Jump to content

Probleme pornire motor 1Z


eugend
 Share

Postare recomandată

Daca te referi la releul 109 (cel plasat sub bord in cutia cu sigurante) are 4 pini. Pe pinul cu nr 30 e o tensiune de 12.09V iar pe 85 e o tensiune de 3V. Pe adresa de mai jos e pus releul.

http://www.busdepot.com/images/parts/357906381A.jpg

Astept sugestile tale in legatura cu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    13

  • soriin06

    13

  • eugend

    8

  • Ady84

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica minus-urile (legaturile la masa,caroserie).

Poti incepe cu borna minus care pleaca de la baterie,si se prinde de caroserie.Apoi,bornele groase care se afla in panoul cu relee.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am la masina un cip de pornire cu 3 pini. Daca nu pun cipul ,becul de la bujii se aprinde la jumatate din intensitate si motorul nu se invarte deloc.Incearca sa apesi putin cheia in contact si apoi sa dai cheie .L a mine asa mergea inainte de a scoate cipul la exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat faza cu cheia si tot nu porneste. Imi poti spune unde iti era plasat acest cip mai exact, eventual o poza cu acesta (mi-ar fi de mare folos) sa il scot din instalatia masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cipul era pus pe instalatia electrica ,si cred ca avea legatura cu immobilizerul.L-am dezlipit de acolo si am vazut ca am un buton in bord cu un orificiu in care se vedeau 3 contacte.Cipul trebuie pus 1 secunda si apoi scos. As putea sa trimit niste poze ,daca ma contactezi pe mess sau la telefon si vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit sa dau rezolvarea problemei mele. Tracatare pe 20 m si masina a pornit. Momentan nu mai face figuri nici la rece nici la cald, porneste normal. Oricum o voi duce la un "doctor" sa ii faca un test pentru ca releul de care spuneam mai sus se incalzeste in functionare. Multumesc mult tuturor celor care m-au ajutat cu sfaturi, sugesti si rezolvari a problemei mele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tractata porneste mai usor (si fara bujii) pentru ca e mai mare turatia de pornire decat la pornirea din electromotor. La diesel, asta se simte.

Problema ta ramane tot releul ala sau alimentarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin ai dreptate sigur problema nu e rezolvata definitiv, dar macar pot si eu sa merg acasa la mecanici si electricieni mei. Ti-as fi recunoscator daca m-ai putea tu sau cineva de pe forum ajuta cu o schema electrica pentru vw vento 1,9 TDI 66Kw ('94). Ms mult de sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Daca te referi la releul 109 (cel plasat sub bord in cutia cu sigurante) are 4 pini. Pe pinul cu nr 30 e o tensiune de 12.09V iar pe 85 e o tensiune de 3V. Pe adresa de mai jos e pus releul.

http://www.busdepot.com/images/parts/357906381A.jpg

Astept sugestile tale in legatura cu problema.

Releul responsabil cu incalzirea bujiilor nu e 109 (109 e alimentarea Electronic Control Module) ci releul 103.

Schema electrica Golf 3 motor 1Z: http://www.megaupload.com/?d=WNJBFGNV

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

multumesc colegu liviu_petrasc , am cautat si eu aceasta schema.

Craciun fericit! :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu stiu daca e locul potrivit, dar e vorba tot de un motor 1Z.

Porneste foarte usor, insa are un fel de "galopat" la relanti, ca si cand nu ar merge rotund.

La injectoare a umblat cineva si a schimbat unul dintre ele. Motorul parca trage mai bine, dar la relanti este aceeasi problema.

Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la pompa deobicei face asa.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la pompa deobicei face asa.....

Repede pompa :scratch: ;injectorul respectiv a fost calibrat?Ce IQ(injectioan quantity) ai?Exact acelasi lucru l-am patit si eu dupa ce am pus injectoare mai mari second,am marit IQ-ul si a mai disparut din acel galopat,dar ocazional mai apare.Deocamdata nu mi-am batut capul,ca vreau sa-mi pun altele si mai mari,dar atunci sigur le calibrez.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a spus ca ar putea fi partea electrica de la pompa.

Alta posibilitate mi s-a spus ca ar fi ceva pe la pedala de acceleratie, un senzor.

Injectorul schimbat e SH, si nu cred ca i-a facut vreo calibrare cand l-a pus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine era senzorul de temperatura a apei(unul albastru cu 2 pini)Inlocuirea lui a rezolvat galopul.Poate fi si un contact prost in mufa,sau chiar un fir intrerupt.Galopul insa as putea sa jur ca e de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se dicuta despre problema asta sunt f bucuros ca am gasit acest topic.Acum 3-4 zile mi-au schimbat 2 garnituri la pompa de injectie..dupa ce mi-au schimbat a doua garnitura de pe pompa au zis ca sunt nevoiti sa regleze avansul pompei de injectie la pornire.Zis si facut...au reglat pornea usor dar dupa ce am plecat si am ajuns acasa am obs o pornire in depasire destul de greoaie..adica o intarziere de cateva secunde intre pedala de acceleratie si pompa.Din cate m-am documentat relantiul la mine ar trebui sa stea undeva 900 rpm plus sau minus 40rpm dar la mine sta undeva la 850 fix dupa ce se incalzeste motorul.Am marit singur avansul de pe pompa de injectie si am marit relantiul de la 850 la 900 rpm si surpriza...in mers masina zbura, acceleratia mergea f bine..cum acceleram cum masina pleca de rupea.Daca maresc avansul la pompa de injectie si o las la 900 rpm maresc si consumul masinii sau asta nu are nici o treaba cu maritul consumului sau ceva probeleme cu avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ideea e ca avansul influenteaza consumul; un reglaj bun al avansului implica un consum mic, un avans prost reaglat prea mic sau prea mare duce la un consum crescut de combustibil.

