Jump to content

Achizitie Fabia I 1.4mpi/1.4 16v


Constantinescu Radu
 Share

Postare recomandată

Salutare si bine v-am gasit...! (e primul mesaj pe acest forum, desi sunt fabiot de mai bine de un an)

 

Radule, eu am o skoda fabia, 1.4 16v 75 cp, combi, varianta elegance, cumparata mai mult din nimereala, pot spune,

Povestea mea incepe in felul urmator: se face ca era noiembrie 2013, si eu imi cautam o alta masina in targul auto de langa Brasov, dupa ce scapasem de ford focusul 2007 1,6 tdci 109 cp care mi-a mancat zilele,

Spuneam ca am cumparat-o din nimereala pentru ca mie nu imi placeau break-urile neam... dar, plictisit de testat 5-6 masini la care le bateau motoarele,si fiind printre ultimile masini din targ, am zis sa ii dau o sansa si am dat o tura cu ea.

Am ramas atat de impresionat, de cat de bine sta pe sosea si cat de confortabila e,  incat nu am mai negociat la pret deloc cu vanzatorul si am cumparat-o pe loc.

Masinuta era de o zi adusa in tara din Germania, am achizitionat-o la  aprox 142k km (eu zic ca sunt reali, si toti mecanicii care au vazut-o au zis la fel) iar acum are cam 163k,iar ca piese schimbate la ea, infara de distributie completa si reviziile din 10 in 10k km, s-ar numara un rulment spate, placute si discuri fata (pentru ca tremura volanul la franare) si o bieleta antiruliu.

Ca si consum, recordul este de 5,2% pe computerul de bord, iar top speed 180km/ora pe ceas, Consumul mediu in Brasov este 6,5%, mers normal nici linistit nici sa plec primul de la semafor.

Ca si performante, motorul nu este unul de facut depasiri la limita, dar prinde viata undeva la 3000+ rpm. Se simte lipsa calutilor mai ales cand e plina masina de oameni si bagaje.

 

Cineva mai sus spunea de consumat ulei, asa este, si a mea consuma aprox 150 - 200ml la 10k km. Din cate am citit pe aici pe forumuri, e ceva normal.

 

Considera povestea de mai sus, un sfat de achizitionare. Daca mai ai intrebari, cu mare drag.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Constantinescu Radu

    11

  • bgd_b92

    10

  • stealth

    3

  • cosmin.viziteu

    3

spuneti si cat v-au costat masinile ; pt ca eu sustin ca la banii aia e imposibil sa gasesti un 1.4 16v 75 cp care sa nu necesite investitii majore ; nu prea vinde nimeni vwuri la 1500euro ; am avut si eu si 1.4 si 1.2 si 75 cp si 86, si pot sa spun ca atat consuma afara ; 6.5 ; iar pe oras ~ 9 daca mergi economic, cu anticipari de trafic, fara aglomeratie si folosind frana de motor ; altfel..6.5 pe oras imi ia tdi-ul, care consuma cu 2-3% mai putin decat benzinara ; cartea da un consum de 9 urban, care este obtinut in conditii optime..deci mai adaugam 1-2 L ca sa fim pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine masina m-a costat 2900E. E drept ceva mai mult decat bugetul lui Radu, dar am vazut ca acum au mai scazut preturile.

Nu compara traficul din Bucuresti cu cel din Brasov, unde nu stiu daca sunt 10 semafoare functionale.

Consumul scris de mine mai sus este cel afisat pe computer, nu stiu daca e si cel pompa-pompa, pt ca nu am facut niciodata calculul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantinescu Radu

Salutare si bine v-am gasit...! (e primul mesaj pe acest forum, desi sunt fabiot de mai bine de un an)

 

Radule, eu am o skoda fabia, 1.4 16v 75 cp, combi, varianta elegance, cumparata mai mult din nimereala, pot spune,

Povestea mea incepe in felul urmator: se face ca era noiembrie 2013, si eu imi cautam o alta masina in targul auto de langa Brasov, dupa ce scapasem de ford focusul 2007 1,6 tdci 109 cp care mi-a mancat zilele,

Spuneam ca am cumparat-o din nimereala pentru ca mie nu imi placeau break-urile neam... dar, plictisit de testat 5-6 masini la care le bateau motoarele,si fiind printre ultimile masini din targ, am zis sa ii dau o sansa si am dat o tura cu ea.

