Jump to content

Skoda Octavia 3 - Race Blue - Under construction


andrei_xp

Postare recomandată

Buuun, hai sa va povestesc cam cum sta treaba.

Dupa Seatul 1M pe care l-am avut, am trecut la Octavia 2 pe care am modificat-o si la care am renuntat anul trecut. Apoi au urmat 2 BMW-uri, respectiv un E87 si un E46 cu M-Pack; dupa care am revenit la Skoda.

De data asta insa, la Octavia 3.

Povestea ei incepe cam asa:

Vandusem BMW-ul E46 luni dimineata la prima ora, iar marti venisem acasa la Bacau sa iau fiscalul. In trecere, am zis sa intru la reprezentanta Skoda sa intreb de Octavia 3, sa vad si eu cum e la test drive. O vazusem pe cea care urma sa fie a mea, in parcarea de la Weltauto a reprezentantei. Baietii de la dealer au venit cu o Octavia 3, care era undeva la 23.000euro, bani pe care n-aveam de unde sa-i scot. In momentul ala i-am intrebat de cea albastra si prafuita din capatul parcarii.

Mi-au zis ca n-o sa-mi placa pentru ca e 1.2TSI - 6 trepte si nici nu are cine stie ce dotari.

M-am dat cu ea la test drive, si am si lasat avansul pentru ea la dealer. 

A fost practic dragoste la prima vedere. 

Masina ca dotari nu exceleaza la niciun capitol. Pretty much basic, in comparatie cu ce aveam pe E46. 

Dar am zis ca deh, e noua (avea 1.800km la bord) si stau fara griji 4-5 ani. 

 

Acum sa incep cu lista de planuri: 

- kit complet RS

- geamuri foliate

- jante minim 17'

- arcuri -5cm

- evacuare completa

- xenon cu lupa

- imbracare volan in piele

- linie audio completa de la Hertz sau MTX

Si poate ar mai fi cate ceva de care am uitat.

 

Pana acum s-a pus bara de RS (astept sa vina grilele laterale), s-au montat jantele de Golf 5 GTI, s-au foliat geamurile, s-au montat ledurile la numar si aparatori de noroi (aparatorile se vor da jos la vara). 

Momentan vanez proiectoarele de RS (care costa 450lei la dealer/bucata), bara spate si faruri cu xenon.

Stiti daca se pot adapta farurile de RS cu banda LED pe masina, daca ea nu are xenon de fabrica? 

 

Si acum cateva poze cu masina :) 

 

P.S. Stiu ca vor veni tot felul de comentarii referitoare la numarul masinii si la motorizare si la emblemele de RS. Insa, vreau sa o fac replica 1:1. 

O sa fie practic un fel de RS al saracului  :))

 


Si continuarea pozelor: 

post-5566-0-32896100-1417784161_thumb.jp

post-5566-0-72095000-1417784169_thumb.jp

post-5566-0-38683900-1417784176_thumb.jp

post-5566-0-37335800-1417784187_thumb.jp

post-5566-0-73072200-1417784196_thumb.jp

post-5566-0-38545900-1417784328_thumb.jp

post-5566-0-18433900-1417784337_thumb.jp

post-5566-0-65100400-1417784351_thumb.jp

post-5566-0-39421600-1417784361_thumb.jp

post-5566-0-83280000-1417784367_thumb.jp

post-5566-0-34595800-1417784373_thumb.jp

post-5566-0-97026300-1417784379_thumb.jp

post-5566-0-44706400-1417784391_thumb.jp

Link către comentariu
  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei_xp

    17

  • bgd_b92

    10

  • The_Ego

    9

  • TudorM

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa o stapanesti sanatos in primul rand...

E funny modul lor de abordare :))

 

Mi-au zis ca n-o sa-mi placa pentru ca e 1.2TSI - 6 trepte si nici nu are cine stie ce dotari.

 

De unde stiau ei ce cauti tu :))...probabil era arvunita de vreunu de pe acolo...asa si statea prafuita in fundul parcarii...sa nu atraga priviri :)

Cu timpul si cu banii necesari se poate orice...si dupa ce termini replica la design..ii pui si alt motor si ti-ai tras RS adevarat :)

Link către comentariu

Nu chiar a saracului pt ca sunt ceva bani investiti daca vrei sa-i pui tot bodykit-ul.

Dupa mine interiorul o tradeaza insa. 

 

Sa o stapanesti sanatos si sa duci planurile la indeplinire!

Link către comentariu

daca reusesti sa ii pui bi-xenon OEM sa ne dai niste detalii+poze? :D

Modificat de doggy
Link către comentariu

Ne zici si noua, aici sau PM, cat costa bara de RS? Si eu am o albastra ca a ta si ma gandesc ca i-ar sade bine cu o bara fata de RS :)

Link către comentariu

Succes cu proiectul si felicitari pentru masina! Sper sa iasa asa cum iti doresti.

