Jump to content

Touareg 7P 3.0 TDi Facelift


lambda_dryver

Postare recomandată

In D, nu am vazut-o sa schimbe niciodata peste 2000 rpm. La 70 km/h, ii da deja a 8-a! :)).

Ce-i drept, ma chinuie un pic sa nu înfig piciorul in ea cateodata, in unele situatii, dar o luam incet-incet. :D.

Link către comentariu
Jetta20tdiHLDSG6

poti sa o infigi ca in D n-o sa sara oricum de 3000...

n-ai ce sa iei incet incet.

p.s - te cred cu iphone-ul. si eu am un iphone 5 si un galaxy s5 (ca exemplu, nu sunt fan-boy android) si la camera e la ani lumina peste iphone.

sau poti folosi o camera dedicata :) e pacat de masina. 

uite, poza cu iphone 5 :)

post-97268-0-31620000-1428852480_thumb.j

Modificat de Jetta20tdiHLDSG6
Link către comentariu

la kickdown o sa schimbe sus... iar de tras, trage motorul. Sunetul, cand eliberezi dragonii....  :winter: .. este demential

Link către comentariu

Masina a ajuns la aproape 1500 km. Mai avem putin! :)).

Saptamana trecuta a primit si folie de protectie Llumar pe faruri si proiectoare. La cata tanculetul este, imi imaginez ca va lua cateva pietre in bot asa ca, macar alea sa fie protejate!

La mine, "înfipt" se referă la S si ture inalte :)).

Ca o mica paranteza: am fost putin dezamăgit sa aflu (ulterior cumpărării) ca Lane Assist-ul pe Touareg este doar pasiv si nu activ (nu corectează traiectoria masinii)... Explicația PBN: masina este prea grea ca sa o poata corecta calculatorul!

@Jetta20tdiHLDSG6 -> Stiu ce zici, dar nu sunt mare pasionat de fotografie si un DSLR ar strânge doar praful, pentru cele cateva poze pe care le mai fac ocazional mașinilor... Camerele dedicate pe care le am pe undeva prin casa sunt oricum vechi si ar face pozele mai proaste ca telefonul... Urmeaza sa fac upgrade la telefon (sper eu) cat de curand! :D

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

sau mai bine zis.... ca Touareg nu are directie asistata full electric... ca la B6/B7/CC.... si nu ai motor electric pe coloana, ca sa poata corecta.

 

da, asa merge Line Assist-ul - doar vibratie in volan - are setare pe 3 intensitati.

Link către comentariu

Folia pe proiectoare nu va rezista( testat: 3M stone guard, Oracal stone guard, Llumar PPF, ...etc.)

La proiectoarele cu dispersor de sticla dupa " prajirea" foliei se curata prin radere, te ajuta si duritatea sticlei, se face cu grija.

La proiectoare cu dispersor de plastic am rezolvat prin " inlocuire" nu a ajutat nici un solvent bland, parca intrase plastic in plastic. Orice incercare de curatare manuala ar fi lasat urme grele . ( poate era o solutie sa le polishez dupa operatie si folie din nou!)

Pe faruri nu am avut niciodata probleme indiferent de tipul dispersorului si am avut si flote in exploatare cu diverse tipuri auto care la recomandare au pus folie.

Link către comentariu

sau mai bine zis.... ca Touareg nu are directie asistata full electric... ca la B6/B7/CC.... si nu ai motor electric pe coloana, ca sa poata corecta.

da, asa merge Line Assist-ul - doar vibratie in volan - are setare pe 3 intensitati.

Mersi pentru lămuriri, Florin! Mult mai buna explicația decat "E prea grea masina!" :)). Pe langa vibratie, emite si semnale acustice si afișează pe display de care linie (stanga-dreapta) te apropii, cat si un mesaj de avertizare. Banuiesc ca este acelasi motiv si pentru lipsa Park Assist-ului din lista de optionale...

