Jump to content

Schimbare volan drepta-stanga Octavia 2 vRS (necesar piese)


danuuu
 Share

Postare recomandată

buna seara.

Am o rugaminte,daca cineva ma poate ajuta sa imi zica cam ce piese mi-ar trebui pt schimbarea volanului de pe dreapta pe stanga la un rs din 2008(motorizare common rail).Masina e din Anglia,o iau la un pret relativ mic,aprox 3000 eur.Stiu ca iti mananca nervii si timpul schimbatul volanului dar tinand cont de pretul cu care as putea sa iau masina ,an bunicel si motorizarea cr,as dori totusi sa incerc.

ms

 

post-4341-0-04350000-1419961926_thumb.jp

post-4341-0-12946300-1419961937_thumb.jp

post-4341-0-51411300-1419961946_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie , plansa de bord , caseta de directie , faruri ( care bat aiurea ) sau poate au reglaj de europa dar mi-e greu sa cred, traversa din bord , trebuie vazut daca la platforma aceasta au gaurile de coloana si alte cablaje in amandoua parti , daca nu trebuie taiat de la o masina de europa, eurobara din bord, si un electrician bun care sa mute cablajele de pe o parte pe alta si/sau alungite daca nu ajung....si multi nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si stergatoarele de parbriz sunt pe partea celalalta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conducte de frana, tot sistemul de ventilatie din bord, etc...

 

o gramada de chestii. mai bine o inmatriculezi asa, desi eu sunt total impotriva acestei chestiuni... ( sa lasi masinile cu volan pe dreapta sa circule nelimitat... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o Vectra C 2.0 dti din 2003 -1000 euro

BMW E 46-1200 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie asa :

- bord

- caseta directie

- ansamblu stergatoare

- faruri

- panou ignifug (cel dintre motor si bord)

- oglinzi si buton comanda

- motoras geam stanga-fata (care da comenzile din stanga pt toate geamurile)

- yala de la masina cu volan stanga (care da comanda sa se inchida toata masina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te la topicul de mutare a volanului de la Passat b5.5 facut de matrixx,cam aia iti trebuie , plus anumite chitibusuri , plasticaraie de sub bord(mici,gen suport relee,etc),e mult de munca , dar in opinia mea merita,eu am facut un Passat.Avand in vedere ca n-ai capac la airbag pasager,asigura-te ca faci rost in primul rand de plansa bord intacta,in general in dezmembrari is plesnite in fata , implicit plansa bord sparta .FFF bine ar fi daca ai gasi si instalatia electrica completa de stanga(se poate modifica si cea de dreapta, dar e de munca).Farurile e ultimul lucru pe care trebuie sa-l iei.Ai acolo lista cu 97% piese ce ai nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este euro 4,are 110.000 mile.nu stiu ce categorie figureaza in anglia.conteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este extrem de ieftina, este fabricata 31/10/2008, CO2- 150 etc, preturile pleaca de la 5500£ cu 200 000 mile la bord. Daca este cat C sau D a fost troznita

post-144294-14200095938571_thumb.jpg

post-144294-14200095938571_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul CEGA s.a montat dupa 06.2008 si este Euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este Cat C sau D inseamna ca a fost lovita usor. 3:000 de euro este un pret cam mic, aici se invart cam pe la 4:000 lire dupa negociere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat C sau D presupune ca a fost written off, adica multe companii de asigurari considera ca este prea scump si nu prezinta siguranta in trafic ca sa fie reparate. Cat despre pret, 4000£ de la privat are peste 200k mile

Cat D este cel mai nasol...(cumperi masina pe 50-400£, bagi 2-3000£, la una scumpa de an bun, si o trimiti afara pe cel putin dublu. Daca te ocupi cu asta, faci schimbarea de volan, etc. in germania fff ieftin si in 5-6 ore cu albanezii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nelu Mihalachi

la octavia nu cred k poti modifica , lasa seria la caroserie si o sa ti spun daca se poate face modificarea sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cat C sau D presupune ca a fost written off, adica multe companii de asigurari considera ca este prea scump si nu prezinta siguranta in trafic ca sa fie reparate. Cat despre pret, 4000£ de la privat are peste 200k mile

Cat D este cel mai nasol...(cumperi masina pe 50-400£, bagi 2-3000£, la una scumpa de an bun, si o trimiti afara pe cel putin dublu. Daca te ocupi cu asta, faci schimbarea de volan, etc. in germania fff ieftin si in 5-6 ore cu albanezii.

Cat D e defapt cel mai bun caz!

Uite aici explicat:

Category A: scrap only. For cars so badly damaged they should be crushed and never re-appear on the road. Even salvageable parts must be destroyed.

Category B: body shell should be crushed. Signifies extensive damage, although some parts are salvageable. Should never re-appear on road, although reclaimed parts can be used in other road-going vehicles.

Category C: the vehicle is repairable but the costs exceed the vehicle’s value. Can re-appear on road.

Category D: the vehicle is repairable but repair costs are significant compared to the vehicle value – including time delays to source parts. Can re-appear on road.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am incurcat c cu d in postarea mea, svuze. In traducete libera : cat c- masina este reparabila, dar costurile sunt mai mari decat valoarea ei. Poate fi repusa in circulatie. Cat d- masina este reparabila, dar costurile sunt signifiante comparativ cu valoarea de piata a masinii. Poate fi repusa in circulatie. Deci pana aici toate au fost clare de la primul raspuns pe care ti l-am trimis. Acum, poate intelegi exact ce iti spuneam prima data : crezi ca o capota, 2 usi, 2 faruri etc pot depasi valoarea de piata a masinii ??!!! ( gandeste-te la asta putin si da-mi un raspuns, te rog)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!