 

Legat de jante, parerea mea e ca cele de G5 GTI nu prea se potrivesc cu design-ul plin de unghiuri si linii drepte al O3. Cred ca erau mai potrivite cele de pe O2 pe care le ai puse pe masina intr-una din poze. Sau ia-ti unele AM in acelasi stil cu cele OEM.

Link către comentariu

In primul rand vreau sa va multumesc tuturor pentru primire! 

Chiar nu ma asteptam sa fie atat de bine primit topicul meu din motivele mentionate in primul post (motor mic si kit de RS).

In cazul in care voi merge pe montarea farurilor OEM cu lupa si DRL, fiti siguri ca voi face un tutorial. Ideea e ca lupe bixenon pe farurile mele se pot pune cu un cost de aproximativ 900lei. Faruri OEM am gasit la 150euro/bucata. Bani sa zicem ca sunt sa iau farurile, insa nu sunt sigur daca se potrivesc plug & play. Stiu asta de la Touareg, la care daca nu ai xenon original e doar o mufa, iar la farurile cu xenon de fabrica sunt 3 mufe. Si dupa cum masina e inca in garantie pentru inca 3 ani, parca n-as vrea sa fac improvizatii doar de dragul de a avea faruri OEM. 

Bara fata am luat-o din dezmembrari din Anglia de pe ebay. A fost 100lire bara + 20lire transportul pana acasa la mine. A venit cheala fara nicio grila, dar in stare foarte buna. Vopsitul + montajul la dealer a fost 400lei, iar toate grilele, emblema de RS si capacelele de la spalatoarele de faruri au fost inca 400lei. 

Cost total ~ 1.400lei. Cred ca am iesit bine, daca tinem cont ca doar bara fara grile, noua la dealer e 1.800lei. 

Mai sunt cateva bucati pe ebay tot in Anglia, doar ca la preturi ceva mai mari (120 - 160lire). 

Jantele au fost un must have pentru masina, insa nu gaseam nimic mai accesibil ca pret. Daca este un coleg de pe forum care vrea sa faca schimb de jante, cu mare placere sunt dispus sa stam de vorba. Fie ele si aftermarket sau daca mai vrea o diferenta, stam de vorba.

Interiorul va suferi si el modificari, insa mai intai vreau exteriorul gata. Emblemele le vreau doar pentru a fi complet pachetul. 

In momentul de fata, masina are 18.700km facuti in doar 7 luni. Sunt multumit de cum merge, insa mai e ceva pana o aduc la realitate. 

 

Orice parere sau opinie e binevenita! :) 

Link către comentariu

Eu tocmai la asta ma gandeam... arata foarte bine kit-ul de RS, dar avand in vedere ca ii lipsește motorul era mai ok fara embleme.

Dar acum tu hotărăști.

Despre faruri cred ca stii bine ce stii. In plus ai nevoie si de celelalte piese si cablaj pentru auto reglaj (daca sa fie OE).

Spor la modificari.

Link către comentariu

Da, faruri originale, dar fara becuri, balast etc. Doar farurile originale, 150euro bucata. De tinut cont: nu sunt noi :) 

Link către comentariu

La achizitie te-ai strambat ca nu ai bani, iar acum bagi cu tona, zau daca are sens. Intr-un 1.2 tsi sa faci look de rs, nu spun ce inseamna asta, stiti prea bine.

Eu as ocoli masina ta la o eventuala revanzare.

Dar fiecare cu problemele lui, strici masina, asta faci.

Link către comentariu

cum ti se pare octavia3 in comparatie cu e46?

care e mai silentioasa la viteze mari? care e mai bine construita, mai calitativa si da impresia ca e mai masina? stabilitatea este comparabila?

Link către comentariu

Cred ca e46 :D Dar sa vedem ce zice autorul topicului, sunt si eu interesat de comparatia asta.

Modificat de Catalin_x
Link către comentariu

@Warlock: in momentul in care am luat masina erau alte vremuri. Acum s-au schimbat in bine. Nu m-am "zgarcit" la dotari, insa masina era deja in stoc, avea culoarea pe care o doream, am avut si discount, si in plus, cu avansul dat de mine, nu puteam lua o masina noua in banii pe care ii aveam alocati. Kitul de RS il pun pentru ca vreau sa o fac sa iasa in evidenta. Ca motorul nu-i cel mai cel, asta e adevarat, insa nu mi-e rusine deloc cu ea. Multa lume n-a crezut cand a auzit ca e 1.2. Cat despre vanzarea masinii... E cale lunga pana acolo. Si crede-ma, ca atunci cand va fi la vanzare, va lua ochii si inima oricui. 

@Bossake: Comparatia intre E46 si Octavia 3 nu e prea relevanta, dar iti impartasesc cateva din parerile mele: E46 era M-Pack, full (piele bej, reglaj electric la scaune, memorii, sistem audio Harman Kardon, incalzire in scaune, perdeluta la luneta etc. si ca motorizare era 2.0 benzina - 150cp manual). Imi placea maxim masina, avea tot ce imi doream in materie de dotari si putere a motorului. Insa, avea o problema: consumul si costurile aferente. Consum extern de alergatura, 8.2 - 8.4%, iar intern in Bucuresti la ore de varf, sarea de 11%. Sa zicem ca na, consumul asta e. Insa marele minus a fost taxa de inmatriculare, care era de 1.100euro :( Iar pentru o masina care avea 15 ani si 240.000km la bord, nu prea merita o asemenea investitie. Am vazut ca cel care a cumparat-o de la mine a inmatriculat-o si e prin Voluntari masina acum. 