Folia pe proiectoare nu va rezista( testat: 3M stone guard, Oracal stone guard, Llumar PPF, ...etc.)

La proiectoarele cu dispersor de sticla dupa " prajirea" foliei se curata prin radere, te ajuta si duritatea sticlei, se face cu grija.

La proiectoare cu dispersor de plastic am rezolvat prin " inlocuire" nu a ajutat nici un solvent bland, parca intrase plastic in plastic. Orice incercare de curatare manuala ar fi lasat urme grele . ( poate era o solutie sa le polishez dupa operatie si folie din nou!)

Pe faruri nu am avut niciodata probleme indiferent de tipul dispersorului si am avut si flote in exploatare cu diverse tipuri auto care la recomandare au pus folie.

Eu m-am gandit sa-i pun si pe proiectoare pentru ca sunt amplasate foarte jos si sunt sanse chiar mai mari decat la faruri sa fie lovite. Am vazut multe proiectoare sparte de la pietre de pe drumurile Patriei, ca sa nu mai zis de toate punctele de vopsea sărită de pe capota...

Sper sa nu fie cazul sa o dau jos cu lama sau sa schimb proiectoarele din cauza foliei. Poate sunt, totusi, norocos! :D.

P.S: Legat de micile chestii putin deranjante -> In urma unei plimbări cu un Touareg 7L, prima generatie, foarte bine dotat, nu am putut sa nu observ faptul ca la acea vreme avea Climatronic in 4 zone in adevăratul sens al cuvântului, avand atat controlul temperaturii, cat si al ventilatiei si pe unde baga aer (sus, piept sau picioare) pentru toate 4 zonele. La actuala generatie, se poate controla doar temperatura, restul fiind la comun 2 cate 2 zone...

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

 

sau mai bine zis.... ca Touareg nu are directie asistata full electric... ca la B6/B7/CC.... si nu ai motor electric pe coloana, ca sa poata corecta.

da, asa merge Line Assist-ul - doar vibratie in volan - are setare pe 3 intensitati.

Mersi pentru lămuriri, Florin! Mult mai buna explicația decat "E prea grea masina!" :)). Pe langa vibratie, emite si semnale acustice si afișează pe display de care linie (stanga-dreapta) te apropii, cat si un mesaj de avertizare. Banuiesc ca este acelasi motiv si pentru lipsa Park Assist-ului din lista de optionale...

 

 

 

asta daca ramai cu selectia de Line Assist pe ceasuri.... nu ? daca selectezi pe display navigatia, consumul sau altele... in afara Line Assist-ului, nu iti arata schimba automat display-ul, in acest sens - la drum banuiesc ca nu stai cu afisajul pe Line Assist - functia activata si pe afisaj altceva....

Link către comentariu

Pai, nu ai afișaj de Lane Assist. Este un submeniu de Assistants de unde il activezi. Indiferent pe ce submeniu esti si ce iti afișează, cand te apropii de una din linii, iti apare pe display avertizarea de la Lane Assist care dispare ulterior corecției de direcție.

Link către comentariu

stiu cum le ai.... se comuta din meniurile laterale de la IC din butoanele de pe volan  ...si meniurile unde ai Media, Navigation, Vehicle, Assistant, etc... nu am observat ca il comuta automat.

Link către comentariu

Pe Touareg este montata o cutie Tiptronic cu 8 trepte, iar funcția de Coasting/Sailing este disponibilă doar pe modele dotate cu DSG-uri.

http://www.volkswagen.com.au/content/au/brand/en/technology_and_service/technical-glossary/coasting-function.html

Ca idee, momentan, masina are un consum mediu de 9.3 l / 100 km, cu un regim de mers de 85% extra-urban. Nu mi se pare mare, dar, totusi, sper sa se mai lase un pic, cu timpul... Tot legat de consum, desi comod atunci cand ma gandesc ca nu mai trebuie sa o scot in permanenta in N si o las in D1, Start&Stop-ul poate deveni destul de stresant la ieșirile de străzile lăturalnice in bulevarde sau la trecerile de pietoni... Ar fi trebuit sa ii programeze un mic delay de la oprirea masinii, pana la oprirea motorului...

