Jump to content

Back to the future! Leon-ul meu 1.4


Rave

Postare recomandată

Sa-ti zic si aici: sa o stapanesti sanatos si sa va bucurati de ea.

Arata foarte bine si este o alegere excelenta.

Spor la treaba si sa o faci asa cum iti place! Sunt sigur ca va iesi un Leon deosebit.

Link către comentariu

De obisnuit nu e problema, le-am inteles scopul, le-am vazut si pe A3, sunt usor de citit si de vazut, e totul ok. Dar tot as prefera ceasuri clasice... Acum inteleg de ce fac scandal fanii BMW cand aud ca vor sa schimbe design-ul ceasurilor de bord... Sunt de acord cu americanii aici, "If it ain't broke, don't fix it!"

 

Cat despre partea cealalta...

La stat pe sosea e ok, decent. Nu pot sa spun ca e peste Golf la viteza (desi ar trebui datorita suspensiei mai dure si garzii la sol scazute, dar nici nu am mers cu cine stie ce viteza, deh, rodajul...) dar nici mult mai slab decat Golful nu e. E decent!

 

Dar... aici incep problemele. E sub Golf! Destul de mult chiar!

- in cabina intra mai mult zgomot, oglinzile fac zgomot (uite, nu mi-am dat seama sa le rabatez in mers sa vad ce se intampla...)

- antifonarea e mai slaba

- cauciucurile nu se aud foarte mult dar nu stiu daca asta e meritul masinii sau al anvelopelor bune...

- daca folosesti stergatoarele fac zgomot, ceea ce e de-a dreptul stupid. Cand stau la locul lor e ok, cu cat se ridica mai mult cu atat fac din ce in ce mai mult zgomot pana ajung la maxim la varful cursei, apoi invers...

- oglinzile cam mici si fara coltul ala, asferic sau ce e... au o mica zona moarta care cere ori obisnuinta, ori aplecare sa vezi ori atentie

 

In rest, nimic de comentat.

- scaunele sunt decente pana la urma, mi-am gasit o pozitie si sunt ok

- comenzile si restul sunt aceleasi, totul fix acolo unde l-as cauta, exceptand manerul de usa si comanda geamurilor electrice, evident.

- Medis System Plus e ok, usurel de folosit, si pozitia e foarte buna pentru navigatie. Dar eu nu am navigatie...

 

Dar... acestea fiind zise, nu consider masina sub-par! Ba din contra, e fix la fel ca mai toate celelalte de pe piata - Octavia, Auris, chiar Focus, in Astra si 308 parca era mai liniste - si daca incep sa enumar si i30, Ce'ed si restul "oblicelor" e din ce in ce mai bine.

Tot ce am scris eu aici nu duc deloc la concluzia ca Leon-ul este o masina proasta, sau slaba. Nu, este fix la fel ca celelalte! Concluzia, insa, este ca Golful este foarte tare, frate!

 

Ne obisnuim asa, cu niste chestii, si le luam de bune, si nu e deloc bine! Golful chiar e altceva pe piata! Dar merita acel "altceva" aproape 5.000 de euro - vorbesc de cazul meu cu dotari aproape echivalente intre cele doua? Eu am zis ca nu si, desi regret unele chestii ale Golfului, inca nu cred ca m-am inselat!

 

LE: Mersi, Andrei!  :icon_thumleft:

Modificat de Rave
Link către comentariu

Ciudata concluzia ta cu antifonarea, mie 5F mi se pare mai bine antifonata decat 1P. Refuz sa cred ca 1P sta chiar atat de prost la antifonare, adica mult mai prost decat Golf 6. N-am mers mai mult de cateva minute cu un Golf 6, deci nu pot face o comparatie obiectiva.

Oglinzile au o forma ciudata, insa te vei obisnui si cu asta, dupa ce le vei regla asa cum trebuie, vei constata ca sunt suficient de mari.

Link către comentariu

Mk6 nu a adus multe imbunatatiri, dar au batut moneda pe antifonare:

http://youtu.be/5fximoEOhL4?t=3m6s

Daca nu se deschide exact de la 3m6s, atunci fast forward ca nu e nimic interesant pana acolo.

