Jump to content

Proiectoare xenon OEM Sharan


tutulup
 Share

Postare recomandată

Salutare dragi colegi sharanisti. Problema mea este cu farurile cu xenon oem de pe sharan. Nu am gasit un topic legat de asta asa ca am decis sa deschid unul nou. Daca este deschis un topic si eu nu l-am vazut, va rog sa-l inchideti pe acesta daca nu, sa va prezint problema:

De cand am luat masina, farurile nu se autoregleaza dupa drum/incarcatura. Pe vag-com nu da eroare, toate bune si frumoase. Asta este o problema la care nu am rezolvare, dar nu este cea mai grava. Problema principala este ca proiectoarele(nu sunt bixenon) din faruri sunt afumate/matuite si nu mai reflecta lumina(se vede foarte prost pe faza scurta). Ce ma sfatuiti sa fac: sa schimb proiectoarele cu unele aftermarket bixenon(de care!?, ca oferta este foarte variata si nu stiu ce sa aleg), sa caut niste proiectoare second dar bune(de pe bmw sau audi) sau sa incerc sa le cromez pe cele originale. M-am gandit sa cumpar un set aftermarket bixenon si sa-i schimb si instalatia xenon cu una mai puternica (55 watt) deoarece circul mult noapte si m-ar ajuta enorm. Acum va rog sa ma ajutati sa iau cea mai buna decizie/solutie pentru mine si masina. Proiectoarele originale le-am desfacut si au lentila cu diametru de 68 mm si lungimea de 13 cm. Multumesc.

Modificat de tutulup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot le ai desfacute mergi cu ele la argintat dupa ce in prealabil le cureti bine cu jmilgher de 600,suna la nr 0723 301 464,este pe bdul Th. Paladi in incinta IOR 2,costa in jur de 200 lei ambele.Este singura rezolvare sa pastrezi instalatia/farurile OEM si sa te ,,luminezi,, intru-n final.P.S proiectoare sunt cele din bara iar autolevelingul eu cred ca functioneaza daca nu ai nici o tija rupta/iesita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se mai numesc si proiectoare sau lupa. Cred ca din cauza ca in engleza le zice bixenon projectors. Daca vrei sa ai bixenon poti monta morimoto H1 3". Arunca o privire pe site si vezi care se monteaza mai usor pe masina  http://performanceauto.ro/index.php?main_page=index&cPath=27

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat cele spuse, eu am pus niste lupe Morimoto pe faruri de Golf 4, Depo cu becuri de 35 w pe 4500 k si sincer nu regret o secunda investitia facuta, meeerita fiecare banut. Initial am vrut sa cumpar farurile din echiparea de fabrica, xenon d2s parca, dara dupa ce am vazut un Focus cu lupe Morimoto m-a razgandit pe loc. Bafta maxima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am dat o idee pentru ca eu am lucrat cu morimoto si sunt bune, in ideea ca nu vorbesc din auzite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt un pic retinut in privinta argintarii. In jurul aceleasi sume as putea sa am bixenon. Exact la morimoto de 3 inch m-am oprit si eu, dar nu stiu daca incap in locul celor originale(3 inch = 7.62 mm si originalele au 6.8 mm). Nu vreau sa desfac "sticla" de la far pentru a le schimba si de aceea ar trebui sa aibe dimensiunile aproape egale cu cele ale originalului ca sa-l pot scoate prin spate pe la capac. In legatura cu autolevelingul, acesta nu functioneaza. Cand incarc masina farurile bat in pom. Singura solutie ar fi sa gasesc senzorii de pe barele stabilizatoare sa-i schimb de proba.

 

Ca proiectoare/lupe am gasit asa(sper sa nu se considere reclama):

http://performanceauto.ro/index.php?main_page=product_info&cPath=27&products_id=307

http://www.tuningfaruri.ro/proiectoare_h1_3_inch.php

 

Cam la aceste 2 kituri de lupe am ajuns. Si bineinteles vreau sa schimb si instalatia xenon oem cu:

http://rd-xenon.ro/index.php?dispatch=products.view&product_id=29827

 