Modificat de lambda_dryver
Link către comentariu

Touareg facelift are functie de coasting.

Consumul se lasa, cel putin la mine s-a simtit cand am trecut de 40k km.

Problema cu iesirile se rezolva simplu se activeaza auto hold care intra in functie putin inainte sa se opreasca masina, nemaitinand piciorul pe frana motorul nu se opreste.

Vezi ca n este doar de trecere la multe cutii, daca se tine masina in n nu se face ungerea corect in cutie si in timp se ajunge la probleme.

Link către comentariu

nu stiu, dar nu imi pare atat de util AH-ul la cutia automata... dar, dupa gusturile fiecaruia.

 

da, de oprit il opreste prea repede... cateodata pana sa apuci sa faci o manevra.

 

avand in vedere ca e o masina mare, grea, roti mari, tractiunea, etc - nu stiu cat o sa se lase la consum.

Link către comentariu

se lasa si consumul, nu cel urban, dar la drum intins se lasa clar, cand am luat-o pe autostrada la 140 instant era 10-10.5, acuma in aceleasi locuri/conditii ia 8.5-9.


de ce nu ar fi autoholdul util ? mi se pare extrem de relaxant si confortabil in traficul de bucuresti

Link către comentariu

fata de manuala, unde te scapa de a tine piciorul pe frana, la automata imi pare utila doar in cazul in care nu vrei folosesti SS-ul.

 

altfel, tot ai stat cu piciorul pe frana ca sa o opresti.... nu-l mai ridic de pe pedala pana nu plec de pe loc - oricum, asta depinde de fiecare, cum ii place - plus ca la plecarea de pe loc, doar ridic piciorul de pe frana, la AH te duci direct pe pedala de acceleratie.

Link către comentariu

Salutare 

Am o problema și as vrea câteva sfaturi la ce ar putea fi.de ceva timp mi se aprinde martorul bujii și pâlpâie și tot odată martorul motor care uneori rămâne aprins.motorul merge uniform pornește la sfert de cheie dor nu mai are aceeași putere în timpul mersului.acum o saptamana am pus testerul și îmi arata ca sunt probleme cu sensor lambda termic1 bank1 l-am schimbat și după vreo 40 km mi sa aprins din nou și aceeași problema.ce ar putea fi? Va mulțumesc anticipat și sa aveți o zi buna 

Link către comentariu

fata de manuala, unde te scapa de a tine piciorul pe frana, la automata imi pare utila doar in cazul in care nu vrei folosesti SS-ul.

 

altfel, tot ai stat cu piciorul pe frana ca sa o opresti.... nu-l mai ridic de pe pedala pana nu plec de pe loc - oricum, asta depinde de fiecare, cum ii place - plus ca la plecarea de pe loc, doar ridic piciorul de pe frana, la AH te duci direct pe pedala de acceleratie.

 

la manuala ma scapa de a tine piciorul pe frana ? dar la automata nu ma scapa ? 

Link către comentariu

Vezi ca n este doar de trecere la multe cutii, daca se tine masina in n nu se face ungerea corect in cutie si in timp se ajunge la probleme.

 

Cum vine treaba asta ca nu inteleg. Ungere la ce? N este neutru ca si cum tii o manuala pe liber.

 

ON: Foarte foarte frumoasa masina. Le-a iesit genial modelul asta de toureg. Multi km fara probleme! :icon_thumleft:

Link către comentariu

 

fata de manuala, unde te scapa de a tine piciorul pe frana, la automata imi pare utila doar in cazul in care nu vrei folosesti SS-ul.

 

altfel, tot ai stat cu piciorul pe frana ca sa o opresti.... nu-l mai ridic de pe pedala pana nu plec de pe loc - oricum, asta depinde de fiecare, cum ii place - plus ca la plecarea de pe loc, doar ridic piciorul de pe frana, la AH te duci direct pe pedala de acceleratie.

