Jump to content

Skoda Octavia 3 - Race Blue - Under construction


andrei_xp

Postare recomandată

La O3 si la 2.0 si la 1.8TSI sunt doua tobe, cu cea din stanga mai mare ca volum decat cea din dreapta. Deci nu e chiar simplu. Toata treaba trebuie gandita bine dinainte.

Link către comentariu
  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_xp

    17

  • bgd_b92

    10

  • The_Ego

    9

  • TudorM

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi au a ajuns si grila de pe stanga (cea pe care o astept de mai bine de 2 saptamani). O sa trag o fuga sa o ridic si sa le montez pe amandoua. 

In ceea ce priveste evacuarea, ma gandeam sa fac ceva ca la Audi S6 (2 tipsuri stanga, 2 dreapta).

Stiu ca poate multi vor rade de ideile mele, insa vreau sa iasa ceva care pur si simplu sa-ti zgarie retina de cat de frumoasa e. 

P.S. Mi-as dori din suflet sa vina Mosul cu niste multi bani ca sa pot lua jantele mult dorite: Oz Ultraleggera. 

Va tin la curent cu tot ce e nou :) 

Link către comentariu

Pe oricine isi da seama in primul rand dupa frane, dupa sunet si interior care nu se potrivesc cu kit-ul exterior.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Pai, cine nu-si da seama ca e vRS inseamna ca nici nu-l intereseaza daca e sau nu. Si pe cine intereseaza daca e sau nu vRS stie sa "citeasca" masina si daca nu este, nu il mai intereseaza. Asa ca nu e nicio problema, oricum!

Link către comentariu

Aspectul e una

Performantele e alta

Si eu as fi facut la fel ca el ; as fi luat o masina aproape noua, cu acest motor, care dupa o resoftare iti ofera mai mult decat strictul necesar, consum mic, siguranta in depasiri, taxe si impozite mici, intretinere ieftina ; asta tine de bugetul fiecaruia ; eu personal prefer sa o fac sa arate bine din diferenta de costuri ; si vorba lui, sa imi zgarie retina cand o privesc ; poate nu are sunet de vRS, sau motor de vRS, dar de ce nu poate fi o masina la fel de frumoasa ca un vRS ? Adica..daca sa zicem iei o masina ca asta sa circuli preponderent urban, nu pot sa am un kit de vRS pe ea ca nu am cei 200 cp? Sincer..nu stiu ce au unii in cap pe aici..dar trebuie sa inteleaga ca poate nu toti vrem sa facem 0-200 in 20 secunde si sa rupem asfaltul ; si pt ce as da banii pe un motor de 2.0 vrs? Sa fiu ca tiganu care nu poa' sa-si care burtoiu fara o toroapa de mercedes? Intr-adevar, siglele nu le-as fi pus nici eu ; dar nu pt ca nu arata bine, ci pt ca personal nu-mi plac stickerele sau orice emblema lipita pe masina ; e problema lui cati bani a avut la achizitie si cati are acuma ; in loc sa va bucurati de binele altora, unii aveti prostul obicei sa il trageti pe om la raspundere si sa se simta nevoit sa va dea raspunsuri personale ce tin de viata lui privata ; de aia nu activeaza prea multi pe aici cu masini frumoase si planuri de viitor, pt ca unii nu stiu decat sa critice ;

Andrei, succes in continuare si ai grija sa faci exact cum iti place tie, pt ca tu muncesti pt ea si tu o vei admira si conduce..nemultumiti vor fi mereu ; asta e.

Link către comentariu

Frumos proiectul ! Iti doresc sa ai finante sa il poti finaliza cu succes. Chiar urmaresc un proiect ambitios,chiar mult mai ambitios.....insa nu e la noi !

post-99600-0-80252000-1418658023_thumb.j

Link către comentariu

E parerea fiecaruia, insa pentru mine tocmai ca vrs, gti, s nu stau intr-un kit exterior. Dimpotriva, el vine atasat performantelor care inseamna motor si nu numai.

Se poate ajunge la o octavia 3 foarte frumoasa cu niste jante mai deosebite de 18", o suspensie coborata (performante + look), faruri xenon, proiectoare, manere si capacele oglinzilor vopsite, eleron subtil (parca e ceva oem).

La O3 fara xenon posibil sa nu fie nici stopurile cu led, nu stiu.

 

Un kit vrs nu arata grozav cand nu sunt nici macar manerele vopsite.

Link către comentariu

Este ; dar nu se impune ; nici mie nu imi plac multe masini de pe forum ; dar prefer sa tac si sa nu comentez ; nu sa jignesc omul ; stii ce e mai fun? Sa vad zilnic comentarii de genul" woww ce bine arataaaa " cand se schimba un bec la un golf 4 banal...am avut si eu ibiza visinie prezentata aici pe forum..am investit si eu ceva in ea si nu cred ca nu era o masina frumoasa ; cu toate astea, nefiind golf sau passat..abea primise cateva comenturi de apreciere..sper ca intelegi ideea ;)

Link către comentariu

Da' de ce sa taci? Asta e rolul forumului, sa primesti si critici, de preferat constructive, altfel nu inveti nimic. Toti mai avem idei de a pune "aripiaore de rechin" pe masina si avem nevoie de cate o "palma", din cand in cand, sa ne trezim la realitate.

