Jump to content

Golful meu 1.6 16V AZD


ionutMK4

Postare recomandată

Corect, nu imi place sa ma complic daca nu este cazul.Nu am prea multa experienta in orice tine de auto, fiind prima masina.Prefer sa las pe mana cuiva care se pricepe.Cand dau comanda la Emag si il montez pun poze.In caz ca nu imi place cum vine sau nu imi convine ceva, il trimit inapoi la emag nu e problema.Oricum am rabatat bancheta din spate si se pare ca am niste fire destul de solide cu mufe jack pana in portbagaj.Am sesiazat ca nu imi merge boxa din portiera stanga spate, ce din dreapta merge, dar nu e o prioritate momentan.

Modificat de hanesti
Link către comentariu

E posibil sa fi avut cel dinaintea ta subwoofer. Legat de difuzor, verifica mai intai ( pt asta treb sa dai fata de usa jos) mufa ce intra in difuzor. Curat-o cu spray de contacte, se mai intampla sa oxideze.

 

Ca si montaj, totul e f simplu. Cas-ul vine cu o masca din tabla in care el va culisa, masca ce se va prinde de bord prin niste cleme ce trebuie indoite, conectezi mufele si antena la cas apoi il bagi pe sine. E f simplu, nu e mare inginerie.

Dar vorba ta, daca nu-ti place sau alte cele, in 30 de zile il poti returna, fiind cumparatura online ai acest drept.

Link către comentariu

Astazi am facut RAR'ul in vederea inmatricularii si cu ocazia asta m-au trimis inapoi pe motiv ca am "gaze poluante" si trebuie schimbate "bucse bascula fata dreapta si stanga".M-am dus la un service si am schimbat bucsele basculei pe fata( nu se simte nici o diferenta, mai duceau si alea mult si bine pentru ca nu aveam joc deloc) si la problema cu gazele am schimbat bujiile cu unele NGK platinum.Bujiile vechi erau originale si mergeau si alea perfect,pornea imediat pe orice vreme.Imi pare rau ca m-am grabit si am uitat sa le iau pe cele vechi.Toata afacearea m-a costa 420 ron cu tot cu manopera.M-am intors la RAR si pana nu am dat 100 de ron nu a vrut sa imi dea noxele, dupa era prietenul meu;)).Cei drept imi apare abgas werkstatt, insa bucsele nu aveau nimic, a recunoscut si el ca mergeau bine si asa. 

Am descoperit astazi cartea service si din 2002 pana in 2013 am toate reviziile facute la 15.000 KM.Cred ca era un neamt cu bani.Din 09.11.2013 nu mai apare nimic.

Link către comentariu

Asta mi se pare cel tare, a recunoscut ca mai mergeau bucsele dupa ce i-ai dat banii ?!?!

Link către comentariu

Ce te mira? Pe un tovaras cu logan le gpl l-a intors de 3 ori pe motiv de noxe..dupa ce i-a dat 50 lei i-a zis " eee..vezi ca acum au iesit noxele..?! " ; infecti...mi se face scarba..

Link către comentariu

Astazi am facut RAR'ul in vederea inmatricularii si cu ocazia asta m-au trimis inapoi pe motiv ca am "gaze poluante" si trebuie schimbate "bucse bascula fata dreapta si stanga".M-am dus la un service si am schimbat bucsele basculei pe fata( nu se simte nici o diferenta, mai duceau si alea mult si bine pentru ca nu aveam joc deloc) si la problema cu gazele am schimbat bujiile cu unele NGK platinum.Bujiile vechi erau originale si mergeau si alea perfect,pornea imediat pe orice vreme.Imi pare rau ca m-am grabit si am uitat sa le iau pe cele vechi.Toata afacearea m-a costa 420 ron cu tot cu manopera.M-am intors la RAR si pana nu am dat 100 de ron nu a vrut sa imi dea noxele, dupa era prietenul meu;)).Cei drept imi apare abgas werkstatt, insa bucsele nu aveau nimic, a recunoscut si el ca mergeau bine si asa. 

Am descoperit astazi cartea service si din 2002 pana in 2013 am toate reviziile facute la 15.000 KM.Cred ca era un neamt cu bani.Din 09.11.2013 nu mai apare nimic.

