Jump to content

Proiectoare xenon OEM Sharan


tutulup
 Share

Postare recomandată

Am senzatia ca ta-ai complicat un pic cu xenoanele,avind in vedere ca nu sant din fabrica,si a trebuit multe modificari.De mine sa luat la ITP ca am becurile(h7) albastre,deci nu halogen si i-am aburit ca le schimb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost gustul omului si deci nu se discuta  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai blocul de lumini l-am schimbat cu unul nou. Pentru demontare se apasa pe buton si se roteste spre dreapta(in aceasta ordine) aproape pana in dreptul pozitiei. In acest fel se retrag doua urechiuse si poate fi scos  din lacasul lui prin tragere fara a mai demonta nimic. In momentul in care se apasa si se roteste, el ramane blocat in acea pozitie ca sa poata fi tras afara. Cu xenoanele nu a fost nimic complicat. Eu pe masina am(am avut) xenon de fabrica. Doar am schimbat proiectoarele cu lupe originale din far(erau matuite) cu unele after market si bixenon. Cu ocazia asta am pus si o instalatie xenon mai puternica(55 w), cea originala are 35 w. La ITP nu o sa fie probleme deoarece masina este prevazuta cu xenon de fabrica(si tot ce mai implica el: autoleveling, spalatoare faruri). Ca modificari, am pus 2 anulatoare de eroare bec ars si xenoanele le-am legat direct la baterie printr-un releu. Nu este mare inginerie si in far nu am modificat nimic, se poate reveni oricand la vechea configuratie. proiectoarele noi s-au potrivit bine in locul celor vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intereseaza pe cineva(stiu eu pe cine) este o procedura de reglare a farurilor(functioneaza la cele cu xenon sau lupe oem/aftermarket; la farurile cu halogen nu cred ca merge fara aparat). Aveti nevoie de un zid drept (2x2m) sau peretele unei cladiri(pe la hypermarketuri gasiti), o ruleta si un marker/bucata de creta. Foarte important este ca parcarea sau aleea pana la acest zid sa aibe cel putin 6-7 metri lungime si sa fie aproape/perfect dreapta. Se aseaza masina perpendicular pe acest zid, aproape lipita cu fata de zid,(de preferabil cand afara este mai intuneric pentru a se vedea lumina farurilor cat mai bine)cu faza scurta aprinsa. Se masoara inaltimea de la asfalt la centrul lupei farului(de preferat cu soferul la volan; la ambele faruri se masoara separat) si se masoara si distanta dintre lupa si zid(nu o sa puteti sa lipiti masina cu farurile de zid). Distanta dintre v-ul format de faruri pe perete(mijlocul lui) si asfalt trebuie sa fie aceeasi cu cea dintre centrul lupei si asfalt. Farurile se regleaza pentru acest lucru de la suruburile de reglaj dinspre radiator(cate unul la fiecare far; cu imbus sau surubelnita in cruce). CEI CARE AU REGLAJ ELECTRIC AL FARURILOR IN 3 TREPTE LA BUTONUL DIN MASINA, SA DEA PE 0(POZITIA CEA MAI DE SUS A FARURILOR). Incercati ca mijlocul v-ului format pe perete sa formeze cu centrul proiectorului o axa perpendiculara pe perete; pentru aceasta se regleaza farurile stanga/dreapta di cele 2 suruburi dinspre aripa(cate unul la fiecare far). Se marcheaza pe perete cu marker/creta mijlocul luminii proiectate de faruri(mijlocul v-ului - doua puncte: cate unul pentru fiecare far). Acum, pe fiecare far este trecut un procentaj(daca nu ma insel la mine cu xenon oem este 1%), acest procentaj ne spune ca pentru fiecare metru cu care lumina "se distanteaza" de masina, aceasta coboara cu un centimetru. Mutati masina inapoi(pastrati pozitia de perpendicular pe perete(foarte important sa nu o miscati stanga/dreapta) cu 7 metri minus distanta dintre lupe si perete(distanta masurata initial cu masina aproape de perete). Acum farurile trebuie reglate iar din cele 4 suruburi astfel incat mijlocul v-ului(alte 2 puncte) sa fie exact sub celelate puncte la 7 cm distanta. 

 

EXEMPLU

 

Daca distanta dintre lupe si perete(cu masina lipita de zid) este de 30 cm, atunci vom da masina in spate doar 6,7 metri(distanta dintre lupa si lumina de pe perete va fi de 7 metri).

 

 

 

Acum, daca cea mai mica distanta dintre lupa si perete este de 30 cm(imposibil sa fie 0) ar trebui si la reglajul cu masina lipita de perete ca lumina sa nu fie perpendiculara pe perete, ci sa fie coborata cu 3mm fata de perpendiculara. ( NEGLIJAM ACEST ASPECT)

 

 

Dupa aceasta reglare mecanica, cei cu reglaj electric in bord au scapat de probleme si vor cobora farurile din reglajul electric din interior doar in functie de gradul de incarcare al masinii.

Cei cu xenon oem si autoleveling trebuie sa puna masina pe un tester si sa-i salveze ca punctul 0 acest nou reglaj al farurilor. Masina va trebui sa invete aceasta noua pozitie de referinta ca fiind pozitia 0 si in functie de gradul de incarcare al masinii sa autoregleze farurile.

 

Sper ca am explicat bine si ca va fi de folos aceasta metoda. Bineinteles se poate merge si la service si se pot regla pe aparat. Eu am fost la 3 service-uri si imi venea sa-i bat cand i-am vazut cum se uitau ca prostii ca nu stiau sa lucreze cu aparatul din dotare asa ca mi le-am reglat singur. Bafta.