Am ramas atat de impresionat, de cat de bine sta pe sosea si cat de confortabila e,  incat nu am mai negociat la pret deloc cu vanzatorul si am cumparat-o pe loc.

Masinuta era de o zi adusa in tara din Germania, am achizitionat-o la  aprox 142k km (eu zic ca sunt reali, si toti mecanicii care au vazut-o au zis la fel) iar acum are cam 163k,iar ca piese schimbate la ea, infara de distributie completa si reviziile din 10 in 10k km, s-ar numara un rulment spate, placute si discuri fata (pentru ca tremura volanul la franare) si o bieleta antiruliu.

Ca si consum, recordul este de 5,2% pe computerul de bord, iar top speed 180km/ora pe ceas, Consumul mediu in Brasov este 6,5%, mers normal nici linistit nici sa plec primul de la semafor.

Ca si performante, motorul nu este unul de facut depasiri la limita, dar prinde viata undeva la 3000+ rpm. Se simte lipsa calutilor mai ales cand e plina masina de oameni si bagaje.

 

Cineva mai sus spunea de consumat ulei, asa este, si a mea consuma aprox 150 - 200ml la 10k km. Din cate am citit pe aici pe forumuri, e ceva normal.

 

Considera povestea de mai sus, un sfat de achizitionare. Daca mai ai intrebari, cu mare drag.

Mersi de parere. Momentan strang informatii ca sa stiu dupa ce ma uit. Cunosc senzatia de masina plina si lipsa de putere, am mers de multe ori cu Logan 1.4 si se simtea la fel, nu stiu daca e foarte relevant, Skoda e mai grea putin, dar are cutia mai ok .

 

spuneti si cat v-au costat masinile ; pt ca eu sustin ca la banii aia e imposibil sa gasesti un 1.4 16v 75 cp care sa nu necesite investitii majore ; nu prea vinde nimeni vwuri la 1500euro ; am avut si eu si 1.4 si 1.2 si 75 cp si 86, si pot sa spun ca atat consuma afara ; 6.5 ; iar pe oras ~ 9 daca mergi economic, cu anticipari de trafic, fara aglomeratie si folosind frana de motor ; altfel..6.5 pe oras imi ia tdi-ul, care consuma cu 2-3% mai putin decat benzinara ; cartea da un consum de 9 urban, care este obtinut in conditii optime..deci mai adaugam 1-2 L ca sa fim pe acolo.

La discutii despre consum Bucurestiul nu prea intra in calcul parerea mea, e cel mai aglomerat oras din tara, plus ca nu prea o sa ajung deloc pe acolo.

Modificat de Constantinescu Radu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda se simte o idee mai sprintena decat loganul cand o accelerezi peste 3000 rpm datorita cuplului mai mare fata de logan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare la toti! Sunt nou pe acest forum si am gasit pe net acest forum care chiar mi-a placut si am obtinut detalii pretioase, datorita informatiilor de aici am inteles ce motor imi trebuie pentru stilul meu de condus.

Ieri am achizitionat o Fabia hatchback 1.4 16v 75cp din 2002, gri metalizat Modelul elegance, (adusa miercurea trecuta din Germania), daca va spun ca are 98300 km fireste ca nu o sa ma credeti, pt ca nici eu nu am crezut, pretul de achizitie 2100 euro cash si urmeaza sa o inmatriculez. Propietarul (din ce am citit in acte) e nascut in 1938 .

