Jump to content

Back to the future! Leon-ul meu 1.4


Rave

Postare recomandată

Daca as reseta consumul la iesirea pe autostrada poate ar arata mai putin, dar la mers, zic eu, normal, masina consuma normal. Nu ma astept la mai putin la stilul asta de mers.

Exceptand autostrada unde am mers pe tempomat, nu m-a depasit mai nimic pe drum desi nu am sarit de 140 Km/h. Si prin oras, media pe termen lung e de vreo 9%, ceea ce iar e ok avand in vedere ca eu merg cu vreo 80, asa...

 

Nu stiu altii cum reusesc sa posteze 7.X prin oras sau 5.X pe afara si mai zica si ca au mers "tare". cred ca nu stiu ce inseamna tare... :D

 

post-12783-0-45569000-1429944942_thumb.j

Link către comentariu

6.7%...pffff, mult rau. Vinde-o repede cat mai ai timp.

A mea consuma 7 si nu mai am ce face  acum ca se prinde clientul ca e stricata :P

Link către comentariu

7, la diesel? Pff, e stricata masina... Colegul unui var al unui sef de-al prietenului sotiei colegului meu de munca are motorul asta si ii consuma 4.3 la 160 Km/h... Serios iti zic!

Link către comentariu

Acum ca e terminat rodajul, cum se comporta motorul fata de golf? Cifrele in teoretie ar trebui sa fie aceleasi, cel putin la putere, nu stiu daca si la consum.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu, nu, mie mi se pare foarte ok consumul, mai ales la stilul meu de mers. Postul era mai mult o satira la adresa celor care posteaza consumuri de 6.putin si 5.nimic si se plang ca masina consuma mult...

 

Cum e masina fata de Golf? Aaaa... nu stiu! E... ok! Se simte cam la fel ca Golful dupa remap. Pana si consumul e acelasi, atat urban cat si extern.

 

Pe parte de motor, masina trage bine, se misca de-a dreptul decent. Se simte mai usoara decat Golful, desi are tot ~1.250, la fel ca Golful. Asta tind sa cred ca se datoreaza modului Sport, din care nu a iesit masina, care da un raspuns foarte, foarte bun la accelerare.

Oarecum imi pare rau ca nu am ales ACT-ul de 150CP, care este, din punctul meu de vedere, cea mai inteleapta alegere pe platforma asta. Dar diferenta de putere se rezolva cu un soft, pe care am de gand sa-l fac, si pe care nu l-as fi facut pe ACT - mi-e frica de tehnologia aia in combinatie cu soft. Astept sa se mai "rodeze" putin. Cu doar putin mai mult cuplu masina asta chiar o sa zburde fericita pe strazi. Putere in plus nu simt ca as avea nevoie, nu fac destule linii (ute) cat sa simt lipsa acelor cativa cai, dar cuplul in plus e intotdeauna bine-venit.

 

Pe parte de suspensie, este foarte, foarte ok. Nu ma asteptam, sincer!

Nu am ajuns inca, si nici nu cred ca o sa ajung vreodata, la limita masinii cat sa ma simt limitat de suspensia spate semi-rigida. Si in ce priveste confortul este peste Golf, dar eu prefer drept "confortabila" o suspensie putin mai dura pentru ca elimina efectul de "barca" al suspensiei stoc.

 

In rest, masina sufera la nivel de detalii. Si anume cele care fac din Golf stapanul clasei compacte. In 4 ani cu Golful nu am auzit o piatra care sa loveasca in contra-aripa sau in praguri. La Leon da! Si nu odata! Prima data m-am si speriat, nu stiam ce se intampla. :))

Apoi vine zgomotul ceva mai mare la rulare, apoi buzunarele usilor si torpedoul si cotiera fara captuseala si restul. Dar astea nu o fac o masina mai slaba. Per total Leon-ul este peste Golf, pentru ca pachetul motor+sasiu este foarte, foarte bun. Da, cu tot cu puntea spate semi-rigida!