Colegul vrea sa obtina o masina "tunata" in scop de prezentare, show-uri sau, pur si simplu, placere personala si, decat sa faca asta cu elemente Milotec mai bine o face cu piese OEM, dpmdv...

Link către comentariu

Ideea e urmatoarea: daca aveam bani de RS la inceput, luam din prima, fara sa mai investesc ulterior. 

Insa avand deja "experienta" cu masinile anterioare in care am investit bani si pasiune fara limita si le-am facut sa arate intr-un fel deosebit, am zis ca ma apuc si de asta incet incet. De banii pe care ii dau in final, imi puteam lua lejer Octavia 2 RS, undeva la 10.000euro. Insa revenind la experientele anterioare, am constatat ca masina noua e noua si cu asta cred ca am zis tot. Important e sa fie noua, ca restul se face. 

In timp voi vopsi si carcasele la oglinzi si manerele, se va pune kitul complet de RS, vor veni si arcuri cel mai probabil pana in primavara si asa mai departe.

Iar in ceea ce priveste modificarile pe care le fac, prefer sa merg pe OEM pentru ca am garantia ca piesele se vor potrivi si stiu in avans cam cum va arata masina. Adica nu ma apuc sa comand nu stiu ce accesorii si apoi sa nu se potriveasca sau sa nu imi placa forma finala in care apar. Prefer plastic original, decat chinezarii facute pe vapor.

Vreau ca masina asta sa atraga toate privirile, in timp ce sta parcata lenesa sub soare, fiind abia spalata. Am eu filmele mele :)) 

P.S. Emblema de RS trebuia sa o montez pe grila din fata, pentru ca cel de la care am luat eu bara fata a smuls practic emblema lui RS, si ramasese in urma plasticul afectat de adeziv. Maine sper sa ajung la dealer si in sfarsit sa am toate grilele pe bara fata. Vedem apoi de ce ne mai apucam :) 

P.S.2. Ca sa va faceti o idee, va pun poze cu fostul Leon, fosta Octavia si 320i'ul pe care il stie si FRE. :) 

 

Cum ar zice cineva... Calatoria continua :))

post-5566-0-15701700-1418682901_thumb.jp

post-5566-0-67448600-1418683101_thumb.jp

post-5566-0-57598700-1418683188_thumb.jp

post-5566-0-87645300-1418683248_thumb.jp

post-5566-0-90529800-1418683507_thumb.jp

post-5566-0-48151900-1418683515_thumb.jp

post-5566-0-49459700-1418683522_thumb.jp

post-5566-0-26140900-1418683528_thumb.jp

Link către comentariu
MosCraciunRevine

Am intrat pe acest topic din cauza numelui "Race Blue" m-am gandit ca e culoarea,poate si cine stie ce motor vad pe ea sau ce tuning:)),am inteles ca tu vrei sa tunezi masina sa o faci lamborghini ca sa sara la lume in ochi...O sa bagi multi bani in ea,inteleg faza ca n-ai avut atunci bani si ai luato pe asta,dar nu o transforma radical...crede-ma ca o sa fi complexat cand ai masina noua mai bagi cine stie cate mii de euro in ea si vrei sa bagi picioru in ea si vezi ca vine unu cu o dacia solenza resoftata si te face...ai zis ca bmw nu-ti placea ca era benzina 2.0 si consuma mult...Asta in Bucuresti iarna nu o sa-ti ia sub 10% bag mana in foc..motor mic nu inseamna consum mic niciodata(pe benzina).Ar mai fi o chestie...daca conduceai un BMW 320 de 15 ani cu 250k km in bord si erai multumit nush de ce ai trecut direct la masina noua...e adv eu nu sunt adeptu masinilor noi,dar macar un 2-3-4-5 ani vechime luai 520 model nou ca ai dat ceva bani sigur si pe masinuta asta,numai vorbesc de cate vrei sa pui pe ea...

Daca o resoftezi numai zic...zboara consumu si mai rau de 11%,te costa si resoftarea bani...

 

Bgd sunt pareri=critici numeste-le cum vrei,dar lumea are voie sa-si spuna parerea.Da nu trebuie 200 cp,dar nu sa-ti faci masina FAKE.M-am uitat la TOp gear Road Trip 2,erau 2 "ferrari",spun "ferrari" deoarece erau modificate maxim de mult sa arate ca niste modele vechi de ferrari dar cu motor de pontiac si etc cu 90 cp si 140 cp...

 

si pt ce as da banii pe un motor de 2.0 vrs? Sa fiu ca tiganu care nu poa' sa-si care burtoiu fara o toroapa de mercedes?

 

Pai pentru ce sa dai banii sa modifici masina ,sa o faci sa arate ca ceva ce nu e...imi da impresia de lanturi de aur scoase afara si de "n30ane" la valva aer de la roti.