La mine la Vento relantiul sta tot pe undeva pe sub 900 de rpm cu motorul cald...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deja pentru mine devine stresanta problema galoparii motorului la relanti si uneori in sarcina.am schimbat pompa de injectie si totul s-a rezolvat,dar am un prieten cu un vento ,aceeasi problema.am scimbat pompa cu una sh si problema e aceeasi.am desfacut o astfel de pompa si nu exista nicio parte electronica,cel mult una electrica.nu vad ce s-ar putea intampla acolo.se poate intampla din cauza uzurii mecanice?a rezolvat cineva o astfel de problema?a...si distributia este noua,avansul reglat corect.sfaturi,va rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid alt topic imi expun problema mea aici sperand sa nu supar pe nimeni.

Deci am un golf 3 motor AHU, merg ieri cu el toata ziua fara nici o problema, spre seara il las cam doua ore oprit iar cand sa-l repornesc, imi porneste pt o sec. doua dupa care se opreste motorul. Pe masina nu am alarma si nici chip in cheie desi se comporta ca si cum as avea chip.Am desfacut conductele de la filtru, am pus furtunul de la tur intr-o sticla cu motorina si cand ii dau contact porneste pt doua sec. dupa care inceteaza sa intre motorina in motor iar restul o da afara pe retur.

In concluzie va rog frumos sa-mi dati cateva sfaturi, idei ca nici pe tester nu pot sa o pun avand in vedere ca cel mai apropiat loc unde o pot verifica e la 35 km distanta de mine.

Modificat de alphso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai deschid alt topic imi expun problema mea aici sperand sa nu supar pe nimeni.

Deci am un golf 3 motor AHU, merg ieri cu el toata ziua fara nici o problema, spre seara il las cam doua ore oprit iar cand sa-l repornesc, imi porneste pt o sec. doua dupa care se opreste motorul. Pe masina nu am alarma si nici chip in cheie desi se comporta ca si cum as avea chip.Am desfacut conductele de la filtru, am pus furtunul de la tur intr-o sticla cu motorina si cand ii dau contact porneste pt doua sec. dupa care inceteaza sa intre motorina in motor iar restul o da afara pe retur.

In concluzie va rog frumos sa-mi dati cateva sfaturi, idei ca nici pe tester nu pot sa o pun avand in vedere ca cel mai apropiat loc unde o pot verifica e la 35 km distanta de mine.

ai probleme la imobilizer,nu iti recunoaste cheia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai probleme la imobilizer,nu iti recunoaste cheia.

Problema e ca eu nu am imobilizer (banuiesc ca e cipul ala din cheie).Ar putea fi cumva vre-un releu ceva? Ma gandesc si la pompa desi e cam greu de crezut avand in vedere ca problema nu a aparut in mers si din senin cand am dat sa o pornesc dupa doua ore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu detalii.. Am alimentat separat electrovalva de motorina, am scos mufa la injectorul 3 si nimic.Am desfacut cheia sa ma conving sigur ca nu am vreun cip in ea si cheia este goala in schimb pe butucul de la cheie am un inel din plastic din care ies cateva fire ce duc la o cutiuta aflata sub volan cu doua mufe, una cu trei pini, alta cu sase. Pe cutie scrie wegfahrsicherung (adica dispozitiv antifurt) Sincer eu nu mai inteleg nimic Adica cipul ala din cheie nu e cumva alimentat la o baterie ceva, e cumva mascat in plastic pt ca cheia mea e goala inauntru si masina a functionat vreo 4 ani fara probleme asa.Sau e posibil cand am desfacut cheia sa fi pierdud cipul desi ma indoiesc ca cipul sa fie o piesa asa mica incat sa nu o vad? .Sau sa fi fost imobilizerul smenuit si acum sa-mi faca probleme? Sau as putea sa scot dispozituvul antifurt, daca da rog personele care stiu cum sa-mi dea un mesaj privat avand in vedere ca acesta este un forum public si oricine are aces.

Modificat de alphso
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipul e mic,cam 7\4 mm,negru,nealimentat la nicio baterie.nu se poate sa nu ai.ia vezi poate l-a scos de acolo si l-a lipit langa partea de pe axul volanului si intre timp a cazut.nu ai cheie de rezerva?incearca si porneste cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.De doua zile cand pun contactul si ii dau cheie nu se aude decat un clic si N75 tacanind...fac asta de aprox sase,sapte ori si porneste ca si cum as fi pornit-o cand nu aveam problema.Ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care ar fi valoare exacta a unui IQ la relanti?La mine variaza undeva intre 4,8 si 5,0.Motor 1Z

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!