Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

Si la pornire are un duduit ,si zdrunciuna  masina,sa fie tamponul de la motor?

Motorul in sine nu se zdruncina la relanti.

Modificat de daniel_1975
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posib volant-cand calci ambreiajul se schimba zgomotul-dispare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia este DSG,se aud si ceva zgomote ca si cum ar agata ceva treapta 1,2,3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da au fost schimbate de vreo 3000km, la reprezentanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in decelerare se aude posibil sa fie tamponul. Inainte de a face schimbul iti agata? La oprire daca scutura ar putea fi si de la clapeta de cut off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Facea si inainte ,de aceea am schimbat uleiul si filtrul,doar cind reducerea este brusca,parca se rostogoleste ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare Colegi .Am o problema foarte mare ,azi a trebuit sa schimb ambreiajul si volant ,cand au dat joc cutia ,mecanici au vazut ca erea ulei pe cutie ,au dat-o jos si au zis ca este semeringul de la arborele cotit .


Am schimbat semeringul volant ambreiaj rulment de presiune de la Luk ...


A pornit masina ,dar a facut un fum albastru ,acuma mereu scoate fum ,se aude un zgomot ciudat  la motor ca si cum ar freca ceva ( cutia avea joc in ax  ,mai exact in capacul de la  cutie ,acolo au reusit sa puna pe acel ax un fel de inel otelit foarte  subtire ca o saiba ,care a ramas presat  si jocul a disparut).Problema este ca zgomotul este oribil ,nu l-am mai auzit ca si cum merge motorul cu pauza si rontaie ceva ( ma gandeam ca poate este lantul de la pompa de ulei ) dar pana acuma nu a facut acel zgomot ,si fum scoate mereu ( mai putin decat a fost la prima pornire  dupa 8 ore )


Ei cand au pus ambreiajul si semeringul au cautat sa puna motorul la punct si au invartit cumva motorul ( daca  nu ar fi fost bine pusa la punct ar mai fi pornit masina ?) 


Cand o pornesc are o pornire ciudata ( mai zdruncinata) care o presc se opreste din prima ca si cum nu ar fi fost pornita ( prea deodata ,ca si cum ai stinge lumina ) 


Ulei pierde iar tot sub cutie in dreptul semeringului de la arborele motor ,deci am schimbat degeaba semeringul (120 euro  din Vw )


S-a mai intalnit cineva cu asa problema ?


Astept urgent parerile voastre .


Motor bmp 150 000 km reali ! Masina dimineata nu scotea fum ,un pic de gaze le simteam ,dar fum niciodata  passat 2005/2006 140cv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca mai tare ai stricat-o.Nu reusesc sa asociez fumul cu inlocuire ambreiaj.Zgomotul poate fi de la improvizatia axului de la cutie sau de la pinioanele arborilor de balansare.Porneste masina,urc-o pe elevator si identifica de unde vine zgomotul.Semering la 120 euro ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut si scuze ptr deranjarea operatorilor. Da am schimbat ambreiaj si totodata semeringul de la arbore, acel semering in vw costa 120 euro si vine montat pe arbore in fata volantei, nefiind bine pus la punct, scoate fum alb-albastrui, gaze de te ineaca, consum 0,8 la relanti si motorul nu toarce cum trebuie. joi am sa merg in vw sa o puna la punct 650 euro mana de lucru, in Milano

Salut si scuze ptr deranjarea operatorilor. Da am schimbat ambreiaj si totodata semeringul de la arbore, acel semering in vw costa 120 euro si vine montat pe arbore in fata volantei, nefiind bine pus la punct, scoate fum alb-albastrui, gaze de te ineaca, consum 0,8 la relanti si motorul nu toarce cum trebuie. joi am sa merg in vw sa o puna la punct 650 euro mana de lucru, in Milano

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 2.0 tdi bmp, ambreiaj luk, codul cutiei nu mi-l amintesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece am ajuns intamplator la service pentru o problema de "steering column defective", mecanicul a identificat zgomotul de "cloncaneala" la relanti. Mai mult, prin apasare ambreiaj la jumatatea cursei acest sunet se amplifica/schimba/etc. Masina are real 160,000 km, BKP, 2006, ambreiaj+volant originale. Nu are alte simptome mentionate anterior (bataie metalica, ambreiajul nu patineaza, nu sunt probleme la sch viteze, trage liniar, si foarte bine cand e in sarcina, etc,).

