Jump to content

Problema tremurat motor passat b7 1.6 105 cai 2011


marssss_84
 Share

Postare recomandată

Vezi prestari servicii,sunt colegi priceputi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, dar aceastea nu au garantie... fiind abia puse la reprezentanta, noi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Salutare,

Se pare ca la mine s-a rezolvat in sfarsit problema cu tremuratul in relanti si m-am gandit sa impartasesc si celorlalti interesati cu sfatul ca e bine sa caute in general mai mult timp, mai ales cand e vorba de multi bani. Toti, dar absolut toti la care am fost, inclusiv Scorpion Focsani, au venit cu ideea ca injectoarele sunt de vina, in conditiile in care aceastea fusesera deja schimbate cu 5-6 luni in urma. Nimeni nu a venit cu ideea ca poate fi altceva din injectie, un lucru mai putin costisitor decat injectoarele, pentru care am primit oferta „foarte buna” de peste 11.000 de lei de catre cei de la Scorpion. Dar, se pare ca de vina era supapa de reglare a presiunii (pressure relief valve) de pe rampa comuna (fuel rail). Ce-i drept am luat-o prin ghicite, noroc cu un prieten care are si un atelier mecanic si care a pus rampa de pe masina personala (skoda octavia)cu un motor identic cu al meu si am vazut ca lucrurile sunt ok. Ca sa nu fac comanda de intreaga rampa, am facut comanda de ambii senzori, unul micut (pressure sensor) care a costat vreo 230 de lei si pe cel mare de care va spuneam, care a costat in jur de 1600 de lei. Se pare ca acum am si eu masina, nu caruta. Multumesc oricum celor de aici care m-au sfatuit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 4/27/2016 at 3:50 PM, moto_iuli said:

Salutare,

Se pare ca la mine s-a rezolvat in sfarsit problema cu tremuratul in relanti si m-am gandit sa impartasesc si celorlalti interesati cu sfatul ca e bine sa caute in general mai mult timp, mai ales cand e vorba de multi bani. Toti, dar absolut toti la care am fost, inclusiv Scorpion Focsani, au venit cu ideea ca injectoarele sunt de vina, in conditiile in care aceastea fusesera deja schimbate cu 5-6 luni in urma. Nimeni nu a venit cu ideea ca poate fi altceva din injectie, un lucru mai putin costisitor decat injectoarele, pentru care am primit oferta „foarte buna” de peste 11.000 de lei de catre cei de la Scorpion. Dar, se pare ca de vina era supapa de reglare a presiunii (pressure relief valve) de pe rampa comuna (fuel rail). Ce-i drept am luat-o prin ghicite, noroc cu un prieten care are si un atelier mecanic si care a pus rampa de pe masina personala (skoda octavia)cu un motor identic cu al meu si am vazut ca lucrurile sunt ok. Ca sa nu fac comanda de intreaga rampa, am facut comanda de ambii senzori, unul micut (pressure sensor) care a costat vreo 230 de lei si pe cel mare de care va spuneam, care a costat in jur de 1600 de lei. Se pare ca acum am si eu masina, nu caruta. Multumesc oricum celor de aici care m-au sfatuit. 

nu era mai bine sa il cumperi intai pe cel ieftin si daca nu se remediaza problema sa il iei si pe cel mai costisitor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...
Stefan-Madalin

Salut, Am si eu un passat 2012 1.6 cod motor CAYC 170k km. Masina are un zgomot ciudat cand o accelerez, atat la ralanti dar mai ales in mers, sunetul este mult mai proeminent cand masina este putin subturata(a 2-a cu 1300 si o accelerez). Mentionez ca are momente cand se accelereaza destul de usor si trage destul de bine, dar si momente cand "efectiv ma rog de ea". Am avut putine si scurte situatii cand la plecarea de pe loc motorul mergea intrerupt, dar isi revenea destul de rapid. Am fost la doi mecanici primul din ei mi-a spus ca trebuie sa puna un dispozitiv sa masoare presiunea uleiului, al doilea mi-a zis sa-i verific injectoarele(a sunat mai plauzibil) asa ca am fost si am pus testerul pe ea si injectoarele functionau in parametri. Nu am avut nicio eroare. Am inteles ca se pot masura cu un aparat special dar ca trebuie demontate de pe masina.

