Jump to content

Probleme pornire motor 1Z


eugend
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru raspuns si sfaturi, o sa mai incerc sa fac si log in bs04 trebuie sa fie motorul cald la 90 de grade? Si inca o intrebare se poate dezactiva imobilizatorul cum e la golf 4/bora sau daca nu fizic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    13

  • soriin06

    13

  • eugend

    8

  • Ady84

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu fizic, se face cu o interfaţă (nu vcds) imo off, dar nu cunosc detalii.

Da motorul trebuie să fie la 90 grade conform manualului, dar poţi face şi la mai puţin de curiozitate să vedem cum se comportă. În mod normal la orice temperatură ECU trebuie să asigure un avans corect care trebuie să fie cât mai apropiat de cel prescris.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, soriin06 said:

Am  refacut astazi log-ul in bs 04 la 80 si la 86 de grade si am repozitionat cipul pe bobina de la immo in schimb a pornit si s-a oprit motorul desi era cald la 80 "C si fara sa mai  erroare de la immo..e tare ciudata treaba asta cu vechia pompa la rece trebuie sa tin la automat pana pornea in jur de 40-sec avea sintome cum nu s-ar alimenta in schimb la cald adica 20 "C pornea din prima 

 

LOoG-01-004-xxx-xxx.csv

LOG-01-004-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva nu este bine cu logul ăla. Acum am citit mai bine cum se face şi se pare că 1Z este mai cu 4 oo nu se face testul ca la majoritatea motoarelor cu VEP.

Deci trebuie să procedezi astfel:

  • intri pe Engine
  • selectezi Output test

output test.JPG

  • apare o listă derulantă ceva, de unde selectezi Commencement of injection valve-N108
  • în timp ce rulează Output test închizi fereastra de output test din X. după ce ai închis fereastra Output test  continuă să funcţioneze (se simte în funcţionarea motorului)
  • selectezi Measure Blocks apoi gr. 004
  • acum ar trebui ca în ultima căsuţă valoarea să fluctueze între 2-5% şi 90-95% . În acelaşi timp în căsuţa 3 trebuie să fluctueze între  -1O- 4O(1O ATDC-4O BTDC)pentru valoarea actuatorului de 2-5% şi 14O-17O BTDC  pentru o valoare a actuatorului de 90-95%

Nu cred că mai ai timp să faci log pentru că toată secvenţa de când ai pornit output test nu durează decât 30 sec, deci trebuie să fii iute de mână. Şi am mai observat că nu poţi face decât o dată  sau de două ori output test.

Uite aici în limba engleză procedura pt. AGD, este identică cu cea de 1Z (prima parte, ce a motorului AGD cu ecu cu 68 pini)

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult inca o data!O sa incerc si asa sa vedem ce iese, cand am facut log-ul valoarea din a doua casuta era 1.3ATDC ,a treia 3.2 BTDC ultima casuta cold start valve valoare era de 80-81. O sa incerc sa vad daca apuc sa dau si log deci nu mai intru in Basic ..intru pe Measure Blocks daca nu o sa fac un video 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, se pare că am uitat sa pun linkul, o să îl pun mai târziu. Urmărește exact pașii de mai sus. Uite ca la video nu mă gândisem, este o idee buna. Da selectezi measure block.

Ideea cu Basic settigs este ca trebuie comutat între maximum avansat și maximum retardat, dar se pare ca ECU la 1z nu știe să facă asta în BS și atunci se folosește artificiul asta cu Output test unde se întâmplă asta și se măsoară în MB. Cam asta este logica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este ok, nu sunt probleme cu valva de avans.

Acum că este mai frig cum porneşte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel de greu 5-6 chei pana ramane motorul pornit,deci problema nu e ca nu porneste.Porneste si imediat se opreste,nu are nici o erroare de la imobilizator sau altceva.Cand e cald motorul porneste la prima cheie dar si atunci da sa se opreasca pt o secunda si apoi revine turatia la normal.Diminiata cand o pornesc tin mai mult pe automat  chiar dupa ce porneste motorul pt a nu se opri.(probabil in timp se va duce bendixul sau electromotorul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai încercat și faza cu alimentarea direct dintr-un pet cu motorină și tot așa face, nu prea mai am alte idei. Posibil pompa, injectoare...

Încearcă și cu spray de pornire și vezi cum face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!