 

Acest topic are nevoie de mai multe poze!!

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu am mers destul cu 1P sa stiu cum e comparativ cu Golf 6, dar 5F-ul e mai slab. Nu e atat de mult zgomot cat sa nu te auzi om cu om sau nu poti vorbi la telefon, dar este mai mult decat in Golf. Si faza cu stergatoarele e criminala...

Poze... da, si eu as vrea... :))

Link către comentariu

Toate minusurile de la interior (antifonarea, dispunerea comenzilor si ale altor elemente) compensează cu un exterior extraordinar. 5F e frumos, de pus în ramă. Ma rog, cu câteva mici chestii.

În timp o sa te obișnuiești si cu interiorul. Mai ales atunci cand nu o sa mai ai golful pentru comparație .

Sa o folosiți cu plăcere!

Link către comentariu

M-am obisnuit deja cu el, nu il vad ca pe un lucru rau, nu pot sa spun ca sunt dezamagit de interior. Vad interiorul de Leon strict ca benchmark-ul clasei! Unul pe care Golful il depaseste, da, dar asta aduce puncte in plus Golfului, nu in minus Leonului.

Doar pentru ca eu observ lucrurile astea nu inseamna ca le vor observa si altii, si cu atat mai mult nu inseamna ca sunt deranjante. Nu ma deranjeaza zgomotul in plus al Leon-ului, dar stiu ca este acolo pentru ca am avut cu ce sa-l compar.

 

In continuare cred ca masina care trebuie cumparata dintre cele doua este Leon, nu Golf! Golful este mai bun, da, dar cei 5.000 de euro, la cat statea diferenta in cazul meu, sunt folositi mult mai cu cap pe dotari sau un motor mai bun, decat pe antifonare si "catifea" in torpedo si buzunarele usilor.

Pentru cine nu conteaza banii astia, sau vrea tot ce e mai bun in materie de plastice si liniste, recomand Golful, evident. Dar mie nu-mi prea place sa dau bani in plus, aiurea.

 

Cand am trecut pe la PBN sa iau urechea de cheie era in showroom un 2.0 TDI Edition. Nu m-am uitat prea atent la el pentru ca mi-a sarit in ochi pretul din parbriz si m-a bufnit rasul. 32.500 euro pentru un Golf, nici macar GTD/GTI. Aaaaaa... nu, mersi!

Unul care peste 4 ani nu o sa se vanda nici cu 15K pentru ca o sa fie piata plina de 2.0 TeDeI full de full cu doar 147.000 Km la 8-9.000 de euro... Unul care, pe strada, arata (aproape) la fel de fad ca oricare alt Golf - si nu zic asta pentru ca vreau sa epatez sau ceva, ci doar pentru ca vreau sa am si o satisfactie cand dau niste bani pe masina. Golful imi placea desi nu iesea in evidenta pe strada, dar a fost si "ieftin", Leon-ul imi place si mai mult si a costat la fel de mult :O La peste 10.000 de euro in plus insa, vreau ceva mai mult!

Link către comentariu

Eu cred ca acel Edition e mai echipat decat un GTI/GTD si diferenta in favoarea celor din urma este motorul si cam atat. In rest te mai las si in caz ca tot nu iti place Leonul tau, facem schimb

Link către comentariu

Avea cam prea multe dotari in plus Ed40 pt ca se poate scoate si la 30k 2.0tdi dsg, iar nonEd ajunge si sub 28 cu dotari mai mult decat suficiente. Ed40 venind cu cateva lucruri care nu se pot pune pe orice Golf, fiind insa detalii.

 

Satisfactia poate sa vina de la exterior, vezi Leon sau de la interior vezi Golf. Diferenta intre cum arata interiorul golfului cand l-ai cumparat si cum inca arata acum este foarte mare. Sigur ca nu impresiona pe oricine pt ca era pt cunoscatori.

Pentru multi arata ca orice Golf de flota si chiar se confunda cu G5 sau 7. Personal am patit-o :)).