Daca tu crezi ca cu un set de bujii noi se rezolva ""noxele"" la o masina careia ii mai apare si avertizare in bord abgas werkstatt...  Ce frumoasa ar fi lumea automobilistica! :bom:

Modificat de stealth
Link către comentariu
dragos124  Mi-a zis ca daca aveam noxele in regula(adica dadeam bani de la inceput) nu mai trecea bucsele. bgd_b92  Niste fomisti, nu mai zic de timpul meu pierdut ca am stat 5 ore.Si daca esti dispus sa dai bani treci si cu un trabant in 3 roti.

 

stealth Puteam sa schimb eu si filtre, si bujii si tot ce vroiam eu ca nu scapam de noxe, de asta eram constient ca le am.Am schimbat bujiile mai mult pentru ca trebuia sa le fac schimbul si la alea la un moment dat.
Link către comentariu

Fa odata un test sa stim si noi de unde iti provine amarata aia de eroare. Poate ai circuitele de incalzire din sonde duse.

 

Cat despre noxe, iarna va recomand un drum de aprox 10 Km inainte de a pasi pe usa rar-ului.

Astfel va asigurati ca aveti catalizatorul incalzit si va ies noxele ca la carte.

Si eu anul trecut la fel am patit, nu voia sa ma treaca ca vezi tu, nu am zero nu stiu unde in test si mi-a picat fisa imediat, stiind ca nu am pbme la masina.

Facusem doar 4 Km pana la acel rar.

I-am cerut voie sa mai plimb putin masina, explicandu-i ca acel catalizator nu a ajuns la temp optima de lucru si noxele mi-au iesit perfecte.

 

Dar la tine a vazut eroarea in bord si ce a zis, hai sa pap un ban.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu

Cand a vazut eroarea m-a prins gata. Pana la rar am mers 40 de km. E ceva la sonda lambda.Tot zic ca ma duc sa fac un test pe vag.Am luat si numere sa sun, dar nu prea am timp.Eu momentan sunt in judetul Botosani si pana in oras am un drum de 40 de km doar dus, si cand ajung nu prea imi gasesc timp sa o pun pe test.Dar trebuie sa fac si asta.Cand fac pun erorile aici.

Modificat de hanesti
Link către comentariu

Pai fa-o odata si nu te mai lua dupa pbmele altora, crezand ca ai si tu pbma aceea.

 

Cu playerul ce ai facut? Ti-ai luat acel Blaupunkt pana la urma?

Link către comentariu

Playerul la urma.Dupa inmatriculare,distributie,consumabile.Luni imi iau numerele.M-a costat 150 de euro taxa de mediu.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am incercat sa deschid un topic in sectiunea prestari servicii dar nu pot.Ma poate ajuta cineva din Constanta cu o diagnoza, activare range si sters o eroare? Contra cost bineinteles.

Link către comentariu

Astazi am facut schimbul uleiului de motor ( am bagat Mobil Super 3000 X1 5w40) a intrat 4 litri.Am schimbat filtrul de ulei si filtrul de benzina( ambele Mann). I-am facut o scanare pentru ca imi aparea in bord eroarea Abgas werkstatt si aveam martorul check engine aprins.Se pare ca egr nu se inchidea complet si era dezactivat.Dupa ce a scos si a bagat mufa egr'ului, functiona dar oscila turometrul.L-a dat jos, l-a curatat, l-a adaptat si totul a revenit la normal, fara erori.La sonde nu aveam nici o eroare.Clapeta de acceleratie nu a avut nevoie de curatare.A incercat sa imi activeze range-ul dar nu a reusit.De acum as vrea sa schimb uleiul din cutia de viteza.

 

Ulei,filtre- 200 ron

Manopera - 60 ron

Scanare - 50 ron

Curatare,adaptare egr- 90 ron

Modificat de hanesti
Link către comentariu

Daca iti agata la 1-a si a 2 -a nu shimbarea uleiului e solutia , ia un spray degripant sau wd-40 si da-i pe la timonerie , baga 1 , dai pe la toate bucsele pe acolo si ai sa vezi ca merge mai bine , range posibil sa nu mearga de la ecu , depinde de echipare

Modificat de rusen
Link către comentariu

A 1 a imi agata cateodata, a 2-a foarte putin. Multumesc de sfat.Si cum dau pe timonerie? Ridic mansonul ala de la schumbator si dau acolo sau e undeva sub masina?

