Jump to content

Probleme motor 1.6 akl SR


atti21
 Share

Postare recomandată

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • R Z F

    13

  • 11ukd

    11

  • Bishop696

    9

  • DJ44MKE

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

uite cum e la mine.dupa parerea mea ceva nu e in ordine,ar fi trebuit sa fie check-ul aprins.tester ai pus pe ea?daca nu iti recomand sa mergi la cineva sa faca lucrul asta si sa elucideze si traseul.

post-8085-0-78379200-1434698161_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am pus tester pe ea.Cred ca am elucidat misterul:) situatia este destul de grava cred....in mod normal din tubul acela flexibil care vine de la ECU in cutiuta de sub masina ar trebui sa fie 2 mufe(a cate 4 fire)....ei bine la mine este una! si asta pentru ca cealalta mufa a fost pur si simplu taiata. am observat ca acel tub este sectionat pe toata lungimea lui pana la intrarea de sus.nu ramane decat sa scot acel tub si sa caut de unde a fost taiata mufa(gasesc acea mufa sa o cumpar?) voi face o vizita la un service pana la urma...


Ciudat este ca nu am check-ul aprins:)...o singura data l-am avut aprins si asta din alta cauza(Check de revizie )

Modificat de Bishop696
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesti la dezmembrari,mai intai depisteaza de unde este taiat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

buna colegi am pus problema mea de mai multe ori dar nu cred ca am expus-o unde trebuia .Am un golf 4 akl din 99 motor 1.6 se manifesta astfel dimineata la rece nu sta la relanti dupa ce merge vreo 5 min merge perfect dar la prima pornire ca si cum ar fi inacata nu sta decat accelerata miroase si a benzina nearsa cina ma poate ajuta va rog cu o pareream schimbat bobina am curatat debitmetrul am curatat sonda lambda nu stiu ce are nu mai inteleg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost pusa pe tester,ce erori sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sonda lambda ca erori dar nu cred sa fie de la ea pt ca nu consuma benzina prea mult


as face o curatare la clapeta asa ar fi zis un macanic ca trimite benzina si nu o arde bujiile iar dupa ce se incalzeste motorul isi revin bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca softul spune ca e sonda atunci sonda e,mecanicul respectiv bate campii,iti recomand sa-l ocolesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer nu stiu ce sa mai zic ma dispera de vreo doua luni face asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

De ceva vreme am o problema cu golful meu, motor 1.6 akl.

Dupa ce se incalzeste motorul, relantiul oscileaza si se aude si de la motor cum intrerupe in anumite momente, si se vede si pe turometru aceasta oscilatie.

Tin sa mentionez ca chiulasa a fost facuta toata (cu toate piesele noi), am schimbat si debitmetrul de aer.

La erori, in urma testului, mi-a dat sonda lambda, dar m-am gandit ca poate sa fie din momentul cand debitmetrul de aer era bulit.

Ca benzina, alimentez doar de la OMV, maxmotion 100, daca recomandati voi alta benzina accept cu cea mai mare placere orice sfat.

Va rog sa imi oferiti unele pareri in legatura cu aceasta problema.

Va multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De verificat si curatat clapeta de acceleratie( gasesti cu search pe forum ce si cum) precum si alimentarea cu benzina(de la pompa pana la injectoare-pe care le poti curata cu ultrasunete). Bonus: bobina, fise si bujii de verificat si eventual inlocuit: recomand bujiile NGK. Bafta la reparatii si felicitari pt alegere, AKL este un motor foarte robust si simplu, trebuie doar adus in parametrii. Benzina e suficient sa fie de 95. 98/100 este obligatorie doar pentru motoarele 1,6 16 valve.

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Vineri are programare pe "masa de operatii" masina la mecanic sa imi curete clapeta de acceleratie.

Azi am fost la el si mi-a testat din nou masina, nu a dat nici o eroare dar a observat o mica neregularitate la clapeta de acceleratie.