 

 

Vreau ca masina asta sa atraga toate privirile, in timp ce sta parcata lenesa sub soare, fiind abia spalata. Am eu filmele mele  :)) 

 

 

Uite asta mie nu-mi place,fa-o,dar fao pentru tine...adica cand mergi cu ea si cand o vezi sa creasca inima in tine...exact asa ma simt eu cand mai schimb cate ceva la masina mea :)).

Modificat de MosCraciunRevine
Link către comentariu

Pt ca nu poti sa impui pareri si unele gusturi nu ar trebui sa le discut ; plus de asta nu am nicio prietenie extraordinara cu cineva de pe aici ( nu ca nu mi-as dori sau ca nu sunt sociabil, ci pur si simplu nu cunos ) incat sa-i dau peste nas ca a facut o tiganie ; daca omului ii place..nah..e alegerea lui ;

320-ul consuma 13-15 pe oras ; nicidecum 10 ; octavia consuma in aceleasi conditii 10 ; este o diferenta mare de consum intre motoare, cam 3%-4%pe oras si 2% extra ; dar este perfect normal ; vorbim de un motor de 2.0, in 6 cilindrii..un motor de turatie..vs o drujba de 1.2 facuta pt economie ; dar mai practic e 1.2-ul pe oras ; turbina aia mica te ajuta mai mult prin oras si ei zic ca daca resoftezi un 1.2 nu te face o solenta sau ce ziceti voi acolo ; iar daca iti iei o masina ca sa faci ambtii cu altii in trafic....nu vreau sa jignesc :) ideea este ca si mie imi place tuningul exterior de calitate ( gen OEM ) si pt asta nu iti trebuie neaparat 200 cp ; eu zic ca orice om normal stie sa-si identifice nevoile la achizitionarea unei masini ; sau cel putin asa ar trebui ; sa stie ce putere vrea din start, cati bani sa aloce achizitiei, taxelor, impozitelor, carburantului, reviziilor, etc ; este altceva cand te apuci tu de modificat ; cand iti admiri rezultatul la final si te bucuri ca ai putut sa faci acel ceva ; asta e pasiunea, cred eu..

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Oameni buni, motivul despartirii mele de 320 a constat in taxa mult prea mare de inmatriculare. Adica am zis ca decat sa mai bag 1100euro intr-o masina veche de 15 ani si la care oricum vor aparea probleme in viitor, mai bine iau una noua si gata. 

As dori aici sa incheiem off-topicul cu urmatoarea mentiune: masina este a mea, o modific eu dupa cum vreau si dupa cum imi place, pe banii mei, si cel mai important; masina o fac pentru mine, din dorinta de a face ceva deosebit. Punct :) 

Orice alta opinie legata de masina, gen planuri de viitor sau idei de modificat, este binevenita. 

Link către comentariu

In momentul de fata se continua lucrarile. Sunt in stand by cu celelalte planuri. Insa daca voi fi fortat de imprejurari, o sa inchei cu ea :) 

Pana atunci... Calatoria continua :))

Link către comentariu

si pt ce as da banii pe un motor de 2.0 vrs? Sa fiu ca tiganu care nu poa' sa-si care burtoiu fara o toroapa de mercedes?

 

Mersi de apreciere! :)

 

@andrei, totusi nu prea inteleg de ce ai vrea sa faci evacuare cu 2 iesiri pe fiecare parte daca vrei sa pui bara de VRS care oricum are ornamentele alea care ascund cam orice e in spatele lor...

Link către comentariu

Nu am jignit pe nimeni si cu atat mai putin pe tine ; e vorba de ceea ce isi permite fiecare ; si mie mi-ar fi placut un FR de 160 cp..dar sincer daca se iveste vreo problema gen ambreiaj + volant nu prea am de unde sa ma scarpin de 1000€…sper sa intelegi ideea pt ca numai vreau sa fac Offtopic la colegu'.

Link către comentariu

@TudorM: Ideea mea era sa nu mai pun ornamentele alea si sa umplu spatiul respectiv cu 2 tipsuri pe fiecare parte (ca in poza atasata). 

E doar o idee. Daca sunt si alte sugestii, imi face placere sa le aud :D 

 

post-5566-0-70760400-1418738725_thumb.jp

Link către comentariu

o sa se dea peste cap turbina ca o sa iasa prea liber gazele pe evacuare :icon_thumleft:

 

serios acum - la un remap nu te gandesti? sa se potriveasca macar un pic cu lookul pe care urmaresti sa il aiba masina

Link către comentariu

Eu as monta ornamentele originale de pe VRS. Sunt frumoase si deosebite.

Sunt de acord cu tine,daca vrei sa o faci ca la carte incearca sa pastrezi designul OEM.
Link către comentariu

Mergem pe OEM  :D

In ceea ce priveste resoftarea, o am in vedere. Am vazut ca se poate face la TCM si Revo. O sa vad pe care merg in cele din urma. 

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!