Masina se comporta excelent la drum , am fost chiar impresionat, estetic ca o masina de 13 ani, cateva zgarieturi pe spoilere, (merge un polis si o curatare de tapiterie scaun sofer fata, probabil se mai scapa pe el mosul cine stie :) ))))))) , trebuie schimbate amortizoarele la portbagaj si o inspectie la alternator, la pornire scoate un sunet cureaua de angrenare, probabil trebuie schimbati rulmentii .

Credeti-ma motorul merge liniar , impecabil. Distributia a fost schimbata in Germania, rola intinzatoare e noua. oricum am sa merg la un service autorizat Skoda pt o diagnoza.

 

va mai tin la curent cu ce apare si fireste cu intrebarile mele :) ))))))

 Sa aveti o zi faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa o folosesti sanatos si sa te plimbe multi km fara incidente. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Multumesc mult B0gdy-.

 

Revin cu ceva detalii.  

     Pana acum sunt foarte multumit de masina. Consumul conform cartii (0.7-0.8 la relati si un 5.2-5.4 la drum intins). Am schimbat uleiul de motor , am pus un Valvoline Durablend 10w40 care respecta normele producatorului (501.01 parca) si un filtru de ulei MAN.

    Trebuie sa -i schimb bucsele din spatele bratelor din fata (cea de pe partea soferului e dusa) si sa-i fac directia si reglarea franelor pentru RAR.

 

    Ma gandesc sa-i iau un scut metalic pt motor ,  niste aripi de noroi.(poate imi recomandati ceva care sa se potriveasca) si niste geamuri fumurii.

 

    Apoi ma gandeam sa schimb uleiul de servo, antigelul si uleiul de cutie (imi puteti da mai multe detalii, sincer nu ma prea pricep).

 

    Astept cu interes orice mesaj.

Modificat de cosmin.viziteu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantinescu Radu te sfatuiesc sa fugi de vw polo 6n2, au cutii de viteze foarte foarte slabe, iti spun din proprie experienta. Daca mai nimeresti si motorul de 1.4 mpi iti blestemi sigur zilele , consuma minim 10 in oras. Iti recomand skoda 1.4 16v, gasesti piese destul de usor ptr ele (dezmebrari sau noi), au o tinuta de drum decenta pentru pretul lor de achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantinescu Radu

Constantinescu Radu te sfatuiesc sa fugi de vw polo 6n2, au cutii de viteze foarte foarte slabe, iti spun din proprie experienta. Daca mai nimeresti si motorul de 1.4 mpi iti blestemi sigur zilele , consuma minim 10 in oras. Iti recomand skoda 1.4 16v, gasesti piese destul de usor ptr ele (dezmebrari sau noi), au o tinuta de drum decenta pentru pretul lor de achizitie.

 

La polo sunt slabe cutiile in ce sens, ca si set de ambreiaj sau ca si pinioane, constructie? Ca si consum, nu cred ca reusesti sa scoti sub 7.5-8 in oras, oricum ai conduce. La mine cel putin orasul nu e chiar aglomerat, doar dimineata intre 8-10 se merge greu pe unele zone, si dupamiaza intre 14-16 e mai aiurea, dar sunt variante sa ajungi fara sa prinzi toate semafoarele. 10% e cam mult pt. mpi, poate avea vreo problema. Mersi de parere.

   Multumesc mult B0gdy-.

 

Revin cu ceva detalii.  

     Pana acum sunt foarte multumit de masina. Consumul conform cartii (0.7-0.8 la relati si un 5.2-5.4 la drum intins). Am schimbat uleiul de motor , am pus un Valvoline Durablend 10w40 care respecta normele producatorului (501.01 parca) si un filtru de ulei MAN.

    Trebuie sa -i schimb bucsele din spatele bratelor din fata (cea de pe partea soferului e dusa) si sa-i fac directia si reglarea franelor pentru RAR.

 

    Ma gandesc sa-i iau un scut metalic pt motor ,  niste aripi de noroi.(poate imi recomandati ceva care sa se potriveasca) si niste geamuri fumurii.

