Jump to content

Audi A8 D2 4.2 Quattro - aproape un clasic


mik15

Postare recomandată

In primul rand La Multi Ani si sa avem un An Nou cat mai bun si cu cat mai putine probleme la masini :) .

 

M-am gandit sa ii fac o prezentare si aici pentru a nu fi MAS singurul cu un batran de acest gen :) .

Cum mereu am avut o slabiciune pentru A8 D2, si cu atat mai mult pentru cel cu face-lift, intr-una din zile facand rondul de rutina pe site-ul de specialitate de aici in materie de vanzari masini, am dat peste "inculpatul" in cauza.

Am fost, am vazut-o, am mers cu ea si cam aia a fost, am luat-o dupa o negociere ce s-a extins pana seara tarziu la telefon, am platit mai mult decat imi propusesem, pentru ca mi-a placut si ma luase valul :) .

E destul de greu aici sa gasesti un asa exemplar in stare buna, aceasta a fost importata prin August din Japonia asa ca starea este foarte buna as putea spune. Cam asta este singura varianta sa gasesti o masina asa veche in stare decenta aici, insa Audi nu se prea importa de acolo pentru ca piata de aici e orientata catre japoneze sau BMW/Mercedes pentru nemtesti, ca atare sansele sunt minime sa prinzi un exemplar importat si sa o aduc eu ar fi fost mai scump, asa cineva a luat deja deprecierea asupra sa.

 

Pana acum, adica in vreo 2 luni de cand o am, i-am facut un service complet schimband toate filtrele si lichidele, un detailing interior-exterior, distributia, i-am schimbat toate bucsele pe fata, placutele de frana fata, curatati toti etrierii si 2 dintre ei schimbati intrucat erau blocati, masina pare-se ca a avut  o perioada de stat pe bara plus ca banuiesc ca transportul pe mare i-a oxidat ca si alte suruburi pe la partea de suspensie care s-au desfacut foarte greu.

 

De asemenea i-am schimbat navigatia de Japonia cu una de Europa, un clasic RNS-D caruia i-am adaugat o interfata ce se conecteaza in locul magaziei de CD-uri si imi permite USB, AUX si USB, nu am avut inca ocazia sa o testez intrucat astept codul de securitate de la parcul din NL de unde am cumparat-o, mi-a ajuns chiar pe 29 Dec. si cei de acolo erau deja in vacanta.

 

Ce imi place la masina e in primul rand usurinta cu care se conduce si senzatia de masina usoara, caroseria de Al chiar aduce un mare plus, apoi consumul la care nu ma asteptam, pe autostrada cu cruise control pus la 160kmh ia intre 8-9%, ceea ce pentru dimensiunile si motorul sau e impresionant as zice.

 

Ca dotari e destul de optionata pentru acest model si an de fabricatie, scaunele incalzite complet electrice incluzand aici si tetierele(chiar si cele din spate), ajustarea centurilor de siguranta se face de asemenea electric, bancheta cu reglaj lombar si incalzita, memorii la scaunul soferului, coloana volan reglabila eletcric, vreo 10 airbag-uri, suspensia cu auto-leveling pe spate(ceva destul de rar se pare pe D2) si altele oarecum standard pe modelul asta.

 

Ce ar mai fi de facut pe la ea, trebuie sa iau o grila de proiector pe partea dreapta care lipsea inca de cand am luat-o, sa schimb senzorii de auto-leveling ai farurilor care se pare ca sunt decedati si ar fi cam gata. In plan mai aveam si un set de arcuri Eibach Pro Kit(si un set de amortizoare sport Billstein) cat si un set de jante de S8 D2, arcurile le-am achizitionat deja si le tot car dupa mine, insa ramane de vazut in decursul acestui an daca mai ajung sa fac acest upgrade pentru ca e posibil sa ne relocam in Germania si nu stiu inca da merita sa iau si masinile astea gurmande cu mine, desi mi-ar placea sa iau cel putin RS-ul, dar mi-e teama ca o sa am un soc la primul plin de benzina :) .

 

2hzrq8.jpg

 

2wc2rgp.jpg

 

141jhwo.jpg

 

n5hf74.jpg

 

xe39cn.jpg

 

2ckqog.jpg

 

20p6mgk.jpg

Link către comentariu

Arata foarte bine. Felicitari ! Iti doresc multi km fara probleme.

Link către comentariu

Wow!!! Superba. Un clasic veritabil, iar felul in care arata...pffff...superba!!! Sa te poarte sanatos! Cat a ajuns masina daca se poate spune?

Link către comentariu

Super limuzina ! La ce dotari are la varsta ei este si arata extraordinar, pacat ca la noi costurile fiscale pentu o asa bijuterie sunt mari, putini isi permit sa tina asa piesa de masina.Ce calitate era odata ! Interiorul este super-elegant.Felicitari !

Modificat de calin.g
Link către comentariu

superba dar nici sa nu te gandesti sa o iei in Germania ... vei avea socul vietii atat la bnzina cat si la impozite si taxe :) ...

Link către comentariu

 Multumesc pentru aprecieri, sa va bucurati si voi de motoarele voastre!

