Jump to content

Kit ambreiaj, volant,calitate,pret!


KTY
 Share

Postare recomandată

Da , m-am convins este pompa . Am comandat una noua si o sa o montez trebuie sa fiu atent la ceva cand dau jos pompa se scurge lichidul acela ? . Este lichid de frana ? La ce trebuie sa fiu atent . Multumesc frumos 

 

 

Am decis sa ma ocup personal deoarece nu mi se pare mare lucru sa dai o pedala jos si sa dau 3 mil pt platforma + mana de lucru mi se pare o cheltuiala inutila 

Modificat de quixy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tarlungeanu Antonio-andrei

daca te pricepi la mecanica macar la nivel mediu, at iate de treaba, trebuie demontat pedala 3 suruburi, protectie pedala arc pedala , pompita, senzoru, se pierde lichidul iar apoi trebuie aerisita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor. Am un Passat b6 variant din 2007 motor 1.9 105 CP fără filtru de particule, i-am schimbat recent chitul de ambreiaj valeo cu conversie de la volant masă dubla la simplă și simeringul de la vilbrochen era umed de ulei. Problema ce o am e ca după câteva turații motorul oscilează la relantii și odată cu oscilatia mi se aude un zgomot înfundat din dreapta dinspre cutie respectiv spatele motorului. Și-a mai montat careva volant simplă sau știți de la ce e oscilatia respectiva?peste 1100 rot/min.oscilatia și zgomotul dispar. Să fie de la cablurile sau mufele la injectoare sau am greșit montând volant simplă? Mulțumesc! 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti citi si întreba mai multe aici 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce pare acolo in poza, este rupta tija de la pompa de ambreiaj. Se inlouieste toate pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pentru Passat B6 BMP automat, am gasit 2 volante, 1 si 2, care trebuie ?

VIN WVWZZZ3CZ7P013736

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare a venit momentul sa shimb si eu volant si ambreiajul la 2.0 tdi 110cp CBDC.

Ce firma imi recomandati ?

Am observat ca la Sachs au mai multe coduri care se potrivesc la masina mea, care e diferenta intre ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut! Pentru masina din semnatura, m-am hotarat sa schimb kitul de ambreiaj + volant. Imi poate recomanda cineva un coleg de forum sau un atelier impecabil, cu seriozitate 100%?

Am citit tot topicul, am inteles care sunt simptomele si... precizez ca al meu CBAB are galagie in ambreiaj de acum 50.000km, nu risc mai mult.

Nu stiu nici ce ambreiaj am pe masina, nici cat m-ar costa toata distractia. Ma poate ajuta cineva?

Partea cea mai dificila este ca trebuie facuta in perioada 26-30 decembrie :(

 

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe Sachs sau Luk. Mai mult ca sigur ca pe masina ai prima varianta. Despre pret, vezi aria de prestari servicii - sunt destui colegi care te pot ajuta cu o cotatie de pret. Estimativ - cred ca in jur de 2100 lei - piesele, iar manopera undeva intre 350-450 lei. Despre service - completeaza intai locatia in profil, asa vb discutii - sau daca esti plecat in afara macar posteaza orasul in care vei fi in perioada mentionata. Cheers. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt in tari straine, iar masina e in tara, doarme intr-o curte. Vreau sa o pun la punct si sa o iau cu mine. Sunt dispus sa o duc la "doctor" in oricare din judetele: IS, NT, BC, BV, B (IF), daca totusi primesc o recomandare pentru un coleg sau atelier impecabil si serios 100% :)

Pentru distributie apelez fara niciun dubiu la colegul EEXCALADE, dar pentru ambreiaj... sa vad ce recomandare primesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luk 1400 lei sau Sachs 1600 lei in cazul in care le comanzi tu de pe net. Manopera service maxim 500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe mana lui excalade, daca tot faci distribuzia faci si ambreiajul, kit-ul cumparal de afara, eu le iau in Italia  cu 320 euro kit-ul luk 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am scapat de dubii. Ambreiajul (Sachs) il voi schimba la colegul Volksman, iar distributia la colegul Eexcalade, cum am zis mai sus.

Multumesc pentru recomandari!