 

    Apoi ma gandeam sa schimb uleiul de servo, antigelul si uleiul de cutie (imi puteti da mai multe detalii, sincer nu ma prea pricep).

 

    Astept cu interes orice mesaj.

 

Drumuri bune. Sa ne mai spui ce ai intampinat, schimbat la ea, cum merge etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Radule,

 

Pana acum sunt foarte multumit, probleme nu are, motorul merge liniar, foarte placut, creste f.usor in turatii.

Consumul, va pot spune ca un 6.7 - 8.2 la suta in functie de traficul din oras. oricum nu cred ca am sa scot sub 6.5 in oras. 

Vreau sa-i verific zilele astea bujiile, daca va fi cazul am sa-i iau un set de NGK-uri. Are o tinuta de drum impecabila, chiar m-a impresionat. Aseara am citit in cartea tehnica (am gasit una in limba romana) ca pe timp de iarna presiunea in pneuri trebuie sa fie mai mare cu 0,2 bar si binenteles ca m-am conformat (informatiile pt presiunea in pneuri le gasiti pe capacul rezervorului) , s-a schimbat radical tinuta de drum (sa nu uitam ca si consumul de carburant este influentat de presiunea in pneuri), atat de lin ia virajele si atat  de usor se accelereaza ca nu ma credeti.

Am analizat si dimensiunea anvelopelor, pot sa va spun ca am sa-i pun jantele de aliaj originale de 15 cu anvelope de vara  185/55/r15 pt a nu avea consum de carburant f mare dar si o stabilitate f buna.

Masina franeaza prompt, simti cum se opreste.

Incalzirea in scaune ma salveaza dimineata cat astept sa se incalzeasca putin motorul (de fapt sa-si intre cat de cat in parametri 1 min - 2, doar e iarna).

 

Ca si probleme:

- cand pornesc motorul ( nu face mereu asa) am impresia ca ramane putin cuplat bendixul, am sa o duc la un mecanic sa vad daca e de acolo sau din alta parte;

- pe vreme de ploaie , bliteza f usor la faruri, ca si cum ar avea niste intreruperi sau eventual vreun fir care da la masa, dar problema asta am sa incerc sa o rezolv la reprezentanta skoda nu la meseriasi...

- am sesizat ca s-ar aburi usor  farul din stanga, cand ploua.

Cam astea ar fi problemele. 

 

Va mai tin la curent cu ce mai apare si ce am sa mai schimb la ea.

Seara faina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.2, de 8 ani am fabia 1. ZERO consum ulei, benzina papa de la 5.2 la 8.2 in bucuresti. Maxim am vazut 14 la 10km facuti in aproape 2 ore.

O motorizare mai buna decat ai impresia pe hartie, 55cp. asta nu inseamna ca la 100kmph sa vrei depasiri scurte. A vazut italia, austria-germania si romania.

Probleme: rulmenii au fost schimbati toti in jurul a 80-100mii km, macarale geamuri electrice fata, bielete (era burduf rupt)

Are 160mii km.

Tabla intreaga, fara rugina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutiile la 6n2 sunt slabe din punct de vedere al pinioanelor, sincroanelor, motiv pentru care am si vandut masina. Detaliat: mi-a crapat cutia, mai exact un rulment, resturile lui au mancat dintii la niste pinioane, am reparat cutia la un service care doar asta facea, reparau orice cutie si doar la masini de lux, eu il cunosteam pe patron ptr ca altfel nici nu se uita la masina asa ieftina. In ciuda faptului ca piesele montate in cutie au fost noi marea majoritate dupa 3 luni cutia a crapat iar. Din nou la service cu ea, acum se rupsesera niste dinti de la un pinion pe care nu il schimbasem prima data etc etc. Am 2 prieteni cu vw polo , amandoi au schimbat cutiile la masini. Pe forumuri aceiasi concluzie , aceste cutii sunt slabe. Acum are 1 an de cand masina merge cu aceasta cutie reparata , vad ca nu face inca probleme, masina fiind cumparata de la mine de un prieten. Cost total al acestor 2 lucrari = 700 de euro fara a pune in calcul motorina consumata pe drumuri , tractari si cate si mai cate. Poate am fost eu ghinionist (dar nu cred) , stiul meu de condus... in nici un caz sportiv, mai degraba economic. Am trecut de la polo la fabia combi si pentru mine unul nu le pot compara , fabia fiind net superioara ca tinuta de drum, ca spatiu pentru pasageri, consum mai mic cu 1,5 - 2 litri in oras.