Ati mai intampinat careva problema cu sunetul ciudat la accelerare? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Bun , apar si eu hop dupa 1 an de ultimul post pe aceasta pagina cu o problema asemanatoare ,

Un passat 1.6 cayc cam la 170k km, da, cel pe care toata lumea il critica ca cel mai prost din gama asta ,eu sunt de alta parere deocamdata

Masina tremura la relanti aproape constant ,ocazional smucind,  pe vag am valorile din poza https://imgur.com/a/ReiVG valorile injectorului 2 fiind constant 500-800 iar cand smuceste ajunge si la 1.0-1.2

Acum inainte de a scoate app 1500 de lei din buzunar pentru unul nou  cer parerea voastra 

1. Sa folosesc un aditiv de curatare injectoare , daca da , ce tip?

2. Sa il reconditionez pe acesta 

3. Sa caut unul din dezmembrari cu garantie.

 

Iar o alta intrebare off-topic , 

Pedala ambreajului tremura la apasare fina odata cu turatia motorului ,ar putea asta fii din cauza tamponului de cutie stanga , al meu fiind pe duca ,daca trag de motor il misc cu mana libera.

Multumesc anticipat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am si eu o problema la un Passat din 2013 (4 motion) la care am schimbat distributia in urma cu cateva saptamani.

Am observat ca la o turatie de 2000 incepe sa vibreze masina, nu tare dar deranjant, si se opreste vibratia la o turatie mai mare de 2500. Nu este acea vibratie de motor subturat (nu prea are cum sa apara la 2000 de rotatii) este altceva.

Intrebare: poate fi o problema de la distributie montata prost sau componente (ex. role) montate prost?

Tin sa precizez ca am facut cel putin 1000 de Km de cand am montat distributia si doar acum am observat vibratia mai accentuata.

Nu am facut nici o diagnoza pana acum si nici n-am fost cu masina inapoi la service-ul care mi-a schimbat distributia (cred ca ii voi evita deoarece nu au autorizatie, dar cica nici nepriceputi nu sunt.....nu stiu cat de mult, voi vedea in curand).

Ca idee, vibratia, pana la 2400 rotatii o pot observa in oglinda retrovizoare din habitaclu, deci nu e de neglijat, in plus inainte de schimbatul distributiei nu era acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa precizez ceva, am observat ca acea vibratie apare doar cand apas acceleratia mai tare si urc un pod (de exemplu).

Apare vibratia intre 1800 - 2300 turatii.

Daca accelerez normal nu pare sa fie nici o vibratie (sau poate nu e atat de evidenta).

Oricum, am clarificat cu un mecanic, orice problema ar fi (el n-a sesizat nici o vibratie) nu este de la distributie.

Quote la postul anterior este interzis prin regulament si se sanctioneaza!

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica corectiile injectoarelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e 4 M, ai verificat cardanul si flansele  - cuplajele cu Haldexul ? Sa nu iti transmita de acolo vibratia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am verificat nici injectoarele si nici cardanul sau flansele.

in primul rand voi face cel mai ieftin lucru, sa verific daca anvelopele sunt echilibrate corect deoarece le-am pus pe cele de vara iar desteptul de la service-ul de roti nu le-a echilibrat. 

Vibratia apare doar la o anumita turatie si doar in anumite momente (de exemplu dimineata mai putin iar dupa masa cand e cald mai des).

Oricum, echilibrarea este obligatorie la calitatea drumurilor noastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din nou.

Revin cu detalii.

Am pus diagnoza pe masina si nimic, nici o eroare.

Am echilibrat rotile (nu erau cu probleme mare, dar sa ma asigur ca nu e de acolo).

Am facut aproximativ 700 de Km in ultimele zile (concediul de 1 Mai) si face exact la fel:

- In treapta a 4-a, 5 si 6 intre 1800 si vreo 2000 de ture incepe sa vibreze mai tare masina dar NUMAI cand calc acceleratia mai tare, altfel nu face (cand accelerez masina incet - suna ciudat).

Faptul ca intra in rezonanta la o anumita turatie ma face sa cred ca ceva nu e fixat cum trebuie (poate cand au schimbat distributia).

Urmatoarea etapa, sa merg cu un cunoscator (mecanic, inginer, expert) de la un service cu multe recomandari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o sansa destul de buna sa fie de la planetare. Din pacate niciun mecanic nu cred ca poate sa-ti confirme 100% treaba asta. 

Mai citeste si aici, pare destul de asemanator.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut,

De vreo saptamana masina din semnatura are niste vibratii (zmuceli) care se simt mai puternic cand motorul este cald. Au aparut in timp ce stataeam la semafor, la relanti si am sesizat in acelasi timp ca a scazut consumul (la relanti) de la 0.4 la 0.3 l/h, ceea ce nu s-a intamplat pana acum nicio data.

Am soft la tester si s-au gasit niste erori de curent slab , dar mecanicul a zis ca au aparut probablil din cauza unei proniri mai greoiae, dimineata cand a fost rece. Nimic legat de vre-un senzor sau injector. Mi-a zis ca e din cauza ambreiajului (volantei) si ca trebuie schimbat.

********

 

Modificat de Manuel N.
Pentru prestari servicii ai alt topic. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!