Jump to content

ABS la Fabia


Akebono
 Share

Postare recomandată

intr-un final am facut si diagnoza si rezultatul e cam nasol, il gasiti in atasament

sunt binevenite niste explicatii sa stiu e probleme am, de asemenea si niste rezolvari ar fi utile

diagnoza_sept2010.txt

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 162
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rvacaru

    11

  • BogMW

    9

  • Akebono

    9

  • marian_c

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu e nasol deloc:

Pentru misfire se schimba bobina de inductie de pe cilindrul 1

pentru ABS, verifica sigurantele alea mari, de pe baterie, alea prinse cu piulite, una din ele e dusa o sa o vezi intrerupta., si cred ca e nr 4.

pentru AC, se schimba senzorul g263 de la evap, se schimba fara a demonta bordul, doar modulul de confort se scoate din suportul lui, la fel si suportul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-75511-1283462513_thumb.jpg

dupa cum se vede siguranta 4 e nefolosita, dar le voi demonta din suruburi si le voi curata pe toate, oricum au fost verificate toate cu aparatul de masura (si cele din bord si restul de pe baterie)

referitor la AC nu stiu cum se scoate modulul confort sau sertarul acestuia, nici macar nu stiu unde se afla

iar la bobina de inductie am sa ma uit intr-o seara sa vad daca da scantei la masa si am sa o masor sa vad daca e strapunsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Huh? Ai defect de alimentare pe ABS si NU ai martorul aprins pe bord? Ceva nu e in regula acolo....

Bobina las-o, n-o verifica asa. Permuta-le intre ele (dupa ce insemni pe ele pe ce cilindri au fost initial) si vezi pe ce cilindru se muta missfire-ul (01-Engine electronics, blocul de valori 15). Asa afli mai simplu daca e vreuna defecta sau e altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, nu e 4 ci 6 si se vede clar ca e intrerupta. Ai putea sa o schimbi cu 4 doar ca e de 50A si cea de pe 6 e de 40A.

modulyul confort e deasupra pedalei de acceleratie.

Si daca martorul nu e aprins in bord, trebuie desfacute ceasurile si vazut daca mai e ledul acolo sau e acoperit.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Eu ma astept sa fie pompa de ABS, dar in acelasi timp tin sa precizez ca martorul ABS din bord nu se aprinde deloc, am masurat sigurantele de la baterie inclusiv pe cea cu numarul 6 care presupun ca ar fi pentru alimentarea ABS-ului si sunt bune.

O problema similara am si eu. Ai depistat de ce nu da nici un semn de viata?

Masina (HATCHBACK - 1.4 MPI - 50 KW - AQW) are ABS, simt si pulsatiile pedalei cand franez mai tare, sigurantele sunt OK (6 la baterie si 25 in tabloul de sigurante), insa nu mi se aprinde pe bord martorul de ABS deloc. Nici cand pun contactul, nici dupa ce porneste. Mai mult nu se aprinde nici martorul de ASR (cred eu ca este pentru ASR- avand si un buton ASR pe consola centrala langa butonul de dezaburire luneta), cel galben cu un triungi cu semnul exclamarii in interior si o sageata in jurul triunghiului (sper ca nu m-am explicat prea ciudat :) ).

Orice sfat este bine venit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai stiu pe cineva cu cu problema asemanatoare, adica martor obturat dar sustine ca abs face ceva... despre asr cred ca e legat de abs fiindca acesta blocheaza roata care patineaza daca stiu eu bine, si deasta daca abs intra in avarie cred ca intra si asr, eu cred ca ai vreo eroare la un senzor daca mai pulseaza pedala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns!

Intradevar martorii erau obturati. Sunt aprinsi amandoi si ABS si ASR. Am facut un test si da eroare, ABS-ul nu comunica cu fata.

Acum urmeaza sa merg la un mecanic. Nu identific roata dintata de pe planetara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai alimentare pe firele care trebuie din mufa de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa scot mufele de pe senzori si cu o lampa de control (de exemplu) sa verific daca vine curent pe firele respective?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, conform schemei pentru acel modul de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, mersi mult! Am sa incerc, am si un manual : "Workshop Manual- FABIA 2000 -Electrical System - Edition 08.99"

Arunc un ochi si pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema.

Rulmentul de pe fata stanga avea inelul care trimitea semnal senzorului ABS deterioarat. Am schimbat rulmentul si acum totul este ok!

Va multumesc pentru raspunsuri si ajutor! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!