Legat de costuri bgd_b92 , Skoda , 2003, aer climatic, geamurii electrice, inchidere, farurii lupa xenon + angel eyes (avatar) m-a costat 2100 de euro dupa negocieri tinute pe parcursul a 2 zile (pret initial 2400). Masina adusa din Germania, 120000 km in bord ca reali Dumnezeu stie cati o avea. Inmatricularea m-a costat fix 2000 de lei (taxa 200 de euro, rar, asigurarea, taxe, taxe ,taxe). Interior ca nou, tinuta de drum la fel , pare noua masina , nu troncane sau scartie absolut nimic. Am schimbat la ea doar consumabilele, ulei, filtre si atat. Am facut cu ea 10000 de km in 3 luni (nu foarte mult), pana acum nu am avut nici macar cea mai mica problema cu ea.  

Modificat de catamblin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Cum s-a mai incalzit putin afara am scos consum sub 7,5% doar urban cu drumuri scurte la ore destul de aglomerate. Vara scot si mai putin binenteles, cu 1 litru. Eu ma tin la consum cu un 1.9 tdi in mintile lui, adica luat de nou si intretinut bine si doar cu motorina extra, acelasi regim si stil de mers.

 

bgd zicea mai sus ca 1.4 tdi ii ia 6,5 in oras, probabil acum, dar si eu scot acum cu diferenta de sub 1 litru mai mult cu o masina mult mai ieftina la achizitie si la reparat, plus la taxe fiindca depaseste 1.4 (1422 in loc de 1390). Vara pot scoate si 6 in perioada de vacanta cand e orasul liber chiar daca fac drumuri scurte la servici.

Sa nu uitam sa spunem colegilor interesati, de problemele pe care le poate avea un diesel cu pornirea iarna, sau cu turbina, sau cu MAF-ul. Si benzinarul se strica dar e mai ieftin de reparat si e fiabil la cati km facem noi.

 

E adevarat ca dieselul de 1422 scoate mai putin decat benzinarul 1390 dar sa nu uitam ca scutura si suna ca un tractor si daca nu nimeresti motorul mai bine o scoti la capat cu un benzinar de cele mai multe ori.

 

Nu am nimic cu dieselul dar daca nu faci peste 15k pe an nu-i vad rostul, si daca mergi preponderent urban iar nu-i vad rostul la 1.9tdi, poate doar cel de 90 care e mai econom, in rest din punctul de vedere al cheltuielilor e mai scump, spun asta fiindca stiu 1.9 tdi de 131 in stare foarte buna care abia scoate sub 10 in oras pe BC in perioada asta. Deasta zic ca multi exagereaza cand ridica in slavi dieselul si blameaza benzinarul, nu e chiar asa, totul depinde de tipul de utilizare.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sergiule, te inteleg foarte bine ; tin sa iti amintesc ca am avut si 1.4 16v 75 cp , si 1.4 16v 86 cp, si acum am 1.4 tdi 70 cp ; deci pot sa fac niste  diferente ; 

nici nu prea stiu de unde sa incep...dar hai sa zicem asa :

1. tu la 1390 cmc platesti 55 lei anual, eu la 1422 cmc platesc 56.8 lei anual, o diferenta enorma ; ( verifica te rog cu calculatoarele de pe net sau cu ce vrei tu  ) 

2. 1.4 TDI consider ca este un DIESEL DE ORAS ! 