 

Altceva nu stiu ce-as mai putea spune! Daca ar fi sa aleg din nou tot pe asta as alege-o! Dar cu directie progresiva si scaune incalzite! :p

Sau, daca mi-ar da cineva gratis diferenta catre un Golf 1.4 TSI, ACT, R-Line exterior (pe interior as prefera ErgoActive), l-as lua pe ala. Unul normal, din punctul meu de vedere, nu merita diferenta de bani, si e prea mare diferenta fata de ACT R-Line ca sa ma faca sa o platesc. La banii aia deja parca as mai strange din... portofel si m-as uita la un GTI sau o Cupra!

Link către comentariu

Pui soft si apoi o faci pace car pe circuit :))

Asa multe codari sunt pe MQB pentru tot felul de functii. Inclusiv sa ai US lights cand esti doar pe modul sport.

 

Daca diferenta de pret intre Leon si Golf e mare, cum o mai fi diferenta de 4500 euro intre HL 2.0tdi dsg si GTD dsg avand aceleasi dotari (la gtd fara proiectoare insa)  :(. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

E acceptabila, pentru a mare parte din diferenta aia o recuperezi la revanzare, la GTD.

Golful simplu, fie el si bine dotat si luat din tara, tot are pretul tras in jos de miile de Golfuri aduse din Nemtia cu "km reali, fara accident, pentru pretentiosi". Am aflat asta pe propria piele.

Si daca mai adaugi si "placerea" de a conduce un model "special" si toate chitibusurile GTD-ului ( plafon, scaune, volan, motor, bari, evacuarea sport :p ) alegerea e un no brainer, daca banii nu sunt o problema, evident!

Link către comentariu

Best bang for the buck ramane insa Leonul cum ai zis si tu. In diferenta aia de 4500 n-am inclus pachetul sport&sound de 890 la gtd, proiectoarele 330 si cotiera de 197. Cu totul si golful cu R-line int+ext ajunge pe la 4300e. End of off topic :D. Nu are sens sa mai zic cat e diferenta fata de un Leon FR 2.0tdi 184 :))

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Din punctul meu de vedere, da, cea mai ok alegere pentru noi, astia care nu mutam toata casa pentru un week-end la munte, e Leonul!

Dupa 500km in week-end, si cam tot atatea gaze pe bara, o baita buna ca sa incepem saptamana in forta!

post-12783-14300697966779_thumb.jpg

Link către comentariu

Te misti repede, sotia abia face 13.000, din iulie anul trecut. Ce update-uri ai de gand sa-i faci? Sunt sigur ca nici asta nu scapa de modificari.

Link către comentariu

Astept sa apara MY16 sa iau de pe ala camera oem, in primul rand. Apoi niste senzori sa nu mai fie buronul ala gol... cred! :))

Link către comentariu

Senzorii fata spate au fost obligatorii pentru noi, din pacate am sesizat ca au o intarziere destul de mare fata de cei de pe Leon 1P.

Link către comentariu

Acelasi lucru se intampla ci cu senzorii de presiune pneuri, la Octavia 2 detectau destul de repede variatia de presiune. 

 

La noile modele sunt degeaba.

Link către comentariu

Sigur nu la fel de bine. Am avut de nou un Passat B5 din 2000, albastru, 1.9tdi 116 si in continuare are vopseaua de fabrica pe el si merge bine. E vandut de vreo 8 ani, dar il vad prin cartier. Senzationala platforma si constructia la b5 si b5.5.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Da, mi-a placut mult masina asta. Daca nu consuma de vreo doua ori mai mult decat ar trebui ( si decat consuma Leon-ul ) mi-ar fi placut sa o pastrez.

Link către comentariu

Alea din 2000 nu aveau spanac de vopsea ecologica...

Link către comentariu

E, lasa, ca nu doar vopseaua e problema. Mai toate lucrurile sunt gandite sa fie schimbate dupa ceva vreme, ca sa tina sus economia, si asa, destul de fragila. Lantul slabiciunilor...

Link către comentariu

Pana la urma o sa le cumparam de la supermarket si o sa le schimbam la cateva zile, asa ca pana una alta sa ne bucuram de ele asa cum sunt ca mai fiabile sigur nu devin. :)

Link către comentariu
  • cristi511 a deschis acest topic
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!