Modificat de hanesti
Link către comentariu

Si acolo dar si pe toate parghiile timoneriei (unde sunt bucsele lor) din compartimentul motor.

Link către comentariu

Desi nu am mai facut nimic nou la masina am facut niste poze noi.Intre timp am rezolvat ce erori  mai aveam si acum merge curat.Sunt foarte multumit de ea.Imi lipseste panoul de la motor care izoleaza zgomotul motorului, sper sa gasesc unul la dezmembrari.La vara ii fac un polish.

post-145380-0-55012900-1421410026_thumb.

post-145380-0-09065100-1421410027_thumb.

post-145380-0-02886200-1421410028_thumb.

post-145380-0-32512100-1421410028_thumb.

post-145380-0-16605200-1421410064_thumb.

Modificat de hanesti
Link către comentariu

Multi Km in continuare.

Nici eu nu am acel panou insa vezi ca o sursa a zgomotului poate fi si o neetanseitate la tobe.

Link către comentariu

Multumesc la fel ! De la 3000 de ture e cam galagios, in rest o tin clean !

Link către comentariu

Am auzit unele pareri cum ca ar fi mai zgomotoaza din cauza beniznei.Folosesc doar OMV 100. 

Si o poza cu interiorul:

post-145380-0-49358300-1421756462_thumb.

post-145380-0-13056100-1421756463_thumb.

post-145380-0-60772600-1421756463_thumb.

 

post-145380-0-68314900-1421751472_thumb.

Modificat de hanesti
Link către comentariu

Se simte diferenta cu panoul acela. Am mers cu masina unui prieten care are asa ceva si se simte mai silentioasa, mai ales dupa 3000 de ture. O sa fie putin mai dificil de montat, pentru ca normal canductele de AC, cele de caldura sunt montate inaintea panoului si asa trebuie sa il strecori cumva.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Buna ziua.Nu am mai scris nimic,deorece nu am facut nimic la masina din motive financiare, am alte prioritati.Doar benzina si multi km.Masina merge perfect, nu am ce sa ii reprosez doar ca am observat ieri ca am anvelopa de pe dreapta spate crapata.Mai exact este crapata vreo 5 cm chiar deasupra jantei, si cred eu ,1 cm adancime.Este anvelopa Continental de iarna si este din luna 36 an 2011.Nu stiu care e cauza, eu nu am lovit nimic.Acum va cer un sfat cum sa procedez: Sa pun anvelopa de pe rezerva sau sa merg asa cu ea vreo 2 luni pana ii pun de vara?Multumesc!

post-145380-0-32263000-1423911409_thumb.   post-145380-0-26559300-1423911413_thumb.

Modificat de hanesti
Link către comentariu

1 cm adancime? Nu te juca cu focul si pune cea de rezerva. La ce gunoaie sunt la noi pe strada nu e de mirare asa ceva. Daca erai in Germania sau intr-o alta tara curata, mai ziceam, te mirai de patanie, dar asa... Bine ca nu a fost mai rau.

Ai grija de obicei ce am vauzt, sinele de tramvai sunt pericol public la bulit pneurile. In Bacau nu avem, insa acum cativa ani in urma cand am fost in Iasi, ma cruceam ce praf si pulbere era terasamentul sinelor.

Link către comentariu

Multumesc de raspuns.O sa schimb cu rezerva.Ma tem de explozie pe la 100 km/h.Coincidenta face ca si eu am fost pentru 2 zile in Iasi acum o saptamana.Stiu despre ce vorbesti, asa e si acum.

Link către comentariu

Astazi am schimbat distributia complet,dorm si eu mai linistit noaptea, antigelul si uleiul din cutia de viteze.Imi  agata in treapta 1 si a 2-a. Acum parca isi mai da drumul, dar nu e cum as vrea eu.Mai astept.Pun si preturile.

Kit distributie Contitech,role si intinzatoare CT957K1: 540 ron 

Pompa apa Ruvile Ru65475 : 160 ron

Antigel G12 3 litri : 45 ron

Apa distilata 3 litri : 4 ron

Ulei cutie de viteze  STG 75w90 GL4 2L : 48 ron

Manopera: 390 ron

Total : 1.190 ron

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!