3. 1.4 tdi-ul acesta, este un motor clasic ; de injectie nu s-a pus niciodata problema, ca la DCI-uri sau alte marci ; turbina, este una cu geometrie fixa, destul de fiabila, care tinde sa tina peste 200.000 km, iar in dezmembrari este 150e una si la reconditionat 800 lei, m-am interesat ; acesta este singura problema care ar putea sa apara...

4. costul unui kit de ambreiaj este la fel ca si la benzinara ; ~550 lei un kit complet de ambreiaj ; NU are volant cu masa dubla, deci exclus ~2000 lei un kit complet de ambreiaj cu volant ; 

5. restul consumabilelor ( cap planetara, bucsaraie, directie, etc ) au acelasi pret ca si la benzinara ;

6. cum ti-am zis si in prima propozitie din acest post, le-am detinut pe toate ; nu am de ce sa mint pe cineva sau sa spun ca am facut eu cea mai buna alegere ; intre aceste motoare ( TDI Vs Benzinara ) se mentine o diferenta de consum de cel putin 2%, asta la mers economic cu benzinara ! altfel, diferenta creste pana la 4% ; spre exemplu, la ritm alert, mie nu imi sare de 7 ( ritm alert insemnand schimbat la 3000-3500 rpm cu accelerari agresive, cu masina resoftata ), iar la benzinara daca schimbi constant la 4000 rpm, chiar mai mult, consumul ajunge la 11-13 % dupa caz; 

7. eu vara am consum de 5% pe oras, iarna de 6.5 % pe oras ; extraurban am 5% la mers normal ( 110-120km/h afara, 80 localitatile ) ; la mers constant 140-150 km/h am ~6.5-7 ; 

8. in habitaclu se incalzeste destul de repejor, fiind un motor de CMC mic si avand rezistente pt incalzire ; 

9. cuplul de ~230 nm dupa resoftare este foaarte util si fun ! 

10. avand in vedere cele spuse, crede-ma ca m-am documentat destul inainte de achizitie, si nu am de ce sa mint pe cineva ; tu compari 1.9 tdi cu 1.4 benzina...ceea ce este total gresit ; insa chiar si 1.9 tdi consuma o idee mai putin decat 1.4 16v iar diferenta de putere si cuplu este semnificativa ! extraurban, consumul este clar mai mic ; 

 

Acum sa vorbim si de neajunsuri, pt ca inca nu s-a inventat masina perfecta :

1. mult mai zgomotoasa la rece decat o benzinara

2. trepidatii la plecarea de pe loc ( deh, lipsa volant masa dubla, dar si ieftin si fiabil nu se poate..)

3. pret mai ridicat de achizitie ( insa pe piata SH este nesemnificativ..depinde cum filtrezi piata, diferenta se mentine la cateva sute de euro ) 

 

fiecare trage ce concluzie vrea ; 

 

p.s : eu ti-am vorbit de consumuri in acelasi oras, pe aceleasi trase,, cu acelasi stil de condus ! consider ca am fost foarte obiectiv..

p.s2 : eu fac ~600 km/luna, si diferenta de consum tot se simte ; daca inainte alimentam de ~270-280 lei la benzinara, la TDI alimentez de  ~190-200 lei ; diferenta de 75 lei / lunar -> o economie anuala de ~900 lei ; si dupa cum ti-am spus, diferente de costuri nu sunt la intretinere ; o fi bine..o fi rau...dar hai sa socotim si pt 15.000 km, pt ca tu ai spus ca nu vezi rostul sub 15.000 ; la 15.000 km, pt mine ar fi fost  cam asa : combustibil benzinara ~6700 lei iar la diesel ~4700 lei ; diferenta de 2000 lei / an ???? adevarat...nu vad rostul :)  dar deh, avantaje si dezavantaje ; eu pot trai cu cele 2 mici naejunsuri pe care le ofera acest motoras .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evita pe cel 1.2,nu e prea fiabil,consuma multa benzina si ulei,

Plin de experti aici, care generalizeaza orice.