 

Totusi el mi-a recomandat sch ambreiaj. Din cate am citit in topic toata lumea recomanda si sch volant totodata. Alte pareri va rog ?

Modificat de catanexus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand schimbare kit-ului complet (daca este problema de acolo ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Cristian

Buna dimineata, am un Passat B6 din 2007, motorul de 2.0 TDI, 140 cp, cutia de viteze manuala 6+1 trepte. 

Dupa ce pornesc motorul la rece, deci in perioada asta in care sunt sub 10 grade C afara, cand apas pe ambreiaj se aude un harait, carait asa. Daca il tin sa spunem un sfert apasat se aude haraitul continuu, dupa care dispare daca il apas complet sau il eliberez. In mers nu mi se aude, la motor nu se aude nimic, doar sub volan asa cum ar veni.

Dupa ce mi se incalzeste motorul ( deci merg cu ea 10-15 min ) nu se mai aude nimic, sau se aude foarte incet, un zgomot imperceptibil.

Trebuie sa precizez ca masina are 80.000 km, aveti idee de la ce ar putea sa fie ?

Multumesc frumos si o zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul este de la volant dar  nu cred ca este de schimbat inca.Se impune schimbarea in urmatoarele conditii

-intra greu in tr1/2 marshariere,placa este uzata excesiv si nu mai debraiaza

-la cuplarea tr1 , plecarea de pe loc se face zgiltait/tremurat semn ca volant este blocata

-pe autostrada la o viteza constanta de 130-140km/h ,daca turatia ramine constanta iar viteza scade la 120-110km/h discul este uzat si patineaza

-verifica nivelul uleiului in cutie si completeaza daca este cazul

-verificanivelul lichidului de frina si completeazadaca este cazul

 

 

 

Daca se aude zgomotul in primele 5-10 min dupa care dispare,nu este motiv de ingrijorare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu, aceeasi problema am avut si eu si am mai mers cu ea vreo 15 000 km, la demontare volant avea joc minim (dar zicea mecanicul ca erea prea rigida )discul consumat 70/% , operatiunea s-a facut la 150 000 km 105 000 km au fost facuti de o italianca care erea praf la condus , schimbat tot kit-ul si problema s-a rezolvat, mai trage de ea inca nu este de schimbat daca nu iti patineaza ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neapărat sa patineze ambreiajul. La mine de exemplu după 105k km aveam discul uzat peste 90%, era subțirel de tot și nu îmi patina niciodată. Mecanicul de la VW mi-a spus ca ce am eu pe mașină se reglează automat după uzura discului, nu ca la kitul LUK (eu aveam Sachs). Oricum eu am mai mers mai mult de 50 mii km cu ambreiajul după ce a început haraitul respectiv la jumătatea cursei (făcea și la rece și la cald)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovidiu Cristian

Multumesc frumos tuturor, am fost putin dezumflat asa sa aud zgomotul ala, nu ma pricep foarte bine, dar banuiam ca e ceva pe la ambreiaj, au mai fost si persoane de-a lungul timpului care mi-au spus ca buba acestor jucarii o reprezinta turbina, injectoarele si ambreiajul cu volant.

Ambreiajul tind sa cred ca nu e uzat, am pedala foarte foarte tare comparativ cu a altor jucarii si tine foarte jos, multor prieteni le-a murit motorul cand s-au urcat prima data in a mea, plus ca am si putini km, dar probabil ca nu conteaza atat de mult, o conta si varsta.