Modificat de tutulup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi.Cred ca facem o intalnire spontana(m-ai am un prieten cu Sharan care asteapta sa le regleze) intr-o parcare subterana(Auchan) si nu le reglezi tu. :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai putem sa punem si noi de o intalneala cu sharanurile. Mai aflam una alta despre ele, mai vedem ce modificari s-au mai facut si ce idei ne mai vin. Ne cunoastem, bem un suc, o cafea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei cu xenon oem si autoleveling trebuie sa puna masina pe un tester si sa-i salveze ca punctul 0 acest nou reglaj al farurilor. Masina va trebui sa invete aceasta noua pozitie de referinta ca fiind pozitia 0 si in functie de gradul de incarcare al masinii sa autoregleze farurile.

 

aceasta se face cu VCDS-ul daca ai facut imi poti spune cum ?

am la skoda si ca si tine la 3 service-uri sau uitat la mine ca la masini straine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se intra pe 55 xenon si apoi in setari de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are cineva 2 faruri de sharan (dupa 2000) ? Vreau sa pun in ele lupe si angel eyes sa vad cum ies. Nu vreau sa le stric pe ale mele cu xenon oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Angel eyes la noi cred ca e din alt "film",prea o dam in bmw-uri,parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de gust. Poti sa pui angel eyes cu lumina calda sau poti pune o banda de leduri. Nu inseamna ca vrem sa fie bmw. Tocmai am pus lupe bixenon si angel eyes pe un mitsubishi outlander si arata deosebit. Trebuie sa incerc si pe sharan sa vad ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva 2 faruri de sharan (dupa 2000) ? Vreau sa pun in ele lupe si angel eyes sa vad cum ies. Nu vreau sa le stric pe ale mele cu xenon oem.

Tatal meu m-a innebunit sa-i pun si lui Angel eyes si lupe cu xenon pe faza scurta. Zis si facut le-am comandat. Azi merg sa iau angel eyes-urile (cate 2 bucati pe fiecare far, ca asa a vrut)  si apoi, sa vedem si cum va arata. Merg in Martie la Sibiu si o sa ma apuc de treaba. Dupa treaba asta, o sa fac asta si la Golf, dar fara angel eyes. 

 

Am eu doua faruri de la un coleg binevoitor :) Sunt sparte, dar pentru a face niste teste cu angel eyes-urile si lupele...cred ca sunt bune. Dupa ce terminn eu treaba cu ele, fac niste teste, niste poze, si daca doresti ti le trimit tie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vrei, eu le astept cu mare interes. Pana acum nu am vazut angel eyes la sharan si sunt tare curios cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari colegi.Pentru posesorii de sharan cu xenon de fabrica am nevoie de cateva detalii.Am reusit si eu sa intru in modulul de la xenoane cu vag-ul si am gasit doua erori la farul stang.In una imi zice ca senzorul de autoleveling este defect(fie cel anterior cat si cel posterior)iar a doua zice ca farul nu este reglat corect din cauza defectului amintit mai sus.Ati mai avut erori asemanatoare?Pot fi dusi senzorii sau mai degraba o problema de cablaj?Nu vreau sa dau banii degeaba pe senzori.Daca are cineva vreun sugeriment,detaliu?Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei se duc senzorii sau nu mai face contact mufa ce intra in senzor. Intai curata bine mufa si vezi daca dispare eroarea. Daca iti da eroare doar pe farul din stanga, este posibil sa fie motorasul farului de vina. Daca ar fi fost din senzori, trebuia sa ai eroare si pe farul din dreapta. Verifica mufa din far si motorasul daca lucreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii proaspete.Am descoperit ca pe farul din dreapta nici nu se poate citi valoarea senzorilor ci numai cu cel din stanga.Cand intru la farul din dreapta imi da foarte putine valori pe cand la cel din stanga imi da mai multe.La farul din stanga imi arata 2 V pentru senzorul de pe puntea din spate si 0 la cel de pe fata prin urmare e de schimbat.Si inca ceva ciudat,cu farul dat jos de pe pozitie nu mi-l citeste vag-ul(cu mufe bagate cu tot).Urmeaza sa cumpar senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Colegi ajutati-ma si pe mine ca daca nu o rezolv arunc farurile astea.Am schimbat senzorul de autoleveling dar farurile tot de capul lor fac.Acuma imi citeste ambii senzori si e ok da farurile tot nu se ajusteaza singure.Tot eroarea ca nu sunt ajustate imi persista.Iar cand vreau sa sterg eroarea imi zice ca nu poate sa ia legatura cu unitatea pentru a sterge eroarea.Zic eu,cum face sa nu ia legatura daca imi citeste eroarea.Am controlat firele si sunt ok.Fac output test si se aude un carait in faruri dar nu se misca nici in ruptul capului.Ce sugestii imi dati,sa schimb farul sau..............?

Mai explicit la output test doar farul din stanga se misca in sus si in jos iar mesajul care imi apare cand incerc sa sterg eroarea

01539-Headlights Not Adjusted

            35-00 - -

este urmatorul:The request to Clear Codes was not acknowledged by the control module(solicitarea de stergere a codurilor nu a fost recunoscuta de catre modulul de comanda).

Va multumesc.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA procedura de setare de baza a farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut settarea de baza si imi apare scris wait dupa cateva secunde adjust.Ce altceva sa-i mai fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nimic altceva nu ai ce sa-i mai faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!