Jump to content

Problema tremurat motor passat b7 1.6 105 cai 2011


marssss_84
 Share

Postare recomandată

Nu am facut resoftare,am facut update de soft la reprezentanta.

Iti dau PM unde face resoftare daca vrei,dar dupa ce se clarifica treaba cu DIESELGATE e recomandat sa faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Știu că sunt off-topic dar aici sunt mai mulți cu 1.6 CR. Vouă pe vremurile astea mai reci cam câți km va trebuie să se încălzească motorul la 90 grade? Înainte de 1.6cr am avut doua PD cu care făceam aceeași treabă care o fac și în prezent. Pana la serviciu am de mers 9km. Cu PD ajungeam la serviciu cu motorul la 90grade. Cu cr nu prea. Sa ma apuc de termostat sau asa e ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Passat B7 1.6 TDI din 2011 care la relanti trepideaza din cand in cand. Are momente cand nu face. Cel mai rau se simte cand o pornesc si este rece. Am fost la 2 service-uri diferite si la Avia si nu au gasit nimic pe tester. Injectoarele arata ca functioneaza ok. La un service, mecanicul chiar a iesit la un drum cu ea si ci tester-ul si nu totul este ok.

Aveti idee de la ce poate sa fie?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am fost la cei de la ABS Sistems si mi-au spus ca este din vina injectoarelor. Mi-au recomandat sa folosesc un produs de la Wynn's - Diesel Clean 3. Pot sa spun ca dupa aprox. 300 km masina mai are un tremurat mic doar la pornire dimineata.

Modificat de daniel2604
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum ai pus aditivul? La 20 de litrii cum zice pe site sau la un plin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

detin un VW Passat B7 motor 2.0 TDI 140 CP. Am cumparat-o din Germania, din reprezentanta, la 165.000 Km. La sosire si prima verificare, fara probleme! Intr-adevar in vreo 10 - 15.000 km trebuie sa schimb distributia, insa de cand s-a racit vremea afara, am urmatoarele probleme la pornire:

 

- cand pornesc si plec imediat de pe loc,daca accelerez peste 1500 ture masina vibreaza si imi da impresia ca "se ineaca";

- continui sa rulez cu masina sub 1500 ture, in viteza a doua, daca schimb intr-a 3-a, iar vibreaza, trec inapoi intr-a 2-a;

- rulez deja de aproximativ 3 - 4 minute, iar apa la motor s-a incalzit putin putin peste prima [cenzurat] --> pot sa-i dau a 3-a, masina ajunge pe la 1800 ture, nu mai vibreaza;

- o fortez sa-i dau a 4-a, se tureaza pana la 2000 ture si vibreaza, trec intr-a 3-a;

- acum au trecut 6 - 7 minute de cand rulez, apa la motor este incalzita pana pe la sfertul cadranului, pot sa-i dau a 4-a si sa trec de 2000 de ture. Masina nu ma vibreaza si intra in ritm normal de condus.

 

Din verificarile de pana acum, am fost sfatuiti sa:

- verificam antigelul,

- avem probleme cu ambreiajul si volant care trebuie schimbate. De fapt...intregul kit de ambreiaj;

- trebuie verificate cauciucurile, s-ar putea sa fie tocite (apropo, mi s-a aprins si senzor de "check tyre pressure", care nu s-a stins desi am facut presiunea in roti.

 

Ati mai intalnit aceasta problema? Cum s-a rezolvat?

 

De asemenea, recunosc ca nu am citit tot regulamentul forum-ului si, nu stiu daca este permis, dar orice recomandare de mecanic dedicat pe VW, in Bucuresti, este binevenita.

 

 

Va multumesc,

Cristian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vibratia - iti pare ca e din alimentare/motor sau elemente de suspensie, tren rulare ?

 

daca iti pare ca e de motor, trebuie facuta o diagnoza, verificare compesatii injectoare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca s-a aprins "check tyre pressure" , dupa ce ii faci (sau i-ai facut presiunea in roti) tine apasat pe butonul SET (TPMS). Asa se "calibreaza" si stinge martorul din bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, chiar acum sunt in service cu al meu Passat 1,6 tdi Cr din 2012 si am primit vestea teribila ca toate cele 4 injectoare trebuie schimbate. Masina are 105.000 km, toate reviziile in reprezentanta, si are si extragarantie pana la 27.01.2016, sau 120.000 de km. Zilele acestea astept sa vedem daca se aproba schimbarea pe garantie, daca nu .... o sa fie nasol. Ideea este ca si eu am insistat sa facă testarea injectoarelor la rece, am adus masina de cu seara in service, pentru ca la cald le-am testat tot saptamana aceasta la revizie si apăreau in parametrii. Astăzi la rece surpriza .
Concluzie testarea injectoatelor tb. făcută la rece.
Simptome: Tremurat la rece la relanti pana ajungea apa pe la vreo 20 de grade si din când in când dădea in nas la cald in treptele 2,3 de viteza. Se pare ca este o boala veche a cr-urilor din grupul VAG, plecând de la motorul de 2.0 din 2006 si iată pana in zilele noastre. Încă ceva, înainte de a testa injectoarele m-au îndrumat sa fac update de soft exact la acesta bucatita de soft cate verifica injectoarele. Se pare ca problema este arhicunoscuta de cei de la Vw. Sper ca ceea ce am spus aici sa ajute si pe altii.
 