Al meu 1.2 nu consuma ulei, si benzina consuma rezonabil, cu mult sub 1.6mpi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact..daca a-ti nimerit voi masini faramate nu generalizati..nu am auzit niciodata de probleme de consum ulei la 1.2 12v...iar benzina, consuma la fel ca cele 1.4 16v...adica destul de mult pt ce poate; dar cam asa sunt toate motoarele mici care au fost entry level ; am la munca 1.2 12v din 2004, il conduc de 3 ani si nu a avut nicio problema...culmea, tot ibiza ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warlock, abtine-te de la tendinta de a face ironii. Nu sunt expert in 1.2htp cum nici tu nu esti Chiar daca detii acest motor tot nu te poti numi expert. Insa am destule informatii .

ia luati de cititi

http://vwforum.auto-bild.ro/topic/37369-consum-exagerat-de-benzina/

 

http://vwforum.auto-bild.ro/topic/40870-probleme-motor-12htp/?hl=probleme+motor+1.2

 

http://vwforum.auto-bild.ro/topic/11422-probleme-motor-12-htp-64cp/#entry177661

 

http://vwforum.auto-bild.ro/topic/11422-probleme-motor-12-htp-64cp/#entry177661

 

http://vwforum.auto-bild.ro/topic/16646-nu-porneste-masina/

 

Mai multe nu am eu timp sa caut in acest forum.

Pe linga asta, am un foarte bun prieten cu o Fabia 1.2 htp,caruia i-a scos par alb cu tot felul de probleme la motor si electrica. intra cu ea in service de nu stiu cite ori pe an, merge cu bobine de inductie de rezerva in portbagaj, ca la dacii... :)))

Si unei colege cu frumos 9n2 alb ii pica bobine plus probleme cu patina lantului (ce motoare misto pe lant fac VAG!) ,masina are doar 115kkm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tovarase, exista si masini care numai sunt in toate mintile lor, la fel si proprietari…ce probleme de electrica tot are prietenul tau foarte bun cu masina aia? Pt ca e o masina cu electrica foarte putina… in 10 ani s-a schimbat si la masina noastra de firma ( ibiza 1.2 ) o bobina, pt ca tot asa, s-a parlit si dadea eroare in bord si numai tragea ; ghici ce ? 130 lei cost cu tot cu manopera frate ! O avere…iar ca si consum, masina asta face doar orasul, preponderent drumuri scurte si consuma constant 10% ; dar nu se merge la 2000 rpm…spune-i prietenului tau sa schimbe servisul ; raportat la ce costuri infine de intretinere au masinile astea, nu cred ca avem ce sa le reprosam ; sa schimbi o distributie pe lant la 120k km nu mi se pare un capat de tara, avand in vedere ca la cele pe curea se schimba la 60.000. De curiozitate, ce masini crezi tu ca sunt bune asa si indestructibile ? Stai…lasa-ma sa ghicesc…japonezele si coreenele???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce ma iei cu tovarase? te crezi foarte  spiritual? a avut probleme cu spalatorul de parbriz si cu aeroterma.

tu ai vazut linkurile alea de mai sus sau iti pute cumva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cum ai vrea sa te " iau "? Cu bossule / ba / auzi ma / pretenaș ? Consider ca ti-am vorbit destul de frumos, fiind colegi de forum nu stiu de ce iti suna asa urat tovarase ; astea-s probleme? cu aeroterma am avut si eu probleme si s-a rezolvat cu 50 lei ; si cu spalatorul de parbriz…aveam o gaura in vas ; astea sunt nimicuri ; ce ar vrea sa ii dea masina bani din rezervor la fiecare alimentare sau sa isi faca intretinerea singura prin fotosinteza? Ok, vag-urile in general au avut probleme cu distributiile, dsg-ul, injectia, pompa, volant, astea-s probleme…unde costurile la reparatii majore sar de 1000 euro ; nu prea ma intereseaza ce crezi tu despre aceste masini, insa daca si astea sunt proaste, care n-au avut mai niciun defect de fabricatie si gasesti piese si consumabile pe toate drumurile, poate e mai bine cu bicicleta pt unii ;

