nu se gaseste clar care e problema, am sa merg si la alt service. :(

 

Mi s-a spus ca la modelul meu trebuie data toata fata jos + radiatoare + distributie ca sa vada mai bine ce este acolo la motor. Cum zicea floro_ , am mai discutat cu o persoana azi si asa mi-a recomandat si el sa schimb complet axe (?) + tacheti + culbutori (altii).  

 

Ce ma nedumereste pe mine este ca masina se comporta foarte bine, motorul trage bine, nu are erori pe motor + cutie, nu am alte simptome decat acel trepidat la urcare+curba. :( :(

Modificat de htctunat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, în sarcină.

Am studiat acum acel boxtuning pe care îl am instalat. Legarea s-a făcut direct la un fir pe pompa de injecție şi se pare că doar asta modifică-injecția, nu afectează turbo, sau debitmetru, sau altceva. Oare să afecteze ceva la alimentarea cu combustibil şi să am acele trepidații de 1-3 secunde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil culbutorii aia sa fi ramas pe acolo pe sub capota de la vreo schimbare anterioara si motorul sa fie intreg. Adica nu aveau cum sa cada din motor, are capac la chiulasa, gaseai ulei peste tot si ramaneai fara ulei pana la urma daca spargeau capacul sau ceva... Doar daca ai umblat pe acolo si ai ramas cu piese nemontate. De fapt cum le-ai gasit?

In ceea ce priveste trepidatiile, ar face la fel si in linie dreapta si in panta si in viraj daca nu ai avea pieselea alea montate. Nu are legatura. Suspectez prostia aia de powerbox...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când mi-au schimbat distribuția, au dat jos toată fața şi s-au uitat şi la motor. Au scos unul cu un fir magnetic şi celalalt nu au reuşit. Cam asta a fost.

Mâine încerc să demontez tuningboxul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai ai spus ca mai ai 20k pana la distributie. Asta inseamna ca tu mergi de multe zeci de mii de km asa, fara culbutori, de la montarea fostului kit de distributie. Si ce treaba are distributia cu desfacutul capacului la chiulasa. si daca ai desfacut capacul ce mai recuperezi, ii gasesti acolo..., oricum montezi altii...

Ori nu inteleg eu ori este o gluma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate, nu mă pricep să-ți răspund. Scriu ce mi-au spus ei despre piesele astea două. :(

Eu am văzut maşina cu toată fața dată jos, m-am îngrozit doar gândindu-mă cum o vor pune înapoi... şi atunci au scos piesa, cu ceva fir lung.

Chestia e trepidatul ăsta care de vreo lună tot apare. Şi din ce ştiu eu doar piesele acestea nu sunt la locul lor (una o am la mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare cine a "verificat" de ti-au dat verdictul de motor perfect cu 2 culbutori mai putin?  :tuktuk:

depide ce au verificat ,dar iti spun ca ai sa fii surprins sa auzi cum merge un 2.5 V6 fara doi culbutori . daca nu desfaci capacele de chiulasa niciodata nu o sa stii ca 2 supape nu merg .

 

htctunat

axe cu came si culbutori nu este nevoie sa le schimbi daca nu au urme de uzura (1,2,3,4 si 18 din foto) doar tachetii hidraulici (14) sunt cei care cedeaza (se sparg sau nu mai tin presiune) 

 

LE

atentie si la uleiul folosit .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mai fabulez si eu, poate un culbutor e cazut ,vorba lui valioglu, din vreo interventie anterioara, intr-un tampon de motor sau de cutie si transmite vibratii in caroserie.

 

Oricum, scoate de proba powerboxul, 99% poate contine un simplu rezistor care altereaza un semnal parametru,gen temperatura motorinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!