In ceea ce priveste Octavia, e cu totul altceva. Desi nu are toate mofturile pe care le avea E46, a fost masina noua. Asta a fost criteriul principal in alegerea masinii ce va veni dupa E46. Am ales sa iau ceva nou pentru ca ma saturasem sa tot schimb, baterii, placute de frana, senzori si tot felul de mizerii la toate masinile second pe care le-am avut. In plus, m-am uitat la masina pe care o cumparasera ai mei acum 11 ani de noua, care si azi merge brici la noul proprietar. 

Stii cum se zice: esti primu' la ea, o inveti tu ce si cum trebuie ;) 

Per total sunt multumit de Octavia, insa E46 tragea mult mai grav, sunetul de la motor era incredibil de frumos, suspensia sport isi facea treaba cu brio. Eventual, daca vreti, pot pune cateva poze cu E46 de cand il aveam la vanzare :) 

 

Revenind la treaba cu farurile, e foarte tricky toata treaba. Daca pun faruri OEM, trebuie alte cabluri si implicit alte cheltuieli. Anyway, voi vedea ce voi face. 

Printre altele, m-ar interesa si o resoftare. Am vazut ca cei de la Revo au soft facut pentru marire pana la 140cp. 

Si TCM am vazut ca are soft. Ce ati recomanda ca sa fie safe si sa nu maraie cei de la garantie in caz de ceva? 

Link către comentariu

Eu zic sa lasi masina fara sigle. Sunt de acord ca arata muult mai bine cu kit-ul de RS, dar n-ai pune sigle de M3 pe un 320, asa ca de ce ai pune sigle de vRS pe masina daca nu e.

Farurile poti sa le iei pe cele de mai sus, nu de akta dar poti sa iei din ele calculatoarele si becurile si apoi sa le scoti la vanzare tot cu 150 de euro bucata. Crede-ma, ca tocmai am facut trecerea la xenon, becurile si calculatoarele costa muult rau.

De potrivit, ar trebui sa fie ca la modelele anterioare, adica sa difere doar mufa si atat. Dar probabil vei avea nevoie si de alta centrala electrica, tine cont si de asta.

Jante, eu zic sa nu te opresti la astea, sunt altele care arata mult mai bine pe masina sta. Asteapta sa apara ceva.b

Link către comentariu

intamplator iti stiu fostul e46, (am si eu unul, am cont pe bmwclub unde ai prezentat masina - cred ca am fost primul care ti-am spus ca e 1100 taxa tu crezand initial ca e maxim 800) dar nu m-ai lamurit cu diferenta intre masini.

sunt curios asa sa vad daca de-a lungul anilor noile generatii de masini s-au imbunatatit sau cumva sunt doar un "ambalaj" mult mai frumos + evident evolutia tehnica privind unele dotari.

care e mai silentioasa? care e mai stabila? in care dintre cele 2 gasesti materiale mai de calitate? (bord, fete de usi, etc).

 

in rest sunt total de acord cu kitul rs. schimba absolut total masina. nu ai cum sa nu apreciezi o masina frumoasa. iar o octavia cu kit rs este ceva deosebit cu mult mai deosebita decat una stock. indiferent daca a fost din fabrica kitul sau nu, indiferent daca este rs sau nu. totusi cu siglele de rs m-as mai gandi. dar oricum felicitari ca dintr-o masina oarecum banala ai facut (o sa faci) una deosebita.

Modificat de bossake
Link către comentariu

Problema la kit-ul RS este la cum sunt facute evacuarile la bara spate. El avand 1.2 tsi cred ca ar fi indicat sa ia versiunea pt RS TDI care are evacuare tot doar pe stanga, iar in dreapta e astupat cu un capac de plastic. Mai bine asa decat sa iei bara de RS TSI si sa stai sa refaci evacuarea intr-una cu iesire pe fiecare parte.

Link către comentariu

La TSI sunt doua tobe stanga-dreapta (ca la GTI sau 1.8TSI) si la TDI e una singura pe stanga (ca la GTD).

 

Avem coleg pe forum cu un RS TDI care si-a scos toba finala cu totul si si-a pus tevi direct spre evacuarile barii si arata f ok. E si asta o optiune banuiesc.

Link către comentariu

La GTI nu sunt doua tobe, ci una dreptunghiulara cu doua iesiri.

GOLF_GTI_MK7-exhaust_1.jpg

Cu acest sistem ar fost mai simplu de refacut traseul, pe cand daca e nevoie de o a doua toba pe dreapta e mai complicat.

Merita totusi sa aiba RS look si la evacuare.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!