 

la manuala ma scapa de a tine piciorul pe frana ? dar la automata nu ma scapa ? 

 

 

 

poate nu m-am exprimat corect.... la manuala poti sa ajungi la semafor si sa te opresti si din inertie... fara sa ajungi cu piciorul pe frana ... la automata, nu ai cum - esti cu piciorul acolo.

 

oricum, asa cum am mai zis - e o problema de gust... de cum ii place fiecaruia - spre norocul nostru, are buton.. cine vrea foloseste sistemul, cine nu....nu. 

 

am vrut doar sa subliniez ca pentru manuala e mare plus... pt automata - nu chiar asa de mare.

Link către comentariu

Eu merg intotdeauna cu AH-ul, si la CC si la Touareg. Mi se pare o functie utila, chiar si la automata unde, in opinia mea (inoculata de mai multe persoane avizate in materie, cat si de experienta mea de lucrat pe cutii automate), tin masina in N la semafor si exista riscul sa alunece. La Touareg, avand S&S, masina se opreste si nu mai vad rostul de a o scoate din D, fapt ce duce, intr-adevar, la diminuarea importantei AH-ului, dar tot nu m-as lipsi de el... Cum zice si F l o r i n, tine si de gusturi :D.

Totusi, activarea AH-ului nu apare inainte de oprirea completa a masinii, in timp ce S&S-ul o opreste inca dinainte sa se fi oprit masina, lăsând-o sa curgă pana la semafor, spre exemplu...

Legat de aspectul cu N si D expus mai sus, mi-am expus parerea legata de acest aspect si in alte arii ale forumului, o fi valabil la alte marci, dar in grupul VW Ag. in D, masina este in sarcina si are tendința de a pleca, lucru ce supune la stres atat ansamblul cutie-motor, cat si sistemul de franare care trebuie sa susțină pe loc o masina ce vrea sa plece. De aici rezulta uzura inutila a tuturor ansamblurilor expuse.

Cat despre functia de Coasting, nu am sesizat vreodata pe autostrada sa-mi decupleze cutia si sa-mi scadă turațiile pana la nivelul relantiului, dar daca este adevarat ce spui tu mecea, si chiar au implementat chestia asta pe Facelift, o sa fiu mai atent sa o prind in acțiune! :)). Revin cu păreri asupra acestui aspect dupa următorul drum lung, sa vad daca si cum acționează :)).

Salutare 

Am o problema și as vrea câteva sfaturi la ce ar putea fi.de ceva timp mi se aprinde martorul bujii și pâlpâie și tot odată martorul motor care uneori rămâne aprins.motorul merge uniform pornește la sfert de cheie dor nu mai are aceeași putere în timpul mersului.acum o saptamana am pus testerul și îmi arata ca sunt probleme cu sensor lambda termic1 bank1 l-am schimbat și după vreo 40 km mi sa aprins din nou și aceeași problema.ce ar putea fi? Va mulțumesc anticipat și sa aveți o zi buna

 

Roby, vezi ca nu ai postat in aria potrivită, aici fiind zona de prezentare a mașinilor personale, si nu a discuțiilor/sfaturilor tehnice! Cauta aria dedicata masinii tale, vezi daca nu gasesti raspunsul in topicurile existente si apoi fa o diagnoza si posteaz-o in aria adecvată, pentru a primi un raspuns prompt si corect. Multa bafta in rezolvarea problemei!

 

Vezi ca n este doar de trecere la multe cutii, daca se tine masina in n nu se face ungerea corect in cutie si in timp se ajunge la probleme.

 

Cum vine treaba asta ca nu inteleg. Ungere la ce? N este neutru ca si cum tii o manuala pe liber.