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Datorita cresterii de putere/cuplu masina din semnatura cere un upgrade la ambreiaj. de asemenea doresc sa trec si la volant cu masa simpla. Ma gandeam in felul urmator, sa cumpar un kit complet nou/sh cu volant masa simpla, si dupa sa trimit discul si placa la intarit (kevlar). 

Ma gandeam sa iau kitul asta. Ce ziceti de Kawe? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi! Am un zgomot-rezonanta perceput ca o vibratie mai accentuata a motorului sau ca un esapament care zornaie in pragul de 1800-2100 rpm ce se manifesta mai accentuat in sarcina, capatat dupa ce am schimbat intreg kitul de ambreiaj (LUK 600 0017 00). Tin sa precizez ca la masina  s-au mai schimbat urmatoarele dar inainte de schimbatea kitului de ambreiaj: planetare noi, suport cutie, rulmenti roata, discuri frana, anvelope, geometrie roti.

De la ce poate sa zornaie ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa imi face si mie pana ajunge apa la 90 de grade. Mecanicul nu a putut sa isi dea seama de cauza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate la mine zgomotul depinde doar de turatie si anume apare la 1800 si dispare dupa 2100 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ti fi dat chiar singur raspunsul,sa ai ceva pe esapament (sitele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sì eu m-am lovit de aceeasi problema, cel care imi montase kit-ul de ambreiaj nu il montase ca la carte. Adica nu mi-a centrat ambreiajul inainte de montare.A fost dat jos si remontat, cel care mi l-a montat a doua oara este un meserias care l-am intalnit pe forum. Au disparut toate vibratiile si sunetele ciudate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum adica nu l-a centrat? Daca nu centrezi discul nu intra axul prizei prin el deci nu il poti monta. La placa nu ai ce centra, se prinde in suruburi in aceeasi pozitie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca exista o cheie de reglaj  (centrat) placa, am vazut ca mecanicul o foloseste la fiecare montare de ambreiaj, deci nu doar la mine. La mine chiar s-a vazut diferența. Floro_st205  o foloseste.Deci va poate confirma! 

Vezi ca exista o cheie de reglaj  (centrat) placa, am vazut ca mecanicul o foloseste la fiecare montare de ambreiaj, deci nu doar la mine. La mine chiar s-a vazut diferența. Floro_st205  o foloseste.Deci va poate confirma! Cauta pe Google, dispozitiv de centrat ambreiajul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Quote

alexu1.4 @ E posibil sa ti fi dat chiar singur raspunsul,sa ai ceva pe esapament (sitele).

Zgomotul a aparut imediat dupa schimbarea kitului, prin asta deduc ca nu este vb de sita esapament.

Referitor la cheia speciala de reglat placa - disc la mine nu s-a folosit asa ceva. S-a montat volantul si apoi placa iar discul l-a pozitionat pe centru ca sa intre axul pe el. Poate sa-mi explice cineva cat de importat este sa utilizezi o astfel de cheie? Si ce face ea mai exact? Pt ca la mine cutia a intrat usor, deduc prin asta ca axul a trecut din prima prin disc.

Modificat de mgm2000ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt tutoriale pe youtube cu schimbarea ambreiajului si multi folosesc cheia de centrat.Depinde de mecanic acuma. Sunt putini mecanici care lucreaza in ziua de azi ca la carte, care chiar daca pierd un pic de timp lucreaza cu pasiune si cu cheia Dinamometrica, si multi carpaci care stiu sa dea cu ciocanu si pistolul la strans suruburile. ..important sa iti ea banu'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in anumite kit uri de ambreiaj se gaseste acea scula de centrat discul de ambreiaj.practic este un cilindru de plastic care ajuta la centrarea perfecta al ambreiajului

un disc care nu este centrat cum trebuie vibreaza,tu ai vibratii?

acum ti am citit postul,e f posibil sa fie centrat rau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La un disc care nu e centrat cum trebuie nu intra priza de la cutie pe el. La prima apasare de ambreiaj, placa elibereaza discul care se invarte liber, deci nu are treaba cu centrarea...

Poate ai placa cu autoreglare sau ceva de genul, sau kitul de ambreiaj e vreo facatura, dar eu cred ca s-a gresit ceva la montare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!