Am avut pe passat xenon cu becuri H7 de 55w si 4300k tot de la acesti baieti. Dupa 2 ani de folosire inca mergeau impecabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca 3" sunt prea mari, incearca cele de 2,5". Ar trebui sa ramai la un xenon de 35W  4300k, cum sunt oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat lupe Mini H1 de 3 inches(in descriere scrie ca are diametrul 7,1mm). Daca nu se vor potrivi, fac schimb cu lupele mele(doar lupele) care n-au probleme. Am cumparat si kit xenon cu becuri H1 de 55w si 5000k. Pe miercuri ar trebui sa ajunga ambele kituri. Joi nu prea am timp dar vineri/sambata, vin cu rezultatul foto + video. M-am gandit sa incerc sa vad daca pot pacali proiectoarele de ceata si sa bag in ele(up side down) oglinzile vechi din lupe9 afumata si matuita este doar parte de sus a oglinzii). Asa o sa am cu ce lumina si pe ploaie/ceata. Este doar un proiect de weekend dupa ce rezolv cu farurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vrei sa le montezi tu singur ?Sunt interesat si eu de asa ceva doar ca eu am faruri normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat cu farurile. Am montat lupele si este odiferenta enorma fata de oem. Singura problema este ca nu-mi merg avariile si alte cateva chestii dupa ce aprind faza scurta. Am inteles ca este ceva cu firul de masa de la balast.Sa vedem cum rezolv problema. Pe faruri fara xenon, instalarea este mai simpla doar ca trebuie demontata sticla farului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si pozele promise cu etapele lucrarii?Hai sa ai drumuri luminoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am cateva poze dupa montarea lupelor. Nu mai vin la nivel cu cele originale, vin putin mai in spate. Cele originale sunt putin mai lungi(proiector + lupa). Asta tine doar de aspect, la functionalitate nu afecteaza sau cel putin nu se vede ca afecteaza. Montarea lor a fost posibila doar prin demontarea farului de pe masina si prin demontarea capacului de la far, pe unde se schimba becurile. Prin acest loc s-au putut demonta/monta si lupele vechi si cele noi. Nu se potrivesc perfect la urechiuse cu cele noi, dar cu niste saibe se rezolva usor. Proiectoare minimoto 3 inches xenon AM cu becuri H1 de 55 w si 5000k. Cand aprindeam faza scurta aveam probleme cu plafoniera, inchidere, avarii, etc; am rezolvat punand faza scurta pe ambele faruri printr-un releu de 40 Ah alimentat direct de la baterie. In acest mod am scapat de emotiile de a-mi arde vre-un modul de pe masina. In bord se aprinde martorul de bec ars dar am sa-l linistesc si pe el cu 2 anulatore de eroare bec ars(cel mai simplu mod de rezolvare a problemei). Lumina este de 2-3 ori mai puternica decat cea OEM oferita de sharan pe farurile cu xenon. Nu ma mai intorc niciodata la xenon oem. Cu ocazia asta se vand doua balaste cu doua becuri philips d2s la pretul de 150 ron toate.

 

 

Nu pot incarca poze de pe calculator. Nu merge decat cu URL, sau imi scapa mie ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra in More Reply Options, Attach This Files , Browse - si atasezi fisierul din calculatorul tau.

 

o mica corectare - lupele, banuiesc ca sunt Morimoto  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, Morimoto.  :lol: O sa incerc sa fac niste poze diseara cu lumina proiectata (faza lunga/scurta).

 

 

 

 

