Jump to content

Probleme motor 1.6 akl SR


atti21
 Share

Postare recomandată

am revenit acum cu masina de la clima (am incarcat instalatia cu freon) .

cand am plecat de la lucru spre atelier, pe autostrada, masina s-a comportat exemplar, tragea normal, la relanti totul era normal.

cand am ajuns la atelier si am asteptat cateva secunde sa o bag pe canal, am observat ca incepe sa mearga sacadat motorul ( ca si cum ar merge in 3), dar pe turometru nu s-a vazut nici o oscilatie.

am observat aceasta chestie si ieri cand m-am plimbat mai mult pe oras si s-a incalzit motorul...

sa fie ceva senzor de temperatura de vina?

poate sa afecteze in vreun sens relantiul si mersul motorului ?

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • R Z F

    13

  • 11ukd

    11

  • Bishop696

    9

  • DJ44MKE

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut, nu a mai intalnit nimeni aceasta problema? ieri m-am plimbat mai mult prin oras, pe bord imi arata 39 de grade (ii canicula in arad  :tuktuk: ) si dupa ceva vreme a inceput sa se tureze foarte greu masina. apasam pedala pana jos si abia dupa ce trecea de 2000rpm incepea sa se simta ca se accelereaza. am vorbit cu niste baieti din arad si au spus ca imi vor verifica pedala de acceleratie (in electronica ei) sa vada daca ceva ii dus sau afectat. doar ca aceste nereguli apar cand e foarte cald afara. in urma cu 2 saptamani a mers perfect masina cand erau pana in 30 de grade afara... va rog sa ma ajutati cu niste idei, sa nu raman la ideea ca mi-am luat masina de toamna/primavara/iarna  :lol:

mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temperatură influenţează mersul motorului, mai multe despre el aici

http://vwforum.ro/topic/6313-senzor-g2g62-indicator-temperatura-lichid-racire-motor-probleme/page-82#entry2621960

Pune testerul şi vezi ce temperaturi arată pe Engine şi pe Instruments.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

buna ziua. am un golf 4 SR cod motor avu. porneste greu dimineata are oscilatii mari de turatii, da sa se opreasca daca nu il tin accelerat, cand apas acceleratia nu o mentine constant(sunt nevoit sa-i dau sprituri)...ocazional mai apare si check engine care se stinge daca o repornesc. Dupa ce se incalzeste merge perfect (mentionez ca am si GPL pe el). pana acum am schimbat de 2 ori bujiile ultimele sunt speciale de gaz, fisele, canistra carbon care era defecta si debitmetrul de aer ( mentionez ca daca scot mufa de la debitmetru cand e motorul rece) turatia ramane constanta insa daca ii pun inapoi mufa reia oscilatia. apare o singura eroa 16555 amestec sarac (bank 1).. am verificat clapeta de acceleratie si pare ok si debitul de pompa de combustibil care si ala pare ok. urmatorul pas recomandat de mecanic este inlocuirea garniturilor de la admisie. alte sfaturi? cu respect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Va salut,am un golf 4 1.6 SR (AKL) problema este una asanatoate,dimineata porneste inecata,am dedus dupa mirosul puternic de benzina,oscilatiile de turatii si dupa cum se aude motorul cred ca porneste in 2 ca daca dau sa plec de pe loc moare motorul,ideea este ca dupa 2 3 minute isi revine merge rotund dar in timpul mersului imi taie acceleratia da rateuri practic se ineaca din nou,am schimbat bobina,bujii,fise,debitmetru aer,distributie filtre,pompa benzina sa curatat si clapeta si reconfigurata cu vag,pe tester nu da nici o eroare si nici nu am nimic aprins in bord,masina este euro 2 si are cutie automata,mentionez ca am masina de 4 luni de zile si cam de o luna face asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sper ca scriu unde trebuie..nu reusesc sa deschid un topic nou, am un golf 4 1.6 sr din 1998..problema mea la el este : rateu in admisie pana in 2000...2500 de turatii in general..dupa ce trece de 2000 da foarte rar un rateu, am masurat presiunea pompei de benzina, schimbat bujii,filtru de benzina, sonda lambda..nimeni nu stie concret ce are..as fi recunoscator pentru o parere macar :) multumesc anticipat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica distribuția sa fie bine pusă la punct de obicei rateurile apar când scânteia nu este data la moment potrivit . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc..o sa o schimb zilele astea si revin cu un rezultat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...
Cata_paduraru

Va salut cu respect!
Ma poate ajuta cineva sa dau de cap la un golf 4 1.6 SR?
Pe tester imi da 00515 camshaft senzor - no signal.
Am gasit schema senzorului pe Autodata, pinul 1 si 3  5v si pinul 2 este de semnal.
Problema este ca eu si pe pinul 2 am +5v.
Am verificat instalatia, nu imi "fura" curent, cablajul este bun..
Stie cineva daca asa trebuie sa se comporte ECU? sa dea 5v si pe pinul de semnal?
Am schimbat senzorul dar nu l-am conectat in mufa, mi-e teama sa nu il ard.
Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare!Cum au rezolvat problemele cei cu mersu sacadat al motorului 1,6 SR  AKL? Motoarele se ingatuie la accelerare,turatia oscileaza,gazele ies nearse,schimbat toate piesele de pe motor in afara de sonda lambda,nici o greseala pe tester dupa inlocuirea unui camshaft senzor,nici o lampa aprinsa in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda lambda. În afară de faptul că doar ea a mai rămas de schimbat şi simptomele cam tot spre ea duc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!! Am și eu o problema la golf 4 1.6 16 valve din 2001 ... am codul de eroare 17582-Fuel trim: BANK 1.                                  1174-35-00-Injection Timing Deviation..ma puteți ajuta ???

Specific ca tocmai ce am schimbat sonda Lambda 1 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna ziua colegi, 

Masina in cauza un Golf 4 din 98 1.6 benzina SR cod motor AKL. Am demontat clapeta de acceleratie, curatat dupa care adaptat in toate modurile posibile, de atunci turatia nu scade sub 1200 de ture, au fost incerate inca doua clapete pe masina aceasi simptome, masina trage ok, nu are nici un pic de intarziere. Daca cineva s-a mai lovit de aceasta problema am rugamintea sa ma ajute 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!