Modificat de moto_iuli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ moto_iuli Ai incercat cu solutie Wynn's? Al meu tremura doar la relanti fara alte probleme. Dupa ce am pus solutia respectiva a inceput sa faca din ce in ce mai rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai e de incercat daca din teste a iesit ca toate injectoarele sunt in afara parametrilor de functionare, si nu pot fi recalibrate? Recomandare de la dealer Elcar Gid Buzau - schimbare toate 4 injectoare - am vazut cu ochii mei pe calculator cand s-a afisat rezultatul testului.  :tuktuk: .

Modificat de moto_iuli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

la mine ,se incalzeste cam dupa 4 km prin oras...!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai e de incercat daca din teste a iesit ca toate injectoarele sunt in afara parametrilor de functionare, si nu pot fi recalibrate? Recomandare de la dealer Elcar Gid Buzau - schimbare toate 4 injectoare - am vazut cu ochii mei pe calculator cand s-a afisat rezultatul testului. :tuktuk: .

Iar o aud pe asta cu recalibratul da numa nu zice nimeni nimic despre cum se face și ce presupune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai e de incercat daca din teste a iesit ca toate injectoarele sunt in afara parametrilor de functionare, si nu pot fi recalibrate? Recomandare de la dealer Elcar Gid Buzau - schimbare toate 4

injectoare - am vazut cu ochii mei pe calculator cand s-a afisat rezultatul testului. :tuktuk: .

Ai reusit sa le schimbi pe garantie ? Stii cumva ce deviatii aveai pe injectoare ?

Modificat de carcotashu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recalibrarea este făcută de un soft care duce motorul mașinii in diferite plaje de turatii, practic el încearcă sa creeze plajele de turatii ale unui mers obișnuit. Acest test durează in jur de 15-20 min. Daca nu reușește sa le calibreze iti spune ce este de făcut. In cazul meu înlocuirea injectoarelor. Cel puțin asta a fost explicatia celui care a facut testul pentru injectoare.

Pana la acest moment nu am nici un răspuns de la service cu privire la schimbarea lor pe garanție. Asteapta încă raspuns de la Porsche Romanua sau probabil de la producător. Masina am lăsat-o vineri in service si mi-au spus că o să am un răspuns spre sfârșitul săptămânii acesteia. Oricum mâine trag o fuga pe la ei sa vad cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin astazi cu noutati. Mi-au schimbat toate injectoarele pe garantie, fara nici un fel de discutii. Ieri seara am intrat in posesia masinii. Primele impresii cu noile injectoare:

- motorul este mult mai silentios;

- consumul este undeva cu 25 - 30% mai mic decat cel initial. Daca inainte eram obisnuit cu un consum in afara de 6.4 -6.7, ieri pe distanta de la service pana acasa (aproximativ 20 km distanta de Buzau) am scos un consum de 3.8 :icon_bounce: . In oras in aceasta dimineata, cei drept este un pic mai cald 14.5 C, am scos un consum de 6.2, ceea ce in mod normal scoteam undeva la 8,2 - 8,5;

- problema tremuratului la relanti a ramas :icon_confused:. Daca inainte facea numai la rece, acum parca zic eu ca face si la cald, ce-i drept f. putin, dar face. Nu stiu ce sa fac acum. Sa revin in service si sa solicit recalibrarea injectoarelor, sau sa caut prin alta parte? Ma gandesc sa nu fie vreun tampon ceva. O zi buna tuturor.      

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...oarecum offtopic

Este necesar ca la 1.6d cu 185.000km sa folosesc un aditiv pt curatat injectoare?

E bine? E rau?

a folosit cineva si a vazut sa fie vreo schimbare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeau niște unii pe forumuri straine ca dpf își mai face și regenerari pasive(fara sa se aprindă bec) și de acolo tremurici aleatoriu la relanti cu motor cald. Oare sa fie așa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

automat isi fac si fara sa aprinda becul - cand l-a aprins, inseamna ca nu a depasit un anumit prag de umplere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Dar vine la pachet treaba asta cu tremurici la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are treaba

Si daca isi  face  dpf  regenerarea te uiti la turatii

La cat sta  acul

Iti dai seama daca e regenerare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu cred ca sa fie volant, ca am inteles ca trebuie sa faca zgomot si sa trepideze doar pe liber iar cand se apasa pedala de ambreiaj ar trebui sa se opreasca, ceea ce la mine nu este cazul, face la fel indiferent de situatie.

