Jump to content

Probleme pompa benzina 2.0 TSI


AndreiCC
 Share

Postare recomandată

Gata , am inteles. Sper ca modulul pe care l-am comandat sa fie cu G 

 

Nu mai atasez poza cu el ca sti despre ce vorbesc. 

 

Cam cati km duce o pompa de benzina ? Eu avand acum pompa noua ma gandeam sa o dau la cineva pe asta veche fara sa ma injure dupa o saptamana ?

 

Robert , nu mi-ai spus cum se comporta masina cu pompa de inalte dusa. Nu de alta dar daca nu e de la modul ajung si la aia. I Sper totusi sa nu ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • AndreiCC

    21

  • catalinmiti

    9

  • StefanTom

    5

  • bartro

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Repet Andrei...ai facut o scanare sa vezi ce eroare ai? un cod ceva? ca nu poti baga bani asa aiurea, dupa ureche

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Catalin , a dat fuel pump short circuit , ceva de genul ... O sa cer erorile mecanicului sa le postez, piate ajuta pe cineva. El nemailovindu-se de pb asta a crezut ca-i dusa pompa , din diagnoza cam asta reiese , la mintea mea , de nepriceput. Dupa l-am sunat pe un baiat de la Pordche , i-am povestit "moartea caprioarei" si mi-a spus ca e conteoller-ul de la pompa. Cred ca de fapt ala e in scurt , nu pompa , dar probabil cum pompa are electronica in modul , dadea ea eroare. Astept sa ajunga modulul de la volksparts sa-l pun si sper asta sa fie rezolvarea ca in rest nu am avut nici o pb cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, sper sa nu mai ai probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa sepram ca altfel trecem la modelul nou :) 

 

Din pacate piesa va ajunge dupa revelion asa ca momentan ii mai dau cate-o cheie sa o dezmortesc.

 

Va tin la curent.

 

An nou fericit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu device-ul asta facut in Transilvania. M-am si mirat cand am vazut ca scrie made in .ro pe ea si am facut o poza:

post-13959-0-04149000-1419866346_thumb.j

 

Pare demontabila, ar fi o idee sa mergi cu ea in mana la un electronist, s-ar putea sa fie vorba de o lipitura rece usor de remediat.

Modificat de bartro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zici tu rau.Stie careva vreun priceput in Tm care s-ar baga sa vada despre ce e vorba ? 

 

Ms bartro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce sa-i faci,poate doar sa mergi la un electronist sa-i dea cu pistolul cu aer cald pe placa.

Sunt componente minuscule in interiorul ei si nu ai sanse sa inlocuiesti ceva din ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca se poate inlocui ceva prin asa.Asa cu aer cald cred ca-i frectie la picior de lemn ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca merita incercat, nu costa aproape nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are o componenta stricata, s-ar fi manifestat problema in continu.

O lipitura rece ar explica simptomele, mai ales ca e cauzat de incalire - racire repetate, si am inteles ca modulul se cam incalzeste cand e in functiune.

 

Daca intradevar sunt componente multe si mici, un reflow poate sa fie remedie buna. Dar, de obicei lipituri reci sunt la componente care se incalzesc si la conectori.

In cutiuta nu cred ca vom gasi un microprocesor cu un consum mare de energie cum e cazul la laptopuri (cpu, chipset, gpu). Ma astept sa fie ceva componente de putere pentru comanda la pompa (acolo trebuie verificat), si ceva electronica de control, care de obicei nu sufera de caldura.

 

Ar fi interesant sa vedem componentele, dar nu am gasit pe net nici o poza cu modulul desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunteti vreunul de pe langa sau din Tm ? (Intru de pe tal , nu vad locatia) ? Daca vreti eu va pun la dispozitie piesa fara nici o problema. Eventual gasesc si o locatie unde sa mesterim si un vin fiert :p Eu n-am nici cea mai mica notiune despre electronica.

Da bart , doar cand se incalzeste apa pe la 90 de grade , ca durata de mers zic , adica merge fara nici o problema cam pana ajunge apa la 90 grade , fara nici o legatura , dupa care moare motorul pana se raceste iar habitaclul , deschid geamul sau usa spate dreapta.

Cand am schimbat pompa , am luat-o la test si cand a murit iar motorul am pus mana pe respectivul modul , era fierbinte.

