Jump to content

1.7D AKU nu mai porneste


KOMODO
 Share

Postare recomandată

Salut! Astazi mi s au intamplat urmatoarele.

         Am venit acasa cu masina si dupa ce am facut un sens giratoriu(nu stiu daca conteaza) masina a inceput sa dea rateuri sa scata fum prima data negru iar apoi mai albastru parca. Incet incet nu a ma i tras mergeam cu ea in 1-a sa ca ajung acasa (500 m). La un moment dat m am oprit si mergea haotic, am oprit o si am pornit-o iar insa mergea tot asa si cu fum scos.

         Am ajuns acasa am oprit-o (dadea si rateuri pe evacuare) si am mers in casa. Pana am luat laptopul sa i fac o scanare a mai trecut 1 ora. I am facut scanare nu are nici o eroare si am incercat sa o pornesc iar. Nici o sansa, invarte dar nu porneste. M am uitat la distributie, cureaua nu pare slabita. Am vazut o bula mare de aer pe conducta de alimentare si daca dau la automat tot acolo sta. 

         Vreau sa va zic sa merg pe garben cu carburantul si se poate ca atunci cand am facut curba sa fi tras aer? Dar de ce numai porneste si de ce a scos fum?

 

      Va rog sa mi dati un sfat!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă bula aia nu se mişcă atunci când dai la automat înseamnă că pompa de injecţii nu trage motorină. Un motiv ar putea fi valva de shut off blocată N109. Fă un output test din vagcom şi vezi dacă face click.

Ca să te convingi că pompa are comandă de la ECU să tragă motorină pune vagcom-ul şi vezi în grupul 001 la IQ dacă apare vreo valoare pe timpul încercării de a porni.

Şi încearcă şi metoda cu petul cum ţi-am spus pe pm, măcar excluzi cauza aerului fals.

Verifică returul la injectoare să nu fie vreunul crăpat.

 

Nişte explicaţii la manifestările pe care le-a avut:

  • când trage aer fals scoate fum negru şi face ca un tractor. Am păţit eu când am schimbat filtrul de motorină, nu am pus suficientă motorină în filtru şi la un moment dat a avut un gol de aer, m-a speriat ce zgomot a făcut.
  • rateurile provin de la prea puţină motorină injectată
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci se poate sa fi prins aer fals. Am dus masina la un mecanic in seara asta deoarece la diesel chiar nu am nici o cunostinta de reparatii si sa vedem ce imi spune maine...

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am niste noutati, am vorbit cu mecanicul si a spus ca a reusit sa porneasca motorul "ajutat" asta nu stiu ce inseamna si ca eu nu pot porni in acest stadiu motorul. Acum eu nu stiu cum l-a pornit. A spus ca merge intra in toate vitezele de batut nu bate.

Daca ar fi ceva la fulia de la vibrochen, nu  s -a dat peste cap distributia si cum a pornit-o.

Acum a spus ca spera ca sa dea jos distributia sa vada ceva fulie de la vilbrochen sa nu fie sarita ceva siguranta, asta sper ca maine.

Ce poate sa fie daca informatiile astea noi ajuta cu ceva.

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutat la diesel probabil că înseamnă că i-a dat cu spray de pornire pe admisie. Sincer nu aş fi făcut asta fără să fiu convins că distribuţia este ok (spun asta pentru că ai zis că vrea să o dea jos). Şi dacă a pornit-o de ce nu a pus vagul să vadă avansul? Cu asta dacă era ceva pe la vilbrochen se vedea imediat.

Acum fiecare are metoda lui de a determina un defect, dar cel mai simplu mi s-ar fi părut să urmezi paşii pe care i-am scris mai sus şi puteai face şi tu verificările.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu ca pare suspect, si mie mi se pare...Dar ce sa fac acum am facut o si joc in continuare. Stiu ca puteam sa verific eu ce mi ai spus si iti multumesc de sfaturi insa stau rau cu timpul si credeam ca a fi un senzor ceva. Oricum nu stiu ce naiba vrea el sa verifice la fulia aia...si cum a pornit o daca de exemplu e sarita distributia, dar a spus ca merge motorul...

In fine de aia prefer sa fac eu reparatiile insa in special din lipsa de spatiu si scule trebuie sa apelez la mecanici..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt nişte motoare care au probleme cu fulia dar nu la ăsta, vezi pe aria de golf 3, parcă 1Z au o problemă la pana de fixare sau cam aşa ceva. Iar ca să vadă dacă este sărită se poate şi fără să dea distribuţia jos: se învârte motorul până vine la semne la volantă (este un orificiu de vizitare între cutie şi motor), apoi se verifică dacă se poate băga bolţul de blocare la fulia de la  pompă. Dacă se poate atunci fulia de la vilbrochen este aliniată cu pompa. La fulia de la axul cu came nu ştiu dacă este un semn, parcă este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este semn si ala cea de la ax. De asta nu mi plac mecanici de nici un fel... cred ca f... pe toata lumea ca ei stiu cei mai bine. Fac niste chesti numai sa te taxeze aiurea si sta masina de pomana. Parca vad ca nu rezovla nimic trebuie sa mai si platesc si ma chinui sa o fac eu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am noutati, am luat masina si merge. A spus ca a sarit pinionul de la pompa cu 2 dinti!Cum e posibil asa ceva nu stiu. A spus sa aveam avans 0 pe pompa dar nu trebuia sa fia asa oare? Acum parca am consum mai mare. Va pun si un print screen la avans, oare e bun? Si la cum e acum ce afecteaza, parca trebuie sa fie pe linia albastra. Daca trebuie sa fie pe linia albastra ma poate ajuta cineva cum sa misc pompa , ce trebuie sa desfac pe acolo?

Sau print screenul trebuia sa il fac cu motorul pornit?

Multumesc.

post-3569-0-64991200-1418417715_thumb.pn

Modificat de KOMODO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si BTDC de pe grupul 4 imi variaza de la 0.9 la 2 nu ar trebui sa stea fix?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Printul cu motorul pornit si apa la 90º.

La 2 dinti sariti...nu porneste nici cu spray.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este ok. Probabil mecanicul s-a referit că în căsuţa 2 din grupul 000 era valoarea 0. Cred că totuşi ceva nu este în regulă pe acolo pentru că nu are voie să varieze valoarea prea mult pe grupul 004. Nişte mici oscilaţii poate avea dar nu în limite aşa de largi.

Nu ar trebui să ai consum prea mare cu valoarea avansului din printscreen (ca idee la mine nu se vede în grafic avansul, este dedesubt, este cam 10-18 în căsuţa 2, iar consumul îl poţi vedea accesând link-ul din semnătură), cred că problema este variaţia avansului din grupul 004. Acolo se vede avansul real cu care merge maşina.

Am văzut că ai posta în topicul cu importanţa avansului, continuăm acolo discuţia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!