 

ON: Foarte foarte frumoasa masina. Le-a iesit genial modelul asta de toureg. Multi km fara probleme! :icon_thumleft:

Multumesc pentru urari! Asemenea! :D. Intr-adevar, arata mult mai high-tech modelul acum. L-au adus in linie cu noi modele din gama si arata foarte, foarte bine. Noile faruri, personal, mi se pare ca amplifica si mai mult senzatia de masivitate si agresivitate a masinii.

Link către comentariu
  • 7 months later...

Mai ștergem praful si p-aici...

Masina a facut 6000 km si am trecut pe modul de iarna - jante Karakum 18" cu anvelope Continental WinterContact TS850P. Mai rămâne sa iau senzori de presiune pentru ca e stresanta avertizarea aia in bord... Per total, foarte mulțumit de masina. Am dat o fuga pana la munte cu ocazia Weekend-ului prelungit, consum de 8.6 l/100 pe un traseu de 660 km.

Am urcat pana la Cota 1400, condiții de iarna si polei excepționale. Stăteau mașinile pe loc si alunecau in laterala. Foarte mulțumit de Continental-uri. N-am avut nicio problema in locuri unde Infiniti FX45S cu anvelope de iarna stătea pe loc... Bă mai mult, începuse sa o ia la vale in spate.

In rest, masina am pregătit-o de iarna cu Sealant pe caroserie si in strat dublu pe praguri, ceara teflonata pe jante, dressing concentrat pe anvelope si chedere si tratament hidrofob pe toate geamurile. Am cumpărat si bare transversale pentru plafon de la Thule si urmează, curând, si o balena. Încă sunt indecis ce model de aceea aștept sa-mi formez o idee mai avizata... Păreri?

post-106153-0-00585700-1449235909_thumb.

post-106153-0-85890600-1449235918_thumb.

post-106153-0-78089600-1449236000_thumb.

post-106153-0-80310100-1449236040_thumb.

post-106153-0-44537400-1449236052_thumb.

Link către comentariu

Super frumos si dotat tancul, sa te poarte sanatos inca de vreo 50 de ori km actuali.

Ce sealant ai ales pentru lac/vopsea (PM ca sa nu facem reclama)? Merci.

Modificat de anorganix
Link către comentariu
  • 2 years later...

A trecut o grămada de timp de când nu am mai postat nimic aici... Ce-i drept, nu s-a schimbat nici mare lucru :)). Rămăsesem dator cu un feedback legat de funcția de Coasting, ce este, intr-adevăr, prezentă. După o perioada de ajustare și învățare a acesteia, pot spune ca este chiar util și ajuta la consum, care, la un mers semi-alert, împreuna cu Coasting pe porțiuni drepte sau ușor in panta, contribuie la o medie de 7.9l/100km pentru drumul de 1100 km din ultimul concediu  

Masina a împlinit frumoasa vârsta de 3 ani de când a ieșit de pe linia de asamblare și fix 40.000 km, 90% făcuți in concedii cu drumuri lungi, peisaje frumoase și, cel mai important, fără probleme!

A primit și un cadou drăguț, foarte util pentru concedii (mai ales cele la Schi/Snow), anume o cutie plafon Thule Motion XT XL negru lucios. Prin vara a primit și mult așteptații senzori de presiune anvelope pentru al 2-lea set, cel de iarna, ca sa nu mai stea cu avertizarea aprinsă in bord.

In rest, masina a primit revizii constante, motorina (cu duiumul) și protecție la intemperii, atât la exterior, cât și întreținere constantă la interior. S-a schimbat, pe garanție, ventilatorul de habitaclu din cauza ca șuiera in treptele superioare de ventilație și o sa urmeze o grila interioară deoarece are un mic “greieraș” pe drumuri mai puțin nivelate. Din păcate, ultimul concediu a adus și o mică crăpătură in parbriz, de la o piatra neașteptat de mare, având in vedere efectul. Vom vedea dacă merge refăcută prin injecție sau va necesita schimbarea geamului. 

B0E257CB-1501-43D0-8935-DE36168F3851.jpeg

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!