Ce-i intrigant este faptul ca sta sub bancheta , incastrat in buretele acesteia , ca si cum a fost fortat acolo , nu are loc deloc sa se raceasca .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din Bucuresti. O sa desfac pe al meu cand se va strica :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM gasit un electronist priceput , dar a zis ca trebuie distrusa carcasa ca sa ajunga la placa.Dupa ce distruge carcasa trebuie inlaturata rasina aia sau silicon ce e cu foarte mare atentie sa nu strice ceva pe acolo , a zis ca piesele din ea nu sunt o problema , se gasesc , dar nu sti ce sunt. A ramas ca astept piesa noua si i-o voi da pe asta stricata s-o mestereasca , acum de bine de rau ma mai misc cu masina , cu emotii e adevarat dar merge :P Daca i-o lasam acum riscam sa raman fara masina pana venea piesa noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus noul releu? Asteptam relatari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu rezultatul. Pe scurt am schimbat controller-ul , ala era de fapt problema. Ca ideea cine il mai schimba sa verifice ce varianta e controller-ul de pompa de pe masina , ptr ca sunt 3 variante , eu am sarit de la varianta 1 la varianta 3 si mi-a trebuit un adaptor pt capatul care intra in pompa de benzina.Muda care intra in instalatia masinii este aceeasi. Deci , de la varianta 1 la varianta 3 trebuie adaptor , de la 2 la 3 nu trebuie.Cine are nelamuriri sa-mi spuna si ii trimit poze cu diferentele dintre mufe.

 

 

In concluzie am rezolvat problema , maine merg cu ea apropx 1000 km , sper sa nu o fi deocheat :)

 

 

Seara buna baieti

 

Un an nou bun

Modificat de AndreiCC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci releul de sub bord sau controllerul de pe pompa, facut la noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Controller-ul de la pompa de benzina din partea dreapta spate , de sub bancheta. Releul n-are nici o problema. Scuze , acum am vazut ca am scris releu , modific imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Scz pentru postare in aria nepotrivita dar nu stiu exact unde sa postez, inainte de a posta specific ca nu am gasit problema mea peste tot cautata in vwforum sau pe alte siteuri.


Detin un golf 4 1.4 16v AXP cod motor pe care l-am dus luni la rar sa ii fac identificarea, la verificare a iesit ca ar fi blocul motor schimbat cu altu APE , Apoi au verificat ECU sa vada daca e axp si intradevar era axp ecu, si au recunoscut motorul ca avand codul AXP si ca e euro 4,  pana aici ok AXP Euro 4


Problemele au inceput la testul de noxe unde a iesit HIDROCARBURI prea mari trebuia sa am sub 100 insa mie imi iesea 250 foarte mari peste limita, 


in turatii mici relanti imi ieseau noxele in turatii mari 2500 hidrocarburile mari, au tot incercat baieti de acolo sa scoata noxe mai mici dar nu au reusit, 


a spus ceva de genu ca e ardere incompleta ca e amestecul prea bogat, mi-a dat cu revenire in 30 de zile sa rezolv problema cu noxele.


Am fost la service cu masina au spus ca e de la fise si bujii am pus fise noi beru si bujii noi NGK  nici o diferenta la noxe tot mari hidrocarburile,  


masina merge bine porneste usor, trage binisor, (Specificatie dupa ce am schimbat bujiile si oleaca de jar scoate fum negru ce inainte cu bujiile vechi nu scotea )


ceea ce am mai facut  pe le masina: am curatat EGR + Adaptat, curatat senzor MAF, Clapeta, Schimbat uleiul, (castrol 10w40 cam il papa ), curatat epurator, pus pe VCDS nici o eroare pe engine singurele care au fost una de sonda de temperatura motor am sters-o si de 1 luna nu a mai aparut, sonda lambda nu da nici o eroare am scoso din mufa ei si imediat a aparut becu in bord si eroarea cu senzor oxigen ..... cand am conectato la loc sters eroarea nu a mai aparut asta a fost un simplu test, bobina de inductie am verificato si o suspectez putin pe ea e crapata in doua locuri, dar masina merge se tureaza functioneaza normal, Cei de la rar au spus ca daca nu rezolv problema cu noxele o scoate euro 2, Acum va rog sa imi dati ceva sfaturi ca nu stiu ce sa mai verific si ce sa inlocuiesc, masina scoate si niste fum alb lichid din vasul de apa nu pierde doar ulei mai mananca. Va rog astept cateva sfaturi.


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca ai o masina cu alt motor? Cine site ce mai lipseste / nu functioneaza corect, daca s-a umblat.

Dar cel mai important, catalizator mai are? Functional? Cate sonde lambda are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e la locul lui...dar daca a fost vreodata gaurit ...si are doar carcasa exterioara, tot degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am interfata vcds cum pot testa anumiti parametri la lambda sau la catalizator? si astazi am verificat catalizatorul nu are gauri in el nu a gost desfacut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutati-ma sa fac anumite teste nu prea ma pricep ceva detaliat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!