Oricum publicul pentru ele este diferit si rational vorbind cele mai bune rapoarte calitate pret le au Leonul si Octavia. Oricum tu ai scos la un pret mult sub cel de catalog pt ca diferenta este de 3k de obicei intre FR si HL.

 

Sa lasam versusul pt alt topic. Te-ai gandit la colantarea anumitor elemente in negru? Zona de langa numar, plafonul, oglinzile.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Nu avea cum sa fie Leon-ul la nivelul Golf-ului e politica companiei, trebuie sa existe o ierarhie din toate punctele de vedere intre A3, Golf, Leon si Octavia. Mai ales ca vii de pe Golf 6 care a avut o evolutie speciala fiind o masina in care mare parte din dezvoltare s-a dus in calitate plecand de la Golf 5 din punct de vedere tehnic.

 

 

Pentru multi arata ca orice Golf de flota si chiar se confunda cu G5 sau 7. Personal am patit-o :)).

 Sa nu uitam de si de polo in lista aia. :D

Link către comentariu

Vă rog frumos sa va rezumati la discuțiile direct legate de subiectul topicului. Exista arie de versus pe care o puteți folosi pentru comparații.

Mulțumesc.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos Bogdan...te-ai si dus cu ea pe autostrada sa o bagi in teste?:))

Drumuri bune si km fara numar :)

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos!

Ce cod motor are? Mie CMBA doar ulei mi-a consumat.

Multi km fara probleme.

Link către comentariu

Nu stiu ce cod motor are. Abia saptamana asta sunt programat la RAR pentru identificare si eliberarea cartii. Si nici nu am intrebat...

Pe autostrada am iesit ca a trebuit sa dau o fuga pana la Ploiesti, si doar nu era sa ma duc cu Golful... :)) Am mers strict legal, am putin sub 300 de km cu masina si vreau sa-i fac rodajul cum trebuie. Ajuta si  faptul ca trebuie samerg asa doar 1.000 Km si poi, pe alti 500 Km, sa cresc treptat.

Link către comentariu

Daca nu depasesti 3000-3500 rpm in primii 1500km si faci primul schimb la 7k o sa fie super ok.

Link către comentariu

Pai asa stiam si eu. Sa nu sar de doua treimi din turatia maxima si doua treimi din viteza maxima, adica vreo 4.000 RPM si 120-130 Km/h. Si de la 1.000 km sa ridic incet limitele astea timp de alti 500 Km.

De schimb nu stiu ce sa zic. Masina e cu interval de service flexibil si ma cam roade sa-l pastrez... Nu neaparat de economie, ci doar ca sa vad cand imi zice prima data sa ma fac revizia! :))

Link către comentariu

Trust me in primii km se lasa cel mai mult span in ulei si nu are rost sa freci prea mult prin motor.Aia cu interval flexibil mergea si la golful meu sa activez dar e o prostie, schimba la 7k si cand ai sa vezi ce negru este uleiul ai sa te convingi.

Tie tsi-ul la g6 iti consuma ulei intre revizii?

Link către comentariu

Nu, Golful nu a consumat deloc, sau nu simtitor, oricum. Asta e unul dintre motivele pentru care nu am renuntat la Castrol. O sa vad cum evolueaza si motorul asta si ma mai gandesc ce fac.

Filtrele oricum le schimb anual, chit ca el cere sau nu revizie, si cred ca asa o sa fac si cu uleiul. Nu prea am incredere sa merg 30.000 Km pe drumurile noastre, mai ales ca majoritatea ii fac in Bucuresti.

Link către comentariu

Am incercat niste filmulete dar nu ies deloc bine ledurile astea. E diferenta de la cer la pamant intre ce e pe strada si cum se vad pe telefon...

Retrofit-uri au fost, cum sa nu fie! Am schimbat scuipatorile de parbriz in ziua in care am ridicat masina. La fel si urechea de la cheie! :))

Link către comentariu

Ah, la naiba. Nu am fost atent...mii de scuze :))

 

Parere personala: ledurile astea puncteaza enorm la aspect dar...consider ca la masinile de volum tehnologia xenon e inca cu un pas in fata.

Link către comentariu
  • cristi511 a deschis acest topic
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!