 

Wow!!! Superba. Un clasic veritabil, iar felul in care arata...pffff...superba!!! Sa te poarte sanatos! Cat a ajuns masina daca se poate spune?

 

pretul de achizitie a fost in jur de 3.5k Eur, cu mult sub cat ar fi una identica in DE, un motiv parca in plus sa o duc acolo cand vom pleca :)

 

superba dar nici sa nu te gandesti sa o iei in Germania ... vei avea socul vietii atat la bnzina cat si la impozite si taxe :) ...

 

taxele stiu ca sunt mai mici ca in RO, cele corespondente impozitului, undeva la 350Eur/an, problema ramane tot benzina desi la drumuri lungi chiar nu e deloc costisitoare.

 

Esti nebun?!  :sly:  :lol:

 

dap, dupa "batranele" din astea :)

Link către comentariu

Consumul e chiar decent, nu te vad pe tine sa mergi in Germania si sa treci la vreun 1.6 tdi. La RS ar fi un soc intradevar, dar la asta "mica" merge.

Link către comentariu

un 1.6TDi ar fi bun poate de fataiala prin oras dar in niciun caz nu m-ar satisface la drumuri lungi, va depinde si de cati km voi face, insa acolo o parte din banii cheltuiti pe combustibil se scad din impozitul platit daca depasesti o anumita distanta zilnica pentru a ajunge la munca si oricum as prefera benzina chiar si pentru oras, un motor mai mic de trafic urban mi se pare mai bun decat un diesel.

Link către comentariu

Impozitul nici n-ar fi asa problema, ar putea fi scumpa sau foarte scumpa asigurarea, in cazul in care nu poti sa faci dovada unui istoric. Iar sa asiguri un RS6 si un A8 4.2 fara istoric in Germania nu e ieftin deloc :)

Link către comentariu

Tare faina masina, mare pacat de ce se intampla la noi in tara, de nu iti poti permite asa ceva :(  Nu prea stiu cine ar putea sa spuna sincer ca nu i-ar placea :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

intre timp am schimbat navigatia de Japonia cu una de Europa, cu un RNS-D, astfel am acum si eu radio. Nu a fost chiar plug&play cum ma asteptam, a trebuit facuta o mica modificare la pinul 5 al mufei de alimentare, am tras curent continuu pe el de la pinul 7, pentru a putea activa codul de securitate al noi unitati.

 

In locul magaziei de CD-uri am montat o interfata care imi permite acum sa conectez un SD card, AUX sau USB, asa ca sa tot ascult muzica preferata de acum incolo.

 

Deocamdata atat, apa, paie si bataie in continuare :) .

 

15ev3h5.jpg

svs1nr.jpg

2n9dl6t.jpg

Link către comentariu

Nebunie mica ce esti :) ...pui de un parc auto... S-o stapanesti sanatos, arata bine intretinuta, scaunele arata super si la cum se prezinta parca is fotolii cu aer...

Modificat de msclemike
Link către comentariu

Nebunie mica ce esti :) ...pui de un parc auto... S-o stapanesti sanatos, arata bine intretinuta, scaunele arata super si la cum se prezinta parca is fotolii cu aer...

 

Mike ma apropii de vreo 20 de masini avute in ultimii 4 ani :), un mic parc intr-adevar, inca mai am cateva pe care nu le-am bifat dar sper sa ma apuc iar de ele in curand, am lasat-o mai moale in ultimul an pentru ca nu mai am timp de cand cu prichindelul, fiecare  necesita ceva atentie si cu exceptia poate a uneia sau doua, niciuna nu a trecut pe la mine fara sa nu ii fi facut ceva, am incercat un fel de wheeler dealers dar nu m-am putut abtine sa nu ma indragostesc de cate una din cand in cand :)

La asta ma uitam si eu, cel putin scaunul dreapta fata e o adevarata pufosenie :X

 

sunt foarte confortabile insa nu au un suport lateral foarte bun, dar pe de alta nici nu prea ai nevoie la ea pentru ca nu te incita la un mers sportiv, genul asta de masina iti inspira calmitate si relaxare la volan, si E66 era cam la fel, desi se simtea mai dinamic nu aveam chef sa o conduc agresiv, nu era in elementul ei si apoi nu sunt facute pentru asa ceva, esenta lor e alta.

Link către comentariu

si E66 era cam la fel, desi se simtea mai dinamic nu aveam chef sa o conduc agresiv, nu era in elementul ei si apoi nu sunt facute pentru asa ceva, esenta lor e alta.

 

 

 

..."era"...? N-o mai ai...? 

Link către comentariu

s-a dus Mike, o tinusem deja de 1 an ceea ce alaturi de RS6 a fost un record pentru mine,dar era timpul pentru o schimbare si un nou proiect :)

Link către comentariu

am incercat un fel de wheeler dealers dar nu m-am putut abtine sa nu ma indragostesc de cate una din cand in cand :)

Interesanta comparatie :) E lunga lista, si inevitabil iti cade cate una cu tronc.

Eu cred ca daca mi-as fi permis financiar si as fi avut si spatiul necesar, nu renuntam la cele cu MY sub 2005 din lista ta..

E frumoasa foc asta "mica". Sa o conduci cu placere!

Modificat de starchaser
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!