Daca spuneti ca nu este nimic grav m-am linistit, dar ca informatie, daca ar fi sa schimb, ce trebuie schimbat ? volant ? Ambreiaj ? Cam cat ar costa toata povestea asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant, ambreiaj, placa de presiune, rulmentul care impinge discu 320 euro marca Luk, atat am platit EU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vechiul passat am platit 1700 cu tot cu manopera, tot Luck, la 120000 km patina ambreiajul foarte tare. 

La actualul passat,240000 km, volantul face un clank la ridicarea piciorului de pe ambreiaj si la schimbarea din tr.I in tr.II, tot la debreiere. Face asa cam de 30000 km, probabil pe la vara am sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

 

Pe motor BKP 2.0 TDI cu DSG din septembrie a aparut un zgomot cloncanit asa mai accentuat si un fel de fasait (ca atunci cand freaca ceva)

Mai nou de vreo luna a inceput sa imi dea suturi prin a 2a, a3a cand sunt in trafic si cand o las sa traga singura fara sa ii o accelerez. Daca, calc pedala nu o ia deloc in suturi si trage chiar foarte bine.

La fel si la pornire imi da o zgaltaiala destul de buna.

 

Asa ca dupa mai multe sfaturi de mecanici am pus:

- kit pompa ulei (ax, lant, intinzator, pinion)

- schimbat distributia cu tot cu intinzator

- apoi saptamana trecuta mi-a murit alternatorul si l-am shimbat cu altul SH ca am vrut sa schimb si fulia - unii ziceau ca de la fulie se aude zgomotul.

- am schimbat ulei motor + filtre ulei, motorina, aer

 

 

Acum sa zic ca schimb si ambreiajul - rezolv ceva? Dar uleiul la cutie? asta pentru zgaltaiala

Ieri alt mecanic mi-a zis ca e posibil sa fie de la turbo - axul sa atinga ceva..

 

Ce pareri aveti?

Modificat de z3dulik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti trebuie o constatare fizica la un mecanic priceput.Si o diagnoza amanuntita inaite sa inlocuiesti volant,tampoane ...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...poate ce o sa relatez e un pic off-topic dar e legat totusi de cutia de viteze cumva....

Am un passat 2006 2.0 TDI DSG. De mai multe ori mi s-a intimplat urmatorul lucru. Pornesc masina, plec fara probleme, iar mai apoi de cite ori franez si cutia schimba inapoi in special din treapta 3-2-1 de exemplu daca trebui sa opresc la stop, masina se zguiduie(trepideaza) cumva desi motorul pare sa mearga rotund. Dupa 1-2 zile dispare acest trepidat....

La un moment dat mi-am dat seama cumva ca e legat de regenerarea la DPF ...stiu ca poate pare aiurea da asa e. Intr-un final umbland f mult in oras fara sa ies in afara, drumuri scurt nu se putea incalzii cum trebuie motorul, desi am observat ca saracul o tureaza mai tare pt regen, tot asa imi apare trepidatia la oprire. Se aprinde becul DPF ....si vezi miracol dispare trepidatia....

Evident am iesit cu ea un pic in afara, s-a stins, totul ok, nu trepideaza nu nimic.

 

Am relatat asta pt ca initial am avut banuieala ca o fi de la volant, sau de la altele. Nu inteleg exact mecanismul pt care trepida legat de regenerare... dar la mine asa e, nu s-a intimplat doar odata sa zic ca mi s-a parut.

Trepidatia era ceva de genul ca aia de incep sa invete sa conduca si da drumu la ambreiaj, apoi acelereaza, da drumu la accel, apoi iar accel si tot asa....e zgaltaitul ala de incepator doar ca nu chiar in halul ala :D

Parea ca DSG-ul vroia sa decupleze treapta sa fie pe liber pt ca vroiam sa opresc dar parea sa nu fie hotarat pana roata nu se oprea de tot... ciudat oricum.

 

Poate o mai patit uni la fel.

 

Numa bine va doresc la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!