Am intrat din nou in service cu masina din cauza tremuratului la relanti, care este din ce in ce mai pronuntat, mai ales la rece sau pana cand urca apa la 30-45 grade. Mi-au verificat compresia pe fiecare bujie/injector in parte, au iesit valorile: 25,4; 26,2; 26,1; 26,3 si asta in conditiile in care motorul era destul de rece, acum nu stiu daca aceste valori sunt ok, Ei au afirmat ca sunt in parametrii toate valorile. Va rog sa ma ajutati si sa-mi suneti daca sunt ok sau nu.

      Au curatat DPF, avea incarcare 24 de grame. Cu VDCS-ul au dat verificare pe toti parametrii, cel putin asa am vazut eu.

      Ceea ce nu am vazut este daca au verificat strict injectoarele care tocmai au fost schimbate pe garantie. Data trecuta cand am fost de mi-au veriificat injectoarele vechi, a fost un proces destul de complicat, in care masina a intrat sub controlul softului si era turata in diferite faze de accelerare, etc...., dupa care au dat verdictul schimbarii lor.Procesul a durat aproximativ 30 de minute. De aceasta data nu au facut acest lucru, ceea ce imi pune niste semne de intrebare. Oare e posibil ca vreunul din injectoarele schimbate sa nu-si faca treaba? Adica sa fie stricat de nou, asta daca le-au schimbat pe toate, binenteles, asa cum au afirmat? 

     Cei drept cand a facut regenerarea filtrului de particule, am stat in masina cu persoana de la service, si uitandu-ma pe monitor, in timp ce softul curata filtrul de particule am observat mai multi indicatori, printre care temperatura uleiului, temperaturile filtrului de particule, si regimul de lucru al injectoareleor, care variau de la 0 la +- 0,3. In continuare spun ca masina in mers merge mult mai lin decat inainte de a schmba injectoarele, consumul este unul super ok, in oras 6,1-6,5, in afara consum pe distanta de 70 km de 4,8 in regim de mers 120-130, asta ce afiseaza CB-ul. La relanti cu motorul cald, consum instantaneu 0,3-0,4l/h. 

    In concluzie, cei de la service au afirmat ca din punct de vedere al motorului nu au la ce sa lucreze, totul fiind in parametrii. Ca o paranteza, nu am platit absolut nimic, chiar daca am petrecut vreo 3 ore prin service.

   Am inteles ca trepidatiile sa apara si din cauza nealinierii corespunzatoare a evacuarii. Masina a avut un incident, fiind lovita in spate destul de tare. Reparatia s-a realizat la PBN, dar ma gandesc ca poate nu au fost atunci atenti la acea aliniere. In garantie a mai fost schimbata pompa de apa, asta pe la vreo 60000 de km.   

  Ce am mai observat, dimineata la pornire se aude un rontait, scartait timp de 1 minut in partea stanga a motorului cum stai cu fata spre masina. Mi-au spus ca e posibil sa fie praf, noroi pe vreo curea care dupa ce se curata nu mai face acel zgomot. Intrebarea este de ca face in fiecare dimineata. daca se curata odata nu ar trebui sa mai apara acel zgomot cel putin 2-3 saptamani pana se umple iar de praf sau noroi.

Stiu ca am scris mult, dar ma adresez celor care cunosc sau care au mai intmpinat astfel de situatii, poate ma ajutati cu ceva sfaturi, ca m-as mai duce la ei la service dar nu stiu ce sa le mai cer sa verifice? 

     Va multumesc anticipat.

Modificat de moto_iuli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

    Dragi colegi, nu stiu ce sa mai fac cu masina asta. Asa cum am scris si mai sus, am acest tremurat la relanti si nimeni nu ii dau de cap. Am fost la Scorpion Focsani, pentru o diagnoza. Au facut testul de injectoare TPI, in urma caruia nu au iesit erori pe test, au reusit o recalibrare a injectoarelor, dar masina face la fel. Totusi cei de la Scorpion considera ca tot injectoarele ar fi de vina. Cum e posibil asa ceva, in conditiile in care au fost schimbate acum 5 luni de zile, si chiar au fost schimbate, confirmare venita de la Scorpion, pentru ca sincer aveam un dubiu in acest sens. Intrebarea mea a fost: imi puteti garanta ca daca schimb injectoarele si dau 12.000 de lei, masina nu va mai tremura. raspunsul primit a fost NU. In aceste conditii, dragi forumisti, cum sa arunc pe fereastra atatia bani, fara sa am siguranta ca aceasta masina va merge asa cum ar trebui sa mearga?

Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi, eventual va rog sa-mi recomandati o persoana care are cunostinte despre aceste motoare CR si care sa aiba suficient timp si rabdare sa ma indrume corect, deoarece cu reprezentantele m-am lamurit. Nu au nici cea mai mica idee. Daca e sa dau banii, barem sa stiu pe ce. Cu stima, dragi colegi.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!