Jump to content

Va rog ajutati-ma intr-o problema Golf IV 1.9 TDI 74 kw PD


Hooya1985
 Share

Postare recomandată

salut ,am si eu niste probleme la Golful meu IV 1.9 TDI PD 101 cp 74 kw ATD.

Im primul rand am chip versiunea sport de la aspad.Timp de vreo 60.000 de km a mers brici masina.

Am avut probleme de debitmetru si nefiind sigur am pus-o pe vag si era debitmetru si l-am schimbat.

Problemele ar fi urmatoarele:

1.De cand am schimbat debitmetru masina a mers doar o luna super dupa asta a mers iar greu,tin sa spun k am folosit si debitmetru de 115 cp pe masina si rupea pamantu.Dar acum cu cel de 101 merge prost

2 A disparut cuplu acela de specific de diesel

3 am mers iar la vag si merge bine debitmetru pana la 3200 rpm dupa nu mai trage bine

4 si simptomele nu sunt tot timpul mai sunt perioade in zi in care mananca pamantul dar iar nu trage

5 sunt momente in care in treptele 1,2 trage pana in 4000 rpm grav iar la 3 nu mai urca la fel in ture si nu mai am cuplu ,parca ar urca lent in ture si fara vlaga

Turbina am verificat-o la Garret undeva prin Colentina si nu are nimic turbina si nici injectoarele

Ce as putea sa fac?Ce trebuie sa fac sa revina forta si puterea ? :)

PS:oare ma ajuta MAF-ul de 115 cp TDI PD?Sau e doar o impresie de a mea?

Va rog sa ma ajutati ,astept cu nerabdare sfaturile voastre.

Multumesc

Tin sa mai adaug ca acum in treapta a 3-a cu pedala in podea masina nu mai zvacneste ci urca ca un motor aspirat.

Iar inainte cu pedala in podea in a 3-a manca pamantul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deconectezi mufa de la debitmetru si faci o proba, merge mai bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau mai faci un test cu vag comul dar sa-l faci si pentru turbo

Modificat de cipos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa induc lumea in eroare, dar dupa cate stiu eu nu exista diferente intre debitmetrul de la 101 sai 115.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul masoara cantitatea de aer, nu vad ce legatura ar avea puterea motorului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca deconectezi mufa de la debitmetru si faci o proba, merge mai bine?

Da merge mai bine dar nu ca inainte!

debitmetrul masoara cantitatea de aer, nu vad ce legatura ar avea puterea motorului....

Am pus unul de 115 cp de pe un passat si tragea mult mai bine decat cu cel de 101

nu vreau sa induc lumea in eroare, dar dupa cate stiu eu nu exista diferente intre debitmetrul de la 101 sai 115.

nu stiam,posibil

sau mai faci un test cu vag comul dar sa-l faci si pentru turbo

pey da dar atunci cand am fost la garret ,au spus k nu are nimic turbina si nici injectoarele

Da merge mai bine dar nu ca inainte!

Am pus unul de 115 cp de pe un passat si tragea mult mai bine decat cu cel de 101

nu stiam,posibil

pey da dar atunci cand am fost la garret ,au spus k nu are nimic turbina si nici injectoarele

Eu unul nu inteleg de ce nu mai am cuplu ala grav k la inceput.Asta vreau sa stiu eu.

Si nu inteleg cum poate sa mearga bine debitmetru pana in 3200 rpm si dupa nu mai merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica etanseitatea furtunelor (turbo)cu mare atentie,pe tot traseul,mai ales daca vreunul atinge alte piese sau motorul

Modificat de dpolo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica etanseitatea furtunelor (turbo)cu mare atentie si il vei gasi pe cel bolnav

care dintre ele mai exact?

cele care se pot ajunge la ele sunt sigur bune cel de la turbina nu ajung la ele

pe vag apare daca pierd presiune pe undeva?

Modificat de Hooya1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kre dintre ele mai exact?

cele care se pot ajunge la ele sunt sigur bune cel de la turbina nu ajung la ele

pe vag apare daca pierd presiune pe undeva?

daca faci testul cu motorul turat(eu l-am facut in mers) vei observa ca presiunea scade brusc pana la 1000-1200mbar si ramine pe acolo

daca faci testul cu motorul turat(eu l-am facut in mers) vei observa ca presiunea scade brusc pana la 1000-1200mbar si ramine pe acolo

furtunul gasit la mine cu defect merge pana sub motor(e cel mai lung)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci testul cu motorul turat(eu l-am facut in mers) vei observa ca presiunea scade brusc pana la 1000-1200mbar si ramine pe acolo

Da exact

am pus vag pe loc si pana in 3200 merge totu bine dupa scade brusc

Si mai e ciudat ca pe dyno mi-a zis ca am cuplu maxim la 3600.

dar in carte spune 4000 de ce oare e mai jos la mine?

Da exact

am pus vag pe loc si pana in 3200 merge totu bine dupa scade brusc

Si mai e ciudat ca pe dyno mi-a zis ca am cuplu maxim la 3600.

dar in carte spune 4000 de ce oare e mai jos la mine?

aha am sa verific furtunele atunci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da exact

am pus vag pe loc si pana in 3200 merge totu bine dupa scade brusc

Si mai e ciudat ca pe dyno mi-a zis ca am cuplu maxim la 3600.

dar in carte spune 4000 de ce oare e mai jos la mine?

aha am sa verific furtunele atunci

Mult succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da exact

am pus vag pe loc si pana in 3200 merge totu bine dupa scade brusc

Si mai e ciudat ca pe dyno mi-a zis ca am cuplu maxim la 3600.

dar in carte spune 4000 de ce oare e mai jos la mine?

aha am sa verific furtunele atunci

Cuplul maxim e la 1900-2000, in nici un caz la 3600/4000. Daca ti-au spus asta la dyno, sunt total pe langa subiect oamenii. Esti sigur ca nu e vorba de puterea maxima? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da merge mai bine dar nu ca inainte!