post-94360-0-45355700-1420549365_thumb.j

post-94360-0-99851600-1420549431_thumb.j

post-94360-0-18221400-1420549482_thumb.j

post-94360-0-21638900-1420549529_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imip place idea cu releul direct de la baterie.Asta pentru toti cei ce se plang ca le face figuri xenoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cateva poze dupa montarea lupelor. Nu mai vin la nivel cu cele originale, vin putin mai in spate. Cele originale sunt putin mai lungi(proiector + lupa). Asta tine doar de aspect, la functionalitate nu afecteaza sau cel putin nu se vede ca afecteaza. Montarea lor a fost posibila doar prin demontarea farului de pe masina si prin demontarea capacului de la far, pe unde se schimba becurile. Prin acest loc s-au putut demonta/monta si lupele vechi si cele noi. Nu se potrivesc perfect la urechiuse cu cele noi, dar cu niste saibe se rezolva usor. Proiectoare minimoto 3 inches xenon AM cu becuri H1 de 55 w si 5000k. Cand aprindeam faza scurta aveam probleme cu plafoniera, inchidere, avarii, etc; am rezolvat punand faza scurta pe ambele faruri printr-un releu de 40 Ah alimentat direct de la baterie. In acest mod am scapat de emotiile de a-mi arde vre-un modul de pe masina. In bord se aprinde martorul de bec ars dar am sa-l linistesc si pe el cu 2 anulatore de eroare bec ars(cel mai simplu mod de rezolvare a problemei). Lumina este de 2-3 ori mai puternica decat cea OEM oferita de sharan pe farurile cu xenon. Nu ma mai intorc niciodata la xenon oem. Cu ocazia asta se vand doua balaste cu doua becuri philips d2s la pretul de 150 ron toate.

 

 

Nu pot incarca poze de pe calculator. Nu merge decat cu URL, sau imi scapa mie ceva ?

 

ofer 100 lei. daca da, PM -me.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe colegul Tutulup sa explice mai detaliat cum a pus releul, anuland alimentarea cu 12v de la modulul de comfort si legand-o direct la baterie?

Modificat de Mmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit timpul sa in cerc sa scap de eroarea de bec ars din bord. Dupa cum v-am spus, comanda pentru xenon(ambele faruri) se face printr-un releu legat la faza scurta a unui singur far. Faza scurta a celuilalt far este "in aer" ( + si - sunt izolate si lasate acolo). Montarea unor anulatoare de eroare este exclusa deoarece nu se pot monta la felul cum am alimentat eu xenoanele(le-am montat cu releu si alimentare direct de la baterie pentru a proteja modulul de confort). Singura solutie de a scapa de eroarea de bec ars ramane montarea unor rezistoare intre + si - pe faza scurta in ambele faruri.

 Ce vreau sa stiu:

- intre ce valori depisteaza modulul confort ca becul este bun (ohmi) ? (am auzit ceva de 37 ohmi- eu pe faza scurta am avut xenon original cu becuri de 35 w)

- ce valoare(watts) ar trebui sa aibe rezistorul ca sa nu se incinga prea tare si sa dam de alte belele?

 

eventual pusi mai multi de rezistori in paralel pentru a evita infierbantarea excesiva.

 

Astept sugestii si solutii de rezolvare a problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simpla era o argintare a reflectoarelor si pastrarea instalatiei OEM fata de...cum s-o numi treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca argintam reflectoarele, nu aveam lumina pe care o am acum. Problema rezolvata cu 2 anulatoare de eroare de 35 w. hai sa avem drumuri bune si luminoase.

Modificat de tutulup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai reusit sa montezi anulatoarele de eroare ? Si eu am instalatia cu releu montata.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La farul unde ai lasat firele libere trebuie sa pui rezistor mai mare.Totusi tind sa cred ca eroarea din bord o ai tocmai din aceasta cauza.Ai incercat sa pui un releu si pe celalalt far?Eu stiu ca rezistoarele se pun doar la semnalizari.La faruri rezistenta era variabila fara releu deoarece la inceput are un consum mai mare.In schimb acuma ai rezistenta constanta cu releu.Asta este motivul care ma determina sa cred ca eroarea este din cauza la farul unde ai lasat firele nefolosite.Este o parere,logica dar poate gresesc.

Modificat de nelu_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat anulatoarele la ambele faruri fara sa verific daca era necesar si la cel cu releu. Este posibil sa fi fost de ajuns un anulator doar pe cel cu firele in aer, dar daca tot am cumparat doua....... Acum am o alta problema care se manifesta cam asa: cu comutatorul de la lumini pe 0 si cu contactul pus se aprinde lumina doar pe comutator ca si cum as fi aprins pozitia. Daca rotesc de comutator pe pozitie sau pe faza scurta se stinge lumina de la comutator si nu mi se aprinde nimic in masina(bord, lumini care ar fi trebuit sa se aprinda cand aprinzi pozitia). Farurile si stopurile se aprind/functioneaza normal. Sa fie o problema mecanica in blocul de lumini? Cum se demonteaza de pe masina?

Modificat de tutulup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca ne spui si noua cum,pare mai corect.Asa ca intre colegi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!