Jump to content

Achizitie A4 B8


zoloft
 Share

Postare recomandată

Aia cu consum normal e relativa. Daca la km sa zicem ca ai avea cum sa verifici, consumul de ulei il vezi dupa sute de km, deci dupa ce o cumperi. Masina respectiva are totusi 200k km, problemele cu consum de ulei mare pot aparea oricand. Eu nu m'am "combina". 2.0 nu se gaseste nimic? (nu retin sa fie cu aceeasi problema)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea masinii scrie ca e normal un consum de pana la 1L/1000km . Mie imi pare mult si 1L/10.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de stilul de mers, 1l/10k km ar putea fi acceptabil. 1l/1000km deja e mult, dar daca apare si in manual, e ca sa se elibereze de eventualele reclamatii in garantie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze ca ma bag in topic de Audi dar mi-a sarit in ochi astazi. Am un motor CDAA 1.8 TSI, sunt aceleasi tipuri de motor ce s-au pus si pe Audi. Doream sa va impartasesc experienta mea cu acest motor, masina luata de 3 ani (prima inmatriculare 2009) cu 16 mii de km in bord din cauza ca a fost inundata si reparata. Am ajuns cu ea la 90 de mii actual... and still rolling as zice.
In cei 74 de mii de km de cand e la mine am un consum de ulei normal, adica intre schimburi mai completez cu ulei cam in jur de 5-800 de ml. Schimburile le fac cam la 10-12 mii de km cu ulei VW (bidonul ala gri). Momentan (bat in lemn) nu am avut nici un fel de probleme nici cu lantul (desi inca simt morocovul) si nici cu consumul de ulei. Masina o exploatez si pe autostrada si pe nationala si prin oras. Sa zic cam un 20% autostrada unde vede viteze si mari si mici deci si turatii, 60% nationala unde mai am si varfuri de accelerari in 5000 de ture pentru ca mai depasesc cate un tir si am nevoie de accelerare iar restul 20% in oras.
Parerea mea este ca e un motor bun care are forta din turatii joase. Daca este exploatat normal nu te lasa la greu. Poate sunt eu norocos. Am citit si rascitit despre motorul asta si am ajuns la o singura concluzie: uleiul si cat de des se schimba 
Sa explic putin:
Intinzatorul fantoma e actionat de un arc, arcul asta tine lantul intins in perioada de repaus printr-o tija care are niste dinti sa blocheze culisarea inapoi, cand se porneste motorul intra in actiune uleiul care-l tine mai departe intins.
Din ce am vazut pe forumuri problema e cu dintii care tin intinzatorul blocat sa nu culiseze inapoi, dintii se rup iar lantul il impinge inapoi si nu mai sta intins... in momentul cand pornesti motorul sare lantul si gata meciul. Insa singura explicatie logica ce am vazut-o a fost ca problema tine de cat de des se schimba uleiul si ce calitate are uleiul... de ce? Pentru ca daca nu exista presiune in intinzator lantul va bate pe dinti si dinti se rup. Din ce cauza bate lantul pe dinti? Foarte simplu, canalele prin care se face presiune de ulei devin inguste din cauza depunerilor pana cand la un moment dat abia daca se mai afla ulei sa faca presiune. Pentru mine e treaba logica. De ce? Deoarece uleiul se arde mai ales ca avem turbina, daca uleiul incepe sa se carbonizeze face depuneri. De aceea pun LL si-l schimb la 10-12 mii. Cateodata si mai devreme.. si de cate ori schimb uleiul bag un ochi in chiulasa prin gaura de umplere ulei si in zona filtrului de ulei pentru a vedea daca sunt depuneri... la mine cel putin e inca curat, de aceea tind sa cred ca inca nu am depuneri iar intinzatorul inca isi face treaba.

Multumesc :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aerofan foarte frumos detaliat postul. Si eu am acelasi motor, CDAA, tot 7x.000 km, tot 2011 si tot la fel fara probleme. Daca vor aparea si cand, nu stiu, dar sper sa nu fie cazul.

Cat despre masina @seanjohnn, stii prea putine, km nu-s putini deci nu ti-l recomand. Daca vrei 1.8 tsi ti-l dau eu pe al meu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am deja 1,8 tfsi cdhb 189.784 km de o luna, si 2078 km, ulei e la maxim inca.. o singura neplacere am sesizat azi, in sarcina cu pedala la maxim , pe la 3000 ture are mici ezitari/intreruperi, in accelerare normala nu se simt deloc, la fel relantiul sta cuminte la 800 ture si merge ca ceasul, daca ati patit, sau daca aveti cunostinta cu ce ar fi bine sa incep prin eliminare ar fi un real ajutor, pina sa ajung la "medic", benzina pun omv 100. Multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauza e greu de indicat: bujii, fise, filtru comb, pompa benzina, vreo masa slaba, contacte imperfecte etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Buna dimineta.

Momentan am un Golf 4, 2004,1.9 TDI si doresc sa o schimb cu un Audi A4, 2.0 diesel, automata 8+1, 2010. 

Ideea e ca as avea nevoie de ceva sfaturi? E buna din punct de vedere al motorului / cutiei de viteze ? Trebuie sa ma astept la ceva defecte, etc. ?