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detin masina din semnatura, fac cam 42km total pe zi in bucuresti, dus/intors la servicu . consumul este undeva la 9% schimb la 2000-2500rpm. am luat-o de 5000km, atunci am schimbat uleiul (masina are 145000 acum). deocamdata vad ca nu papa. saptamana asta e programata pentru schimbare de distributie.

ca si experienta cu ea pot spune ca e cam la limita motorul. mergea ceva cu un cuplu mai mare. viteza maxima am prins 190km/h in carte zice ca 185km/h.

Modificat de cashonly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cashonly, și ceilalți de mai sus (că tot povesteați de bobine în portbagaj):

Vă recomand cu căldură să schimbați bujiile regulat, așa cum zice cartea, la fiecare 60k. Cu unele originale.

Bobinele se strică din cauza bujiilor uzate, proaste calitativ sau necorespunzătoare modelului.

De asemenea, puneți bobine originale dacă pică, veți avea 2 ani garanție la ele iar dacă aveți și bujii schimbate la timp nu are nimeni ce să comenteze la garanție (sau nu ar trebui, intr-un service de reprezentanță).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de pont, n-am stiut ca bujiile pot afecta bobinele. o sa incerc sa le schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radule, Sunt posesor de fabia 1.4 16 v 75 hp de 3 ani. Masina e din 2001. Am parcurs cam 35000 cu ea si colegul meu, cel de la care am cumparat-o a facut 40000 in 4 ani.

   E o masina cinstita, decenta , cu costuri de intretinere acceptabile. Potrivita pt o familie cu 1-2 copii, fara prea mari pretentii( a mea e combi). in afara de consumabilele anuale am schimbat , in acesti 3 ani si 35 de mii km: filtru epurator-vreo 250 lei +manop.( trebuie nou, nu tine cu curatare, suflare etc), bateria-180, vreo 4 bucse 200-300, un arc 100, macara geam portiera sofer 145, amortizor portbagaj- 35 , bujii-cam 100 lei, o fisa, si cam atat( e adevarat, am pus piese ieftine , asta e, asta e bugetul). Urmeaza urgent: placute si discuri frane si amortizoare fata( total cam 1000 lei cu manop inclusa).

    Masina asta in aproape 80 000 de km de cand e adusa in tara nu a avut nevoie de placute schimbate, discuri sau amortizoare!! acum , da, e nevoie.

   pana acum numai avantaje...sa trec in revista si dezavantajele:

                       - putin cam instabila in general( e destul de ingusta si usoara) ,

                       - 3 persoane in spate incap inghesuite( dar eu am facut totusi cateva drumuri mai lungi cam de 300-400 km cu 2 persoane in spate adulte si un copil in scaun de ala special)

  -                     -se simte lipsa de cuplu si putere in rampe daca e incarcata cu persoane si bagaje ;  si in general daca are AC-ul cuplat.

                       -2 persoane in fata de aprox 95 kile bucata si 1,85 h stau cam umar in umar( nah, tot din cauza latimii masinii dar si a noastre:)

          Eu cu sotia si copilul am fost in concediu cu ea 3500 km dus-intors si am mers bine, cu ceva pauze ca nu e f confortabila la drum lung , cu consum de 6.5 -120km/h in afara si 70 in oras. Sunt multumit spre foarte multumit de masina si as schimba-o doar daca as avea diferenta de bani fara eforturi mari financiare si doar pt o masina mai lata si mai stabila.

     Sper ca iti este de folos review-ul meu....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!