Daca merge mai bine atunci schimba si debitmetru asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplul maxim e la 1900-2000, in nici un caz la 3600/4000. Daca ti-au spus asta la dyno, sunt total pe langa subiect oamenii. Esti sigur ca nu e vorba de puterea maxima? :D

De ce nu citesti cu atentie ca a scris tipul, chiar in primul mesaj? Are chip de la ASPAD, versiunea sport - super agresiva.

Foarte posibil sa fie asa sus cuplul maxim; in realitate este limitat de la 2000 pina spre 3800-4000rpm pentru a proteja ambreiajul.

Modificat de ender
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice caz daca cu mufa scoasa din debitmetru merge macar cu un dram mai bine decat cand e pusa atunci e clar ca e ceva in neregula cu debitmetrul. Avand mufa scoasa se seteaza o valoare implicita pentru fluxul de aer citit. Cu un debitmetru suficient de "dus" vei avea o valoare citita mai mica decat aceasta valoare implicita.

@ICe: Debitmetrul afecteaza puterea dezvoltata pentru ca pe baza cantitatii de aer citite motorul decide cata motorina sa fie injectata. Citind putin aer, baga putina motorina, dezvolta putina putere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu citesti cu atentie ca a scris tipul, chiar in primul mesaj? Are chip de la ASPAD, versiunea sport - super agresiva.

Foarte posibil sa fie asa sus cuplul maxim; in realitate este limitat de la 2000 pina spre 3800-4000rpm pentru a proteja ambreiajul.

Si mai e ciudat ca pe dyno mi-a zis ca am cuplu maxim la 3600.

dar in carte spune 4000 de ce oare e mai jos la mine?

Cartea ASPAD? :blink:

@ICe: Debitmetrul afecteaza puterea dezvoltata pentru ca pe baza cantitatii de aer citite motorul decide cata motorina sa fie injectata. Citind putin aer, baga putina motorina, dezvolta putina putere.

Nu am zis ca valoarea citita de debitmetru nu afecteaza puterea, am spus ca nu vad de ce pe masini de puteri diferite ar raporta alta valoare debitmetrul. Nu cred ca puterea in plus vine din faptul ca debitmetrul raporteaza mai mult aer...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am facut omului un test cu vagu si rezultatele sunt in atasament

la tunningul e care il are trebuie sa aiba si valoarea la turbo mai mare? sau ii agata un pic vanele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuplul maxim e la 1900-2000, in nici un caz la 3600/4000. Daca ti-au spus asta la dyno, sunt total pe langa subiect oamenii. Esti sigur ca nu e vorba de puterea maxima? :D

Mi-au spus ca la 3600 trebuie sa schimb treapta ,pt ca de la 3700 scade curba nm ,exact asta a fost explicatia.

Daca merge mai bine atunci schimba si debitmetru asta..

Am pus masina pe vag azi,cu ajutorul lui cipos.El mi-a zis ca nu are nimic debitmetru meu.

In orice caz daca cu mufa scoasa din debitmetru merge macar cu un dram mai bine decat cand e pusa atunci e clar ca e ceva in neregula cu debitmetrul. Avand mufa scoasa se seteaza o valoare implicita pentru fluxul de aer citit. Cu un debitmetru suficient de "dus" vei avea o valoare citita mai mica decat aceasta valoare implicita.

@ICe: Debitmetrul afecteaza puterea dezvoltata pentru ca pe baza cantitatii de aer citite motorul decide cata motorina sa fie injectata. Citind putin aer, baga putina motorina, dezvolta putina putere.

Oare ar trebui sa pun un debitmetru de 150 cp pe masina?

Ma va ajuta?Sau poate va rezista mai mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva parca :D am stat si am analizat dupa aceea s i am ajuns la conluzia ca tu avant tunnig la motor valoarea la maf ar trebui sa fie un pic mai mare fata de cea generata poate se uita cineva(care stie cum sta treaba la tunnig) pe log si da mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare,am un intercooler ceva mai mare si vreau sa il pun si in 2 sau 3 locuri are un pic fagurele presat cum ar fi sarit pietre sau asa.

Are ceva?

Ca eu stiu nu trece lichid prin el ci doar gaze,nu?sau gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca ceva parca :banghead: am stat si am analizat dupa aceea s i am ajuns la conluzia ca tu avant tunnig la motor valoarea la maf ar trebui sa fie un pic mai mare fata de cea generata poate se uita cineva(care stie cum sta treaba la tunnig) pe log si da mai multe detalii

La mine, cu chip, am valori raportate de peste 1050mg ls 2200-2500rpm. Stoc aveam maxim 890mg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, cu chip, am valori raportate de peste 1050mg ls 2200-2500rpm. Stoc aveam maxim 890mg.

Da si eu am la fel, cel mai bine iti poate explica Cipos.

Legat de intercooler ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa pui niste poze cu el sa vada lume ce monstru vrei sa pui, cat despre faguri nu are nimic, numai sa verifici daca nu e spart

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa pui niste poze cu el sa vada lume ce monstru vrei sa pui, cat despre faguri nu are nimic, numai sa verifici daca nu e spart

Nu e spart doar fagurii sunt un pic presati ,nu stiu de ce.

Am sa pun poze si cu intercoolerul si cu noua turbina :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vrei sa spui cu noua turbina? :banghead: ai luat una noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!