Va rog sa ma ajutiati, dupa sarbatori vreau sa merg sa cumpar si am nevoie de detalii !

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In principal, cutia ar trebui sa fie principala grija, fiind multitronic. Verifica sa fie servisata la fiecare 60k km, sa nu smuceasca in mers. In rest citeste acest topic si foloseste functia search pentru ce mai vrei sa stii.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

 In cazul achizitionarii unui Audi A4 B8 second hand, dintre motoarele de 2,0 TDI ce echipeaza acest model, care ar fi recomandat? Adica de exemplu, personal nu prea am auzit de probleme la cel de 120 de cai. Dar este posibil sa ma insel. 

 Later edit : acum am vazut ca cel de 120 de cai este euro 4. Deci pas. Alte recomandari?

  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de 120 este acelasi motor ca cel de 140, dar redus din soft. Euro 4 sunt primele modele de B8, cele din 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am gasit si din 2009 care sunt euro 4. Sunt si eu in cautare de un Audi A4 B8, recomandari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea sa fie euro 5(viitoarea taxa de mediu/certificat in functie de norma de poluare), cel putin 2.0 de 143hp, preferabil cel de 170, se misca bine si cel de 143, dar se poate si mai bine. Dar la motor de 2.0 ai avantaje, costul de intretinere mai mic, plus impozit, asigurare mai mica. Si daca ai cum sa fie 1 proprietar si verificare istoric masina in reprezentanta, e un plus de siguranta. Ca si opinie, eu am optat pentru un an sa zic mai "mai batran" desi la pretul achizitiei puteam opta de la 2012,2013 -dar eu prefert km mai putini decat anul, si dotarile pe care le are masina.

later edit:  sa fie echipata cu faruri xenon si led, arta foarte bine pe masina, fata de cele cu halogen.

Modificat de al3xandru1228
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e diferenta intre cele doua (ma refer la butoanele de navigatie)? E alt MMI? Ambele sunt in dotarea a unor a4 2013 fl...

IMG_1544.PNG

IMG_1546.PNG

Modificat de Nickhoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unul este 3g plus, celalalt este 3g basic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare..scuze dar intentionez sa imi cumpar un Audi A4 2016/2017 si as dori sa stiu daca este cineva care lucreaza in reprezentata si ma poate ajuta cu verificarea km pe baza seriei de masina (contracost ). ( am incercat pe siteurile online dar nu am platit raportul acela , merita ? )  Imi puteti scrie PM. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oficial, doar proprietarului se comunica informatii de genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Bună ziua. Aș vrea să cumpăr un Audi a4 quattro din 2015, cu motor de 2.0 litrii și 177 de cai putere și transmisie tiptronic, 109.000 km la bord. 

Vă rog să mă ajutați cu părerile voastre. (fiindcă am mare nevoie de ele) 

O zi cat mai frumoasă 

 

Modificat de Hubacska
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o alta întrebare. De unde aș putea da seama ce cutie am la mașină tiptronic sau stronic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din postul tau inteleg ca ai deja masina, atunci iti poti da seama din comportament, multitronic, pe modul D, nu schimba efectiv trepte ci este cu variatie continua, de la plecarea de pe loc si pana la atingerea vitezei de croaziera turatia ramane constanta (daca apasarea pe pedala de acceleratie ramane constanta), creste doar viteza.

Pe modul S simuleaza si trepte de viteza.

S-tronic este DSG, schimba treptele ca o cutie normala.

 

PS: cutiile multitronic sunt oarecum fragile, eu as cauta cu S-tronic.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Merci pentru răspuns. E stronic cu 7 viteze. E magnifică ?. O am de duminica trecută, dar simt ca o să fie o relație lungă ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua , 

As dori sa achizitionez un audi a4 B8  diesel TDI, 2013-2015 modelul facelift , vreau sa stiu daca merita sa imi iau cutie automata - multitronic , stiind ca este cu probleme sau sa raman la manuala ?  am vazut ca doar b8 quatro si B9 are s-tronic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu as evita cutia multitronic. Este un CVT, fiabilitate nu prea buna. Mai bine S-tronic daca a fost servisat corespunzator. Daca S-tronicul are istoric indoielnic mergeti pe cutia manuală pt motorizarile mici sau pe cea clasica cu convertizor pt motorizarile mari de 3.0.

Inca am un A4 B8 2.0 diesel luat de nou, are cutie manuală, service doar in reprezentantă, merge foarte bine dar broastele de usi mi-au mancat ficatii... :)

Cand vad masini de 8-10 ani aduse de la nemti avand sub 200k km, unele cu 110k km, mă ia râsul. Eu am ajuns cu A4 la 245k si am avut întotdeauna doua sau trei mașini cu care am circulat. Calculați și voi si nu mai credeti in basme!

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare. Sunt în căutarea unui a4b8 facelift. Am gasit unul care îmi place la nebunie dar ca orice lucru, din punctul meu de vedere are și un minus mic. E motorul 2.0 tdi de 120 cp.  Dați-mi câteva sfaturi va rog. 

Masina este asta. 

https://www.facebook.com/marketplace/item/2110280205789634/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!