Daca punea mana sa accelereze, dar doar putin, se misca singura acea rotita pe care vine cablul de acceleratie. A zis ca primul pas este sa o curete complet si apoi sa vedem daca mai face.

Tin sa mentionez ca aceasta oscilatie nu este constanta... apare si dispare :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine oscila turometrul , am schimbat bujiile ( am pus ngk) si nu mai am treaba , 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti oferi te rog codul de la aceste bujii?

NGK, cu 2 poli, 3 poli, 4 poli?

 


Azi dimineata am observat ca aceasta oscilatie apare si cand motorul este rece si turatia este pe 1.000rpm...

Puteti va rog sa imi recomandati ceva bujii bune pentru acest tip de motor?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NGK cu trei electrozi + cel central= 4. Eu am schimbat tot ce am enumerat in postul de mai sus. Ultima manevra a fost curatarea injectoarelor cu US si de abia atunci si-a revenit motorul. Bujiile le-am schimbat de doua ori pt ca se innegreau de la jetul de benzina prost pulverizat de niste injectoare colmatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

azi am revenit de la mecanic cu masina. am curatat clapeta de acceleratie + schimbat bujii ( care  nu erau innegrite de nici un fel ) si tot mai oscileaza turatia la relanti.

dar, am observat urmatorul lucru, dupa cum se poate observa si in poza, este rupt ceva racord de la tubul flexibil ce duce de la filtrul de aer.

din ce am inteles de la mecanic, acel racord are un fel de supapa inauntru care la mine e cam dusa... pe luni am sa comanda un tub nou si sa vad daca mai oscileaza la relanti...

 

http://pasteboard.co/222Cjqlt.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Azi am schimbat acel furtun de admisie. Se pare ca dupa aceste operatii la masina, relantiul si-a revenit si motorul merge chiar ff bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o problema... azi dupa mai mult timp de mers prin oras, la un moment dat a inceput sa deie rateuri la relantiu... chiar ff urat... si cand dadeam sa plec de pe loc a avea un delay la acceleratie ca si cum ar fi ceva infundat sau nush ... ce sa ii mai fac??? :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune benzina buna de 98 sau 100 si iesi cu ea undeva unde poti mana , tureazo mai mult de 3500 intra 3 si a 4 si o sa vezi ce fain sta la relanti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu deobicei ma duc la lucru pe autostrada, deci masina sta turata...

Benzina bagam doar maxmotion 100, dar am avut o ratacire de moment si am bagat plinul de 95.

Am simtit imediat dupa ce am pornit masina cu aceea benzina, ca ceva nu i-a convenit... La jumatatea rezervorului, am bagat peste benzina de 100... astept acum sa golesc ce mai am in rezervor si sa vad dupa aceea cum se comporta... dar tot nu cred ca ar trebui sa afecteze in asa  hal mersul masinii...  :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata injectoarele cu US. Costa cat 1/2 rezervor cu benzina de 100 :) O sa ai surpriza apoi sa mergi linistit cu benzina de 95 cum e specificat pentru AKL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si cu ceva solutie de curatat injectoarele... si apoi am alimentat cu benzina de 95 si s-a intamplat tot necazul asta...

am observat ca dupa ce am curatat clapeta de acceleratie s-a intamplat asta... + benzina proasta... nu stiu la ce a adus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele se curata in baie de ultrasunete, demontate de pe rampa si la final se inlocuiesc si o-ringurile din componenta lor. Solutiile de turnat in rezervor sunt useless. Poti sa urmezi sfatul sau nu. Eu asa am rezolvat aceleasi simptome pe care le descrii la masina ta. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate recomanda cineva o curatare cu ultra sunete in arad?

pe web nu prea am gasit pe nimeni...

mecanicul meu cu siguranta nu dispune de aceasta tehnologie... s-ar merita sa ii curete el manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!